Про звіт Долинського дошкільного навчального закладу (ясла – садок) № 10 «Золота рибка» про роботу за 2011 рік

Про звіт Долинського дошкільного навчального закладу (ясла – садок) № 10 «Золота рибка» про роботу за 2011 рік

РІШЕННЯ

Від 26.09.2012. № 795-23/2012
м. Долина

Про звіт Долинського дошкільного навчального закладу
(ясла – садок) № 10 «Золота рибка» про роботу за 2011 рік


Заслухавши та обговоривши звіт Долинського дошкільного навчального закладу (ясла – садок) № 10 «Золота рибка» про роботу за 2011 рік та керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Затвердити звіт Долинського дошкільного навчального закладу (ясла – садок) № 10 «Золота рибка» про роботу за 2011 рік (додається).

2. Адміністрації ДНЗ «Золота рибка» вжити заходів для збільшення відсотку відвідуваності дітей в закладі.

3. Роботу Долинського дошкільного навчального закладу (ясла – садок) № 10 «Золота рибка» за 2011 рік вважати задовільною.



Міський голова Володимир Гаразд



Додаток рішення міської ради

від 26.09.2012. № 795-23/2012

ЗВІТ

Долинського дошкільного навчального закладу (ясла – садок) № 10

«Золота рибка» про роботу за 2011 рік

1.Загальна характеристика

Дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) № 10 «Золота рибка» функціонує з 1987 року за адресою: вул. Степана Бандери, 6, м. Долина, Івано– Франківської області. У 1998 році ДНЗ реорганізований у школу І ступеню № 8, у 1999 р. – Долинська ЗОШ І ступенів №8 – дитячий садок, а у 2004 році перейменовано у Долинський навчально – виховний комплекс № 1. В зв’язку із збільшенням запиту населення на дошкільну освіту у 2008 році НВК № 1 реорганізовано у дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) № 10 «Золота рибка».
В організації освітньо – виховного процесу колектив ДНЗ «Золота рибка» керується: Конституцією України, Конвенцією про права дитини, Законом України «Про освіту», Законом України «Про дошкільну освіту», Законом України «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально – виховного процесу», Законом України «Про охорону дитинства», Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні, Базовою програмою розвитку дітей дошкільного віку “Я у Світі”.
Відомчими документами про діяльність дошкільних навчальних закладів є: Положення «Про дошкільний навчальний заклад», Наказ МОН України «Про затвердження Примірного статуту дошкільного навчального закладу», Інструкція «Про ділову документацію в дошкільних навчальних закладах», Типові правила внутрішнього розпорядку для працівників державного навчально – виховних закладів України.
Освітній процес у ДНЗ здійснювався за пріоритетними напрямами роботи, які сприяли здійсненню системного підходу до формування цілісної дитячої особистості за лініями розвитку та сферами життєдіяльності. Форми організації освітнього процесу будуються на основі методичних рекомендацій до чинних програм, типи занять – фронтальні, групові, індивідуально – групові, індивідуальні. У закладі створені всі необхідні умови для гармонійного розвитку особистості, обладнані спеціальні приміщення, а саме:
– 12 групових кімнат, в яких створено предметно-розвивальне середовище;
– дві просторі музичні зали;
– спортивна зала;
– прогулянкові майданчики для кожної вікової групи;
– сенсорна кімната;
– кімната Казок;
– народознавча кімната;
– логопедичний кабінет;
– кабінет психолога;
– методичний кабінет;
– медичний блок.
Система приміщень дошкільного навчального закладу відповідає санітарно-гігієнічним вимогам для забезпечення працездатності, правильного фізичного та розумового розвитку дошкільників.
ДНЗ «Золота рибка» працює за п’ятиденним робочим тижнем, з 10,5 – годинним режимом. Вихідні дні: субота, неділя, святкові. Навчальний рік: з 1 вересня до 31 травня. З 1 червня по 31 серпня – літній оздоровчий період.
Режим дня в закладі установлено у відповідності з віковими особливостями дітей та сприяє їх гармонійному розвитку. Режим роботи груп та навчальне навантаження визначаються Статутом ДНЗ та не перевищують норми допустимих навантажень, що визначені на основі рекомендації органів охорони здоров’я та відповідними вимогами державного освітнього стандарту.

