РІШЕННЯ
Від 10.01.2013. № 962-27/2013
м. Долина
Про міський бюджет на 2013 рік
Керуючись рішенням Долинської районної ради від 27.12.2012. № 333-17/2012 „Про районний бюджет на 2013 рік”, ст. 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Законом України „Про Державний бюджет України на 2013 рік”, Бюджетним кодексом України та діючи від імені та в інтересах територіальної громади міста, міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Установити загальний обсяг доходів міського бюджету на 2013 рік у сумі 39750060,00 гривень.
Обсяг доходів загального фонду бюджету визначити у сумі 34385300,00 гривень, спеціального фонду бюджету – 5364760,00 гривень (додаток 1).
2. Установити, що у 2013 році до доходів загального фонду міського бюджету належать:
– доходи місцевих бюджетів, що визначені статтями 64, 65 та частиною першою статті 69 Бюджетного кодексу України;
– інші доходи, що підлягають зарахуванню до місцевих бюджетів відповідно до законодавства та є такими, що не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів;
– субвенція районного бюджету на утримання закладів дошкільної освіти.
3. Установити, що джерелами формування спеціального фонду міського бюджету на 2013 рік є:
– надходження до спеціального фонду місцевих бюджетів, що визначені частиною другою статті 69 Бюджетного кодексу України;
– субвенція з державного бюджету на будівництво, реконструкцію та ремонт доріг.
4. Затвердити загальний обсяг видатків міського бюджету на 2013 рік у сумі 39750060,00 гривень, у тому числі обсяг видатків загального фонду бюджету у сумі 34385300,00 гривень та видатків спеціального фонду бюджету 5364760,00 грн. за тимчасовою класифікацією видатків місцевих бюджетів (додаток 2) за головними розпорядниками та одержувачами коштів (додаток 3).
5. Установити розмір оборотного залишку бюджетних коштів міського бюджету в сумі 50000,00 гривень.
6. Затвердити обсяг міжбюджетних трансфертів на 2013 рік згідно з додатком 4 до цього рішення:
– коштів, що передаються до районного бюджету, в сумі 10229600,00 гривень;
– субвенції районному бюджету з міського бюджету в сумі 60228,00 гривень.
7. Установити, що перерахування коштів, що передаються до районного бюджету здійснюється шляхом застосування нормативів щоденних відрахувань від надходжень доходів до загального фонду міського бюджету і становить 47,62 відсотка (додаток 4).
8. Затвердити перелік об’єктів, фінансування яких буде здійснено за рахунок коштів бюджету розвитку(додаток 5).
Використання коштів бюджету розвитку здійснюється відповідно до пункту 3 статті 71 Бюджетного кодексу України.
9. Затвердити в складі видатків міського бюджету кошти для реалізації місцевих програм на загальну суму 799900,00 гривень (додаток 6).
10. Установити обсяг резервного фонду міського бюджету на 2013 рік в сумі 10000,0 гривень. Рішення про виділення коштів з цього фонду відповідно до статті 24 Бюджетного кодексу приймається міською радою.
11. Затвердити такий перелік захищених статей видатків загального фонду міського бюджету на 2013 рік за їх економічною структурою:
– оплата праці працівників бюджетних установ;
– нарахування на заробітну плату;
– придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;
– забезпечення продуктами харчування;
– оплата комунальних послуг та енергоносіїв;
– поточні трансферти населенню.
12. Відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України:
– у межах загального обсягу бюджетних призначень за бюджетною програмою окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету фінансовий відділ, за обґрунтованим поданням розпорядників нижчого рівня та одержувачів коштів міського бюджету, здійснює перерозподіл бюджетних асигнувань, затверджених у розписі міського бюджету та кошторисі, в розрізі економічної класифікації бюджету;
– у межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника бюджетних коштів перерозподіл видатків за бюджетними програмами, а також збільшення видатків розвитку за рахунок зменшення інших видатків окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету здійснюються за рішенням міської ради, погодженим з постійною комісією міської ради з питань планування, бюджету, майна та власності.
Зазначене не стосується власних надходжень бюджетних установ.
13. Надати право фінансовому відділу міської ради за погодженням з постійною комісією міської ради з питань планування, бюджету та власності протягом 2013 року в міжсесійний період, здійснювати внесення змін до доходів та видатків міського бюджету за рахунок міжбюджетних трансфертів з державного та інших бюджетів.
Надати право фінансовому відділу міської ради при внесенні змін та доповнень до бюджетної та відомчої класифікації проводити у відповідність до неї доходи, видатки і фінансування міського бюджету.
