Звіт про роботу комунального підприємства «Архітектурно-планувальне бюро Арка»

Звіт про роботу комунального підприємства «Архітектурно-планувальне бюро Арка»

РІШЕННЯ

Від 31.05.2012. № 656-19/2012
м. Долина

Звіт про роботу комунального підприємства
«Архітектурно-планувальне бюро Арка»

Заслухавши та обговоривши звіт про роботу комунального підприємства «Архітектурно-планувальне бюро Арка»та керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Затвердити звіт про роботу комунального підприємства «Архітектурно-планувальне бюро Арка» (додається).

2. Роботу комунального підприємства «Архітектурно-планувальне бюро Арка» вважати задовільною.



Міський голова Володимир Гаразд











Додаток рішення міської ради

від 31.05.2012. № 656-19/2012

Звіт

про роботу комунального підприємства

«Архітектурно-планувальне бюро Арка»

1. Характеристика установи

Комунальне підприємство «Архітектурно-планувальне бюро Арка» було засноване 22 травня 2008 року з метою надання послуг в сфері інжинірингу як для підприємств так і для індивідуальних забудовників. Підприємство розташоване за адресою: вул. Омеляна Антоновича, 21 в м. Долина.
Свою діяльність підприємство здійснює у відповідності до Законів України “Про містобудування”, «Про планування і забудову територій», «Про архітектурну діяльність», регіональних правил забудови, Статуту підприємства та Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Функціонально підприємство підпорядковане відділу містобудування та архітектури міської ради.
Метою діяльності комунального підприємства є: реалізація державної політики у галузі містобудування, будівництва та архітектури на території міста, а також одержання прибутку за рахунок надання платних послуг, згідно переліку робіт діючої ліцензії на основі ефективного використання виробничого і фінансового потенціалу.
Предметом діяльності комунального підприємства є виконання робіт, пов’язаних з регулювання забудови м. Долина і населених пунктів, територій, задоволення потреб як громади міста, так і окремих громадян району з питань ведення господарської діяльності в галузі будівництва, яке здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства.
Основними напрямками діяльності КП «АПБ Арка» є:
– розроблення проектно-планувальної документації, проектних пропозицій по розташуванню об’єктів будівництва;
– розроблення проектно-вишукувальної та проектно-кошторисної документації, на будівництво об’єктів житлового, соціально-побутового призначення;
– виконання інженерно-геодезичних робіт по забудові територій;
– збір і оброблення інформації щодо ведення містобудівного кадастру та створення архіву містобудівної документації;
– рекламна діяльність, пов’язана з оформленням документації до дозволу на встановлення об’єктів зовнішньої реклами.
Згідно штатного розпису в КП «АПБ Арка» працює 5 спеціалістів.
При бюро, на літній період, приймаються студенти – архітектори із залученням до роботи на договірній основі.

2. Технічне забезпечення

В наявності у КП «АПБ Арка» є власні: 3 персональні ком’ютери, на яких встановлено ліцензовану програму Windows 7, кольоровий принтер на формат А3, лазерний принтер (сканер, ксерокс) на формат А4. За допомогою мережевого кабелю з’єднані між собою комп’ютери, що значно підвищує оперативність виконання робіт. Дане програмне забезпечення дозволяє використовувати такі програми як: Microsoft Offis, Microsoft Excel, Photoshop, Bricsad. В якості браузера Internet ресурсів є доступ до мережі інтернет (ВІ-NET), а також є електронна поштова адреса.
На підприємстві використовуються комп’ютерна техніка, яка дозволяє працівникам встановлювати на свої ПК якісні і сучасні програми. На даних комп’ютерах виконуються роботи пов’язані із архітектурною графікою і програми професійного спрямування. Використовуються багато програм професійного спрямування. Найчастіше використовувані з них: AUTO CAD, Bricsad. Найбільш використованою програмою серед архітекторів є ліцензована програма ArhiCAD, створена угорською компанією Graphisoft, призначена для проектування архітектурно-будівельних конструкцій і рішень та елементів ландшафту. Ця програма коштує 42 тис. грн., і на даний для нас час є недоступною.

3. Бухгалтерський облік підприємства

Бухгалтерський облік на підприємстві є складовою ланкою в загальній системі обліку і здійснюється відповідно до чинних законодавчих актів, затверджених урядом, та нормативних актів Міністерства фінансів і Держкомстату України.

