РІШЕННЯ
Від 13.07.2015. № 2090-64/2015
м. Долина
Про Порядок процедури з визначення кандидатів
на право власності земельних ділянок
в житловому масиві по вул. Томашівського
З метою забезпечення жителів міста Долина, які належать до категорії осіб, що відповідають вимогам Порядку безоплатного отримання у власність земельних ділянок на територіях зарезервованих рішенням міської ради для певної категорії осіб, затвердженого рішенням міської ради від 19.03.2015. № 1961-59/2015 та враховуючи рішення міської ради від 29.10.2014. № 1766-53/2014 «Про житловий масив по вул. Томашівського», від 19.03.2015. № 1964-59/2015 «Про проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок в житловому масиві по вул. Томашівського», керуючись Земельним кодексом України, Законами України “Про Землеустрій”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Порядок процедури з визначення кандидатів на право власності земельних ділянок в житловому масиві по вул. Томашівського (додається).
2.Утворити комісію з питань надання земельних ділянок в житловому масиві по вул. Томашівського згідно затвердженого в п.1 Порядку в складі 7 чоловік:
Гошилик Віктор Іванович – секретар міської ради, голова комісії;
Лисейко Ігор Григорович – голова постійної комісії міської ради
мандатної, з питань депутатської діяльності
та етики, соціального захисту, законності та
правопорядку, заступник голови комісії;
Янішевський Андрій
Володимирович – начальник відділу земельних ресурсів
міської ради, секретар комісії;
Данилів Тетяна Петрівна – начальник відділу містобудування та
архітектури міської ради;
Петрів Олег Ігорович – голова об’єднання ветеранів воїнів АТО
Долинського району, заступник військового
комісара Долинського ОМВК;
Стефанишин Ігор Йосифович – начальник Болехівського міськвідділу
Долинського РВУ МВС, учасник АТО;
Мочернюк Ігор Васильович – головний спеціаліст відділу забезпечення Долинського ОМВК.
3. Відділу земельних ресурсів міської ради на виконання рішення вищезазначеної комісії підготувати та подати на розгляд сесії міської ради проекти рішень щодо надання у власність земельних ділянок.
4. Дане рішення оприлюднити на сторінках «Вісника міської ради» тижневика «Добра справа» та на офіційному Веб-сайті міської ради.
Міський голова Володимир Гаразд
Затверджено:
рішенням міської ради
від 13.07.2015. № 2090-64/2015
Порядок
процедури з визначення кандидатів на право власності земельних ділянок в житловому масиві по вул. Томашівського
1. Загальна частина
1.1. Цей Порядок розроблений відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, рішення міської ради від 29.10.2014. № 1766-53/2014 «Про житловий масив по вул. Томашівського» та від 19.03.2015. № 1961-59/2015 «Про порядок безоплатного отримання у власність земельних ділянок на територіях зарезервованих рішенням міської ради для певної категорії осіб».
1.2. Даний Порядок визначає тільки процедуру з визначення кандидатів на право власності земельних ділянок в житловому масиві по вул. Томашівського серед категорії осіб, що відповідають вимогам Порядку затвердженого рішенням міської ради від 19.03.2015. № 1961-59/2015 (далі – Процедура).
2. Підготовка та організація Процедури
2.1. Вирішення питань контролю за підготовкою та проведення Процедури здійснюється комісією Долинської міської ради з питань надання земельних ділянок в житловому масиві по вул. Томашівського (далі – Комісія), кількісний та персональний склад якої затверджується рішенням міської ради. Матеріали на розгляд Комісії готуються відділом земельних ресурсів міської ради.
2.2. Відділ земельних ресурсів міської ради формує в себе всі звернення (клопотання, заяви), що відповідають вимогам Земельного Кодексу України та Порядку безоплатного отримання у власність земельних ділянок на територіях зарезервованих рішенням міської ради для певної категорії осіб, затвердженого рішенням міської ради від 19.03.2015. № 1961-59/2015 та протягом п’яти робочих днів після завершення терміну подачі звернень передає їх на розгляд Комісії.
2.3. Комісія на своїх засіданнях вивчає документи та протягом десяти календарних днів з моменту їх отримання формує групи кандидатів по черговості отримання права у власність земельних ділянок та передає документи відділу земельних ресурсів міської ради.
2.4. На підставі отриманих від Комісії документів відділ земельних ресурсів міської ради готує проведення основної частини Процедури (далі – жеребкування).
2.5. Жеребкування призначається не пізніше десяти робочих днів з дня отримання від Комісії документів.
2.6. Про день та місце проведення жеребкування апаратом міської ради повідомляється на сторінках «Вісника міської ради» тижневика «Добра справа» та на офіційному Веб-сайті міської ради, і не пізніше як за два дні до Процедури, особисто по телефону повідомляються всі заявники, які допущені до участі в жеребкуванні за рішенням Комісії (далі – кандидати) та члени Комісії.