14. Згідно з пунктом 8 статті 16 Бюджетного кодексу України надати дозвіл начальникові фінансового відділу міської ради (Н.Попович) здійснювати на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів міського бюджету на депозити з подальшим їх поверненням до кінця бюджетного період.
15. Головному розпоряднику коштів міського бюджету забезпечувати в першочерговому порядку оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які надаються бюджетним установам. Затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках для кожної бюджетної установи, виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань (пункт 4 статті 77 Бюджетного кодексу України).
16. Надати право міській раді отримувати відповідно до статей 43 та 73 Бюджетного кодексу України та у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України:
– позики на покриття тимчасових касових розривів місцевого бюджету, пов’язаних із забезпеченням захищених статей видатків загального фонду, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов’язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду;
– середньострокові позики на суми невиконання у відповідному звітному періоді розрахункових обсягів доходів міського бюджету, що враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на умовах їх повернення без нарахування відсотків за користування цими коштами.
17. Згідно ст. 35 Закону України «Про дошкільну освіту»:
– установити, що батьки вносять плату за харчування дітей в дошкільному закладі в розмірі 50 відсотків вартості харчування – 7,0 грн. за 1 дитино-день перебування в дошкільному закладі;
– звільнити від плати за харчування батьків, або осіб, які їх замінюють, у сім’ях в яких сукупний дохід на кожного члена за попередній квартал з урахуванням індексу зростання цін не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму;
– зменшити на 50 відсотків розмір плати для батьків, у сім’ях яких є троє і більше дітей віком до 18 років.
До складу багатодітної сім’ї включаються також діти, які навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладах, – до закінчення навчальних закладів, але не довше ніж до досягнення ними 23 років.
Відповідно до ст. 33 Закону України «Про дошкільну освіту» звільнити від плати за харчування батьків дітей потерпілих від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та дітей які потребують корекції фізичного або розумового розвитку (логопедичних груп).
18. Спрямувати вільні залишки бюджетних коштів загального та спеціального фондів, який склався за станом 01 січня 2013 року згідно з додатком 7 до цього рішення.
19. Відповідно до статті 85 Бюджетного кодексу України та статті 23 Закону України «Про Державний бюджет України на 2013 рік» фінансування з міського бюджету програм, якими передбачено видатки на функціонування бюджетних установ одночасно з різних бюджетів, може здійснюватись за рахунок вільних залишків бюджетних коштів або перевиконання доходної частини загального фонду міського бюджету за умови відсутності його заборгованості за захищеними статтями видатків протягом року на будь-яку дату.
20. Установити, що внесення змін до цього рішення проводиться у порядку, визначеному Бюджетним кодексом України.
Дозволити фінансовому відділу міської ради у міжсесійний період спрямовувати:
– кошти субвенцій з державного бюджету України міському бюджету за цільовим призначенням та відповідно до порядку, визначеного Кабінетом Міністрів України;
– субвенції з обласного бюджету міському бюджету за цільовим призначенням;
– субвенції з районного бюджету міському бюджету за цільовим призначенням.
В окремих випадках, з метою належного і своєчасного виконання, отриманих у міжсесійний період, нормативно-правових актів Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України та його доручень, дозволити проводити за поданням фінансового відділу міської ради уточнення призначень міського бюджету після погодження з постійною комісією міської ради з питань планування, бюджету, майна та власності та з подальшим затвердженням її рішень (чи відповідних розпоряджень міського голови) на черговому пленарному засіданні міської ради.
У випадку внесення Міністерством фінансів України змін та доповнень до бюджетної класифікації в частині назв і кодів тимчасової класифікації доходів, видатків та кредитування місцевих бюджетів і відомчої класифікації дозволити фінансовому відділу міської ради вносити відповідні зміни до міського бюджету.
21. Додатки 1-7 до цього рішення є його невід’ємною частиною.
22. Рішення міської ради від 18.01.2012. № 526-15/2012 «Про міський бюджет на 2012 рік» вважати таким, що втратило чинність.
23. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань планування, бюджету, майна та власності (Н. Халупа).