Режим дня

Долинського ДНЗ «Золота рибка»

(осінньо – весняний період)

Режимні моменти

І мол. гр. ІІмол. гр. Сер. гр. Стар. гр. Логоп. гр.
Прийом дітей, ігри, ранкова гімнастика, індивідуальне спілкування 7.30-8.20 7.30-8.20 7.30-8.30 7.30-8.30 7.30-8.30
Підготовка до сніданку.
Сніданок
8.20-8.50 8.20-8.50 8.30-8.50 8.30-8.50 8.30-8.50
Ігри, підготовка до занять 8.50-9.00 8.50-9.00 8.50-9.00 8.50-9.00 8.50-9.00
Колективні та індивідуальні заняття 9.00-10.00 9.00-10.00 9.00-10.00 9.00-10.30 9.00-10.30
Підготовка до прогулянки. Прогулянка 10.00-12.00 10.00-12.10 10.00-12.15 10.30-12.20 10.30-12.15
Підготовка до обіду.
Обід
12.00-12.30 12.10-12.50 12.15-12.45 12.20-12.50 12.15-12.45
Сон 12.30-15.00 12.50-15.00 12.45-14.50 12.50-14.50 12.45-14.50
Поступовий підйом, загартовуючі процедури 15.00-15.30 15.00-15.30 14.50-15.20 14.50-15.20 14.50-15.20
Підготовка до вечері.
Вечеря
15.30-16.00 15.30-15.50 15.20-15.40 15.20-15.40 15.20-15.40
Колективні та індивідуальні заняття, ігри, самостійна діяльність, розваги 16.00-16.40 15.50-16.50 15.40-16.40 15.40-16.40 15.40-16.40
Прогулянка, повернення додому 16.40-18.00 16.50-18.00 16.40-18.00 16.40-18.00 16.40-18.00

2. Склад вихованців

Проектна потужність при будівництві дошкільного навчального закладу розрахована на 320 місць. Згідно Закону України «Про дошкільну освіту» та вимог, що регламентовані в Статуті, ДНЗ розрахований на 206 місць. У 2008 році було додатково відкрито – 3 вікові групи, 2009 році – 2 вікові групи, 2010 році – ще одна вікова група. За навчальний період з 01.09.2008р. по 12.05.2010р. було доукомплектовано 12 вікових груп, а саме:
– 2 групи для дітей раннього віку;
– 9 груп для дітей дошкільного віку;
– 1 група для дітей з вадами мовлення.
Протягом 2011 року дошкільний навчальний заклад відвідувало 272 дітей (станом на грудень 2011р.): раннього віку – 47 чол.; дошкільного віку – 225 чол. Середньорічна чисельність дітей усього – 256 чол., з них: раннього віку – 44 чол., дошкільного віку – 212 чол.
За звітний період було прийнято – 114чол. Вибуло – 96 чол., з них: випущено до школи –64 чол., з інших причин – 32 чол.
Склад сімей вихованців: повна –234 (86%), неповна -27 (10%), багатодітні – 11 (4%).

Загальна характеристика

ДНЗ «Золота рибка» за 2011 рік

з/п

За рік

За один день

1

Кількість дітей 5-го року життя в ДНЗ

53

2

Кількість дітей 7-го року життя в ДНЗ

1

3

Кількість дітей, охоплених соціально – педагогічним патронатом

4

Кількість дітей із малозабезпечених сімей

24

5

Кількість дітей із багатодітних сімей

15

6

Пріоритетний напрямок, за яким працює ДНЗ
– фізкультурно – оздоровчий
– кількість дітей

1

256

7

Середня вартість харчування однією дитиною в день

14,07

8

Середня вартість утримання однієї дитини всього

22667,5

90.67

В тому числі:

– харчування

3517,5

14,07

– заробітна плата

16540

66,16

– комунальні послуги

1875

7,50

– тощо

735

2,94

9

Кількість дітей, які стоять на черзі по влаштуванню у дошкільний навчальний заклад

291

  1. 3. Кадрове забезпечення

Про комфортне перебування дітей у ДНЗ, раціональне і збалансоване харчування піклуються 73 працівники (в 2011р – в грудні – 67 чоловік).

Штатний розпис

педагогічного та обслуговуючого персоналу ДНЗ «Золота рибка»

на 2011 рік

з/п

Назва посади

2011

1

2

3

1.

Завідувач


1

2.

Вихователь – методист

1,5

3.

Вихователь

19,80

4.

