РІШЕННЯ
Від 29.10.2014. № 1758-53/2014
м. Долина
Про Порядок виготовлення і
надання будівельного паспорта
забудови земельної ділянки
З метоюврегулювання питань забудови присадибних, дачних і садових земельних ділянок, враховуючи Наказ міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2011 № 103, керуючись законами України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Порядок виготовлення і надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки (додається).
2. Відділу містобудування та архітектури міської ради забезпечити неухильне дотримання даного Порядку.
3. Рішення набирає чинності з моменту його оприлюднення.
Міський голова Володимир Гаразд
Затверджено:
рішенням міської ради
від 21.10.2014. № 1758-53/2014
Порядок
виготовлення і надання будівельного паспорта забудови
земельної ділянки
1.Загальні положення
1.1.Цей Порядок розроблений відповідно до статті 27 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Наказу міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2011 № 103, і призначений для використання відділом містобудування та архітектури Долинської міської ради при вирішенні питань забудови присадибних, дачних і садових земельних ділянок (далі-Порядок).
1.2.Порядок діє на території міста Долини і є обов’язковим для виконання всіма забудовниками територій, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.
1.3.Забудова присадибних, дачних і садових земельних ділянок на території міста здійснюється на підставі будівельного паспорта.
1.4.Будівельний паспорт визначає комплекс містобудівних та архітектурних вимог до розміщення і будівництва індивідуального (садибного) житлового будинку, садового, дачного будинку не вище двох поверхів (без урахування мансардного поверху) з площею до 300 квадратних метрів, господарських будівель і споруд, гаражів, елементів благоустрою та озеленення земельної ділянки.
1.5.Проектування на підставі будівельного паспорта здійснюється без отримання містобудівних умов та обмежень. Розроблення проекту будівництва здійснюється виключно за бажанням замовника.
2.Порядок видачі будівельного паспорта
2.1.Будівельний паспорт готується та надається відділом містобудування та архітектури Долинської міської ради на безоплатній основі протягом десяти робочих днів з дня надходження відповідної заяви та пакета документів згідно п. 2.2.
2.2.Для отримання будівельного паспорта замовник звертається до Долинської міської ради з письмовою заявою щодо забудови земельної ділянки із зазначенням призначення будівель та споруд, орієнтовних характеристик забудови.
До заяви замовником додаються такі документи:
– копія паспорта громадянина України (1, 2, 11 сторінки);
– засвідчена нотаріально копія документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою, наданого в порядку, передбаченому законодавством;
– засвідчена нотаріально згода співвласників земельної ділянки (житлового будинку) на забудову земельної ділянки (у разі їх наявності);
– технічний паспорт (у разі наявності на земельній ділянці існуючих та прийнятих в експлуатацію будівель та споруд);
– ескіз намірів забудови (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, фасади, максимальні відмітки висотності, відстані до сусідніх земельних ділянок);
– проект будівництва (за наявності).
Перелік документів, передбачений цим пунктом, є вичерпним.
2.3.На підставі заяви замовника працівник відділу містобудування та архітектури Долинської міської ради з виїздом на місце проводить обстеження земельної ділянки.
У разі відповідності намірів забудови земельної ділянки існуючій містобудівній документації на місцевому рівні (Генеральному плану міста, детальним планам територій, плану зонування), державним стандартам, нормам та правилам управління готує та надає замовнику будівельний паспорт.
У разі невідповідності намірів забудови земельної ділянки існуючій містобудівній документації на місцевому рівні, державним стандартам, нормам та правилам замовнику надсилається письмове повідомлення з обґрунтуванням причин відмови в отриманні будівельного паспорта у термін, передбачений чинним законодавством.
2.4. Будівельний паспорт складається з текстових та графічних матеріалів.
Форма будівельного паспорта, який надається замовнику, наведена у додатку 1 до цього Порядку.
Текстовими матеріалами будівельного паспорта є:
– вимоги до забудови земельної ділянки (додаток 4);
– пам’ятка замовнику індивідуального будівництва (додаток 5).
Графічними матеріалами будівельного паспорта є:
– ситуаційна схема розміщення земельної ділянки (додаток 2);
– схема забудови земельної ділянки (додаток 3).
Будівельний паспорт підписується начальником відділу містобудування та архітектури Долинської міської ради і скріпляється печаткою відділу.
2.5.Будівельний паспорт складається у 2-х примірниках. Перший примірник надається замовнику; другий примірник зберігається у відділі.