Міський голова Володимир Гаразд
Додаток 1 до рішення міської ради
від 10.01.2013 № 962-27/2013
Доходи міського бюджету на 2013 рік
Код |
Найменування доходів згідно із бюджетною класифікацією |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Разом |
|
разом |
у т.ч. бюджет розвитку |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
Податкові надходження |
33584300,00 |
3206000,00 |
2300000,00 |
36790300,00 |
11000000 |
Податки на доходи, податки на прибуток, податки на збільшення ринкової вартості |
21380300,00 |
700000,00 |
|
22080300,00 |
11010000 |
Податок на доходи фізичних осіб |
21362300,00 |
|
|
21362300,00 |
11010100 |
Податок на доходи фізичних осіб |
21047300,00 |
|
|
21047300,00 |
11010200 |
Податок на доходи фіз. осіб з грошового забезпечення, одерж. військовослужб |
190000,00 |
|
|
190000,00 |
11010500 |
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування |
125000,00 |
|
|
125000,00 |
11020000 |
Податок на прибуток підприємств |
18000,00 |
|
|
18000,00 |
11020200 |
Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності |
18000,00 |
|
|
18000,00 |
12030000 |
Збір за першу реєстрацію транспортного засобу |
|
700000,00 |
|
700000,00 |
12030100 |
Збір за першу реєстрацію з юридичних осіб |
|
55000,00 |
|
55000,00 |
12030200 |
Збір за першу реєстрацію з фізичних осіб |
|
645000,00 |
|
645000,00 |
13000000 |
Збори та плата за спеціальне використання природних ресурсів |
11900000,00 |
|
|
11900000,00 |
13050000 |
Плата за землю |
11900000,00 |
|
|
11900000,00 |
13050100 |
Земельний податок з юридичних осіб |
532000,00 |
|
|
532000,00 |
13050200 |
Орендна плата з юридичних осіб |
10513000,00 |
|
|
10513000,00 |
13050300 |
Земельний податок з фізичних осіб |
19000,00 |
|
|
19000,00 |
13050500 |
Орендна плата з фізичних осіб |
836000,00 |
|
|
836000,00 |
18000000 |
Місцеві податки і збори |
304000,00 |
2336000,00 |
2300000,00 |
2640000,00 |
18030000 |
Туристичний збір |
4000,00 |
|
|
4000,00 |
18030100 |
«- « сплачений юридичними особами |
1000,00 |
|
|
1000,00 |
18030200 |
«-« сплачений фізичними особами |
3000,00 |
|
|
3000,00 |
18040000 |
Збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності |
300000,00 |
36000,00 |
|
336000,00 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
18040100 |
«-« торгівельної діяльності (роздрібна торгівля), сплачена фіз. особами |
90000,00 |
|
|
90000,00 |
18040200 |
«-« торгівельної діяльності (роздрібна торгівля), сплачений юридич. особами |
136000,00 |
|
|
136000,00 |
18040500 |
«-« (оптова торгівля), сплачений фізичними особами |
20000,00 |
|
|
20000,00 |
18040700 |
«-« – сплачений юридичними особами |
28000,00 |
|
|
28000,00 |
18040600 |
«-« (ресторанне господарство), сплачений фіз. особами |
10000,00 |
|
|
10000,00 |
18040800 |
«-« сплачений юридичними особами |
12000,00 |
|
|
12000,00 |
18041800 |
«-« діяльність у сфері розваг |
4000,00 |
|
|
4000,00 |
18041500 |
Збір за провадження торгівельної діяльності нафтопродуктами, скрапленим газом |
|
36000,00 |
|
36000,00 |
18050000 |
Єдиний податок |
|
2300000,00 |
2300000,00 |
2300000,00 |
18050300 |
Єдиний податок з юридичних осіб |
|
700000,00 |
700000,00 |
700000,00 |
18050400 |
Єдиний податок з фізичних осіб |
|
1600000,00 |
1600000,00 |
1600000,00 |
19010000 |
Екологічний податок |
|
170000,00 |
|
170000,00 |
19010100 |
Надходження від викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення |
|
160000,00 |
|
160000,00 |
19010200 |
«-« від скидів у водні об’єкти |
|
5000,00 |
|
5000,00 |
19010300 |
«-« у відведені місця |
|
5000,00 |
|
5000,00 |
|
Неподаткові надходження |
801000,00 |
2158760,00 |
525000,00 |
2959760,00 |
21000000 |
Доходи від власності та підприємницької діяльності |
15000,00 |
500,00 |
|
15500,00 |
21000000 |
Доходи від власності та підприємницької діяльності |
15000,00 |
|
|
15000,00 |
21010300 |
Частина чистого прибутку комунальних унітарних підприємств |
5000,00 |
|
|
5000,00 |
21081100 |
Адмінштрафи та інші санкції |
10000,00 |
|
|
10000,00 |
21110000 |
Надходження коштів від відшкодування втрат с/г вир-ва |
|
500,00 |
|
500,00 |
22080400 |
Орендна плата за користування майном ком. власності |
158000,00 |
|
|
158000,00 |
22090000 |
Державне мито |