Музичний керівник

3

5.

Практичний психолог

1

6.

Соціальний педагог

7.

Вчитель – логопед

1

8.

Вихователь логопедичної групи

2,17

9.

Інструктор з фізичного виховання

1,5

1

2

3

10.

Керівник гуртка

0,22

11.

Медична сестра старша

1,5

12.

Дієтсестра

13.

Заступник по господарській частині

1

14.

Помічник вихователя для дітей до 3 р.
1,15

2,6

15.

Помічник вихователя для дітей від 3 р.

11,5

16.

Санітарка-няня

17.

Кухар

3

18.

Двірник

2

19.

Машиніст з прання білизни

2,5

20.

Підсобний робітник

1

21.

Робітник з комплексного обслуговування та ремонту будинків

2,15

22.

Робітник по обслуговуванню внутр. системи опалювання

23.

Сторож

2,85

24.

Шеф – кухар

1

25.

Комірник

1

26.

Кастелянка

1

27.

Діловод

1

28.

Прибиральниця

1

29

Слюсар – електромонтер

30.

Бухгалтер

Разом

66,29


Найвища цінність освіти не тільки діти, а й педагоги, здатні до розвитку здібностей, таланту, збереження індивідуальності дитини. Освітньо – виховний процес у ДНЗ «Золота рибка» забезпечують високопрофесійні, творчі спеціалісти: завідувач, вихователь – методист, вчитель – логопед, практичний психолог, 3 музичних керівника, 2 інструктори з фізичного виховання, 25 вихователів.
Освітній рівень:
– вища –17(52%);
– базова вища – 3(9%);
– неповна вища –13(39%).


Кваліфікаційний рівень:
– спеціаліст вищої категорії – 3(9%);
– спеціаліст першої категорії – 3(9%);
– спеціаліст другої категорії – 4(12%);
– спеціаліст –10(29%);
– звання «вихователь – методист» – 1(3%);
– молодший спеціаліст – 13(38%).


У дошкільному навчальному закладі створені оптимальні умови для постійного професійного росту педагогічних працівників. У 2010-2011 навчальному році курси підвищення кваліфікації пройшли 4 педагоги, проатестовано 5 педагогів.
Впродовж звітного періоду прийнято на роботу до дошкільного навчального закладу 7 чоловік, з них: 1 – педагог, 6 – обслуговуючий персонал. Звільнено 5 чоловік, з них: 2 – по власному бажанню, 3 – в зв’язку з виходом на пенсію.

  1. 4. Пріоритетні напрямки діяльності у 2011 р.


Науково – методична проблема над якою працює заклад: «Формування основи здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного, емоційно – психічного, духовного здоров’я вихованців шляхом вдосконалення здоров’язберігаючого середовища». Суть проблеми та її мета повністю відповідають суті і меті Базового компоненту дошкільної освіти та Базової програми «Я у Світі», тому що в «Золотій рибці» у центр всього розмаїття проблем поставлена дитини, її внутрішній світ, її прагнення, уподобання, мрії, її життєва компетентність, розвиток її ціннісного ставлення до Себе і Світу.
Виходячи з того, що сьогоденний ДНЗ повинен працювати на випередження і стати гарантом гармонійного розвитку дітей завдання на поточний навчальний рік визначено наступним чином:

  1. 1. Продовжувати роботу по збереженню і зміцненню фізичного, емоційно – психічного, духовного здоров’я вихованців шляхом вдосконалення здоров’язберігаючого середовища
  2. 2. Створення оптимально сприятливих умов для розвитку ключових дитячих «можу» і «повинен» (за Базовою програмою «Я у Світі»: навчитися пізнавати, навчитися діяти, навчитися жити разом, навчитися жити, зберігати психічне та фізичне здоров’я).
  3. 3. Дотримання системності та послідовності в роботі з дитячим колективом та в індивідуальній роботі з кожною дитиною. А також виведення на достатній рівень роботи спрямованої на формування соціально – морального потенціалу дошкільника.
  4. 4. Гармонійний розвиток дитини і становлення її особистості засобами народної педагогіки та екологічного виховання.

