Про програму розвитку електронного урядування м. Долина на 2015 рік

Про програму розвитку електронного урядування м. Долина на 2015 рік

РІШЕННЯ

Від 29.01.2015. № 1887-57/2015

м. Долина

Про програму розвитку електронного

урядування м. Долина на 2015 рік

Заслухавши інформацію про програму розвитку електронного урядування м. Долина на 2015 рік та керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1.Затвердити програму розвитку електронного урядування м. Долина на 2015 рік (додається).

2.Фінансовому відділу міської ради, виходячи з можливостей доходної частини міського бюджету на 2015 рік, профінансувати виконання заходів Програми.

3.Про виконання Програми заслухати у І кварталі 2016 року.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами виконкому Світлану Сапетну.

Міський голова Володимир Гаразд

Затверджено:

рішенням міської ради

від 29.01.2015. № 1887-57/2015


ПРОГРАМА

розвитку електронного урядування м. Долина на 2015 рік

1. Загальні положення

З жовтня 2013 року Долинська міська рада є членом Асоціації «Міста електронного урядування в Україні», що підтверджує її наміри та готовність до розвитку електронної демократії.
Концепція електронного урядування в м. Долина, затверджена рішенням міської ради від 24.12.2013. № 1359-39/2013, визначає політику міської ради в галузі розробки, ведення і використання інформаційних ресурсів, принципи побудови єдиного інформаційного простору і стратегію інформаційно-аналітичного забезпечення для вирішення потреб територіальної громади, а також передбачає впровадження принципів електронного урядування для забезпечення можливості кожного члена територіальної громади брати участь у формуванні та реалізації місцевої політики, прийнятті рішень органами влади.
Рішенням виконавчого комітету міської ради від 28.01.2014. № 12 утворено раду з питань розвитку електронного урядування при міському голові та затверджено положення про Раду. Це були перші кроки на шляху до розвитку електронного урядування та створення умов для поширення передових технологій, українського та зарубіжного досвіду в сфері інтерактивних інформаційних ресурсів.
Впродовж 2013-2014 років в плані розвитку електронного врядування в міській раді було створено та успішно функціонує програма електронної реєстрації дітей до поступлення в ДНЗ. За два роки дана програма дала позитивні результати, а саме: впорядковано та абсолютно прозоро відбувається процес зарахування дітей до дошкільних закладів, очевидно реальну потребу в дитино-місцях в ДНЗ, унеможливило будь-які прояви корупції при зарахуванні дітей в ДНЗ.
Понад три роки працює система електронного документообігу в міській раді. Дана програма спростила та впорядкувала процес реєстрації вхідної, вихідної документації та звернень громадян. Вона також містить всі розпорядження та рішення виконкому та дає можливість їх класифікувати по напрямках діяльності, по даті створення та інших параметрах. У 2014 році до цієї системи було підключено КП «УКМ».
Минулого року також було започатковано програму «Оренда комунального майна» та розпочато проект «Моя оселя», створено електронний каталог предметів, що є фондах музею «Бойківщина».

2. Доцільність розроблення Програми

Доцільністю розроблення програми розвитку електронного урядування є:
– виконання завдань Концепції електронного урядування в м. Долина, затвердженої рішенням міської ради від 24.12.2013. № 1359-39/2013;- недостатнє оснащення програмно-технічними засобами працівників міської ради та підпорядкованих підприємств і установ для впровадження електронного урядування, в тому числі електронного документообігу, низький рівень технічного стану інформаційно-комп’ютерних засобів;
– недостатній рівень використання інформаційно-комунікаційних технологій в міській раді та комунальних підприємствах;
– потреба у поширенні системи електронного документообігу на комунальні підприємства міської ради, зокрема КП «Комунгосп» та музей «Бойківщина».