120000,00 |
|
|
120000,00 |
22090100 |
Держ. мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів |
100000,00 |
|
|
100000,00 |
22090400 |
Держ. мито, пов’язане з видачею закордонних паспортів |
20000,00 |
|
|
20000,00 |
24000000 |
Інші неподаткові надходження |
8000,00 |
|
|
8000,00 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
24060000 |
Інші надходження |
8000,00 |
|
|
8000,00 |
24060300 |
Інші надходження |
8000,00 |
|
|
8000,00 |
25000000 |
Власні надходження бюджетних установ |
|
486060,00 |
|
486060,00 |
25010000 |
Плата за послуги, що надаються бюджетними установами |
|
486060,00 |
|
486060,00 |
30000000 |
Доходи від операцій з капіталом |
|
525000,00 |
525000,00 |
525000,00 |
31030000 |
Надходження від відчуження майна |
|
100000,00 |
100000,00 |
100000,00 |
33010100 |
Надходження від продажу земельних ділянок до розмежування |
|
425000,00 |
425000,00 |
425000,00 |
50000000 |
Цільові фонди |
|
150000,00 |
|
150000,00 |
50110000 |
Цільовий фонд, утворений міською радою |
|
150000,00 |
|
150000,00 |
41034400 |
Субвенція з державного бюджету на будівництво, реконструкцію та ремонт доріг |
|
997200,00 |
|
997200,00 |
41035000 |
Інші субвенції, субвенція районного бюджету на утримання закладів дошкільної освіти |
500000,00 |
|
|
500000,00 |
|
Всього доходів |
34385300,00 |
5364760,00 |
2825000,00 |
39750060,00 |
Начальник фінансового відділу Надія Попович
Додаток 2 до рішення міської ради
від 10.01.2013 № 962-27/2013
Видатки міського бюджету на 2013 рік
за тимчасовою класифікацією видатків та кредитування місцевих бюджетів
( грн.)
Код тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів |
Найменування коду тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів
|
Видатки загального фонду |
Видатки спеціального фонду |
Разом |
||||||||
всього |
з них |
всього |
споживання |
з них |
розвитку |
з них |
||||||
оплата праці |
комунальні послуги та енергоносії |
оплата праці |
комунальні послуги та енергоносії |
бюджет розвитку |
капітальні видатки за рахунок коштів, що передаються із загального фонду до бюджету розвитку (спеці. фонду) |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13=3+6 |
010000 |
Державне управління |
2776775,00 |
1872540,00 |
55000,00 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
|
2776775,00 |
070000 |
Освіта |
12338325,00 |
7269934,00 |
1420300,00 |
825060,00 |
486060,00 |
– |
– |
339000,00 |
339000,00 |
– |
13163385,00 |
090000 |
Соціальний захист та соціальне забезпечення |
50000,00 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
50000,00 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13=3+6 |
100102 | Капремонт житлового фонду |
– |
– |
– |
352000,00 |
– |
– |
– |
352000,00 |
352000,00 |
– |
352000,00 |
100203 |
Благоустрій міста |
7551970,00 |
– |
– |
1000000,00 |
– |
– |
– |
1000000,00 |
1000000,00 |
– |
8551970,00 |
110000 |
Культура і мистецтво |
628730,00 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
628730,00 |
150000 |
Будівництво |
– |
– |
– |
934000,00 |
– |
– |
– |
934000,00 |
934000,00 |
– |
934000,00 |
170000 |
Дорожнє господарство |
– |
– |
– |
1733200,00 |
736000,00 |
– |
– |
997200,00 |
– |
– |
1733200,00 |
200200 |
Охорона і рац. викор. земель |
– |
– |
– |
500,00 |
500,00 |
– |
– |
– |
– |
– |
500,00 |
240000 |
Цільові фонди |
– |
– |
– |
320000,00 |
170000,00 |
– |
– |
150000,00 |
– |
– |
320000,00 |
250000 |
Видатки, не віднесені до основних груп |
11039500,00 |
– |
– |
200000,00 |
– |
– |
– |
200000,00 |
200000,00 |
– |
11239500,00 |
250102 |
Резервний фонд |
10000,00 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
10000,00 |
250302 |
Кошти, що передаються до районного бюджету |
10229600,00 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
10229600,00 |
250404 |
Інші видатки |
799900,00 |
– |
– |
200000,00 |
– |
– |
– |
200000,00 |
200000,00 |
– |
999900,00 |
|
Разом видатків |
34385300,00 |
9142474,00 |
1475300,00 |
5364760,00 |
1392560,00 |
– |
– |
3972200,00 |
2825000,00 |
– |
39750060,00 |
Начальник фінансового відділу Надія Попович
Додаток 3 до рішення міської ради
від 10.01.2013 № 962-27/2013
Видатки міського бюджету на 2013 рік
за головними розпорядниками та одержувачами коштів
( грн.)
