Звіт Долинського дошкільного навчального закладу № 8 "Росинка" про роботу за 2011 рік

Звіт Долинського дошкільного навчального закладу № 8 "Росинка" про роботу за 2011 рік

РІШЕННЯ

Від 31.05.2012. № 654-19/2012
м. Долина

Звіт Долинського дошкільного навчального
закладу № 8 “Росинка” про роботу за 2011 рік

Заслухавши та обговоривши звіт Долинського дошкільного навчального закладу № 8 “Росинка” про роботу за 2011 рік та керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Затвердити звіт Долинського дошкільного навчального закладу № 8 “Росинка” про роботу за 2011 рік (додається).

2. Роботу Долинського дошкільного навчального закладу № 8 “Росинка” вважати задовільною.



Міський голова Володимир Гаразд











Додаток рішення міської ради

від 31.05.2012. № 654-19/2012

ЗВІТ

Долинського дошкільного навчального закладу № 8 “Росинка”

про роботу за 2011 рік

  1. 1. Загальна характеристика


Дошкільний навчальний заклад №8 «Росинка» розпочав функціонування у 1982 році. У 2000 році переведений в приміщення колишнього ДНЗ «Ромашка» НГВУ Долинанафтогаз.
В своїй роботі заклад керується: Конституцією України; Конвенцією про права дитини; Законом України «Про освіту»; Законом України «Про дошкільну освіту»; Законом України “Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу”; Законом України «Про охорону дитинства»; Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні.
Відомчими документами про діяльність дошкільних навчальних закладів є: Положення «Про дошкільний навчальний заклад»; Наказ МОН України «Про затвердження Примірного статуту дошкільного навчального закладу»; Інструкція «Про ділову документацію в дошкільних навчальних закладах»; Типові правила внутрішнього розпорядку для працівників державних навчально-виховних закладів України.
Згідно наказу відділу освіти Долинської РДА ДНЗ «Росинка» є інформаційно науково-методичним центром.
Групові приміщення дошкільного закладу забезпечені меблями та ігровим обладнанням.
Розвивальне середовище дитячого садка організовано з урахуванням інтересів дітей і відповідає їх віковим особливостям.
Для занять дітей створені всі умови, а саме, обладнані спеціальні приміщення:
– музична, спортивна зали;
– кабінети логопеда, психолога;
– методичний кабінет та медичний блок;
– прогулянкові майданчики для кожної вікової групи.

РЕЖИМ ДНЯ

в ДНЗ «Росинка» години роботи: з 7.30 до 18.00год.

Старший дошкільний вік
(6-й рік життя)

1

2

Прийом дітей, огляд, спілкування, ігри, ранкова гімнастика

7.30 – 8.30

Сніданок

8.30 – 8.55

Ігри, підготовка до занять

8.55 – 9.10

1

2

Заняття

9.10 – 10.30

Підготовка до прогулянки, прогулянка, самостійна діяльність дітей за інтересом, індивідуальні роботи

10.30 – 12.20

Повернення з прогулянки .Підготовка до обіду, гігієнічні, водні процедури

12.20 – 12.35

Обід

12.35 – 13.00

Підготовка до денного сну. Сон.

13.00 – 15.00

Поступовий підйом, гімнастика після сну, повітряні, водні, загартовуючи процедури,корегуючи гімнастика

15.00 – 15.30

Ігри, спілкування, індивідуальні заняття, розваги

15.30 – 16.20

Вечеря

16.20 – 16.35

Прогулянка, повернення додому

16.50 – 18.00

2. Склад вихованців


За проектною потужністю згідно санітарних норм дошкільний заклад розраховано на 140 місць для дітей від 2 до 6 років. Групи комплектуються переважно у липні-серпні. У 2011 навчальному році укомплектовано 8 вікових груп:

  • 6 груп для дітей дошкільного віку;
  • 1 група для дітей раннього віку;
  • 1 група для дітей з вадами мови (логопедична).