Одне з важливих призначень в роботі в ДНЗ – систематичне використання в освітньому процесі здоров’язберігаючих технологій, які забезпечують покращення здоров’я вихованців.
Фізкультурно – оздоровча робота з дітьми організовується з урахуванням стану їхнього здоров’я. Для цього визначаються групи здоров’я дітей. Порівняльний аналіз груп здоров’я дітей за останні 2 навчальні роки наступний:

Аналіз стану здоров’я дітей

Група здоров’я

2011

І – основна

203

75%

ІІ – підготовча

55

20%

ІІІ – спецгрупа

14

5%

Аналіз диспансерного обліку

Діагноз

2011

Віраж туб проби Манту

20

Дерматологічні захворювання (алергія)

30

Захворювання крові

8

Захворювання кістково – м’язової системи

7

Захворювання ЛОР органів і дихальної системи

39

Захворювання сечостатевої системи

Захворювання ШКТ

3

Неврологічні захворювання

2

Розлади зору

2

Тубінфіковані

3

Хвороби серцево – судинної системи

2

РАЗОМ

116


Статистичні дані аналізу диспансерного обліку дітей свідчать про збільшення дітей із дерматологічними захворюваннями та захворюваннями ЛОР органів та дихальної системи.

Оцінка стану захворюваності дітей

Захворюваність

2011

Середньоспискова кількість – 256д.

1

2

У дітоднях на 1 дитину

8

Кількість пропущених днів

2176

Гастроентерит

Бронхіт

102

1

2

Ангіна

Вітряна віспа

5

Мононуклеоз

Пневмонії

2

ГРВІ

330

Кір

2

Скарлатина

7

Загальна захворюваність

448

Вирішуючи завдання укріплення фізичного здоров’я дітей, реалізуючи річне завдання ДНЗ послідовну роботу всіх служб закладу було націлено на зменшення рівня захворюваності вихованців наступними заходами:

  1. Проведення медичною службою лікувально-профілактичних та оздоровчих заходів:

– сокотерапія дітей в усіх вікових групах;
– фітоцидна терапія;
– лікувально-профілактичні щеплення дітей;
– виявлення дітей, що часто та довго хворіють;
– кварцування приміщень;
– інформаційна діяльність серед батьків.
2. Впровадження системи фізичного розвитку дітей, оптимізації їхнього рухового режиму педагогами:
– організація режиму: руховий, життєдіяльності, санітарно-гігієнічного;
– організація процесу фізичного виховання дітей у різних формах (фізкультурні заняття, ранкова гімнастика, фізкультурні хвилинки, гігієнічна гімнастика після сну, спортивні і рухливі ігри, спортивні свята і розваги, дні здоров’я, індивідуальна робота з дітьми, тощо);
– оптимізація загартовуючих процедур;
– впровадження системи традиційних та нетрадиційних заходів, націлених на профілактику простудних захворювань;
– озеленення спортивного та групових майданчиків чагарником із метою створення екологічної зони навколо нього;
– здійснення постійного аналізу харчування дітей.
Аналіз стану здоров’я вихованців ДНЗ згідно статистичного звітування форми 85-К свідчить про поступове зниження рівня захворюваності по ДНЗ – з 8,5 дітодня на 1 дитину у 2010 р. до 8,0 дітоднів – у 2011р., тобто захворюваність у порівнянні 2 років знизилась на 0,5%.

  1. 5. Стан організації та здійснення освітньо – виховного процесу


Протягом звітного року колектив дошкільного навчального закладу працював за Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі», пріоритетним завданням якої є гармонійний та різнобічний розвиток особистості дитини. Окрім Базової програми педагоги дошкільного навчального закладу використовують авторські програми та інноваційні технології.
Зусилля педагогічного колективу спрямовувалися на виконання завдань річного плану, на забезпечення якісної дошкільної освіти та зміцнення здоров’я дітей, на активізацію підготовки дітей до навчання в школі. За результатами обстеження дітей 6 – го року життя, яке проводилося в травні 2011 року, 64% дітей показали високий рівень шкільної зрілості, 33% – середній рівень, 3% – низький рівень. З цих результатів видно, що вихованці ДНЗ мають базові знання для успішного навчання в школі.
Ураховуючи те, що основна роль в організації життєдіяльності дошкільника покладається на педагога і вимагає від нього професійної та особистісної зрілості, методична робота в закладі була спрямована на вдосконалення форм і методів підвищення фахової майстерності педагогів. Про що свідчать результати конкурсів фахової майстерності педагогів, районних методичних об’єднань педагогів, обласних семінарів, участь у роботі обласних АТМ.
У звітному році на базі нашого дошкільного навчального закладу проведено ряд заходів на рівні району та області, а саме:

  1. Районні методичні об’єднання:

– «Образотворча діяльність як чинник виховання творчої особистості» (Стрипа В.С.);
– «Хто людям добра бажає, той і собі має» (Данилів Л.Б.);
– «Формування життєвої позиції щодо збереження та зміцнення здоров’я» (Ставчанська Л.М.);
– «В гості казка завітала» (Стрієшин Л.М.);
– «Розвиток творчого потенціалу особистості засобами нетрадиційних зображувальних технік (робота з папером)» (Чамбул О.М.);
– «Професійне здоров’я» для практичних психологів та вихователів – методистів ДНЗ (Волковецька С.Б.).

  1. Практичні заняття для слухачів курсів завідувачів при ОІППО (Рудевич О.М., Суковата С.О., Чамбул О.М.).
  2. Зайняте ІІІ місце в обласному конкурсі професійної майстерності «Вихователь – методист ДНЗ – 2011» (Кудиба О.В.).

Впродовж 2011 року у закладі згідно річного плану було проведено 4 педагогічні ради, ряд консультацій, семінарів, семінарів – практикумів, колективних переглядів. На належному рівні поставлена співпраця з сім’єю, про що свідчать проведення спортивних та музичних розваг, свят, конкурсів.
Дошкільний навчальний заклад в міру можливостей забезпечується обладнанням, навчально – наочними посібниками, методичною і фаховою літературою відповідно до Типового переліку обов’язкового обладнання навчально – наочних посібників та іграшок ДНЗ.
Організація морального і матеріального заохочення працівників, які добросовісно виконують свої обов’язки, працюють творчо – є невід’ємною складовою успішного управління закладом. У 2011 році педагогічні працівники отримали щорічну грошову винагороду за підсумками роботи за навчальний рік.

  1. 6. Організація роботи з сім’ями вихованців


Одним із пріоритетних напрямків роботи дошкільного навчального закладу є співпраця з батьками вихованців. У звітному році колектив дошкільного навчального закладу продовжує використовувати нові, ефективні форми роботи із сім’єю, які дають змогу враховувати потреби батьків, пробуджувати у них інтерес до життя дітей у дошкільному закладі, формувати активну батьківську позицію. Організоване спілкування з батьками, через нетрадиційні форми співпраці, дало змогу побудувати взаємодію з сім’єю на якісно новому рівні, перетворити батьків на однодумців, домогтися взаєморозуміння, а зрештою – створити систему особистісно орієнтованої взаємодії дорослих з дітьми через організацію єдиного освітнього простору у дошкільному закладі і сім’ї.

  1. 7. Організація харчування у ДНЗ


Організація харчування дітей в ДНЗ здійснюється у відповідності вимог Інструкції з організації харчування дітей в ДНЗ, затвердженої спільним наказом МОЗ і МОН України № 298/227 від 17.04.2006 р., та листа МОН України «Про здійснення контролю за організацією харчування у ДНЗ» від 21.06.2007р. №1/9-394.
Велика увага приділяється організації правильного харчування дітей раннього та дошкільного віку, забезпеченню асортиментів продуктів відповідно до перспективного меню, технології та якості приготування страв, організації харчування в групах. Дітям пропонується 3-х разове харчування, щодня ведеться аналіз харчування, а в кінці тижня медичною сестрою старшою закладу проводиться корекція харчування з метою його покращення. Також за даними медичних оглядів та вимоги батьків виявляється контингент дітей, які підлягають дієтичному харчуванню та організовується дієтхарчування для таких дітей.
Відповідно до Інструкції про харчування дітей у ДНЗ здійснюється контроль щодо збалансованого харчування дітей, необхідного для їх нормального росту та розвитку. Тому це питання стоїть на постійному контролі у адміністрації ДНЗ.
Стан харчування в ДНЗ знаходиться на постійному контролі Долинської СЕС. Це перевірки виконання санітарно-гігієнічних норм, дотримання санітарного законодавства, відбір готової продукції на санітарно-мікробіологічні дослідження, проби на бактеріологічні обстеження, перевірка калорійності страв, перевірка працівників ДНЗ на проходження медичних оглядів, обчислення добового раціону харчування дітей тощо. За результатами перевірок порушень не вивлено.
Постійно ведеться просвітницька робота серед батьків з питань харчування профілактики захворювань, пов’язаних з якістю харчування. Процес харчування дітей прозорий. Батьки мають змогу постійно перевірити якість, смак блюд та порівняти їх об’єм зі зразками норм, виставленими на вході в харчоблок. Кожного ранку меню до приходу дітей в 07 30 годині вивішується на спеціальних стендах.
У дошкільному навчальному закладі харчуються діти пільгових категорій: малозабезпечені (безкоштовно) – 39 чоловік, багатодітні сім’ї (50%) – 11 чоловік.