Код тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів |
Найменування коду тимчасової Класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів
|
Видатки загального фонду |
Видатки спеціального фонду |
Разом |
||||||||
всього |
з них |
всього |
споживання |
з них |
розвитку |
з них |
||||||
оплата праці |
комунальні послуги та енергоносії |
оплата праці |
комунальні послуги та енергоносії |
бюджет розвитку |
капітальні видатки за рахунок коштів, що передаються із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду) |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13=3+6 |
010116 |
Апарат міської ради |
2776775,00 |
1872540,00 |
55000,00 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
2776775,00 |
070000 |
Освіта |
12338325,00 |
7269934,00 |
1420300,00 |
825060,00 |
486060,00 |
– |
– |
339000,00 |
339000,00 |
– |
13163385,00 |
070101 |
Дошкільна |
10125492,00 |
5966616,00 |
1192300,00 |
787238,00 |
448238,00 |
– |
– |
339000,00 |
339000,00 |
– |
10912730,00 |
070201 |
Школи-садки |
2200833,00 |
1303318,00 |
228000,00 |
37822,00 |
37822,00 |
– |
– |
– |
– |
– |
2238655,00 |
070807 |
Обдаровані діти |
12000,00 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
12000,00 |
090412 |
Соціальний захист та соціальне забезпечення |
50000,00 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
50000,00 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13=3+6 |
100102 |
Капремонт житлового фонду |
– |
– |
– |
352000,00 |
– |
– |
– |
352000,00 |
352000,00 |
– |
352000,00 |
100203 |
БлагоустрійКП Комунгосп КП Пролісок КП УКМ |
7551970,00 7192770,00 359200,00 – |
– – – – |
– – – – |
1000000,00 700000,00 – 300000,00 |
– – – |
– – – |
– – – |
1000000,00 700000,00 – 300000,00 |
1000000,00 700000,00 – 300000,00 |
– – – – |
8551970,00 7892770,00 359200,00 300000,00 |
110104 |
Видатки на розвиток культури і мистецтва |
628730,00 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
628730,00 |
150000 |
Будівництво |
– |
– |
– |
934000,00 |
– |
– |
– |
934000,00 |
934000,00 |
– |
934000,00 |
170703 |
Ремонт доріг |
– |
– |
– |
1733200,00 |
736000,00 |
– |
– |
997200,00 |
– |
– |
1733200,00 |
200200 |
Охорона і рац. викор. земель |
– |
– |
– |
500,00 |
500,00 |
– |
– |
– |
– |
– |
500,00 |
240600 |
Природоохоронні заходи |
– |
– |
– |
170000,00 |
170000,00 |
– |
– |
– |
– |
– |
170000,00 |
240900 |
Цільов. фонд в т.ч.:– придбання огорож для ДНЗ, НВК; – обладнання для апарату м/р; – кап. ремонт підсобних приміщень кухні НВК №2 |
– |
– |
– |
150000,00
120000,00
20000,00
10000,00 |
– |
– |
– |
150000,00
120000,00
20000,00
10000,00 |
– |
– |
150000,00
120000,00
20000,00
10000,00 |
250102 |
Резервний фонд |
10000,00 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
10000,00 |
250302 |
Кошти, що передаються до рай. бюджету |
10229600,00 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
10229600,00 |
250404 |
Інші видаткиМісцеві програми |
799900,00 |
– |
– |
200000,00 |
– |
– |
– |
200000,00 |
200000,00 |
– |
999900,00 |
|
Разом видатків |
34385300,00 |
9142474,00 |
1475300,00 |
5364760,00 |
1392560,00 |
– |
– |
3972200,00 |
2825000,00 |
– |
39750060,00 |
Начальник фінансового відділу Надія Попович
Додаток 4 до рішення міської ради
від 10.01.2013. № 962-27/2013
Показники міжбюджетних трансфертів
між міським бюджетом та іншими бюджетами на 2013 рік
Код бюджету |
Найменування АТО |
Міжбюджетні трансферти з міського бюджету |
|||||
загальний фонд |
спеціальний фонд |
||||||
кошти, що передаються до районного бюджету |
субвенція на співфінансування програми підтримки природничо-математичного ліцею |
субвенція для відділу освіти на придбання проекторів для спец. школи І-ІІІ ст.. №6 та Долинської ЗОШ І-ІІІ ст. №4 |
субвенція районному бюджету на капітальний ремонт приміщення бальнеологічного центру в Долинській ЦРЛ |
субвенція з державного бюджету на ремонт доріг |
|||
сума |
щоденний норматив відрахувань, % |
||||||
|
Районний бюджет |
10229600,00 |
47,62,00 |
– |
– |
– |
– |
|
Всього |
10229600,00 |
|
– |
– |
– |
– |
Начальник фінансового відділу Надія Попович
Додаток 5 до рішення міської ради
від 10.01.2013. № 962-27/2013
Перелік об’єктів, видатки на які у 2013 році будуть проводитися за рахунок коштів бюджету розвитку
(грн.)