3. Мета Програми

Метою програми є виконання ряду заходів, спрямованих на створення умов для досягнення європейських стандартів якості послуг, відкритості та прозорості діяльності міської ради, її виконавчих органів, комунальних підприємств та установ.
Впровадження електронного урядування передбачає створення якісно нових форм організації діяльності міської ради, її взаємодії з громадянами та суб’єктами господарювання через запровадження прозорості роботи міської ради, швидкості та ефективності у наданні послуг, використання інформаційно-комунікаційних технологій та створення можливостей для посилення впливу громадськості на прийняття рішень органами місцевої влади.
Основними завданнями Програми є:
– запровадження системі електронного документообігу в підпорядкованих підприємствах і установах;
– забезпечення населення можливістю отримання послуг в електронному форматі, за винятком тих, що потребують різного роду документів не створених міською радою;
– забезпечення надійної матеріально комунікаційно-комп’ютерної бази всіх складових е-урядування та вжиття заходів для безперебійного їх функціонування;
– поліпшення внутрішньої роботи працівників міської ради та підпорядкованих підприємств і установ через модернізацію технічного оснащення та створення умов для використання технологій для внутрішньої роботи (безперебійна робота мережі Інтернет на всіх робочих місцях, мережеві програмні комплекси тощо).
Пріоритетними напрямками розвитку електронного урядування є:
– адміністративний напрямок;
– житлово-комунальний напрямок;
– напрямок містобудування;
– туристичний напрямок.

4. Фінансування Програми

Фінансування заходів Програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету виходячи з реальних фінансових можливостей.
Додатково можливе залучення у встановленому чинним законодавством України порядку інших коштів, у тому числі грантів тощо.

5. Очікувані результати виконання Програми

Очікуваними результатами виконання Програми є:
– вдосконалення системи електронного документообігу в міській раді та впровадження її в підпорядкованих підприємствах і установах, що дозволить скоротити витрати часу на створення, обробку та виконання документів, а також скоротити матеріальні витрати;
– розширення спектру послуг через мережу Інтернет;
– якісне обслуговування громадян;
– надання доступу до інформації людям з особливими потребами;
– підвищення прозорості та відповідальності міської влади;
– впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес надання послуг населенню.

6. Заходи Програми

№ з/п

Заходи

Виконавці

Джерела фінансування, грн

міський бюджет

інші

1

Оновлення комп’ютерного парку в міській раді:

– модернізація існуючого комп’ютерного парку, придбання копіювального апарату
апарат міськради

15000

– впровадження системи електронного документообігу в КП «Комунгосп» та музеї «Бойківщина»керівники, установ підприємств,

– впровадження SMS повідомлення про готовність послугиапарат міськради

1500

2

Створення кол-центру: придбання програмного забезпечення шляхом поширення з м. Калушапарат міськради

Кошти по програмі співпраці з SIDA

3

Розробка та впровадження системи ГІС та мобільного додаткуапарат міськради

Кошти по програмі співпраці з SIDA

4

Придбання програмного забезпечення для одержання доступу до відомостей Державного земельного кадастру в режимі он-лайнапарат міськради

10000

5

Вдосконалення програми «Моя оселя» та створення програм «Візуалізація бюджету», «Відкрите місто»апарат міськради

26000

6

Розширення системи відео нагляду, створення WI-FI зон з безкоштовним доступом до Інтернету на території містаапарат міськрада, КП «Комунгосп»

40000

7

Ліцензування програмного забезпечення в апараті міської ради (придбання ліцензованих продуктів)Апарат міськради

40000

8

Придбання програмного забезпечення «Ліга-закон»Апарат міськради

9600

9

Забезпечення роботи системи електронного документообігуАпарат міськради

5000

10

В рамках проекту «Школа демократичних правил та процедур» забезпечення прямої трансляції сесій міської ради в режимі он-лайнАпарат міськради

Кошти проекту

Всього по Програмі

147100

Документ опубліковано 29 січня 2015
Втратило чинність
Детальніше