РІШЕННЯ
Від 04.04.2013. № 1042-29/2013
м. Долина
Про програму благоустрою
міста Долини на 2013 рік
З метою забезпечення санітарного благополуччя та утримання в належному стані об’єктів благоустрою і комунальної інфраструктури на території міста Долини, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити програму благоустрою міста Долини на 2013 рік (додається).
2. Комунальному підприємству «Комунгосп» Долинської міської ради забезпечити виконання Програми.
3. Фінансовому відділу міської ради, виходячи з можливостей доходної частини міського бюджету на 2013 рік, передбачити кошти на виконання заходів Програми.
4. Визначити, що для реалізації заходів Програми можуть бути залучені власні кошти КП «Комунгосп», кошти передбачені на участь депутатів міської ради в соціально-економічному розвитку міста чи інші кошти не заборонені чинним законодавством.
5. Відділу економіки міської ради забезпечити ведення постійного контролю за використанням людських, матеріально-технічних та фінансових ресурсів КП «Комунгосп».
6. Комунальному підприємству «Комунгосп» Долинської міської ради:
6.1. В місячний термін з моменту затвердження Програми подати на розгляд виконавчого комітету міської ради обґрунтовані пропозиції (калькуляції та фінансовий план) щодо можливості надання підприємством послуг з прибирання прибудинкових територій м. Долина, а також надання ритуальних послуг.
6.2. В 2-х місячний термін з моменту затвердження Програми забезпечити впровадження на підприємстві роздільного управлінського та бухгалтерського обліку доходів та витрат, а також використання всіх видів ресурсів.
6.3. До кінця 2013 року провести роботу з підготовки до проведення на підприємстві сертифікації за стандартом ISO 9001, шляхом проведення інвентаризації, стандартизації та опису всіх технологічних та виробничих процесів.
7. Інформацію про виконання даної Програми заслухати на сесії міської ради в І кварталі 2014 року.
8. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Володимира Смолія та постійну комісію міської ради з питань житлово-комунального господарства, благоустрою та екології.
Міський голова Володимир Гаразд
Затверджено:
рішенням міської ради
від 04.04.2013. № 1042-29/2013
ПРОГРАМА
благоустрою міста Долини на 2013 рік
1. Основні положення
Програма благоустрою міста Долини на 2013 рік розроблена та передбачена для впровадження комунальним підприємством «Комунгосп» Долинської міської ради і є невід’ємною частиною Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Долини на 2013 рік.
Планування в межах Програми здійснено на програмно-цільовому принципі, який покликаний сприяти прозорості господарських процесів та забезпечити територіальну громаду інформацією про хід її виконання і досягнутий рівень ефективності використання бюджетних коштів.
2. Мета, завдання та ресурси Програми
Мета Програми – забезпечення санітарного благополуччя та утримання в належному стані об’єктів благоустрою і комунальної інфраструктури на території міста Долини, покращення якості та комфорту умов проживання (життєдіяльності) громади.
Відповідно до задекларованої мети, протягом 2013 року КП «Комунгосп» працюватиме над вирішенням ряду виробничих та невиробничих завдань.
До виробничих завдань КП «Комунгосп» на 2013 рік належать:
- Утримання в належному стані місць концентрованого збору твердих побутових відходів (сміттєвих майданчиків).
- Роздільне збирання твердих побутових відходів на території міста (в тому числі від порізки зелених насаджень), здійснення відбору корисних складників з метою подальшої їх реалізації на ринку вторинної сировини.
- Санітарне очищення міста Долина, вивезення з його території твердих побутових відходів та рідких нечистот з подальшою їх утилізацією.
- Моніторинг санітарного благополуччя та своєчасна ліквідація стихійних сміттєзвалищ на території міста, вивезення великогабаритних відходів.
- Інформаційна робота з населенням та юридичними особами з метою дотримання ними законодавства про відходи, недопущення виникнення стихійних сміттєзвалищ, стимулювання оплати за надані послуги.
- Утримання в належному стані комунальної мережі доріг та пішохідних доріжок в тому числі в зимовий період, забезпечення на них умов для безпеки руху, паспортизація доріг.
- Підтримка благоустрою і чистоти міських вулиць, парку, скверів, пам’ятників, тимчасових споруд, забезпечення своєчасного видалення аварійних дерев та інших зелених насаджень та покосу трав.
- Контроль за дотриманням законодавства та інших нормативних актів в сфері благоустрою фізичними і юридичними особами, ведення профілактичної та претензійно-позовної роботи з порушниками.
- Забезпечення належного рівня відведення дощових і талих вод на території міста шляхом утримання, обслуговування та розширення мережі ливневої каналізації.
- Забезпечення належного рівня освітлення (в тому числі декоративного) вулиць та прибудинкових територій міста в нічний час шляхом утримання, обслуговування та розширення мережі вуличного освітлення і комунальних електромереж.
- Утримання та підтримка належного рівня благоустрою відпочинкової зони «Парк-став» та інших зон відпочинкового та рекреаційного призначення, а також сприяння забезпеченню змістовного дозвілля населення, заняття спортом, відпочинку тощо.
- Забезпечення ритуального обслуговування населення та належної експлуатації і благоустрою міських кладовищ.
До невиробничих завдань КП «Комунгосп» на 2013 рік відносяться:
- Забезпечення ефективного та беззбиткового функціонування підприємства, стратегічного та оперативного планування, а також недопущення виникнення в нього заборгованостей.
- Оперативне забезпечення підприємства всіма необхідними видами ресурсів для повсякденної роботи.
- Забезпечення високого рівня трудової дисципліни на підприємстві, дотримання безпечних та комфортних умов праці.
- Планування та впровадження ефективних управлінських рішень (в тому числі кадрового характеру), спрямованих на покращення якості роботи підприємства.
- Налагодження та ведення ефективного управлінського, бухгалтерського та статистичного обліку, системи постійного контролю за виконанням робіт і заходів, а також витрат матеріально-технічних та фінансових ресурсів.