Аналіз виконання норм харчування дітей у Долинському

ДНЗ «Золота рибка» за період з 01.01.2011 по 31.12.2011 року

№ з/п

Назва

продукту

Норма на 1дитину

Фактичне споживання

Відхилення від норми в

кг

Виконання норм у

%

1

2

3

4

5

6

1

2

3

4

5

6

1.

М’ясо (кг)

2890,23

2974,09

+83,86

102,9

2.

Риба (кг)

1348,05

894,10

-453,95

66,3

3.

Олія соняшн. (кг)

274,76

292,95

+18,19

106

4.

Масло вершкове (кг)

585,8

605,99

+20,19

103

5.

Молоко (л)

11544,55

9532,20

-2012,35

82,56

6.

Сир кислом.(кг)

1292,68

1121,00

-171,68

86,72

7.

Сир твердий (кг)

150,92

83,40

-67,52

55,26

8.

Яйця (шт.)

14869,75

12606,00

-2263,75

84,77

9.

Цукор (кг)

1399,6

1368,30

-31,3

97,76

10.

Картопля (кг)

5766,27

5581,87

+184,4

96,80

11.

Овочі (кг)

6346,5

6484,55

+138,05

102,1

12.

Фрукти свіжі (кг)

4424,8

2080,9

-2343,9

47,03

13.

Соки (кг)

2154,25

1782,50

-371,75

82,74


Аналіз виконання норм харчування за 2011 рік показав, що в цілому харчування дітей у дошкільному навчальному закладі здійснювалось наближено до норм, було раціональним, збалансованим, різноманітним.

Відвідування дітьми ДНЗ «Золота рибка» 2011 рік

з/п

Місяці

К-ть дітей по списку

К-ть дітей по нормі законодавства

К-ть дітей по санітарній нормі

(статут закладу)