2.6.Ситуаційна схема розміщення земельної ділянки у вигляді копії з містобудівної документації на місцевому рівні (Генерального плану міста, детального плану території, плану зонування) відображає місце розташування земельної ділянки в планувальній структурі території міста та планувальні обмеження, наявні на земельній ділянці, відповідно до містобудівної документації.
2.7. Схема забудови земельної ділянки складається за результатами її обстеження та відповідно до вимог існуючої містобудівної документації на місцевому рівні, державних стандартів, норм та правил.
У схемі забудови земельної ділянки визначаються межі території для розміщення об’єкта будівництва, благоустрою та інших видів використання; червоні лінії; лінії регулювання забудови; під’їзди до будівель і споруд; існуючі та запроектовані раніше на земельній ділянці і на суміжних земельних ділянках будівлі та споруди; відстань від об’єкта будівництва до вулиць (доріг); мінімальні відстані від об’єкта будівництва до меж земельної ділянки, будівель і споруд на суміжних земельних ділянках.
Схема забудови земельної ділянки погоджується начальником відділу містобудування та архітектури Долинської міської ради та особами інших органів (у тому числі залежно від особливостей місця розташування земельної ділянки), зокрема охорони культурної спадщини, пожежної охорони, природоохоронним та санітарно-епідеміологічним органом відповідно до законодавства.
2.8. Вимоги до забудови земельної ділянки містить інформацію про максимальну площу та гранично допустиму щільність забудови земельної ділянки, поверховість забудови з визначенням максимально допустимої позначки будівлі (споруди) від поверхні землі, максимальні розміри забудови, вимоги до господарських будівель (їх склад), огорожі ділянки та благоустрою території, упорядкування під’їздів до будівель і споруд, місць паркування транспортних засобів, озеленення та упорядкування територій, утримання будинків і споруд; мінімальні відстані будівель і споруд від червоних ліній вулиць, ліній регулювання забудови, меж суміжних земельних ділянок; інші обмеження використання земельної ділянки (містобудівні, інженерні, санітарно-епідеміологічні, природоохоронні, історико-культурні тощо).
2.9. Будівельний паспорт реєструється у журналі реєстрації будівельних паспортів.
2.10. Будівельний паспорт зберігається протягом терміну, визначений чинним законодавством.
2.11. Будівельний паспорт є підставою для звернення (за потреби) власника або користувача земельною ділянкою, що підлягає забудові, до балансоутримувачів інженерних мереж або до відповідної експлуатуючої організації про надання технічних умов щодо інженерного забезпечення об’єкта будівництва.
Додаток 1 до Порядку виготовлення
і надання будівельного паспорта забудови
земельної ділянки
УКРАЇНА
ДОЛИНСЬКА МІСЬКА РАДА
ІВАНО- ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ
ВІДДІЛ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ
Будівельний паспорт
____________________________________
(назва об'єкта будівництва) __________________________________________________ (місцезнаходження земельної ділянки)
Документ, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою
.
Замовник ____________________________________________________________
(паспортні дані та контактна інформація)
Примірник N (*)______________
Реєстраційний N _____________
Реєстраційний N містобудівного кадастру _____________________
Будівельний паспорт виданий __Відділом містобудування та архітектури_____________
_________________________________Долинської міської ради_________________________
(найменування спеціально уповноваженого органу містобудування та архітектури)
____________________ ____________ ______________________
(посада) (підпис) (прізвище, ініціали)
М.П.
Дата видачі ____ ____________ 20____ року
(*) Будівельний паспорт складається у двох примірниках.
Перший примірник надається замовнику, другий примірник
зберігається у спеціально уповноваженому органі містобудування та
архітектури, який видав будівельний паспорт.
Додаток 2 до Порядку виготовлення
і надання будівельного паспорта забудови
земельної ділянки
СИТУАЦІЙНА СХЕМА
розміщення земельної ділянки
з _____________________________________________________________________________
(назва містобудівної документації)
М 1: ______
Місце креслення |
Експлікація: Умовні позначення:
_____________________ _____________________
_____________________ _____________________
Додаток 3
до Порядку виготовлення і надання будівельного
паспорта забудови земельної ділянки
СХЕМА
забудови земельної ділянки
Адреса _________________
Площа земельної ділянки згідно з документами на землекористування _______ га
М 1:500
Експлікація: Умовні позначення:
________________________ _________________________
_____________________ _____________________
Керівник спеціально уповноваженого органу містобудування та
архітектури _____Відділу містобудування та архітектури Долинської міської ради_______
(найменування спеціально уповноваженого органу містобудування та архітектури)
М.П.