- Забезпечення роздільного бухгалтерського та управлінського обліку доходів і витрат у всіх підрозділах підприємства та за всіма напрямками його роботи.
- Активний пошук можливостей для збільшення обсягів власних доходів підприємства за рахунок ведення активної претензійно-позовної роботи зі споживачами та дебіторами, а також надання різного роду платних послуг стороннім суб’єктам.
Відповідно до задекларованих завдань Програми для їх повноцінного охоплення та забезпечення якісної реалізації комунальне підприємстві «Комунгосп» протягом року залучатиме людські, матеріально-технічні та фінансові ресурси.
Людськими ресурсами, необхідними для реалізації мети та завдань Програми є організаційна структура КП «Комунгосп», затверджена рішенням Долинської міської ради, яка в 2013 році складатиметься з наступних підрозділів:
- Адміністрація – 16,5 шт. од.
- Транспортний цех – 40,25 шт. од.
- Служба обслуговування дорожньої інфраструктури – 11 шт. од.
- Служба благоустрою та санітарного очищення міста – 57 шт. од.
- Енергетична служба – 6 шт. од.
- Служба «Парк-став» – 7 шт. од.
Загальна кількість задіяних людських ресурсів – 137,75 шт. од.
Крім того до виконання робіт в рамках Програми протягом року можуть залучатись додаткові людські ресурси, зокрема на умовах оплачуваних громадських робіт за направленням Долинського центру зайнятості. Оплату заробітної плати таким працівникам буде здійснюватись за рахунок коштів Центру зайнятості та за рахунок власних доходів КП «Комунгосп».
До матеріально-технічних ресурсів КП «Комунгосп» в першу чергу належить власний парк автотехніки:
– спецтехніка для вивозу ТПВ та рідких нечистот – 7 од. (в т.ч. сміттєвози – 6 од.; ас-машина – 1 од.);
– трактори та екскаватори з навісним обладнанням – 5 од.;
– бульдозер – 1 од.;
– автокран – 1 од.;
– автовишки – 2 од. (в т.ч. телескопічна – 1 од.; ліктева – 1 од.);
– вантажні бортові автомобілі – 3 од.;
– вантажні автомобілі самоскиди – 3 од.;
– малий бортовий вантажний автомобіль – 1 од.;
– автобус пасажирський – 1 од.;
– легковий автомобіль – 1 од..
Загальна кількість автотехніки підприємства на початок року – 25 од.
Крім того, до даної категорії ресурсів належить інше технологічне обладнання, що знаходиться на балансі підприємства, зокрема: зварювальний агрегат САК, стаціонарне обладнання для подрібнення деревини, бензопила, косарки, верстати та інше обладнання.
Фінансовими ресурсами підприємства для реалізації Програми є:
– кошти міського бюджету (в тому числі кошти з загального фонду та з бюджету розвитку);
– власні кошти підприємства (доходи від надання послуг вивозу ТПВ, реалізації вторинної сировини, надання інших послуг, реалізації дров та щепи для потреб опалення);
– інші джерела коштів не заборонені чинним законодавством.
3. Заходи Програми
Планування заходів Програми на 2013 рік здійснено на підставі задекларованих мети і завдань, виходячи з наявних в розпорядженні КП «Комунгосп» людських, матеріально-технічних та фінансових ресурсів.
Розподіл відповідальності за реалізацію окремих заходів здійснено між різними профільними елементами організаційної структури КП «Комунгосп» (цехи та служби).
3.1. Адміністрація КП «Комунгосп»
Функцією даного підрозділу є забезпечення безпосереднього виконання всіх невиробничих завдань та одного з виробничих – ритуальне обслуговування населення, а також організацію, планування та контроль за виконанням всіх виробничих завдань в рамках Програми.
Загальна чисельність штатних одиниць по структурі адміністрації КП «Комунгосп» – 16,5 шт. од.
Таблиця 3.1.1 – Орієнтовні планові витрати на структурний підрозділ «Адміністрація» КП «Комунгосп» в 2013 році
№ з/п |
Стаття видатків |
Сума, грн. |
1 |
Заробітна плата (з нарахуваннями), з врахуванням зростання мінімальної заробітної плати з 01.12.2013, в т.ч.: |
872 576,00 |
2 |
Паливно-мастильні матеріали |
13 800,00 |
3 |
Запасні частини |
0,00 |
4 |
Матеріали |
11 000,00 |
5 |
Інші витрати та оплата послуг підрядних організацій, в т.ч.: |
55 600,00 |
– |
податки і збори | 12 500,00 |
– |
оплата зв’язку | 5 000,00 |
– |
оплата за водопостачання та очищення стоків | 8 500,00 |
– |
заправка та регенерація картриджів | 4 500,00 |
– |
передплата періодичних видань | 2 100,00 |
– |
експертиза небезпечних видів робіт | 12 500,00 |
– |
оплата різного роду навчань для персоналу | 5 500,00 |
– |
послуги з розробки, встановлення та обслуговування програмного забезпечення | 5 000,00 |
Разом |
952 976,00 |
3.2. Транспортний цех
Транспортний цех є допоміжним підрозділом КП «Комунгосп», основною функцією якого є забезпечення належного утримання та експлуатації у виробничих цілях транспортних засобів і механізмів підприємства.
Загальна чисельність штатних одиниць по транспортному цеху КП «Комунгосп» – 40,25 шт. од.
Техніка, що перебуває в транспортному цеху залучається до виконання робіт різними структурними підрозділами підприємства. Відповідно, планові витрати на паливно-мастильні матеріали по кожній одиниці техніки будуть відображені в структурі планових видатків кожної зі служб, відповідно до відсотку залучення кожної машини до обслуговування певної служби.