3. Подання документів для участі в Процедурі
3.1. Протягом двох тижнів з дня прийняття міською радою даного Порядку апарат міської ради на сторінках «Вісника міської ради» тижневика «Добра справа» та на офіційному Веб-сайті міської ради оприлюднює інформацію про даний Порядок і повідомлення про земельні ділянки та категорію осіб, які можуть на них претендувати. Повідомлення має містити наступну інформацію:
– місце знаходження та площу кожної земельної ділянки;
– цільове призначення земельних ділянок;
– про категорію осіб які можуть претендувати на земельні ділянки;
– кінцевий термін прийняття клопотань (заяв) про надання земельної ділянки;
– адреса, номер довідкового телефону та час роботи організатора Процедури.
3.2. Клопотання (заяви) приймаються міською радою протягом 30 днів після оприлюднення повідомлення.
3.3. Клопотання (заяву) встановленої форми заповнює особисто заявник або його уповноважений представник.
3.4. До клопотання (заяви) додаються наступні документи:
3.4.1 для учасників бойових дій у період з 2014 року
– копія паспорта громадянина України з реєстрацією в м. Долина (ст. 1, 2, 11) не пізніше дати прийняття даного Порядку;
– посвідчення учасника бойових дій або довідка встановленого Кабінетом Міністрів України зразка;
– виписка з історії хвороби про отриману травму, що призвела до інвалідності або інший документ що підтверджував би час та обставини отриманої травми (при наявності);
– посвідчення або інший документ, що підтверджує інвалідність (при наявності);
– довідка заявника про те, що він не використав право безоплатної приватизації земельної ділянки для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд.
3.4.2 для учасників Революції гідності
– копія паспорта громадянина України з реєстрацією в м. Долина (ст. 1, 2, 11) не пізніше дати прийняття даного Порядку;
– виписка з історії хвороби про отриману травму, що призвела до інвалідності або інший документ що підтверджував би час та обставини отриманої травми;
– посвідчення або інший документ, що підтверджує інвалідність;
– довідка заявника про те, що він не використав право безоплатної приватизації земельної ділянки для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд.
3.5. У випадку коли заявник використав право безоплатної приватизації земельної ділянки для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд, раніше, не як учасник бойових дій чи не як учасник революції гідності, заявник може подати клопотання (заяву) про надання земельної ділянки одному з членів сім’ї додатково долучивши наступні документи:
– копія паспорта громадянина України з реєстрацією в м. Долина (ст. 1, 2, 11) члена сім’ї;
– довідка на члена сім’ї про те, що він не використав право безоплатної приватизації земельної ділянки для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд;
– інформацію про земельну ділянку яка заявником вже була приватизована.
3.6. Відділ земельних ресурсів приймає від загального відділу міської ради клопотання (заяву) із документами і провіряє відповідність їх вимогам зазначених у п. 2.2 даного Порядку.
3.7. Якщо під час перевірки не виявлено помилок та порушень, працівник відділу земельних ресурсів міської ради складає загальний список відповідних клопотань та готує справи для передачі Комісії.
3.8. Клопотання (заяви), що не відповідають зазначеним у п. 2.2 вимогам протягом десяти робочих днів повертаються заявнику на доопрацювання або з відповідним обгрунтованням про невідповідність.
4. Повноваження Комісії
4.1. Комісія здійснює загальний контроль за підготовкою Процедури.
4.2. На своїх засіданнях Комісія визначає список кандидатів на основі зав із справами, поданих відділом земельних ресурсів міської ради, формує групи кандидатів, проводить жеребкування та виконує інші повноваження згідно даного Порядку.
4.3. У роботі Комісії, з правом дорадчого голосу, можуть брати участь і депутати Долинської міської ради, що не входять до складу Комісії.
4.4. Засідання Комісії веде голова Комісії. За відсутності голови Комісії засідання веде один з членів Комісії – головуючий, який обирається присутніми на засіданні членами Комісії. Засідання правомочні при умові присутності не менше ніж 2/3 членів Комісії. Рішення Комісії вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала проста більшість членів Комісії, від її загального складу.
4.5. У разі, коли голоси членів Комісії розділились порівну, проводиться обговорення, та повторне голосування.
4.6. На засіданні Комісії ведеться протокол який в підсумку підписують всі члени Комісії які присутні на засіданні. Свої висновки Комісія може оформляти у вигляді рішення в протоколі.
5. Формування груп кандидатів
5.1. З метою досягнення справедливості при визначенні черговості в наданні земельних ділянок жителям міста Долина згідно даного Порядку Комісія формує дві групи кандидатів з поданих клопотань (заяв).
Перша група:
– учасники бойових дій в Україні у період з 2014 року, які отримали внаслідок подій в зоні АТО інвалідність І-ІІ групи;
– учасники бойових дій в Україні у період з 2014 року, які відзначені державними нагородами України за особисту мужність і високий професіоналізм, виявлені у захисті державного суверенітету та територіальної цілісності України;
– учасники подій Революції гідності (з 21 листопада 2013 до лютого 2014 року (включно)), які зазнали значних тілесних ушкоджень, що призвели до інвалідності І-ІІ групи.