________ ______________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
____________ 20____ року
(дата складання)
Додаток 4 до Порядку виготовлення
і надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки
ВИМОГИ
до забудови земельної ділянки
___________________________ ______________________________________________________________________________________________
(адреса земельної ділянки)
Містобудівні та планувальні вимоги та обмеження 1) гранично допустима висота будівлі _______________________________
2) відстані від об'єкта, що проектується, до меж червоних ліній та ліній регулювання забудови _______________________________________________
3) мінімально допустимі відстані від об'єкта, що проектується, до меж земельної ділянки ___________________________________________________
4) мінімально допустимі відстані від об'єкта, що проектується, до існуючих будинків та споруд __________________________________________ 5) тип огорожі ____________________________________________________ 6) відстань від об'єкта, що проектується, до вулиць (доріг)
___________________________________________________________________
7) інженерне забезпечення об'єкта будівництва (у разі наявності технічних умов) ______________ ______________________
8) інші вимоги та обмеження використання земельної ділянки (сейсмонебезпечні території, підроблювані, карстонебезпечні та підтоплювані території, ґрунти: насипні, намивні, зсувні, що просідають та набухають, ділянки у районах морської абразії) ____________________________________
___________________________________________________________________
Додаток 5 до Порядку виготовлення
і надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки
Пам’ятка
замовнику індивідуального будівництва
Замовник здійснює забудову власної земельної ділянки відповідно до вимог будівельного паспорта (виданого відділом містобудування та архітектури Долинської міської ради), державних будівельних, санітарно-гігієнічних, протипожежних та інших норм, стандартів і правил.
У разі виникнення в процесі забудови земельної ділянки необхідності внесення змін у будівельний паспорт замовник повинен погодити їх у відділі містобудування та архітектури Долинської міської ради.
Будівництво житлового будинку та господарських будівель і споруд на земельній ділянці без будівельного паспорта забудови земельної ділянки, з відхиленням від нього або з порушенням затвердженої схеми забудови земельної ділянки забороняється. Вказане будівництво вважається самовільним, а замовник цього будівництва притягується до адміністративної та кримінальної відповідальності згідно з чинним законодавством.
Відповідно до статті 34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», замовник має право виконувати будівельні роботи після направлення повідомлення про початок виконання будівельних робіт до інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Івано–Франківській області. Замовник, відповідно до законодавства, несе відповідальність за повноту та достовірність даних, зазначених у поданому ним повідомленні про початок виконання будівельних робіт.
Контроль за виконанням будівельних робіт здійснюється відділом містобудування та архітектури міської ради та інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Івано–Франківській області.
Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 461, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів здійснюється шляхом реєстрації інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю в Івано-Франківській області на безоплатній основі поданої замовником декларації про готовність об’єкта до експлуатації, будівельні роботи, на якому виконувалися на підставі повідомлення про початок їх виконання (далі Декларація).
Датою прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта є дата реєстрації Декларації.
Експлуатація закінчених будівництвом об’єктів, не прийнятих в експлуатацію, забороняється.
Зареєстрована Декларація є підставою для укладення договорів про постачання на прийнятий в експлуатацію об’єкт необхідних для його функціонування ресурсів – води, газу, тепла, електроенергії, включення даних про такий об’єкт до державної статистичної звітності та оформлення права власності на нього.
Підключення закінченого будівництвом об’єкта, прийнятого в експлуатацію, до інженерних мереж здійснюється на підставі відповідного звернення замовника до структур, які є власниками відповідних елементів інженерної інфраструктури або здійснюють їх експлуатацію.
Замовник, відповідно до чинного законодавства, несе відповідальність за повноту та достовірність даних зазначених у поданій ним Декларації, та експлуатацію об’єкта без зареєстрованої Декларації.
Замовник зобов’язаний протягом семи календарних днів з дня прийняття в експлуатацію об’єкта:
– подати копію Декларації в міську раду для подання цими органами інформації про прийнятий в експлуатацію об’єкт до органу державної статистики за формами, передбаченими звітно-статистичною документацією;
– проінформувати державні органи у сфері пожежної та техногенної безпеки про введення в експлуатацію об’єкта.
З обов’язками замовника забудови земельної ділянки ознайомлений:
Замовник________________ _______________________
(підпис) (П. І. Б.)