Таблиця 3.2.1 – Орієнтовні планові витрати на структурний підрозділ «Транспортний цех» КП «Комунгосп» в 2013 році
№ з/п |
Стаття видатків |
Сума, грн. |
1 |
Заробітна плата (з нарахуваннями), з врахуванням зростання мінімальної заробітної плати з 01.12.2013, в т.ч.: |
1 580 614,00 |
2 |
Паливо-мастильні матеріали |
0,00 |
3 |
Запасні частини |
300 000,00 |
4 |
Матеріали |
21 000,00 |
5 |
Інші витрати та оплата послуг підрядних організацій, в т.ч.: |
33 000,00 |
– |
технічний огляд автотранспорту | 3 500,00 |
– |
повні та часткові огляди вишок і автокрана | 4 500,00 |
– |
ремонт автотранспорту в підрядних організаціях | 25 000,00 |
Разом |
1 896 316,00 |
3.3. Служба обслуговування дорожньої інфраструктури
Першим з підрозділів виробничої діяльності розглядаємо службу обслуговування дорожньої інфраструктури КП «Комунгосп».
Функцією даного підрозділу є забезпечення виконання наступних виробничих завдань:
- Утримання в належному стані комунальної мережі доріг та пішохідних доріжок в тому числі в зимовий період, забезпечення на них умов для безпеки руху, паспортизація доріг.
- Забезпечення належного рівня відведення дощових і талих вод на території міста шляхом утримання, обслуговування та розширення мережі ливневої каналізації.
Виходячи із завдань, що стоять перед службою обслуговування дорожньої інфраструктури, а також вищезазначених об’ємів, протягом 2013 року передбачається реалізувати наступні заходи:
– утримувати в належному технічному стані полотно проїжджих частин комунальних доріг м. Долина, забезпечити проведення їх поточних та капітальних ремонтів в межах коштів передбачених на це в міському бюджеті за рахунок підрядних організацій та власних ресурсів;
– утримувати в належному технічному стані пішохідну інфраструктуру вздовж комунальних доріг, а також в парках, скверах та біля елементів благоустрою, забезпечити проведення їх поточних та капітальних ремонтів в межах коштів передбачених на це в міському бюджеті за рахунок підрядних організацій та власних ресурсів підприємства;
– підтримувати в належному стані систему організації дорожнього руху в межах комунальних доріг м. Долина, шляхом нанесення відповідної дорожньої розмітки, утримання, заміни та встановлення дорожніх знаків та інших елементів (інформаційні таблички та знаки, пішохідні огородження, світлофорний об’єкт та ін.);
– провести інвентаризацію, приймання на баланс та в обслуговування мереж ливневого водовідведення на прибудинкових територіях, в парках, скверах тощо;
– після кожних випадань сильних опадів дощу, але не рідше двох разів на місяць в весняно-осінній період прочищати 318 колодязів дощової каналізації та 8,3 км мережі дощової каналізації в межах можливостей технічної бази підприємства або із залученням сторонньої техніки;
– провести ремонт 30 горловин колодязів дощової каналізації (вздовж центральних доріг та на прибудинкових територіях), а також відремонтувати, або виготовити нових до 50 решіток та провести промивання систем в міру необхідності;
– забезпечити належне утримання доріг та пішохідних доріжок протягом зимового періоду, шляхом прогортання снігу та посипання протиожеледною сумішшю (поливання соляним розчином) по мірі необхідності;
– виконання інших оперативних робіт з метою утримання, експлуатації та ремонту підвідомчої інфраструктури, згідно рішень сесії міської ради, виконавчого комітету, а також протокольних доручень та розпоряджень міського голови, критичних зауважень депутатів тощо.
Загальна чисельність штатних одиниць по службі обслуговування дорожньої інфраструктури КП «Комунгосп» – 11 шт. од.
Крім людських ресурсів до роботи над виконанням заходів залучатиметься також техніка та водії транспортного цеху КП «Комунгосп».
Враховуючи вищенаведені розрахунки, очікувані видатки на забезпечення ефективного функціонування служби обслуговування дорожньої інфраструктури матимуть наступну структуру.
Таблиця 3.3.1 – Орієнтовні планові витрати на структурний підрозділ «Служба обслуговування дорожньої інфраструктури» КП «Комунгосп» в 2013 році
№ з/п |
Стаття видатків |
Сума, грн. |
1 |
Заробітна плата (з нарахуваннями), з врахуванням зростання мінімальної заробітної плати з 01.12.2013, в т.ч.: |
520 856,00 |
2 |
Паливо-мастильні матеріали |
272 592,00 |
3 |
Запасні частини |
0,00 |
4 |
Матеріали, в т.ч.: |
210 000,00 |
– |
придбання протиожеледної суміші (соляного розчину) | 140 000,00 |
– |
інвентар, спецодяг | 20 000,00 |
– |
матеріали на поточний ремонт інфраструктури | 50 000,00 |
5 |
Інші витрати та оплата послуг підрядних організацій |
0,00 |
Разом |
1 003 448,00 |
3.4. Служба благоустрою та санітарного очищення міста
Наступний підрозділ виробничої діяльності – служба благоустрою та санітарного очищення міста КП «Комунгосп».
Функцією даного підрозділу є забезпечення виконання наступних виробничих завдань:
- Утримання в належному стані місць концентрованого збору твердих побутових відходів (сміттєвих майданчиків).
- Роздільне збирання твердих побутових відходів на території міста (в тому числі від порізки зелених насаджень), здійснення відбору корисних складників з метою подальшої їх реалізації на ринку вторинної сировини.
- Санітарне очищення міста Долина, вивезення з його території твердих побутових відходів та рідких нечистот з подальшою їх утилізацією.
- Моніторинг санітарного благополуччя та своєчасна ліквідація стихійних сміттєзвалищ на території міста, вивезення великогабаритних відходів.
- Інформаційна робота з населенням та юридичними особами з метою дотримання ними законодавства про відходи, недопущення виникнення стихійних сміттєзвалищ, стимулювання оплати за надані послуги.
- Підтримка благоустрою і чистоти міських вулиць, парків, скверів, пам’ятників, тимчасових споруд, забезпечення своєчасного видалення аварійних зелених насаджень та покосу трав.