Друга група
– учасники бойових дій в Україні у період з 2014 року;
– учасники подій Революції гідності (з 21 листопада 2013 до лютого 2014 року (включно)), які зазнали значних тілесних ушкоджень, що призвели до інвалідності ІІІ групи.
5.2. Списки кандидатів розділених по групах заносяться у алфавітному порядку в Реєстр який підписують голова та секретар Комісії. Реєстр також містить графу для фіксації результатів жеребкування шляхом проставлення проти кандидатів, за результатами жеребкування, відповідної відмітки.
6. Порядок проведення жеребкування
6.1. Перед проведенням жеребкування готується перелік земельних ділянок, згідно додатку до рішення міської ради від 19.03.2015. № 1964-59/2015 «Про проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок в житловому масиві по вул. Томашівського».
6.2. Жеребкування проводиться за допомогою барабана, скриньки або іншого пристрою, який дає змогу провести жеребкування (далі – пристрій), з використанням однакових за розміром та кольором аркушів паперу, карток, кульок тощо (далі – жеребки).
6.3. Кількість жеребків відповідає кількості кандидатів внесених до Реєстру, але не менше кількості земельних ділянок (17). На 17 жеребках зазначаються номера земельної ділянки, згідно вищезазначеного переліку земельних ділянок, всі інші жеребки залишаються чистими.
6.4. Якщо жеребки виготовляються чи запаковуються у спосіб, що унеможливлює ознайомлення з їх змістом до моменту діставання з пристрою, жеребкування проводиться за допомогою пристрою з прозорого матеріалу.
Якщо жеребки виготовляються у спосіб, що дає можливість ознайомитися з їх змістом до моменту діставання з пристрою, жеребкування проводиться за допомогою пристрою з непрозорого матеріалу.
6.5. Жеребкування проводиться Комісією на відкритому засіданні в присутності кандидатів та/або їх уповноважених представників.
6.6. Кандидати та/або їх уповноважені представники реєструються в день проведення жеребкування. Реєстрація здійснюється після подання паспорта, або документу, що його замінює, або довіреності. Реєстрація починається за одну годину та закінчується за 10 хвилин до початку жеребкування.
Незареєстровані кандидати та їх клопотання (заява), до участі в проведенні жеребкування не допускаються.
6.7. Перед початком жеребкування головуючий (чи за його дорученням – інший член Комісії) оголошує присутнім склад кожної групи кандидатів згідно затвердженого раніше Реєстру.
6.8. Жеребкування проходить в два етапи, (кількість етапів відповідає кількості затверджених груп кандидатів).
6.9. Жеребки поміщаються визначеною Комісією особою (з числа членів Комісії) в пристрій для жеребкування та перемішуються.
На першому етапі кількість жеребків відповідає кількості кандидатів в першій групі, але не меншій кількості земельних ділянок.
На другому етапі кількість жеребків відповідає кількості кандидатів в другій групі, але не менше кількості земельних ділянок, що залишились.
6.10. Головуючий, (чи за його дорученням один членів Комісії), оголошує для проведення жеребкування кандидатів, згідно затвердженого раніше Реєстру. До пристрою підходить названий кандидат. або його уповноважений представник, та дістає з пристрою жеребок і розпаковує його, якщо жеребок запакований, демонструючи та оголошуючи нанесений на ньому номер.
6.11. Визначені Комісією члени Комісії у графі Реєстру для фіксації результатів жеребкування проти зазначеного кандидата роблять відповідну відмітку. Жеребкування продовжується до моменту коли завершується кількість земельних ділянок або завершення кількості кандидатів (у випадку коли загальна кількість кандидатів була менша кількості земельних ділянок).
6.12. Після завершення жеребкування заповнений Реєстр передається головуючому на засіданні Комісії, який оголошує прізвища осіб, та зроблений ними вибір.
6.13. Результати жеребкування заносяться до протоколу засідання Комісії.
7. Прикінцеві положення
7.1. Підписаний протокол у тижневий термін після засідання Комісії подається міському голові для включення порядку денного наступної сесії міської ради.
7.2. За дорученням міського голови відділ земельних ресурсів міської ради готує проекти рішення про передачу земельних ділянок у власність.
7.3. Протокол засідання Комісії є підставою для внесення пропозицій міській раді щодо передачі земельної ділянки у власність.
7.4. У разі відмови одного з кандидатів від наданої йому рішенням міської ради земельної ділянки або виникнення в ході реєстрації права власності на земельну ділянку обставин, що унеможливлюють приватизацію земельної ділянки даним учасником, за дорученням Комісії відділом земельних ресурсів міської ради готується проект рішення про скасування попереднього рішення, а відповідна земельна ділянка повторно виноситься на процедуру з визначення кандидатів на право власності земельних ділянок у відповідності до цього Порядку.
7.5. Право власності на земельну ділянку виникає з моменту реєстрації цього права.