К-ть дітей, що відвідують ДНЗ

Відсоток відвідування від спискової к-ті

Відсоток відвідування від норми законо-давства

Відсоток відвідуван-ня від санітарної норми

1

Січень

246

223

206

2089

44,54

49,14

53,19

2

Лютий

253

223

206

2483

49,07

55,67

60,27

3

Березень

253

223

206

3091

55,53

63

68,20

4

Квітень

232

223

206

3045

65,63

68,27

73,91

5

Травень

256

223

206

3224

66,28

76,09

82,37

6

Червень

268

177

177

2272

42,39

64,18

64,18

7

Липень

271

177

177

2401

42,19

64,59

64,59

8

Серпень

275

177

177

2276

37,62

58,45

58,45

9

Вересень

254

223

206

2125

38,03

43,31

46,89

10

Жовтень

268

223

206

3231

57,41

68,99

74,69

11

Листопад

271

223

206

3138

52,63

63,96

69,24

12

Грудень

272

223

206

2880

48,13

58,70

63,55

32248

50

61

65

8. Система роботи щодо освітньо – корекційного супроводу дитини

Враховуючи необхідність забезпечення вчасного і повноцінного фізичного, інтелектуального, морального і соціального розвитку дітей відповідно до задатків, нахилів, здібностей, психічних і фізичних особливостей у дошкільному навчальному закладі «Золота рибка» здійснюється система роботи щодо освітньо – корекційного супроводу дитини .
Психологічний супровід: аутогенне тренування, казкотерапія, кольоротерапія, робота з дітьми з особливими потребами, психогімнастика, арт-терапія, розвивально-корекційні заняття по розвитку пізнавальних процесів, моніторинг динаміки розвитку дітей, корекційно-розвивальна робота зі зміцнення психологічного здоров΄я дошкільнят, робота в сенсорній кімнаті, розвивально-корекційні вправи з готовності дітей до школи, профілактика стресогенних емоцій та інші.
Соціально-педагогічний супровід: вивчення соціально-психологічного стану вихованців, створення соціального паспорту ДНЗ, здійснення соціально-педагогічного патронату, соціальна адаптація дітей в ДНЗ, створення бази даних дітей-сиріт, з особливими потребами, важковиховуваних, сімей – багатодітних, малозабезпечених, функціонально неспроможних, соціально-педагогічне консультування сімей з метою підвищення рівня їх педагогічної культури, здійснення соціального захисту дітей шляхом організації психолого-педагогічної та правової освіти батьків, використання різних форм освітнього процесу для своєчасного виявлення, підтримки та розвитку природних нахилів, здібностей, обдарованості дітей, проведення просвітницької роботи в ЗМІ, спрямованої на розуміння проблем сімей, що виховують дітей з особливими потребами, виховання толерантного ставлення до таких дітей.
Мовно – корекційний супровід: впровадження системи раннього виявлення дітей з мовленнєвою патологією і надання ранньої комплексної допомоги, організація системи корекційно-розвивальної роботи спрямованої на вирівнювання мовленнєвого та психофізіологічного розвитку дітей з мовленнєвими розладами для забезпечення їх повноцінного, всебічного розвитку, забезпечення взаємопроникнення логопедичного впливу у мовленнєву діяльність дітей з розвитком їх пізнавальних процесів, визначення рівня мовного розвитку дітей-логопатів та складання списку з вказаними дефектами мови, надання рекомендацій педагогам по роботі з дітьми над подоланням вад вимови, сприяння соціальній адаптації дітей-логопатів у групах загального розвитку.

9. Організація роботи з питань безпеки життєдіяльності

Організація роботи з безпеки життєдіяльності в дошкільному навчальному закладі проводиться згідно з Положенням «Про організацію роботи з охорони праці учасників навчально – виховного процесу в установах та закладах освіти», затвердженого наказом МОН України від 01.08.2001 р. № 563.
Заходи, що плануються адміністрацією спрямовані на виховання в учасників навчально – виховного процесу ДНЗ якостей свідомого і обов’язкового виконання правил і норм безпечної поведінки в повсякденній діяльності і в умовах надзвичайної ситуації; формування навиків безпечної поведінки у різних нестандартних ситуаціях, формування знань про правила самозбереження, дорожнього руху, з протипожежної безпеки.
За звітний період випадків травмування учасників навчально – виховного процесу не зафіксовано.

10. Робота по зміцненню матеріально – технічної бази ДНЗ

Дошкільний навчальний заклад «Золота рибка» є комунальним закладом, тому матеріальне та фінансове забезпечення здійснює місцевий бюджет. Завдання адміністрації полягає у оптимальному його прогнозуванні, плануванні та цільовому використанні.

АНАЛІТИЧНА

довідка про роботу Долинського ДНЗ «Золота рибка» за період з 01.01.2011 року по 31.12.2011 року

Код

Загальний фонд

Спеціальний фонд б/р/спонс.

Разом

Заробітна плата

1111

1571768,98

1571768,98

Нарахування на з/п

1120

561911,00

561911,00

Предмети, матер..

1131

36770,43

36770,43

Медикаменти

1132

4800,00

4800,00

Харчування

1133

285191,00

154421,00

439612,00

Інші послуги

1134

2091,00

2091,00

Видатки на відрядження

1140

Комунальні послуги (вода, світло, газ, вивіз сміття, дезінфекція)

1160

2419383,00

2419383,00

Придбання обладнання

2110

26999,89

26999,89

Реконструкція інших об’єктів

2143

26961,60

26961,60

Інше:
спонсорські по перерахунку;
прихід по актах

29395,30

9271,00

29395,30

9271,00

Разом

4920581.71

208382.49

5128964.20

Інформація

про проведену роботу по Долинському ДНЗ (ясла-садок) № 10 «Золота рибка» за 2011рік

