Звіт про діяльність комунального підприємства «Долинські ринки» Долинської міської ради

Звіт про діяльність комунального підприємства «Долинські ринки» Долинської міської ради

РІШЕННЯ


Від 26.09.2013. № 1223-34/2013
м. Долина

Звіт про діяльність комунального підприємства
«Долинські ринки» Долинської міської ради

Заслухавши та обговоривши звіт про діяльність комунального підприємства «Долинські ринки» Долинської міської ради та керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Затвердити звіт про діяльність комунального підприємства «Долинські ринки» Долинської міської ради (додається).

2. Роботу комунального підприємства «Долинські ринки» Долинської міської ради вважати задовільною.

3. Зобов’язати КП «Долинські ринки» навести благоустрій належної їм території по вул. Шептицького та спільно із відділом інспекції міської ради впорядкувати торгівлю по вул. Хмельницького.

Міський голова Володимир Гаразд












Додаток до рішення міської ради

від 26.09.2013. № 1223-34/2013

Звіт про діяльність

комунального підприємства «Долинські ринки» Долинської міської ради

за період з 01.01.2013 року по 31.08.2013 року

КП «Долинські ринки» Долинської міської ради засновано у 2006 році Долинською міською радою. Основним видом діяльності підприємства є надання послуг по організації ринкової торгівлі. Підприємство є платником податків на загальній системі, включаючи податок на додану вартість. Підприємство володіє на підставі державних актів на право постійного користування 12 земельними ділянками загальною площею 2,2498 га. Фактично підприємство здійснює діяльність на 11 ділянках, а саме:

– по вул. Грушевського (1 ділянка);
– по вул. Б. Хмельницького (1 ділянка);
– по вул. Торговій (2 ділянки торгові, 5 ділянок під стоянку автомобілів);
– по вул. Шевченка (1 ділянка);
– по вул. Пушкіна (1 ділянка).
Земельна ділянка по вул. Шептицького є незадіяна через відсутність бажаючих проводити на ній підприємницьку діяльність.

В штаті підприємства налічується 7 працівників, а саме:
1. Директор – 1 чол.
2. Головний бухгалтер – 1 чол.
3. Старший контролер – 1 чол.
4. Контролер – 1 чол.
5. Охоронці – 2 чол.
6. Прибиральниця – 1 чол.

Загальний дохід (без ПДВ) за надані послуги за звітний період становить 335119,20 грн., що в розрізі складає: 284890,82 грн. дохід за надані послуги, 50228,38 грн. компенсація за використану електроенергію суб’єктів господарювання, що здійснюють свою діяльність на території ринку. Помісячний розпис доходів та видатків помісячно наведено в таблиці 1.

Доходи в розрізі земельних ділянок наведено в таблиці 2 відповідно.

Таблиця 2

№ з/п

Ділянка

Сума доходів грн. (без ПДВ)

Сума доходів грн. (з ПДВ)

1

Грушевського

Оренда

31 383,33

37 660,00

Виїзна торгівля

3 397,92

4 077,50

Разом

34 781,25

41 737,50

2

Пушкіна

Виїзна торгівля

2 207,08

2 648,50

3

Торгова

Оренда

8 604,17

10 325,00

Виїзна торгівля

3 659,17

4 391,00

Разом

12 263,34

14 716,00

4

Хмельницького

Оренда

5 204,17

6 245,00

Виїзна торгівля

11 983,75

14 380,50

Разом

17 187,92

20 625,50

5

Шевченка

Оренда

183 879,17

220 655,00

Виїзна торгівля

34 572,06

41 486,48

Електроенергія

50 228,38

Разом

218 451,23

259 339,25

Всього

Оренда

229 070,84

274 885,00

Виїзна торгівля

55 819,98

66 983,98

Електроенергія

50 228,38

60 274,06

Разом

335 119,20

402 143,20


Витрати підприємства за 8 місяців становили 311 654,89 грн. (без ПДВ) в тому числі на:
Заробітна плата та відрахування – 169 024,21 грн.;
Електроенергія – 51 125,32 грн.
Комунальні послуги – 7 363,09 грн.
Земельний податок – 13 257,57 грн.
Податок на прибуток (дивіденди) – 1 660,00 грн.
Амортизація – 40 485,10 грн.
Інше (послуги банку, послуги пожежної охорони, оплата оренди приміщення ветлабораторії)– 28 742,60 грн.

Податок на додану вартість – 67 024,00 грн. (таблиця 1).
Прибуток підприємства за 8 місяців 2013 року складає 23 464,31 грн. (табл.1).
У 2013 році підприємством здійснено робіт по благоустрою та розвитку ринку на суму106 805,62 грн. Детальний розпис витрат наведено в таблиці 3.
В тому числі ці роботи виконано за кошти отриманої пільги за сплату земельного податку в сумі 22095,95 грн.

Таблиця 3

№ з/п

Назва виконавця робіт чи продавця матеріалів

Опис виконаних робіт

Сума,

тис. грн.

1

КП «Арка»

Виготовлення схеми влаштування автостоянки автомобілів по вул.Торговій

5396,0

2

ПП Піотровський П.О.

Придбання металічних столів.

3200,0

3

ПП «Брати КІП»

Придбано щебінь для благоустрою території

1512,0

4

ПП Крошний В.О.

Придбано контейнер для макулатури

3850,0

5

ТоВ «Електрік Груп»

Робочий проект на електропостачання тимчасових споруд по вул.Грушевського

5225,0

6

ПП «Альфа Енерго Груп»

Будівництво електропостачання до тимчасових споруд ринку по вул. Грушевського

23486,0

7

ТзОВ «ОРТ»

Встановлено бруківки в кількості 202кв.м. по вул. Шевченка

45904,8

8

ПП Крошний В.О.