Код типової відомчої класифікації видатків місцевих бюджетів | Назва головного розпорядника,одержувача коштів |
Назва об’єктів відповідно до проектно-кошторисної документації; тощо |
Загальний обсяг фінансування будівництва |
Відсоток завершеності будівництва об’єктів на майбутні роки |
Всього видатків на завершення будівництва об’єктів на майбутні роки |
Разом видатків на поточний рік |
Код тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів | Найменування коду тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів | |||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
001 |
Міська рада |
|
|
|
|
1223000,00 |
150101 |
Капітальні вкладення |
Виготовлення і експертиза проектно-кошторисної документації (на реконструкцію систем опалення та гарячого водопостачання ДНЗ «Росинка» і «Золота рибка» та інші) |
|
|
|
90000,00 |
070101 |
Капітальні вкладення |
Придбання насоса системи опалення ДНЗ «Сонечко» |
|
|
|
8000,00 |
150101 |
Капітальні вкладенняПРООН |
Капітальні вкладення ПРООН (співфінансування проектів капітального ремонту будинків ОСББ в рамках співпраці з ПРООН: Обліски 4, Обліски 24б, дофінансування проектів попередніх років)
|
|
|
|
300000,00 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
150101 |
Капітальні вкладення |
Реконструкція системи гарячого водопостачання з встановленням сонячних колекторів в ДНЗ «Сонечко» |
|
|
|
154000,00 |
070101 |
Капітальні вкладення |
Капітальний ремонт внутрішньої системи опалення ДНЗ «Золота рибка» |
|
|
|
220000,00 |
070101 |
Капітальні вкладення |
Капітальний ремонт ливневої та водопровідно-каналізаційної системи ДНЗ «Золота рибка» |
|
|
|
60000,00 |
070101 |
Капітальні вкладення |
Капітальний ремонт балконів та пожежних сходів ДНЗ «Золота рибка» |
|
|
|
6000,0 |
070101 |
Капітальні вкладення |
Капітальний ремонт внутрішньої системи опалення ДНЗ «Росинка» |
|
|
|
45000,0 |
150122 |
Капітальні вкладення |
Виготовлення цифрової карти міста (оновлення стереотопографічної зйомки цифровими методами в масштабі 1:2000 м. Долина) |
|
|
|
100000,00 |
150122 |
Капітальні вкладення |
Виготовлення документації із землеустрою (виготовлення проектів відведення, технічної документації тощо) |
|
|
|
30000,00 |
250404 |
Капітальні вкладення |
Програма участі міського голови та депутатського корпусу в соціально-економічному розвитку м. Долина |
|
|
|
200000,00 |
150101 |
Капітальні вкладення |
Виготовлення і експертиза проектно-кошторисної документації на будівництво велосипедних доріжок |
|
|
|
10000,00 |
|
КП Комунгосп |
|
|
|
|
950000,00 |
100203 |
Капітальні видатки» |
Капітальний ремонт шахтного колодязя «Барбара» |
|
|
|
50000,00 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
100203 |
Капітальні видатки |
Придбання та монтаж самовсмоктуючого насосного агрегату з частотним регулюванням та ультразвукового лічильника |
|
|
|
50000,00 |
100203 |
Капітальні вкладення |
Придбання обладнання для нанесення дорожньої розмітки |
|
|
|
70000,00 |
100203 |
Капітальні вкладення |
Придбання самоскида ГАЗ-3309 |
|
|
|
250000,00 |
100203 |
Капітальні вкладення |
Капітальний ремонт мереж ливневого водовідведення (вул. Шевченка, Шептицького) |
|
|
|
70000,00 |
100203 |
Капітальні вкладення |
Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення |
|
|
|
70000,00 |
100203 |
Капітальні вкладення |
Придбання та встановлення дитячих ігрових та спортивних майданчиків |
|
|
|
100000,00 |
100203 |
Капітальні вкладення |
Придбання і встановлення інформаційних табличок по місту |
|
|
|
40000,00 |
150101 |
Капітальні вкладення |
Будівництво світлофорного об’єкта на перехресті вул. Грушевського-Хмельницького |
|
|
|
160000,00 |
150101 |
Капітальні вкладення |
Виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво берегоукріплення р. Сівка |
|
|
|
15000,00 |
150101 |
Капітальні вкладення |
Будівництво колектора дощової каналізації по вул. Шевченка, Привокзальна
|
|
|
|
75000,00 |
|
КП УКМ |
|
|
|
|
652000,00 |
100102 |
Капітальні вкладення |
Капітальний ремонт малого концертного залу Долинської дитячої школи естетичного виховання ім. М. Антоновича
|
|
|
|
105000,00 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
100102 |
Капітальні вкладення |
Капітальний ремонт житлових будинків ОСББ, що залучають кошти пільгового державного кредиту (згідно додатку 1 до програми роботи КП «УКМ» на 2013 рік) |
|
|
|
120000,00 |
100102 |
Капітальні вкладення |
Капітальний ремонт ліфтів, проведення експертних обстежень, повних технічних оглядів (згідно додатку 1 до програми роботи КП «УКМ» на 2013 рік) |
|
|
|
100000,00 |
100102 |
Капітальні вкладення |
Капітальний ремонт житлових будинків переможців конкурсу «Кращий будинок – 2011» |
|
|
|
27000,00 |
100203 |
Капітальні вкладення |
Капітальний ремонт пішохідних доріжок на прибудинкових територіях |
|
|
|
300000,00 |
|
Всього: |
|
|
|
|
2825000,00 |
Начальник фінансового відділу Надія Попович
Додаток 6 до рішення міської ради
від 10.01.2013. № 962-27/2013
Перелік місцевих програм, які фінансуватимуться за рахунок коштів
міського бюджету у 2013 році
(грн.)