У 2011 році середньоспискова кількість дітей становила 193 дитини: раннього віку – 24 чол.; дошкільного віку – 169 чол.; випущено до школи – 51 чол.
За звітний період прийнято – 67 чол. Вибуло – 4 чол.
Склад сімей вихованців: повна – 194 (96%), неповна –8 (4%), багатодітні – 15 (7)%.

ІНФОРМАЦІЯ

Про стан дошкільної освіти у Долинському

ДНЗ «РОСИНКА» за 2011 рік

№ з/п

За рік

За один день

1

2

3

4

1

Кількість дітей 5-го року життя в ДНЗ

70

2

Кількість дітей 7-го року життя в ДНЗ

1

3

Кількість дітей, охоплених соціально-педагогічним патронатом

4

Кількість дітей із малозабезпечених сімей

25

5

Кількість дітей із багатодітних сімей

15

6

Пріоритетний напрямок, за яким працює
ДНЗ:

1

2

3

4

гуманітарний

1

кількість дітей

203

7

Середня вартість харчування однією дитиною в день в 2011 році

14,04

8

Середня вартість утримання однієї дитини

всього:

22516

90,06

в тому числі:

харчування:

3510

14,04

заробітна плата:

11570

46,28

комунальні послуги:

2210

8,84

тощо

5226

20,90

9

Кількість дітей, які стоять на черзі по влаштуванню у дошкільний навчальний заклад

138


  1. 3. Кадрове забезпечення

Штатний розпис

педагогічного та обслуговуючого персоналу ДНЗ «Росинка»

станом

№ з/п

2010

2011

Згідно наказу МОН №1055 від 04.11.2011

1

2

3

4

5

1

Завідувач

1

1

1

2

Вихователь-методист

1

1

1

3

Практичний психолог

0,75

0,75

0,75

4

Соціальний педагог

1

5

Вчитель-логопед

1

1

1

6

Музичний керівник

2

2

2

7

Керівник гуртка

0,48

1

8

Старша медсестра

1,5

1,5

1,5

9

Дієтсестра

0,5

10

Вихователь з фізвиховання

1

1

11

Інструктор з фізвиховання

1

12

Вихователь

15,25

14,77

14,77

13

Діловод

0,5

14

Завгосп

1

1

1

15

Комірник

0,5

16

Кастелянка

1

1

1

17

Помічник вихователя д/в

8,05

8,05

8,05

18

Помічник вихователя р/в

1,3

1,3

1,3

19

Прибиральник службових приміщень

1

20

Кухар

3

3

3

21

Підсобний працівник

1

1

1,5

1

2

3

4

5

22

Машиніст по пранню білизни

2

2

1,75

23

Двірник

2

2

2,6

24

Сторож

2

2

2,85

25

Робітник з комплексного обслуговуванню будівлі

1,5

1,5

1,6

26

Електромонтер

0,5

27

Оператор котельні

1

1

1

28

Оператор котельні

1,5

1,5

1,5

29

Бухгалтер

1 ?

48,85

48,85

56,17 (+7,32)


Педагогічний процес у ДНЗ забезпечують кваліфіковані спеціалісти: завідувач та вихователь-методист, вчитель-логопед, практичний психолог, 2 музичних керівники, вихователь з фізичної культури, 18 вихователів.
З них мають освіту:
вища педагогічна – 19 ( 79%);
неповна вища – 3 (12%);
бакалавр – 2 (9%).

Кваліфікаційний рівень
вища категорія – 6 педагогів (26%);
спеціаліст I категорії – 5 педагогів (21%);
спеціаліст II категорії – 4 педагоги (18%);
спеціаліст – 4 педагоги (18%);
мають звання “вихователь-методист” – 1 (4%);
молодший спеціаліст -3 педагоги (13%).