Встановлено огорожу (МАФ14-16)

6160,0

9

ТзОВ «Агроінформсервіс»

Придбано новий касовий апарат

2166,67

10

ПП «Альфа Енерго Груп»

Збудовано електричну лінію для підключення МАФів №22-25, та торгових павільйонів (ряди №1-2)

11

ТзОВ «Фенікс-ІФ»

Проект та кошторис з системи автоматичної пожежної сигналізації по вул. Грушевського

4839,16

12

ТзОВ «Фенікс-ІФ»

Передоплата за монтажні роботи по встановленню системи автоматичної пожежної сигналізації по вул. Грушевського

5065,99

Проведені роботи по корегуванню план-схеми ринку по вул. Шевченка. А також з початку року підприємство придбало комп’ютер вартістю 3317,00 грн., та ліцензійне програмне забезпечення для покращення обліку підприємства 1С:Бухгалтерія 8 версія вартістю 972,00 грн., провело налаштування програми – 1885,00 грн.

Адміністрацією підприємства постійно проводиться робота по залученню нових суб’єктів господарювання до торгівельної роботи на ринку і певні досягнення тут також є. Так протягом звітного періоду на території ринку по вул. Шевченка розпочали роботу 3 нові МАФи та тимчасова споруда по продажі свіжого м’яса. Задекларовано бажання СПД на встановлення 6 МАФів. В таблиці 4 наведено кількість діючих СПД в залежності від розміщення ділянки та форми торгівлі станом на травень 2013року.

Таблиця 4

Ділянка

Виїзна торгівля

МАФ

Торгові павільйони

Грушевського

6

Пушкіна

1

Торгова

10

4

Хмельницького

10

1

Шевченка

27

25

6

Підприємством встановлені наступні тарифи на послуги:

Таблиця 5

Форма торгівлі

Вартість грн.

в т.ч. ПДВ

Період

Місце для продажу молочних продуктів

1,25 грн.

Разове

Місце 1 кв.м (столи, стелажі, кіоски, лотки)

2,00 грн.

Разове

Оренда землі під МАФами

35,00 грн./м.кв.

За місяць

Торгівля з автомобілів

22,00 грн.

Разове

До дня міста за підтримки міського голови В. Гаразда та депутата Долинської міської ради І. Кондрина та РБК було проведено «Бойківську торговицю». В якій брали участь колективи Долинського БДЮТ, с.Княжолуки, с.Витвиця, с.Розточки, с.Кальна та інші.

Помісячний розпис доходів та видатків

Таблиця 1

січень

лютий

березень

квітень

травень

червень

липень

серпень

вересень

Всього

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Дохід від послуг по компенсації за використану електроенергію

5929,20

5500,00

6416,67

5529,18

6083,33

5958,33

7111,67

7700,00

50228,38

Дохід від реалізації робіт і послуг (без ПДВ)

23634,35

24541,04

28522,50

33092,08

40358,75

38885,65

41592,29

54264,16

284890,82

Дохід разом

29563,55

30041,04

34939,17

38621,26

46442,08

44843,98

48703,96

61964,16

0,00

335119,20

Витрати всього:

30920,33

36802,49

31692,25

38139,08

39863,53

40317,62

51585,32

42334,27

0,00

311654,89

Нарахована заробітна плата

13508,77

14054,96

14054,96

14628,46

16955,23

15225,17

21328,78

13826,75

123583,08

Відрахування в соціальні фонди

4967,17

5168,01

5168,01

5378,88

6234,44

5598,30

7842,22

5084,10

45441,13

Послуги банку

99,75

149,23

157,16

172,64

210,20

184,34

230,36

150,31

1353,99

Витрати на благоустрій вигот. документації

1618,75

1440,00

3058,75

КП “Арка”

5396,00

5396,00

Оренда приміщення ветлабораторії

2000,00

2000,00

2000,00

2000,00

2000,00

10000,00

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Інші витрати (канц.тов. ) , обслуг 1Сбухг., посл. пожежної охорони

303,74

1107,32

496,52

2985,25

1223,79

704,04

1248,02

862,18

8930,86

РЕМ,ВАТ «Прикарпаттяобленерго»

6718,32

5401,01

6637,66

5548,51

5982,10

6071,18

7081,35

7685,19

51125,32

Амортизація

4753,98

4892,19

4892,19

4892,19

5944,40

4972,40

4972,40

5165,35

40485,10

Земельний податок

4419,19

4419,19

4419,19

13257,57

Комунгосп

228,60

633,77

285,75

914,40

1313,37

1143,00

1143,00

1701,20

7363,09

Витрати на податок на прибуток, дивіденди,авансові платежі

340,00

1320,00

1660,00

ПДВ (нараховано)

5913,00

6008,00

6988,00

7724,00

9288,00

8969,00

9741,00

12393,00

67024,00

Податковий кредит

1382,00

1320,00

1536,00

1634,00

3842,00

4528,00

5192,00

6088,00

25522,00

ПДВ (до сплати)

4531,00

4688,00

5452,00

6090,00

5446,00

4441,00

4549,00

6305,00

41502,00

Прибуток (збиток)

-1356,78

-6761,45

3246,92

482,18

6578,55

4526,36

-2881,36

19629,89

0,00

23464,31





Директор КП «Долинські ринки» Андрій Маївський

Документ опубліковано 26 вересня 2013
Чинний
Детальніше