- Контроль за дотриманням законодавства та інших нормативних актів в сфері благоустрою фізичними і юридичними особами, ведення профілактичної та претензійно-позовної роботи з порушниками.
- Забезпечення належної експлуатації і благоустрою міських кладовищ.
Виходячи з широкого набору завдань, над вирішенням яких протягом року працюватиме служба, значними є і обсяги її планових заходів, які умовно можна розділити на 2 групи:
- Заходи в сфері поводження з відходами:
– забезпечити утримання в належному технічному та санітарному стані 39 майданчиків для організованого збору твердих побутових відходів;
– проводити щоденний вивіз відходів з місць організованого збору ТПВ по місту згідно розроблених схем санітарного очищення власним парком сміттєвозів підприємства для захоронення на полігоні в розрахунку на проведення 7 рейсів щодня (108,25 м3);
– проводити викачування рідких нечистот з громадських туалетів міста із подальшою їх утилізацією по мірі необхідності;
– проводити вивіз побутових відходів та викачування рідких нечистот в інших замовників поза територією м. Долина на умовах укладених договорів;
– забезпечити експлуатацію та складування відходів на існуючому полігоні ТПВ з дотриманням технологій передбачених законодавчими, нормативними актами та проектною документацією;
– підтримувати та розвивати існуючу систему роздільного збору та сортування відходів з метою відбору з них корисних складників (папір – до 65000 кг, склобій – до 5000 кг, ПET-пляшка – до 1500 кг) та подальшої їх реалізації;
– проводити постійну інформаційну роботу із населенням та юридичними особами із залученням ЗМІ з метою виконання ними вимог законодавства в сфері поводження з відходами, своєчасних розрахунків за надані послуги;
– своєчасно виявляти, фіксувати відповідними актами (за участі відповідальних осіб міської ради) та ліквідовувати (за умови наявності на це дозволу міської ради та ресурсної відомості з калькуляцією витрат) стихійні сміттєзвалища на території міста, проводити вивезення великогабаритних відходів через залучення власної техніки (в тому числі за рахунок виявлених винних суб’єктів);
– вживати заходів з профілактики і недопущення виникнення стихійних сміттєзвалищ шляхом притягнення винних осіб і суб’єктів до адміністративної відповідальності та ведення інформаційної роботи.
- Заходи в сфері благоустрою міста:
– щоденне прибирання проїзних частин вулиць міста і тротуарів загальною площею 156520,00 м², та періодичне прибирання (не рідше одного разу на місяць) 45625,00 м²;
– провести ремонт 24 лавок по вул. Грушевського, майдані Січових Стрільців, вул. Чорновола, на території міського парку;
– відремонтувати та двічі на рік пофарбувати 5 рекламних стендів по проспекті Незалежності, вул. Грушевського, майдані Січових Стрільців;
– провести фарбування 37 стійок дорожніх знаків та 5 автобусних зупинок по вул. Нафтовиків, Грушевського, Омеляна Антоновича, проспект Незалежності;
– відремонтувати 8 опор вуличного освітлення на території міського парку, вул. Обліски, проспект Незалежності та пофарбувати 38 опор освітлення по вул. Пушкіна, Грушевського, проспект Незалежності;
– провести дворазову побілку бордюр та дерев вздовж проїзних частин по проспекті Незалежності, вул. Чорновола, Грушевського, Пушкіна, Довбуша, Омеляна Антоновича, Нафтовиків площею 5210,00 м²;
– щонайменше двічі на рік провести дрібний ремонт 6 містків по вул. Франка, Садова, Нова (Омеляна Антоновича), Зелена, Міцкевича, Шептицького;
– після випадання сильних опадів, але не рідше 2 разів на місяць у весняно-осінній період проводити очищення 10 містків від намулу, гілок дерев та різного роду сміття по вул. Омеляна Антоновича, Південна, Франка, Шептицького, Міцкевича, Садова, Нова, Зелена, Хмельницького;
– перед початком зимового періоду розвезти та встановити, а по його закінченню зібрати та вивезти з вулиць міста 82 ящики для зберігання протиожеледної суміші, відремонтувати 32 ящики;
– перед початком зимового періоду провести заходи з благоустрою та підготовки до використання елементи зимового відпочинку (ковзанка, льодова гірка, новорічні ялинки, святкова ілюмінація тощо);
– до різдвяних свят встановити та прикрасити, а по їх закінченню – демонтувати біля центральної ялинки шопку;
– забезпечити належне утримання пам’ятників в місті (М.Грушевському, Т.Шевченку, Борцям за Українську державу, Вічний вогонь), пам’ятних знаків видатним долинянам (Горбовому, Пачовському, Лопатинському, Любачівському, могили Пачовського, Горбового, братська могила (кладовище по вул. Нова), пам’ятник за домом молитви та ін.);
– провести встановлення, забезпечити обслуговування та ремонт в місті громадських туалетів (стаціонарні та пересувні);
– забезпечити належне утримання та благоустрій міських кладовищ, ведення обліку поховань, а також здійснювати поховання невідомих осіб;
– протягом року мінімум двічі провести покіс, згрібання, навантаження та вивезення трави на площі 30 га по газонах, зелених зонах, територіях парку і скверів міста, а саме по проспекті Незалежності, вул. Нафтовиків, Чорновола, Грушевського, Пушкіна, Довбуша, Чернишевського, Міцкевича, Омеляна Антоновича, Шептицького, Південна, в міському парку, в дворах багатоквартирних житлових будинків (за мінусом площ прибудинкових територій);
– в міру необхідності та за умови наявності ордеру на знесення (окрім екстрених аварійних випадків) проводити видалення зелених насаджень в розрахунку орієнтовно 42 дерева на рік;
– проводити періодичне формуюче обрізання крон зелених насаджень на території міста (вул. Грушевського, пр. Незалежності та інші);
– за рахунок відходів санітарної та формуючої порізки та видалення зелених насаджень та з залученням додаткових обсягів даного ресурсу проводити заготівлю дров та щепи з метою подальшого використання для власних потреб та для продажу стороннім організаціям;
– в тісній співпраці з іншими структурними підрозділами підприємства та вразі потреби із залученням відділу інспекції міської ради проводити постійний контроль за додержанням вимог законодавства та нормативних актів щодо благоустрою міста, при виявленні порушень вживати заходів попередження (приписи) та притягнення до адміністративної відповідальності порушників;
– реалізовувати політику в сфері регулювання чисельності бродячих тварин на території міста гуманними методами, шляхом відлову, тимчасового (карантинного) утримання стерилізації та прививання від небезпечних інфекційних хвороб;
– виконання інших оперативних робіт в галузі благоустрою та санітарного очищення міста на виконання рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень та доручень міського голови.