Фаховий рівень педагогів:

Слід відмітити, що адміністрація створює оптимальні умови для постійного професійного росту педагогів: у поточному році протестовано 10 педагогів, з них підвищили категорію – 8 працівникам. Курси підвищення кваліфікації пройшли 3 педагоги.
Впродовж звітного періоду прийнято до закладу 6 чол., з них 3 – педпрацівника, 3 – обслуговуючий персонал.
Звільнено 2 чол., з них: 1 – медпрацівник, 1– ОП. Причини звільнення – власне бажання(1),) та закінчення терміну угоди (1).

  1. 4. Пріоритетні напрямки діяльності у 2010-2011 н.р.


Завдання на поточний навчальний рік визначено наступним чином:
1.Спрямувати роботу закладу на оптимізацію навчально-виховного процесу для забезпечення доступності здобуття якісної освіти дітей 5-ти річного віку та реалізацію освітньої роботи з дітьми через Базову програму розвитку дітей дошкільного віку “Я у Світі” та Програми розвитку дітей старшого дошкільного віку “Впевнений старт”.
2. Забезпечити наступність у роботі з дітьми старшого дошкільного віку та учнями перших класів та забезпечувати умови для створення розвивального життєвого простору.
3. Удосконалювати роботу педагогічного колективу для реалізації творчого потенціалу дітей в процесі ігрової діяльності.
4. Продовжувати роботу по збереженню здоров’я дітей дошкільного віку, впроваджуючи інноваційні технології в фізкультурно-оздоровчу роботу.
Оновлення змісту та якості дошкільної освіти відбувається через набуття кожною дитиною навиків здорового способу життя шляхом використання нових та апробованих здоров’язберігаючих технологій
Систематичне використання у навчально-виховному процесі здоров’язберігаючих технологій дозволило покращити показники моніторингу здоров’я.
На постійному контролі у адміністрації ДНЗ знаходиться дотримання санітарно-гігієнічних вимог до умов та режиму виховання дітей.

Аналіз стану здоров’я дітей, які виховуються у дошкільному закладі впродовж 2010-2011н.р.

Група здоров’я

2010

2011

І – основна

38

19,6%

60

29,6%

ІІ – підготовча

144

74,2%

134

66%

ІІІ – спецгрупа

12

6,2%

9

4,4%

Аналіз диспансерного обліку

Діагноз

2010

2011

Хвороби серцево – судинної системи

21

1

Захворювання крові (анемія)

11

5

Захворювання кістково –м’язової системи

2

2

Розлади зору

1

1

Захворювання ЛОР органів і дихальної системи

12

17

Дерматологічні захворювання

15

25

Захворювання ендокринної системи

1

Захворювання сечостатевої системи

4

2

Захворювання ШКТ

1

3

Часто хворіючи діти

5

8

Неврологічні захворювання

0

2

Віраж туб проби Манту

4

8

Разом

77

74

У 2011р. – 11 дітей знаходиться на обліку у кількох спеціалістів.

Оцінка стану захворюваності дітей

Захворюваність

Показники по роках

2009

2010

2011

У дітоднях на 1 дитину

5,6

6,7

5,5

Кількість пропущених днів

1106

1301

1052

Загальна захворюваність

163

165

143

Грип

4

Пневмонія

8

9

5

ГРЗ

87

109

89

Лорингіт

3

Бронхіт

44

30

22

Інші соматичні захворювання

11

17

14

Вітряна віспа

6

5

Кір

2

Краснуха

1

Скарлатина

3

Тонзиліт

2


Наведені статистичні дані свідчать про позитивну динаміку зниження захворюваності на одну дитину. Але поряд з цим спостерігається ріст простудної захворюваності по причині збільшення кількості дітей ясельного віку та природні часті захворювання у період адаптації. Важливо відмітити, що завдяки професійній діяльності медичної служби та чіткому виконанню санітарних інструкцій у закладі значно зменшено кількість інфекційних захворювань, попереджено їх розповсюдження.
Все це потребує активізації роботи педагогічного, медичного персоналу по впровадженню ефективних здоров’язбережувальних технологій. У ДНЗ впроваджується комплекс спеціальних заходів у період сезонного підйому захворюваності.
Проблемою залишається захворюваність після вихідних днів та свят. Її рівень досить значний.

