Про внесення змін до інформаційних карток адміністративних послуг

Про внесення змін до інформаційних карток адміністративних послуг

РІШЕННЯ

Від 29.10.2021 № 212
м. Долина
Про внесення змін до інформаційних
карток адміністративних послуг

З метою забезпечення ефективного та якісного надання адміністративних послуг, керуючись законами України «Про адміністративні послуги», «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Внести зміни до рішення виконкому від 13.10.2020 № 125 «Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг» (зі змінами), виклавши інформаційну картку «14-02 видання дозволу на здійснення разової виїзної (виносної) торгівлі», в новій редакції (додається).

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Романа Михнича.

Міський голова Іван Дирів

Документ опубліковано 01 листопада 2021
Чинний
Детальніше