За бюджетні кошти було придбано на загальну суму 36770.43грн., а саме: м’який інвентар 6322,00грн; миючі засоби на суму 7223,20грн.; господарські товари на суму 2675.11грн.; меблі на загальну суму 6412,00грн., а саме: стіл 6-тигранний 4шт. на суму 2372,00грн., дитячі ліжка 13шт. на суму 4040,00грн.; праски 2шт. на суму 802,00грн.; будівельні матеріали на суму 1143,00грн.; посуд на суму 2201,75грн.; друковану продукцію на суму 539,60грн.; канцелярські товари на суму 2840,75грн.; виписаної преси на суму 3771,02грн.; пожежний інвентар 2850,00грн..
Медикаменти та перев’язувальні матеріали на загальну суму 4800,00грн., а саме: медикаменти та перев’язувальні матеріали 3937,00грн.; тонометр 163,00грн.; кварцові лампи 2шт. на суму 700,00грн..
З бюджету розвитку було використано коштів на загальну суму 26999,89грн., а саме: ваги 3шт. на суму 7386,00грн.; морозильна камера 3946,00грн.; пральні машини 2шт. на суму 11198,00грн.; холодильник 3221,00грн.; водонагрівач 1248,89грн..
Зроблено частковий ремонт водопровідно – каналізаційної системи на загальну суму 26961,60грн., а саме: ремонт водопроводу та каналізації 25967,60грн., проектно-кошторисна документація і технагляд 1004,00грн..
Спонсорських коштів поступило 29856,00грн. залишок з 2010 року 615,99грн.
За спонсорські кошти було придбано на загальну суму 29395,30грн, а саме: м’який інвентар 3352,00грн.; посуду на суму 7153,60грн.; господарські товари на суму 268,80грн.; меблі на суму 10185,00грн., а саме: конференц стіл на суму 3218,00грн., стелажі виробничі на кухню 3шт. на суму 4235,00грн., стіл виробничий 2 шт. на суму 2732,00грн.; електротовари на суму 4977,00грн., а саме: багатофункціональний пристрій 2315,00грн., монітор 950,00грн., болгарка 447,00грн., перфоратор 715,00грн., принтер 550,00грн.; будівельні матеріали на суму 2561,90грн.; канцелярські товари на суму 897,00грн..
Придбано в 2011році, а перераховано кошти в 2012 році:

  • бюджетні кошти 5420,00 грн. – м’який інвентар;
  • спонсорські кошти 959,25 грн. – канцелярські товари.

Батьками, спонсорами та працівниками було придбано і подаровано на загальну суму 9271,00грн:

  • столи 6-тигранні 3шт.на суму 1950,00грн. група «Барвінок»
  • столи 6-тигранні 4шт. на суму 2000,00грн. групи «Веселинка»
  • столи 6-тигранні 2шт. на суму 1288,00грн. групи «Сонечко»
  • стіл 6-тигранний 693,00грн. групи «Віночок»
  • було подаровано 15 шт. карнизів на суму 240,00грн. Гаврилків Русланою Ігорівною (мама дитини з логопедичної групи «Дзвіночок»)
  • телевізор на суму 400,00грн., вихователь Кудиба О.В.
  • DVD – плеєр на суму 200,00грн. вихователь Чамбул О.М.
  • системний блок на суму 2500,00грн. Тисяк В.М., депутат районної ради.

У звітному році у дошкільному навчальному закладі були проведені такі ремонтні роботи:

  1. За підтримки організації ПРООН, батьків вихованців ДНЗ, працівників ДНЗ та міської ради (202526,00грн.) було встановлено в приміщеннях закладу 153 віконні конструкції.
  2. Силами працівників ДНЗ пофарбовано стіни, панелі та підлогу коридорних приміщень.
  3. Педагогами закладу оформлено кімнату Казок.

Колектив закладу вдячний як працівникам та депутатам Долинської міської ради, так і батькам, благодійникам, які допомагають у зміцненні матеріально – технічної бази ДНЗ.

Проте існує ряд проблем, що потребують вирішення:

  1. Провести часткову заміну внутрішньої системи опалення, яка знаходиться в аварійному стані.
  2. Встановити індивідуальне опалення (в закладі відсутня гаряча проточна вода протягом неопалювального сезону).
  3. Провести капітальний ремонт кухонного блоку та приміщення пральні.
  4. Провести утеплення фасаду приміщення.
  5. Провести заміну вхідних дверей.
  6. Завершити заміну водопровідно – каналізаційної, ливневої систем закладу.
  7. Повторно почистити дренажну систему.
  8. Відновити роботу басейну та провести його капітальний ремонт.
  9. Встановити шатровий дах.
  10. Провести капітальний ремонт дитячих павільйонів (павільйони знаходяться в аварійному стані).


Завідувач дошкільного навчального Оксана Коваленко
закладу «Золота рибка»

Документ опубліковано 26 вересня 2012
Чинний
Детальніше