  1. 5. Якість реалізації освітньої програми


Для ефективного вирішення проблем навчання та виховання дітей педагоги перебувають у постійному творчому пошуку, експериментують та впроваджують сучасні перспективні програми та методики. Освітня програма «Я у Світі» реалізується у варіативній частині навчального плану.
Окрім програми базової програми у дошкільному закладі впроваджуються авторські програми Л.Калуської, Н.Денисенко.
Протягом навчального року у закладі плідно працював вокально – театральний гурток з розвитку творчих здібностей дітей під керівництвом музичного керівника Федишин Ю.В
Моніторинг стану засвоєння програми дітьми у всіх вікових групах є головним показником роботи педагогів та усього колективу у цілому.
Головною метою роботи колективу дошкільного закладу є виховання дитини, здатної продовжувати навчання впродовж усього життя, досягати успіху, правильно будувати своє життя. Адміністрація закладу на чолі з завідувачем організує вивчення готовності дітей до шкільного навчання, вважає цю роботу надзвичайно важливою.
У травні було обстежено дітей старших груп та їх готовність до навчання у школі. За результатами обстеження психолога:
Висока готовність – 34%; Середня – 44%; Низька – 21%.
За результатами обстеження вихователів:
Старша №1 «Усмішка»: Високий рівень – 41%; Середній – 54%; Низький – 5%;
Старша №2 «Бджілка»: Високий рівень – 55%; Середній – 45 %; Низький – ?
Важливим показником результативності роботи дошкільного закладу є успішність навчання вихованців у школі. Педагоги щорічно відслідковують рівень успішності навчання випускників у 1 класі .
Адміністрацією ДНЗ складена угода про співпрацю з загальноосвітньою школою №4 м. Долини, і проводилась робота згідно плану. Таким чином, у ДНЗ створені всі умови для всебічного розвитку дошкільнят. Підвищуючи рівень мотиваційної готовності дітей до навчання в школі, вихователі знайомили дітей середніх та старших груп з правилами поведінки учнів, читали літературні твори про школу, проводили бесіди про школу, ходили на екскурсії до школи. Випускники нашого дитячого садка мають необхідну як загальну (фізичну, інтелектуальну, особистісно-вольову), так і спеціальну готовність (включаючи засвоєння предметних знань, умінь, навичок), підготовку до навчання в школі. Що було виявлено за результатами контрольних занять по різних розділах програми .

  1. 6. Управлінська діяльність завідувача ДНЗ

Безпосереднє керівництво ДНЗ №8 здійснює відділ освіти Долинської РДА. До складу органів самоуправління дошкільного навчального закладу входять: Рада ДНЗ; Батьківські комітети груп; Профспілковий комітет; Педагогічна рада; Загальні збори батьків та членів трудового колективу; Комісія з ОП та ТБ; Пожежно-технічна комісія.
Управлінські рішення та дії завідувача ДНЗ у поточному році були спрямовані головним чином на забезпечення працездатності колективу виконання річних завдань:
Проведено районні методичні об’єднання:

  1. Для вихователів старших груп круглий стіл з елементами тренінгу «Розвиток мовленнєвої компетентності дошкільників».
  2. Для вчителів –логопедів «Індивідуальна робота з дітьми».
  3. Для вихователів 1 молодших груп «Прогулянка до лісових мешканців».
  4. Для практичних психологів та музичних керівників «Відчувати , пізнавати, творити» (розвиток творчих здібностей).
  5. Для вихователів старших груп «Лагідна усмішка, добре слово – ключики, що відкривають кожне серце».

