Про стан виконавської дисципліни по роботі із зверненнями громадян в міській раді

Про стан виконавської дисципліни по роботі із зверненнями громадян в міській раді

РІШЕННЯ

Від 26.01.2022 316
м. Долина
Про стан виконавської дисципліни
по роботі із зверненнями громадян
в міській раді

Заслухавши інформацію про стан виконавської дисципліни, організацію та підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2021 рік, відповідно до Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 07.02.2008 року за №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», керуючись статтями 38, 52, 59, 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію начальниці управління технічного та інформаційного забезпечення міської ради Н.Попович про стан виконавської дисципліни, організацію та підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2021 рік взяти до відома (додається).

2.Визнати виконавську дисципліну в міській раді по роботі із зверненнями громадян задовільною.

3.Керівникам структурних підрозділів міської ради:

3.1. Постійно вживати заходи, направлені на неухильне дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації» (зі змінами), інших законодавчих актів щодо розгляду звернень громадян.

3.2. Не допускати надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, порушення строків їх розгляду, установлених чинним законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам, або посадовим особам.

3.3. Не допускати виникнення підстав для повторних звернень при вирішенні порушених у них питань.

3.4. Забезпечити роботу з виявлення причин, які породжують звернення громадян, особливо колективні та звернення до органів вищої влади.

3.5. Підвищувати персональну відповідальність працівників з виконання власних документів та документів органів вищої влади. При проведенні у 2022 році щорічної оцінки, обов’язково враховувати результати роботи посадових осіб місцевого самоврядування зі зверненнями громадян, рівень відповідальності за їх своєчасне і належне виконання.

3.6. Забезпечити своєчасне надання до відділу діловодства та організаційної роботи матеріалів, що підтверджують факти виконання контрольних завдань, їх якість та змістовність, дотримуючись регламенту роботи виконавчого комітету міської ради.

4.Управлінню технічного та інформаційного забезпечення виконавчого комітету міської ради (Н.Попович):

4.1. Удосконалювати критерії і підходи до аналізу, організації виконання завдань, передбачених вхідними документами.

4.2. Установити жорсткий контроль за якісною підготовкою письмових відповідей у визначені законодавством терміни.

4.3. Проводити щомісячний аналіз роботи з контрольними документами з подальшим поданням його керуючому справами (секретарю) виконавчого комітету з метою врахування при прийнятті рішення щодо місячного преміювання працівників.

4.4.Надавати практичну та методологічну допомогу структурним підрозділам міської ради з питань виконання вимог Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», Інструкції з діловодства в Долинській міській раді, інших законодавчих актів.

Міський голова Іван Дирів

Додаток
до рішення виконавчого комітету
від 26.01.2022 № 316

Інформація
про стан виконавської дисципліни по роботі із
зверненнями громадян в міській раді за 2021 рік

Документування діяльності міської ради та її виконавчого комітету, ведення діловодства, забезпечення контролю за строками проходження і виконання документів протягом всього терміну інформування, постійний моніторинг документів, аналіз стану їх виконання, ведення практики щотижневого нагадування та відпрацювання з виконавцями питань щодо роботи з контрольними документами здійснюється управління технічного та інформаційного забезпечення.

На протязі року робота із зверненнями громадян у міській раді була спрямована на виконання Закону України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

За звітний період до міської ради надійшло 1310 звернень громадян. Всі документи були направлені виконавцям і розглядалися у відповідності з вимогами чинного законодавства.

Найбільш актуальними питаннями за тематичними групами, що порушувалися громадянами у зверненнях, є питання:

  • аграрної політики і земельних відносин – 512;
  • соціального захисту – 219;
  • комунального господарства – 89;
  • охорони здоров’я – 65;
  • житлової політики – 38;
  • транспорту і зв’язку – 34;
  • екології та природних ресурсів – 29;
  • інші – 324.

Результати розгляду звернень:

– 482 – вирішено позитивно;

– 419 – надано роз’яснення;

– 211 – задоволено частково;

– 198 – відмовлено у задоволенні з різних причин.

Продовжувалася робота щодо виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації». Протягом 2021 року надійшло та зареєстровано 102 інформаційних запитів на публічну інформацію. Запитувачами інформації в основному були фізичні особи, які отримали відповіді в установлені законом терміни.

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, відповідно до розпорядження міського голови від 12.03.2020 № 56 «Про Положення про організацію усного прийому громадян з особистих питань керівництвом Долинської міської ради» проводилася робота з організації усних прийомів громадян міським головою та його заступниками. У звітному році міським головою проведено 15 особистих прийомів громадян, на яких прийнято 161 житель Долинської ТГ.

В результаті прийомів розглянуто 192 питання, з яких позитивно вирішено – 78, надано відповідні роз’яснення – 114.

Основними напрямками питань, з якими звертаються жителі громади до міського голови, є питання земельних відносин, благоустрою, житлові та працевлаштування.

Слід відмітити, що як міським головою так і його заступниками проводяться прийоми жителів громади незалежно від офіційно встановлених дат прийомів, а по факту приходу фізичної особи.

З метою попередження порушення термінів виконання документів, відділом забезпечено постійний електронний моніторинг контрольних документів по результатах якого проводиться усне і письмове нагадування головному виконавцю про наближення контрольного терміну, що безумовно сприяло недопущенню несвоєчасного виконання завдань.

Також у виконкомі міської ради щорічно застосовується така форма контролю, як проведення внутрішнього та зовнішнього наглядового аудитів системи управління якістю, під час яких вивчаються питання організації роботи з документами в окремих структурних підрозділах.

Однак, як недолік в роботі з документами, слід відмітити тенденцію надання відповіді в день закінчення контрольного терміну. Крім того деякі відповіді готуються неякісно, частково або поверхнево і з порушенням стандартів ведення діловодства що нерідко призводить до повторного звернення.

Як метод якомога ширшого інформування населення про діяльність міської ради, бюджетних установ та комунальних підприємств міста відділом інформаційної політики та зв’язків з громадськістю у Віснику міської ради газети «Добра справа», офіційному веб-сайті міської ради, офіційній сторінці в Facebook висвітлюється інформація щодо вирішення актуальних питань, які викликають звернення громадян щодо забезпечення життєдіяльності громади.

Начальниця
управління технічного та інформаційного
забезпечення міської ради Надія Попович

Документ опубліковано 28 січня 2022
Чинний
Детальніше