Код типової відомчої класифікації видатків місцевих бюджетів |
Назва головного розпорядника коштів |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд
|
Разом |
||
Код тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів | Найменування коду тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів |
Найменування програми |
Сума |
Найменування програми |
Сума |
Сума |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
001 |
Міська рада |
|
|
|
|
|
250404 |
|
Програма підтримки розвитку місцевого самоврядування |
246100,00 |
Програма підтримки розвитку місцевого самоврядування |
100000,00 |
346100,00 |
250404. |
|
Програма розвитку туризму і діяльності туристично-інформаційного центру «Бойківщина» |
13500,00 |
– |
– |
13500,00 |
250404 |
|
Програма підтримки діяльності КЗ «Долинський муніципальний духовий оркестр» |
314200,00 |
– |
– |
314200,00 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
250404 |
|
Програма діяльності КП «УКМ» |
102000,00 |
– |
– |
102000,00 |
250404 |
|
Програма підтримки залучення інвестицій та роботи КП «Долина-Інвест» |
76000,00 |
– |
– |
76000,00 |
250404 |
|
Програма підтримки Благодійного фонду |
48100,00 |
– |
– |
48100,00 |
|
Всього |
– |
799900,00 |
– |
100000,00 |
899900,00 |
Начальник фінансового відділу Надія Попович
Додаток 7 до рішення міської ради
від 10.01.2013. № 962-27/2013
Розподіл вільного залишку коштів, який склався на 01 січня 2013 року
(грн.)
КФК |
Назва головного розпорядника, одержувача коштів |
Всього |
Разом загального фонду |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
|
в тому числі видатки: |
||||||
споживання |
розвитку |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
Міська рада |
979588,85 |
184699,69 |
184699,69 |
– |
794889,16 |
070101 |
ДНЗ- харчування |
35816,25 |
– |
– |
– |
35816,25 |
070101 |
ДНЗ – спонсорські, благод. (борги) |
15809,69 |
– |
– |
– |
15809,69 |
070201 |
НВК- харчування |
4281,12 |
– |
– |
– |
4281,12 |
150101 |
Будівництво колектора дощової каналізації по вул. Шевченка, Привокзальна |
111000,00 |
– |
– |
– |
111000,00 |
150101 |
Реконструкція з прибудовою спалень ДНЗ «Зірочка» в м. Долина |
112000,00 |
– |
– |
– |
112000,00 |
240900 |
Придбання комп’ютерної техніки для апарату м/р |
10000,00 |
– |
– |
– |
10000,00 |
250380 |
Програма підтримки природничо-математичного ліцею |
16000,00 |
– |
– |
– |
16000,00 |
250380 |
Субвенція для відділу освіти на придбання проекторів для спец. школи I-III ст. №6 та Долинської ЗОШ I-III ст. №4 |
6228,00 |
– |
– |
– |
6228,00 |
250380 |
Субвенція районному бюджету на капітальний ремонт приміщення бальнеологічного центру в Долинській ЦРЛ |
38000,00 |
– |
– |
– |
38000,00 |
250403 |
Видатки на покриття інших заборгованостей, що виникли у попередні роки |
213152,69 |
162699,69 |
162699,69 |
– |
50453,00 |
250404/03 |
Кошти за дорученнями (борги) |
66301,10 |
– |
– |
– |
66301,10 |
250404 |
Програма реалізації стратегії сталого розвитку в сфері енергоспоживання |
4000,00 |
4000,00 |
4000,00 |
– |
– |
250404 |
Програма розвитку туризму і діяльності туристично-інформаційного центру «Бойківщина» |
18000,00 |
18000,00 |
18000,00 |
– |
– |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
250404 |
Капітальний ремонт водопроводів |
239000,00
|
– |
– |
– |
239000,00 |
250404 |