6. Проведено засідання ініціативної групи вихователів району на базі ДНЗ.
7. Протягом року діяв на базі ДНЗ інформаційно – методичний центр району.
8. Тематична перевірка спеціалістами Івано – Франківського інституту післядипломної педагогічної освіти «Соціально –моральний розвиток дошкільнят».
9. Складання бюджетного запиту на 2012 рік.
Колектив постійно працює над створенням позитивного іміджу нашого дошкільного закладу і тому у нас з’явилося бажання створити власний сайт. Розробляємо ми його самостійно, інформація розрахована, в першу чергу, на батьків вихованців ДНЗ, а також на колег зі всієї України. Цікаві статті, фотогалерея, форум – все це буде сприяти відкритості ДНЗ, залученню батьків до життя їх дітей в закладі. Залишилось під’єднатися до мережі інтернет.
Організація морального та матеріального заохочення працівників, які добросовісно виконують свої обов’язки, працюють творчо є невід’ємною складовою успішного управління закладом. Впродовж року всі педагоги отримали щорічну грошову винагороду за підсумками роботи за рік. Моральне заохочення отримали 4 працівники.
Проводиться організаційна робота з батьками та громадськістю з метою залучення їх до управління закладом, пропагування відкритості та прозорості. через раду ДНЗ.

7. Організація роботи з сім’ями вихованців

Взаємодія з сім’ями вихованців на протязі року є одним з пріоритетних напрямків діяльності закладу. Вона орієнтована на пошук таких форм і методів роботи, які дозволяють урахувати актуальні потреби батьків, сприяють формуванню активної батьківської позиції, участі батьків в управлінні закладом. Дошкільний заклад підтримує бажання батьків поповнювати знання, необхідні для виховання та оздоровлення дітей. Педагогічний колектив організовував для цього різні активні форм співпраці: батьківські збори; індивідуальні консультації різних спеціалістів; виготовлення саморобок разом з дітьми; спільні виставки, участь у святах « Майстри «Росинки», творчий фестиваль; Дні відкритих дверей; створено клуб “Дідусів і бабусь”, “Школа молодих батьків” та консультаційний пункт для батьків.

  1. 8. Соціальна активність дошкільного закладу


Працівники дошкільного закладу займають активну соціальну життєву позицію та привчають дітей з дошкільного віку розуміти соціальну значимість участі у заходах різного рівня.
Впродовж 2011 року колектив ДНЗ приймав участь :
Вокальний ансамбль діток “Дореміфасольки” виступав на районній сцені до святкування Дня матері та Дня вчителя, музичний керівник Федишин Ю.В.
Діти старших груп вітав випускників природничо-математичного ліцею на урочистостях з нагоди випускного вечора.
Вихователями Коколін Н.М., Пилипчук М.М., Федишин Ю.В., показані відкриті заняття для педагогів району та майстер-клас.
Колектив ДНЗ брав участь у святковій ході, присвяченій Дню міста.

  1. 9. Організація харчування у ДНЗ

Повноцінне та якісне харчування є невід’ємною складовою зміцнення здоров’я дітей. Організація харчування ведеться відповідно Інструкції з організації харчування дітей, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 року №298/227. У ДНЗ працює досвідчений, висококваліфікований медичний персонал та кухарі. Про їх роботу говорять результати – за цей навчальний рік за результатами перевірок СЕС великих порушень санітарного стану приміщень та харчоблоку, а також відповідності нормам калорійності харчування дітей не виявлено
Виконання натуральних норм харчування за 2011 рік по всіх основних продуктах ( м’ясо, масло, риба, овочі, соки, крупи, цукор) – 100%.
Найважливішою умовою правильної організації харчування дітей є суворе дотримання санітарно-гігієнічних вимог до харчоблоку та процесу приготування і зберігання їжі.
У закладі харчуються діти пільгових категорій: малозабезпечені: 25чол.; багатодітні сім’ї (50% від вартості харчування): 15 чол. Кількість дітей, які протягом року отримували дієтичне харчування: 3 дитини.