Загальна чисельність штатних одиниць по службі благоустрою та санітарного очищення КП «Комунгосп» – 57 шт. од.
Крім людських ресурсів до роботи над виконанням заходів залучатиметься також техніка та водії (машиністи) транспортного цеху КП «Комунгосп». В частині вивезення твердих побутових відходів, для розрахунку планових обсягів споживання палива прийнято забезпечення здійснення в середньому 7 повних ходок щодня (загальна протяжність маршруту 45-55 км залежно від схем руху кожної машини) з вивезенням зібраних відходів на полігон на протягом 303 робочих днів (пн.-сб.). Орієнтовний загальнорічний обсяг вивозу ТПВ становить 23598,5 м3. Обсяги споживання пального на кожну повну ходку обраховані виходячи з фактичних замірів та з врахуванням запасу на випадок непередбачуваних обставин. Усереднений показник для розрахунку – 30-32 л пального на 1 автомобіль на день.
Враховуючи вищенаведені розрахунки, очікувані видатки на забезпечення ефективного функціонування служби благоустрою та санітарного очищення міста матимуть наступну структуру.
Таблиця 3.4.1 – Орієнтовні планові витрати на структурний підрозділ «Служба благоустрою та санітарного очищення міста» КП «Комунгосп» в 2013 році
№ з/п |
Стаття видатків |
Сума, грн. |
1 |
2 |
3 |
1 |
Заробітна плата (з нарахуваннями), з врахуванням зростання мінімальної заробітної плати з 01.12.2013, в т.ч.: |
1 920 769,00 |
2 |
Паливо-мастильні матеріали |
1 181 237,00 |
3 |
Запасні частини |
0,00 |
4 |
Матеріали, в т.ч.: |
85 000,00 |
– |
інвентар, спецодяг, бетон, метал, витратні матеріали | 57 000,00 |
– |
придбання обладнання (мотокоси, та ін.) | 10 000,00 |
– |
матеріали і обладнання для відлову, транспортування та утримання бродячих тварин | 18 000,00 |
5 |
Інші витрати та оплата послуг підрядних організацій, в т.ч.: |
67 200,00 |
– |
екологічний збір | 24 000,00 |
– |
оплата за залучені транспортні засоби | 20 000,00 |
– |
оплата робіт з ремонту бензопил і мотокос | 3 200,00 |
1 |
2 |
3 |
– |
оплата послуг за огляди, стерилізацію та прививання бродячих тварин, а також на їх харчування | 20 000,00 |
Разом |
3 254 206,00 |
3.5. Енергетична служба
Над завданням забезпечення належного рівня освітлення вулиць та прибудинкових територій міста в нічний час шляхом утримання, обслуговування та розширення мережі вуличного освітлення і комунальних електромереж на КП «Комунгосп» працює енергетична служба.
Заходами передбаченими до впровадження службою в 2013 році є:
– утримувати в справному технічному стані 3,8 тис. світлоточок та 46,9 км ЛЕП;
– щоденно проводити огляди 11 підстанцій вуличного освітлення на виявлення можливих несправностей, перевіряти міцність затискачів, фактичний опір мережі для виявлення можливих коротких замикань, відповідність часу встановленого на таймерах вуличного освітлення;
– не рідше одного разу на тиждень проводити детальний огляд всієї мережі вуличного освітлення з перевіркою справності підключення світильників до ЛЕП вуличного освітлення, виявлення кабелів, що вийшли з ладу, заміною несправних світильників та ламп;
– протягом року провести ремонт 440 світильників, замінити орієнтовно 472 лампи та 1,2 км повітряної кабельної ЛЕП;
– не рідше 3 раз на місяць проводити перепрограмування таймерів в підстанціях вуличного освітлення для оптимізації освітлення вулиць відповідно до тривалості світлового дня;
– провести паспортизацію та розробку загальної схеми вуличного освітлення міста;
– перед новорічними святами провести підключення новорічних ялинок та інших елементів світлового декору;
– для проведення близько 12 святкових заходів забезпечувати подачу напруги для озвучення та підключення виїзної торгівлі (в т.ч. забезпечення подачі 40 кВт потужності на місце проведення);
– замінити 5 лічильників, в яких вийшов термін експлуатації;
– завершити вуличне освітлення набережної міського ставу;
– провести роботи з попередньої підготовки електромережі та електрообладнання на місці будівництва світлофорного об’єкта;
– провести переобладнання мережі вуличного освітлення по вул. Грушевського та проспекті Незалежності із застосуванням нових світильників з світлодіодними лампами та із застосуванням елементів декоративного освітлення (в тому числі на основних будівлях).
Загальна чисельність штатних одиниць по енергетичній службі КП «Комунгосп» – 6 шт. од.
Враховуючи вищенаведені розрахунки, очікувані видатки на забезпечення ефективного функціонування служби благоустрою та санітарного очищення міста матимуть наступну структуру.