Капітальний ремонт пожежних гідрантів по місту (вул. Чорновола, пр. Незалежності, вул. Шептицького, Обліски, Бандери та інші) |
20000,00 |
– |
– |
– |
20000,00 |
250404 |
Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт водопроводу 400 мм та 250мм по пр. Незалежності |
55000,00 |
– |
– |
– |
55000,00 |
250404/02 |
Будівництво зупинок | 15000,00 |
– |
– |
– |
15000,00 |
|
КП «Комунгосп» |
1668139,42 |
75403,21 |
75403,21 |
– |
1592736,21 |
100203 |
Благоустрій (борги) |
75403,21 |
75403,21 |
75403,21 |
– |
|
100203 |
Благоустрій (борги) |
30950,00 |
– |
– |
– |
30950,00 |
100203 |
Придбання систем GPS для встановлення на автомобілі-сміттєвози |
16000,00 |
– |
– |
– |
16000,00 |
100203 |
Придбання легкового автомобіля |
200000,00 |
– |
– |
– |
200000,00 |
100203 |
Придбання системи відеонагляду в міському парку |
20000,00 |
– |
– |
– |
20000,00 |
100203 |
Капітальний ремонт об’єктів благоустрою на кладовищі по вул. Б. Хмельницького |
100000,00 |
– |
– |
– |
100000,00 |
100203 |
Придбання тимчасової споруди (шопи) для різдвяного вертепу |
6000,00 |
– |
– |
– |
6000,00 |
100203 |
Капітальний ремонт об’єктів благоустрою на полігоні ТПВ |
100000,00 |
– |
– |
– |
100000,00 |
100203 |
Капітальний ремонт пам’ятника Т. Шевченку |
60000,00 |
– |
– |
– |
60000,00 |
150101 |
Капітальні вкладення (борги) |
87457,34 |
– |
– |
– |
87457,34 |
150101 |
Виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво колектора фекальної каналізації по вул. Хмельницького |
50000,00 |
– |
– |
– |
50000,00 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
150101 |
Виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво очисних споруд по вул. Шептицького |
75000,00 |
– |
– |
– |
75000,00 |
170703 |
Видатки на фінансування робіт з будівництва, реконструкції, ремонту і утриманням авто доріг КП «Комунгосп» (борги) |
30304,21 |
– |
– |
– |
30304,21 |
200200 |
На проектування будівництва берегоукріплення р. Сівка |
23667,97 |
– |
– |
– |
23667,97 |
170703 |
Видатки на фінансування робіт з будівництва, реконструкції, ремонту і утриманням авто доріг КП «Комунгосп» |
652360,01 |
– |
– |
– |
652360,01 |
240602 |
Утилізація відходів – виготовлення урн, контейнерів, будівництво сміттєвих площадок (борги) |
35730,00 |
– |
– |
– |
35730,00 |
240602 |
Утилізація відходів – виготовлення урн, контейнерів, будівництво сміттєвих площадок |
5266,68 |
– |
– |
– |
5266,68 |
240900 |
Придбання і встановлення пішохідного огородження на перехрестях Незалежності-Грушевського, Грушевського-Хмельницького, Антоновича-Шептицького | 100000,00 |
– |
– |
– |
100000,00 |
|
КП «ЖЕО» | 99919,55 |
– |
– |
– |
99919,55 |
100102 |
Капітальний ремонт житла (борги) | 99919,55 |
– |
– |
– |
99919,55 |
|
КП «УКМ» | 200000,00 |
– |
– |
– |
200000,00 |
100102 |
Капітальний ремонт житлового фонду (згідно додатку 1 до програми роботи КП «УКМ» на 2013 рік) | 200000,00 |
– |
– |
– |
200000,00 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
КП «Долина-Інвест» | 50000,00 |
– |
– |
– |
50000,00 |
150122 |
Виготовлення проектів відведення земельних ділянок індустріального парку та території колишнього сільзаводу |
30000,00 |
– |
– |
– |
30000,00 |
250404 |
Придбання обладнання для транспортування і зберігання розсолів |
20000,00 |
– |
– |
– |
20000,00 |
|
Всього |
2997647,82 |
260102,90 |
260102,90 |
– |
2737544,92 |
Начальник фінансового відділу Надія Попович