Аналіз виконання норм харчування дітей у Долинському дошкільному навчальному закладі “Росинка” за період з 01.01.2011 по 31.12.2011 року

№ з/п

Назва продукту

Норма на рік

Фактичне споживання за рік

Відхилення від норми в кг

1

М’ясо(кг)

2574,20

2542,50

-31,7

2

Риба(кг)

1135,33

862,84

-272,49

3

Масло вершк.(кг)

538,60

450,40

-88,20

4

Молоко (л)

10659,25

8531,00

-2128,25

5

Сир кислом.

1184,75

1080,00

-104,75

6

Яйця (шт.)

12706

11175

-1531 шт.

7

Картопля (кг)

4943,70

4652,5

-291,2

8

Овочі (кг)

6059,05

4686,5

-1372,55

9

Фрукти свіжі (кг)

2524,8

1304

-1220,8

10

Крупи, бобові, макарони

1168,3

1654,5

+486,20

Що в порівнянні з 2010 роком:

АНАЛІЗ

виконання норм харчування дітей у Долинському дошкільному навчальному закладі „Росинка” за 2010 рік

№ з/п

Назва продукту

Норма на рік

Фактичне споживання за рік

Відхилення від норми в кг

1 М’ясо(кг)

2512,9

2357,5

-155,4

2 Риба(кг)

1110,58

589,29

-521,29

3 Масло вершк.(кг)

525,9

434,20

-91,70

4 Молоко (л)

10369,50

7426,00

-2943,50

5 Сир кисломолоч.

1153,93

624,00

-529,93

6 Яйця (шт.)

12420

8699,00

-3721 шт.

7 Картопля (кг)

4820,75

4738,95

-81,80

8 Овочі (кг)

5901,0

4723,80

-1177,20

9 Фрукти свіжі (кг)

2469,55

726,00

-1743,55


відвідування дітьми ДНЗ 2010-2011 роки

2010

2011

Місяці

Кількість дітей по списку Кількість дітей по нормі Відсоток відвідування до норми Відсоток відвідування до спискової кількості Кількість дітей по списку Кількість дітей по нормі Відсоток відвідування до норми Відсоток відвідування до спискової кількості

1

200

147

43

32

193

147

51

39

2

196

147

78

58

192

147

76

58

3

200

147

88

61

200

147

70

51

4

199

147

80

59

194

147

82

62

5

198

147

81

60

197

147

85

63

6

194

117

86

52

172

117

75

51

7

182

117

70

45

184

117

65

41

8

185

117

64

41

192

117

77

47

9

191

147

77

59

197

147

81

61

10

195

147

78

59

199

147

80

59

11

195

147

84

63

203

147

88

63

12

195

147

74

56

203

147

84

61

  1. 10. Система роботи щодо соціального захисту дитини

Дошкільний навчальний заклад є державним закладом, у якому суворо дотримуються вимоги, щодо забезпечення прав дитини.
Для ведення цієї роботи у закладі щорічно, на початку року, згідно наказу відділу освіти, загальних зборів трудового колективу, наказом по ДНЗ затверджується інспектор з охорони дитинства на громадських засадах. Впродовж останніх років це психолог Пилипчук М.М..
Щорічно, на нараді при завідуючій (вересень 2011), інспектор з охорони дитинства на громадських засадах звітує про наявність в ДНЗ дітей різних пільгових категорій та про роботу, яка проведена з дітьми даних категорій.
На виконання листа Міністерства освіти і науки України від 17.12.2008р. №1/9–811 «Про здійснення соціально – педагогічного патронату», інструктивно – методичних листів від 27.08.2000 р. № 1/9- 352, від 04.10.2007 р., № 1/9 – 583 «Про систему роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні навчальні заклади» адміністрацією ДНЗ розроблені заходи, які включають:
– надання методичної і консультативної допомоги сім’ї, включення батьків у процес виховання, навчання та реабілітації дитини;
– формування соціально – педагогічної компетенції сім’ї у вирішенні її психолого – педагогічних та соціальних проблем.
На особливому обліку знаходяться діти-сироти. У звітному році 1 дитина.