Таблиця 3.5.1 – Орієнтовні планові витрати на структурний підрозділ «Енергетична служба» КП «Комунгосп» в 2013 році
№ з/п |
Стаття видатків |
Сума, грн. |
1 |
Заробітна плата (з нарахуваннями), з врахуванням зростання мінімальної заробітної плати з 01.12.2013, в т.ч.: |
268 939,00 |
2 |
Паливо-мастильні матеріали |
63 683,00 |
3 |
Запасні частини |
0,00 |
4 |
Матеріали, в т.ч.: |
150 000,00 |
– |
придбання на заміну ламп, ІЗП, дроселів, баластів, кабелів |
20 000,00 |
– |
придбання матеріалів для розширення мережі вуличного та декоративного освітлення, будівництва інших об’єктів |
130 000,00 |
5 |
Інші витрати та оплата послуг підрядних організацій, в т.ч.: |
174 500,00 |
– |
оплата за спожиту електроенергію | 160 000,00 |
– |
перепломбування і програмування лічильників | 4 500,00 |
– |
інші послуги (експертизи електрообладнання та ін.) | 10 000,00 |
Разом |
657 122,00 |
3.6. Служба «Парк-став»
Над завданням утримання та підтримки належного рівня благоустрою відпочинкових зон міста, а також сприяння забезпеченню змістовного дозвілля населення, в КП «Комунгосп» працює служба «Парк-став».
Заходами передбаченими до впровадження службою протягом 2013 року є:
– здійснення цілодобової охорони території парку для збереження цілісності та естетичної привабливості об’єктів інфраструктури;
– запобігання забруднення водного плеса ставу, випасанню худоби на газонах парку, перешкоджання купанню в недозволених місцях, виходу на лід в зимовий період, браконьєрському вилову риби;
– організація та забезпечення роботи рятувального поста, який слідкуватиме за поводженням людей в плаваючих засобах та надання допомоги в разі необхідності;
– утримання в справному технічному стані плаваючого засобу самої рятувальної служби та необхідного інвентаря;
– моніторинг за дотриманням порядку у відпочинкових зонах;
– придбання та проведення висаджування посадкового матеріалу;
– виготовлення документації, паспорта та проведення робіт з облаштування пляжу;
– виготовлення проектної документації на відновлення джерела;
– провести поточний ремонт містків;
– встановити систему відеонагляду;
– провести поточний ремонт адмінбудинку (вирівнювання підлоги бетонною стяжкою, ремонт стін і стелі);
– встановити нові та замінити старі або знищені лавки (всього 20);
– завершити обладнання спортивного майданчика, встановити турнік та бруси, провести монтаж тренажерів;
– придбати, виготовити, встановити та використовувати протягом року з метою організації масових та розважальних заходів обладнання (велопоїзд, велосипед-генератор та інші);
– завершити будівництво системи ливневої каналізації в парку;
– провести ремонт тротуарної доріжки від центрального входу до нижнього джерела силами працівників служби;
– придбати та встановити ковану альтанку над джерелом №1;
– облаштувати систему водовідведення та дренажу на футбольному полі (матеріали, робота), сприяти в його облаштуванні;
– провести профілактичне чищення всіх джерел та колодязів;
– вести активну співпрацю з ГО «Рибалка» з метою збереження і примноження іхтіофауни міського ставу;
– забезпечувати проведення на території парку масових заходів протягом року (дні міста, день молоді, Водохреща та інші);
– вести роботу з покращення відпочинково-спортивної інфраструктури парку (розширення дитячого та спортивного майданчиків, облаштування ковзанки, лижної траси, басейну тощо).
Загальна чисельність штатних одиниць службі «Парк-став» КП «Комунгосп» – 7 шт. од.
Враховуючи вищенаведені розрахунки, очікувані видатки на забезпечення ефективного функціонування служби «Парк-став» матимуть наступну структуру.
Таблиця 3.6.1 – Планові витрати на структурний підрозділ «Служба «Парк-став» КП «Комунгосп» в 2013 році
№ з/п |
Стаття видатків |
Сума, грн. |
1 |
Заробітна плата (з нарахуваннями), з врахуванням зростання мінімальної заробітної плати з 01.12.2013, в т.ч.: |
171 174,00 |
2 |
Паливо-мастильні матеріали |
0,00 |
3 |
Запасні частини |
0,00 |
4 |
Матеріали, в т.ч.: |
104 000,00 |
– |
придбання посадкового матеріалу | 5 000,00 |
– |
матеріали на поточний ремонт будівель, споруд, приміщень та об’єктів благоустрою | 30 000,00 |
– |
лавки, урни | 20 000,00 |
– |
матеріали для облаштування спортмайданчика | 6 000,00 |
– |
інвентар для зимових видів спорту | 3 000,00 |
– |
матеріали на облаштування тротуарної доріжки | 15 000,00 |
– |
матеріали на водовідведення футбольного поля | 3 000,00 |
– |
інвентар, спецодяг | 2 000,00 |
– |
інші матеріали | 20 000,00 |
5 |
Інші витрати та оплата послуг підрядних організацій, в т.ч.: |
30 000,00 |
– |
страхування, навчання та медогляд рятувальників | 3 800,00 |
– |
виготовлення документації і облаштування пляжу | 10 000,00 |
– |
виготовлення документації на відновлення джерела | 1 500,00 |
– |
інші видатки на організацію проведення масових заходів | 3 200,00 |
– |
інші послуги | 11 500,00 |
Разом |
305 174,00 |
Таблиця 4.1 – Зведені планові витрати по КП «Комунгосп» на виконання програми благоустрою міста Долини на 2013 рік в частині поточних видатків
№ з/п |
Стаття видатків |
Видатки по структурних підрозділах, грн. |
ВСЬОГО ВИДАТКІВ, грн. |
|||||
Адміністрація |
Транспортний цех |
Служба обслуговування дорожньої інфраструктури |
Служба благоустрою та санітарного очищення міста |
Енергетична служба |
Служба «Парк-став» |
|||
1 |
Заробітна плата (з нарахуваннями), з врахуванням зростання мінімальної заробітної плати з 01.12.2013 |
872 576,00 |
1 580 614,00 |
520 856,00 |
1 920 769,00 |
268 939,00 |
171 174,00 |
5 334 928,00 |
1.1 |
Преміальний фонд |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
135 000,00 |
2 |
Паливо-мастильні матеріали* |
13 800,00 |
– |
272 592,00 |
1 181 237,00 |
63 683,00 |
– |
1 531 312,00 |
3 |
Запасні частини |
– |
300 000,00 |
– |
– |
– |
– |
300 000,00 |
4 |
Матеріали |
11 000,00 |
21 000,00 |
210 000,00 |
85 000,00 |
150 000,00 |
104 000,00 |
581 000,00 |
5 |
Інші витрати та оплата послуг підрядних організацій |
55 600,00 |
33 000,00 |
– |
67 200,00 |
174 500,00 |
30 000,00 |
360 300,00 |
6 |
Резервний фонд |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
90 000,00 |
РАЗОМ |
952 976,00 |
1 934 614,00 |
1 003 448,00 |
3 289 612,00 |
657 122,00 |
305 174,00 |
|
Загальна сума фінансування для реалізації Програми в частині поточних видатків становить 8 332 540 грн.