В 2011 році в архітектурно – планувальне бюро надійшло 143 замовлення від громадян та організацій міста. Відповідно підприємство отримало доходів від реалізації послуг на суму 150462 грн., а саме:
– 34 висновки – 3994 грн.;
– 11 викопіювань – 1575 грн.;
– 8 пакетів документації до дозволу на встановлення зовнішньої реклами – 3797 грн.;
– 3 топогеодезичні зйомки 11363 грн.;
– 10 проектних пропозицій – 5845 грн.;
– проектно-кошторисна документація на МАФи – 14026 грн.;
– 22 проекти для індивідуальних забудовників – 52838 грн.;
– проекти виготовлені на замовлення міської ради : ПДП по вул. Південній, 3 проекти на відновлення джерела (міський парк, за БПФ, по вул. Стуса) реконструкція частини приміщення школи естетичного виховання ім. Антоновича, проект на встановлення вбиральні у міському парку, проект влаштування сцени в міському парку)– 29403 грн.;
– проект на замовлення КП «Долинські ринки» – «Будівництво та облаштування промислово-продовольчого ринку» – 32765 грн.;
– ведення авторського нагляду – 1015 грн.
Всі витрати за відповідний період 2011 року складають -164408 грн., в т.ч.:
– нараховано заробітної плати в сумі – 114062 грн.;
– сума страхових зборів до пенсійного фонду становить – 33847 грн.;
– податок з прибутку – 2063 грн.;
– банківські витрати – 1170 грн.;
– амортизація основних засобів – 5031 грн.;
– відрядні витрати – 1360 грн.;
– оплата за опалення приміщення – 945 грн.;
– за електроенергію – 1350 грн.
– за придбання канцтоварів – 1867 грн.
– за подані оголошення – 400 грн. (радіо, газета «Добра справа»)
– за виготовлення рекламного банера КП «АПБ Арка» (дошка навпроти «АВС») – 250 грн.
– за охорону приміщення – 920 грн.
– наладка та ремонт ПК – 630 грн.
– придбання технічної літератури, інформаційного довідника – 358 грн.
– виготовлення штампу – 155 грн.

За період 2012 року КП «АПБ Аркою» надано послуг на суму 37514 грн. з них виготовлено:
– 3 проектні пропозиції – 1812 грн.
– 2 містобудівні розрахунки – 199 грн.
– 3 викопіювання з генплану – 570 грн.
– проектні пропозиції на облаштування міні – ринку по вул. Грушевського на замовлення КП «Долинські ринки» – 1775 грн.
– 14 проектів для індивідуальних забудовників – 33158 грн.
В 2012 році поступили кошти за виконані роботи за 2011 рік на суму 25456 грн.
Заборгованість по сплаті податків і зборів обов’язкових платежів, виплаті заробітної плати відсутня.
Підприємство працює стабільно, демонструючи позитивну динаміку.
Основним узагальнюючим показником результатів господарської діяльності КП «АПБ Арка» є ефективна беззбиткова робота для потреб міської громади.

Рекламна діяльність

Відповідно до рішення міської ради від 24.06.2010 № 1927-45/2010 комунальне підприємство «Архітектурно – планувальне бюро Арка» призначено Робочим органом по врегулюванні діяльності із зовнішньої реклами на території міста Долина.
З метою впорядкування розміщення зовнішньої реклами та механізму оплати за тимчасове розташування рекламних засобів КП «Архітектурно – планувальне бюро Арка» керується :
– Законом України «Про рекламу» ст. 16;
– Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»;
– постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2009 № 2067 «Про затвердження типових правил розміщення зовнішньої реклами» ст. 6;
– Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»;
– рішенням міської ради від 24.06.2010 № 1927- 45/2010 «Про розміщення зовнішньої реклами у м. Долина»;
За період 2011 року в КП «АПБ Арка» поступило коштів на суму 13 330,32 грн. а саме:
– за оренду дошки навпроти магазину «АВС» – 8957,56 грн.;
– за місце розташування рекламних засобів – 4372,76 грн.
Дошка навпроти магазину «АВС», для розміщення рекламних засобів, передана в оренду КП «АПБ Арка» згідно рішення міської ради від 04.03.2011. № 102-5/2011.
Згідно п.6.1.1 «Порядку розміщення зовнішньої реклами у м. Долина» – плата за тимчасове користування місцями в розмірі 90% поступає на р/р Долинської міської ради, 10% коштів поступає на р/р Робочого органу (КП «АПБ Арка») за виконання функцій регулювання діяльності із зовнішньої реклами, що становить суму 437.29 грн. Сума 3935,47 грн. повинна поступити на р/р міської ради.
Таким чином дохід КП «АПБ Арка» від вищевказаної діяльності становить – 9394.85 грн.
Для виконання функцій регулювання діяльності із зовнішньої реклами згідно штатного розпису з 16.03. по 13.09.2011 року в КП «АПБ працював інженер по рекламі з посадовим окладом 1250,00 грн.
За відповідний період інженеру по рекламі нараховано заробітну плату в сумі – 7981,00 грн., відрахування в пенсійний фонд єдиного соціального внеску становить 2939,00 грн. Загальні витрати на утримання інженера по рекламі становлять – 10920,00 грн.
За 2010 рік було підготовлено на виконком і видано 14 дозволів на встановлення рекламних засобів, саме:

  1. ПП Стефанів вул. Обліски, 70;
  2. ПП Воловик вул. Обліски, 18;
  3. ПП Миленький пр. Незалежності,3 «а», вул. Грушевського, 11, вул. Шептицько, 16;
  4. Нотаріус Ананевич вул. Грушевського, 7, вул. Пушкіна, 4;
  5. ПП Легун «Вікно Лідер» вул. Грушевського (навпроти «АВС»)
  6. Нотаріус Губа вул. Грушевського, 28;
  7. ВКФ «Ретекс» вул. Міцкевича (навпроти озера);
  8. ПП Сливчук вул. Обліски, 28 «а»;
  9. ПП Олексишак вул.. Грушевського, 11(на території «Росинка»);
  10. ПП Галань вул. Грушевського, 4, вул. Хмельницького, 19.

За 2011 рік підготовлено і видано 11 дозволів на розміщення засобів зовнішньої реклами, а саме :

  1. ПП Стефанів Обліски, 36;
  2. ПП Ленгевич проспект Незалежності, 13;
  3. ПП Новіков вул. Обліски, 47;
  4. ПП «Роман» вул. Хмельницького, 10 А;
  5. ПП Іванов вул. Грушевського, 28 «Дана»;
  6. Краєзнавчий музей «Бойківщина» вул. Обліски, вул. Хмельницького (на перехресті з вул. Нафтовиків), вул. Данила Галицького;
  7. ПП Пилипчук вул. Грушевського, 26;
  8. Громадська організація «Центр підтримки та розвитку реформ» – соціальна реклама;
  9. Асоціації «Туристично – інформаційний центр «Бойківщина» – соціальна реклама.

Суб’єктам які встановили рекламні засоби без дозволу було надіслано 61 повідомлення про порушення ЗУ «Про рекламу», а уповноваженому органу КП «Комунгосп» – 9 повідомлень про демонтаж рекламних засобів.
В 2012 році підготовлено 4 дозволи:

  1. КП «Асторія» пр. Незалежності, 10;
  2. ПП Воловик вул. Обліски, 18;
  3. ПП Гала вул. Довбуша, 2;
  4. ПП Легун «Вікно Лідер» вул. Грушевського (навпроти «АВС»).

На даний час оформляються дозволи :

  1. ТОВ «Аптека Первоцвіт – фарм» вул.. Степана Бандери, 7;
  2. «Алло» вул. Грушевського, 25 «а»;
  3. Фіто-клуб «Еліксири життя» вул. Грушевського, 32;
  4. ПП Вовків вул. Обліски, 113 «Автомийка»;
  5. ПП Маслей п. С.Стрільців, 3 магазин «Динамо»;
  6. ТзОВ «Ясен-Галичина» вул. Обліски, 117 «б», вул. Грушевського навпроти магазину «АВС»;
  7. «Акцент-банк» вул. Степана Бандери, 7.

По місту проведено інвентаризацію засобів зовнішньої реклами з фотофіксацією об’єктів.
Згідно виданих приписів, власниками рекламних засобів, на які не було видано дозволи, демонтовано:

  1. ПП Кривак «Агроцентр» вул. Хмельницького;
  2. ПП Олеськів «Гуртівня. Ковані вироби» вул. Хмельницького.
  3. «ОККО» «Хот-дог» вул. Обліски;
  4. ПП Бойляк вул. Хмельницького (на території ринку ПП Минник);
  5. «Бреін» вул. Братіславська;
  6. ПП Грищук «Ритуальні послуги» на території ДЦЛ;
  7. Рекламні банери на фасаді магазину по майдан Січових Стрільців (біля зупинки на Болехів);
  8. «Металопластикові вікна» на фасаді готелю «Карпати» по вул. Обліски;
  9. «Наталія. Оформлення весіль» вул. Хмельницького.




Директор комунального підприємства
«Архітектурно-планувальне бюро Арка» Лідія Монюк

Документ опубліковано 31 травня 2012
Чинний
Детальніше