  1. 11. Система роботи закладу щодо попередження травматизму

Належна увага приділяється організації роботи з персоналом та вихованцями з цивільного захисту, по забезпеченню готовності сил і засобів до дій у надзвичайних ситуаціях. Діяльність адміністрації спрямована на виховання в учасників навчально – виховного процесу ДНЗ якостей свідомого і обов’язкового виконання правил і норм безпечної поведінки в повсякденній діяльності і в умовах надзвичайної ситуації; формування навиків безпечної поведінки у різних нестандартних ситуаціях, формування знань про правила самозбереження, дорожнього руху, з протипожежної безпеки.
За звітний період випадків травмування дітей не зафіксовано. Серед працівників сталось 1 випадок побутового травматизму. Причинами їх є особиста необережність.

  1. 12. Робота по зміцненню матеріально – технічної бази ДНЗ

Дошкільний навчальний заклад є комунальним закладом, тому матеріальне та фінансове забезпечення гарантує місцевий бюджет. Завдання адміністрації полягає у оптимальному його прогнозуванні, плануванні та цільовому використанні.

АНАЛІТИЧНА

довідка про роботу Долинського дошкільного навчального закладу “Росинка” за період з 01.01.2011 року по 31.12.2011 року.

Код

Загальний фонд

Спеціальний фонд б/р/спонс.

Разом

Заробітна плата

1111

1252474

1252474

Нарахування на з/п

1120

456771

456771

Предмети,матер.,обл.

1131

25994

10588

36582

Медикаменти

1132

3200

3200

Харчування

1133

221830

151921

373751

Інші послуги

1134

3711

3711

Видатки на відрядження

1140

62

62

Комунальні послуги

1160

253209

253209

Придбання обладнання

2110

15397/12040

27437

Реконструкція інших об’єктів

2143

26994

26994

Інше(кошти депутатського фонду)