* Таблиця 4.1.1 – Зведений орієнтовний план використання паливно-мастильних матеріалів по КП «Комунгосп» в розрізі одиниць техніки, що залучатиметься до реалізації програми благоустрою міста Долини на 2013 рік
№ з/п |
Стаття видатків |
Тип пального |
Річні ліміти на паливо по структурних підрозділах, відповідно до планових відсотків залучення ними техніки |
Планові витрати коштів, грн. |
|||||||
Адміністрація |
Служба обслуговування дорожньої інфраструктури |
Служба благоустрою та санітарного очищення міста |
Енергетична служба |
||||||||
% залуч. |
Літрів на рік |
% залуч. |
Літрів на рік |
% залуч. |
Літрів на рік |
% залуч. |
Літрів на рік |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
ЗІЛ 130 КО 431 (сміттєвоз) |
А-80 |
– |
– |
– |
– |
100% |
9000 |
– |
– |
98 100,00 |
2 |
ЗІЛ 130 КО 431 (сміттєвоз) |
А-80 |
– |
– |
– |
– |
100% |
9000 |
– |
– |
98 100,00 |
3 |
ЗІЛ 130 КО 431 (сміттєвоз) |
А-80 |
– |
– |
– |
– |
100% |
9000 |
– |
– |
98 100,00 |
4 |
ЗІЛ 4333 КО 435 (сміттєвоз) |
А-80 |
– |
– |
– |
– |
100% |
9000 |
– |
– |
98 100,00 |
5 |
ЗІЛ 4333 КО 435 (сміттєвоз) |
А-80 |
– |
– |
– |
– |
100% |
9000 |
– |
– |
98 100,00 |
6 |
ГАЗ 5312 КО (сміттєвоз) |
газ |
– |
– |
– |
– |
100% |
7500 |
– |
– |
52 500,00 |
А-80 |
– |
– |
– |
– |
650 |
– |
– |
7 085,00 |
|||
7 |
ГАЗ 3309 (ас-машина) |
ДП |
– |
– |
50% |
1315 |
50% |
1315 |
– |
– |
27 878,00 |
8 |
Трактор МТЗ 80 |
ДП |
– |
– |
– |
– |
100% |
5295 |
– |
– |
56 127,00 |
9 |
Бульдозер ДТ 75 |
ДП |
– |
– |
– |
– |
100% |
8960 |
– |
– |
94 976,00 |
10 |
КАВЗ 3271 (автокатафалк) |
А-80 |
– |
– |
25% |
661 |
75% |
1984 |
– |
– |
28 831,00 |
11 |
ГАЗ 3271 ГАЗЕЛЬ |
А-80 |
– |
– |
25% |
706 |
75% |
2119 |
– |
– |
30 793,00 |
12 |
ЗІЛ 133 КС 3575 (автокран) |
ДП |
– |
– |
– |
– |
100% |
3870 |
– |
– |
41 022,00 |
13 |
ЗІЛ 130 ММЗ 4502 самоскид |
газ |
– |
– |
50% |
3417 |
50% |
3417 |
– |
– |
47 838,00 |
А-80 |
– |
– |
170 |
170 |
– |
– |
3 706,00 |
||||
14 |
Екскаватор МТЗ 82 |
ДП |
– |
– |
25% |
1333 |
75% |
3998 |
– |
– |
56 509,00 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
15 |
Трактор МТЗ 82 |
ДП |
– |
– |
50% |
2010 |
100% |
2010 |
– |
– |
42 612,00 |
16 |
ЗІЛ 130 бортовий |
А-80 |
– |
– |
50% |
613 |
50% |
613 |
– |
– |
13 363,00 |
17 |
ЗІЛ 130 бортовий |
А-80 |
– |
– |
50% |
2145 |
50% |
2145 |
– |
– |
46 761,00 |
18 |
Екскаватор Борекс 2101 |
ДП |
– |
– |
50% |
3618 |
50% |
3618 |
– |
– |
76 702,00 |
19 |
Екскаватор ЮМЗ 6а |
ДП |
– |
– |
25% |
1528 |
75% |
4583 |
– |
– |
64 777,00 |
20 |
ЗІЛ 130 ММЗ 45021 самоскид |
газ |
– |
– |
– |
– |
100% |
8675 |
– |
– |
60 725,00 |
А-80 |
– |
– |
– |
– |
860 |
– |
– |
9 374,00 |
|||
21 |
ГАЗ 5204 |
газ |
– |
– |
– |
– |
100% |
4227 |
– |
– |
29 589,00 |
А-80 |
– |
– |
– |
– |
420 |
– |
– |
4 578,00 |
|||
22 |
ЗІЛ 130 АГП 22 |
А-80 |
– |
– |
– |
– |
50% |
2533 |
50% |
2533 |
55 219,00 |
23 |
ГАЗ 52 ТВГ 15 |
газ |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
100% |
4469 |
31 283,00 |
А-80 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
440 |
4 796,00 |
|||
24 |
МАЗ 5551 |
ДП |
– |
– |
80% |
8095 |
20% |
2020 |
– |
– |
107 219,00 |
25 |
ВАЗ 2107 |
А-95 |
100% |
1200 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
13 800,00 |
26 |
Бензопила |
А-95 |
– |
– |
100% |
1056 |
– |
– |
– |
– |
12 144,00 |
27 |
САК |
ДП |
– |
– |
– |
– |
100% |
680 |
– |
– |
7 208,00 |
28 |
Косарки |
А-92 |
– |
– |
– |
– |
100% |
1200 |
– |
– |
13 440,00 |
РАЗОМ |
1 531 312,00 |
З врахуванням всіх наведених в попередніх розділах розрахунків, загальний бюджет Програми благоустрою міста Долини на 2013 рік матиме наступний вигляд:
Таблиця 5.1 – Зведені планові витрати КП «Комунгосп» на виконання програми благоустрою міста Долини на 2013 рік
№ з/п |
Стаття видатків |
Сума, грн. |
1 |
Заробітна плата з нарахуваннями (включно з преміальним фондом) |
5 469 928,00 |
2 |
Паливо-мастильні матеріали |
1 531 312,00 |
3 |
Запасні частини |
300 000,00 |
4 |
Матеріали |
581 000,00 |
6 |
Інші витрати та оплата послуг підрядних організацій |
360 300,00 |
7 |
Резервний фонд |
90 000,00 |
Разом |
8 332 540,00 |
Таблиця 5.2 – Джерела покриття планових витрат на виконання програми благоустрою м. Долини на 2013 рік в часині поточних видатків
№ з/п |
Джерело фінансування |
Сума, грн. |
1 |
Власні кошти підприємства, отримані від реалізації товарів і надання послуг, в т.ч.: |
1 700 000,00 |
– |
вивезення ТПВ і нечистот від юридичних осіб | 700 000,00 |
– |
вивезення ТПВ і нечистот від населення | 900 000,00 |
– |
послуги транспорту і техніки | 20 000,00 |
– |
продаж вторинної сировини і дров (щепи) | 75 000,00 |
– |
інші доходи | 5 000,00 |
2 |
Кошти міського бюджету |
6 632 540,00 |
Разом |
8 332 540,00 |
6. Заходи контролю за реалізацією Програми та використанням людських, матеріально-технічних та фінансових ресурсів КП «Комунгосп»
Досягнення в повній мірі задекларованої мети та виконання намічених завдань та заходів Програми протягом року з максимальною ефективністю можливо виключно за умови мобілізації КП «Комунгосп» всіх передбачених на це людських, матеріально-технічних та фінансових ресурсів.
Проте, у зв’язку із широкою розгалуженістю завдань Програми, надзвичайно важливим фактором досягнення високої результативності та ефективності роботи підприємства є здійснення належного контролю як всередині самої організаційної структури КП «Комунгосп» так і з боку Долинської міської ради. Зокрема йдеться про необхідність вибудовування, запровадження та постійного ведення системи взаємопов’язаних процесів планування, організації і контрою.
Планування та організація
Основним документом, що визначає планування діяльності КП «Комунгосп» протягом року є Програма благоустрою міста Долини на 2013 рік, а також інші рішення Долинської міської ради щодо затвердження програм, виконання яких покладається на КП «Комунгосп». Крім того, протягом року, додаткові завдання виробничого та невиробничого характеру можуть бути поставлені у формі рішень міської ради та виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, доручень міського голови та постійних депутатських комісій, критичних зауважень депутатів міської ради тощо.
В двотижневий термін після прийняття Програми, КП «Комунгосп» зобов’язаний подати на затвердження міського голови річний план роботи в розрізі помісячних завдань та заходів передбачених Програмою по кожному структурному підрозділу. У відповідності до помісячних планів роботи, кожен структурний підрозділ зобов’язаний розробляти оперативні щотижневі та щоденні плани. Організація всіх видів робіт КП «Комунгосп» повинна відбуватись, спираючись на принцип максимально ефективного використання всіх видів ресурсів.
Контроль.
З метою налагодження постійного контролю за виконанням заходів Програми та ефективністю використання ресурсів на КП «Комунгосп» передбачається запровадити систему щоденного звітування по виконаних роботах по підприємством згідно встановлених форм.
Форми звітності та механізм здійснення контролю за плануванням і виробничо-господарською діяльністю підприємства будуть затверджені окремим розпорядження міського голови.
Крім того, з метою забезпечення високого рівня контролю за використанням коштів в рамках Програми, КП «Комунгосп» забороняється без наявного на це письмового (або у формі листування з офіційної електронної адреси) погодження міського голови (секретаря міської ради) або заступника міського голови:
– Залучати підрядні організації для виконання робіт, надання послуг.
– Відряджати працівників або транспортні засоби для здійснення робіт за межами м. Долина (крім обслуговування полігону ТПВ).
– Проводити роботи на замовлення та надавати платні послуги.
– Укладати договори та здійснювати виплати грошових коштів з банківського рахунку, на якому акумулюються власні доходи підприємства.
Ліквідацію стихійних сміттєзвалищ дозволяється проводити виключно за умови наявності на них складеного акту фіксації в присутності компетентних працівників міської ради (відділ інспекції або відділ економіки міської ради), а також при наявному дозволі на вивіз з боку профільного заступника міського голови або інших компетентних посадових осіб міської ради та розрахованої ресурсної відомості.
Протягом року питання оперативного контролю за реалізацією Програми благоустрою міста Долини на 2013 рік може бути предметом розгляду на засіданнях постійної депутатської комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, а також інших постійних депутатських та спеціалізованих комісій.
Розгляд та затвердження звіту при виконання Програми виноситься на розгляд виконавчого комітету та сесії Долинської міської ради.