4882

4882

Разом

2222133

216940

2439073


За бюджетні кошти придбано: крісла офісні 30 шт. на суму 3810 грн.; посуд на суму 5562 грн.; стелаж на кухню на суму 2500 грн.; стінка мебельна в кабінет психолога 2100 грн.; канцтовари на суму 3580 грн.; миючі засоби 5686; унітаз 1200 грн.; ламінат та все для його настелення в кабінет психолога 2132 грн.; крани, цвяхи, вапно 283 грн.
З бюджету розвитку: пральні машинки 2шт. на суму 9200 грн.; холодильник на суму 3798 грн.; виготовлено пандус з поручнями на суму 26994грн.; заміна воріт на суму 5200 грн.
Депутатські кошти:
Депутат О.Ігнатів – 1941грн. – гойдалка;
Депутат Є.Яциняк – 1941 грн. – гойдалка;
Депутат В.Шаповаленко – 1000грн. – 2 лавки на майданчики.
Спонсорських коштів поступило 17155грн. залишок з 2010 року 8142грн.
В 2011 році використали 22628грн., залишилось на 2012рік 2669грн.,
придбали: електрокип’ятильник на кухню – 4500 грн.; дитяча перукарня 2 шт. – 1740 грн.; шафа в медичний кабінет – 901 грн.; шафа в медичний кабінет – 1304 грн.; стіл-тумба – 341 грн.; шафа для гри (кухня) в старшу групу №2 – 1536 грн.; меблі для гри в лікарню старша група №1 – 1110 грн.; стінка в кабінет психолога – 1570 грн.; стінка в логопедичну групу – 1550 грн.; стінка в 11 молодшу групу №1 – 2006 грн.; лавки в роздягальні 25 шт. – 2925 грн.; меблі для гри в лікарню – 665 грн. ; куток ряження в групу раннього віку – 665 грн.; шафа для посуду 2шт. – 1490 грн.; стіл в логопедичну групу – 325 грн.
За власні кошти працівників та батьків придбано:
Придбано 2 килими, шпалери та дзеркала в музичну залу на суму 4500грн.;
група «Сонечко»: іграшки 1500 грн., дитяча кухня 2300 грн., перукарня 600 грн., карнизи 160 грн., килим 200 грн., методична література 106 грн.;
група «Золотий ключик»: меблі для гри в аптеку 300 грн., меблі для гри в магазин 800 грн., дитячу кухню 950 грн., методичну літературу 65 грн.;
група Бджілка» : дитяча стінка 5350 грн., іграшки 850 грн., методичну літературу 50 грн.;
група «Усмішка» : диван 1500 грн., гра «кухня» 800 грн., куточок природи 900 грн., іграшки 1600 грн., методичну літературу 120 грн., посібники 180 грн.;
група «Веселка» : дитяча перукарня 450 грн., кухня 1250 грн., магнітна дошка 300 грн., карниз 100 грн., методична література 110 грн., посібники для заняття 550 грн.;
група «Сопілочка»: гра «Магазин» 850 грн., гра «Лікарня» 1100 грн., гра «Перукарня» 580 грн., гра «Кухня» 1200 грн., іграшки 920 грн., посібники для заняття 320 грн.;
група «Метелик»: куточок природи 980 грн., магнітна дошка 150 грн., куточок книги 350 грн., іграшки 850 грн., методичні посібники 350 грн.;
логопедична група «Веселинка»: шафа для посуду 950 грн., табуретки 3шт. 145 грн., покривало 90 грн., підписка дитячої літератури 340 грн., посібники для занять 465 грн., іграшки 590 грн., посібники 44 грн., папір 70 грн.;
кабінет психолога: стіл 480 грн., килимова доріжка 200 грн.;
методичний кабінет: килим 450 грн., методична література 400 грн., канцтовари 280 грн.;
медичний кабінет: килимове покриття 380 грн.;
кабінет завідувача: килимове покриття 340 грн., шафа-пенал 140 грн.

12.1. Проведені ремонтні роботи у ДНЗ

Власними силами: ремонт медичного кабінету, ізолятора; ремонт кабінету психолога (клеєння шпалер, настелення ламінату); ремонт Музичної зали (клеєння шпалер, встановлення дзеркал).
За благодійні кошти (Позавідомча охорона): здійснено ремонт та фарбування лавочок на прогулянкових майданчиках.
Колектив вдячний батькам, які допомагають у проведенні ремонтних робіт у групах на території ДНЗ, створюють затишок та комфорт для дітей, спонсорам, благодійникам, депутатам міської ради Є.Яциняку, О.Ігнатіву, В.Шаповаленку.
ДНЗ має достатню матеріально-технічну базу, заклад користується попитом серед батьків, колектив може і хоче працювати, тому ставить перед собою досить пріоритетні завдання:
ü завершити ремонт кухні;
ü підключити ДНЗ до мережі інтернет;
ü замінити павільйони на майданчиках (старі знаходяться в аварійному стані);
ü заміна вікон та даху;
ü часткова заміна огорожі.
Розвиток закладу освіти можливий тільки за умов засвоєння нововведень та бачення власної перспективи розвитку.
Головним є те, що дошкільний заклад прагне бути тим місцем, де діти завжди можуть фізично розвиватись, зміцнювати здоров’я, реалізовувати свої здібності, товаришувати, весело і щасливо жити.



Директор дошкільного навчального
закладу № 8 “Росинка” Мирослава Коропецька

Документ опубліковано 31 травня 2012
Чинний
Детальніше