РІШЕННЯ
Від 29.01.2015. № 1879-57/2015
м. Долина
Про програму діяльності комунального
підприємства «Управління комунального майна»
Долинської міської ради на 2015 рік
Відповідно до вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги», з метою забезпечення функціонування в місті Долині ефективної моделі управління фондом житлових та нежитлових будівель, покращення якості надання житлово-комунальних послуг, забезпечення регулювання діяльності у сфері розміщення зовнішньої реклами, виконання інших делегованих повноважень, а також сприяння досягненню цілей Плану дій сталого енергетичного розвитку м. Долина на 2011-2020 роки в секторі енергоефективності житлового фонду, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1.Затвердити програму діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради на 2015 рік (додається).
2.Комунальному підприємству «Управління комунального майна» Долинської міської ради забезпечити виконання заходів Програми.
3.Фінансовому відділу міської ради, виходячи з можливостей доходної частини міського бюджету на 2015 рік, передбачити кошти на виконання заходів Програми.
4.Інформацію про виконання даної Програми заслухати на сесії міської ради в І кварталі 2016 року.
5.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Володимира Смолія та постійну комісію міської ради з питань житлово-комунального господарства, благоустрою та екології.
Міський голова Володимир Гаразд
Затверджено:
рішенням міської ради
від 29.01.2015. № 1879-57/2015
ПРОГРАМА
діяльності комунального підприємства Долинської міської ради «Управління комунального майна» на 2015 рік
- 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Програма діяльності комунального підприємства Долинської міської ради «Управління комунального майна» на 2015 рік (далі – Програма) розроблена відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Бюджетного Кодексу України, Закону України «Про житлово-комунальні послуги», із врахуванням основних напрямків стратегії реформування житлово-комунального господарства України, з метою підвищення ефективності управління житловим фондом міста, стимуляція проведення заходів з енергозбереження в багатоквартирному житловому фонді, технічного обслуговування будівель, покращення якості надання житлово-комунальних послуг, ефективного використання майна комунальної власності, а також впорядкування відносин, пов’язаних з наданням в оренду об’єктів комунальної власності, забезпечення повного і своєчасного внесення платежів до міського бюджету за використання майна територіальної громади.
Підприємство КП «УКМ» почало свою діяльність із 01 січня 2013 року із наступною штатною структурою: директор, бухгалтер, заступник директора, головний інженер, інженер з експлуатації та ремонту, адміністратор бази даних, офіс-адміністратор, економіст (0,5 ставки); разом – 7,5 штатних одиниць.
Протягом року підприємство здійснювало ряд важливих завдань та функцій, відповідно до своєї статутної діяльності та програми діяльності КП «УКМ» на 2014 р. Проте, основним напрямком роботи підприємства залишається вжиття заходів з координації дій всіх суб’єктів житлово-комунальних відносин в тому числі не житлових приміщень, а також забезпечення належної експлуатації, підвищення експлуатаційної привабливості та збереження майна комунальної власності територіальної громади м. Долина.
З метою реалізації основних статутних завдань, виконання основних функцій та делегованих міською радою повноважень, враховуючи фінансове становище підприємства, необхідно продовжити підтримку підприємства та фінансування програми діяльності КП «УКМ» у 2015 році. Реалізація даної Програми забезпечить належне вирішення питань, пов’язаних із упорядкуванням та належним утриманням комунального майна територіальної громади м. Долина, та питань, пов’язаних з належною експлуатацією і обслуговуванням багатоквартирних житлових будинків, споруд та прибудинкових територій. А також, реалізація заходів з стимуляції впровадження енергозберігаючих технологій, та зменшення тепловтрат в багатоквартирних будинках.
- 2. МЕТА ПРОГРАМИ
Виходячи із статутних мети та завдань КП «Управління комунального майна», окремих рішень міської ради, вимог чинного законодавства в сфері житлово-комунального господарства, а також, з врахуванням перспективних напрямків роботи в даній сфері, мета Програми є комплексною та включає на 2015 рік наступні основні стратегічні напрямки з метою виконання делегованих міською радою завдань:
- Забезпечення ефективного використання та збереження майна, що перебуває у власності територіальної громади м. Долина, яке передане в управління КП «УКМ».
- Врегулювання житлово-комунальних відносин між їх учасниками.
- Врегулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами в м. Долина.
- Сприяння виконання завдань передбачених Планом дій сталого енергетичного розвитку м. Долина на 2011-2020 роки (далі – ПДСЕР) в частині скорочення споживання традиційних видів енергії та викидів СО2 у сфері житлового фонду, в т.ч. в рамках реалізації проекту «Зменшення енергоспоживання та викидів СО2 в секторі багатоквартирних житлових будинків міста Долина».
- 3. ЗАВДАННЯ ТА ЗАХОДИ ПРОГРАМИ
З метою досягнення задекларованої мети Програми, протягом 2015 року передбачається реалізувати наступні заходи по кожному із зазначених завдань:
3.1. Забезпечення ефективного використання та збереження майна, що перебуває у власності територіальної громади м. Долина, яке передане в управління КП «УКМ».
Реалізація цього завдання передбачає забезпечення належної експлуатації, підвищення експлуатаційної привабливості та збереження об’єктів нерухомості і майна комунальної власності територіальної громади м. Долина шляхом здійснення чергових та позачергових оглядів, планування, організація, та контроль за їх використанням та забезпеченням, оптимальних витрат коштів на проведення заходів із збереження такого майна.
Перелік заходів збереження майна, що перебуває у власності територіальної громади м. Долина, ремонту будинків, споруд, комплексів та об’єктів благоустрою, інших заходів із зменшення енергоспоживання та викидів СО2 в секторі багатоквартирних житлових будинків міста Долина реалізацію яких заплановано здійснити в 2015 році наведено в додатку 2 до даної Програми.
3.2. Врегулювання житлово-комунальних відносин між їх учасниками.
Для досягнення зазначеного завдання передбачено реалізувати наступні заходи:
– провести опитування щодо якості надання житлово-комунальних послуг в місті;
– написати кілька роз’яснювальних статей, інтерв’ю про організацію та способи утримання будинків посилення впливу мешканців багатоквартирних будинків на умови свого проживання, якість обслуговування будинків і покращення умов проживання шляхом самоорганізації та дольової участі у ремонті житлових будинків;
– проведення зборів на будинках, проведення зборів голів ОСББ (не менше 2 разів в рік) для формування списку проблем і підтримки громадських ініціатив та сприяння впровадженню проектів спрямованих на покращення умов проживання, якості надання житлово-комунальних послуг, благоустрою прибудинкових територій тощо;
-вивчення громадської думки щодо якості і рівня житлово-комунального обслуговування населення та моніторинг діяльності суб’єктів в житлово-комунальних відносинах з пошуками максимально ефективних рішень по наданню житлово-комунальних послуг з підготовкою рішень для розгляду Долинською міською радою чи її виконавчим комітетом;
– залучення громадськості та виконавців житлово-комунальних послуг до процесів формування житлової політики та реформування житлово-комунального господарства через створення єдиного комунікаційного центру з споживачами житлово-комунальних послуг шляхом створення інтернет порталу для покращення якості надання житлово-комунальних послуг.
3.3. Врегулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами в м. Долина.
В рамках діючого законодавства України в сфері зовнішньої реклами та нормативно-правових актів Долинської міської ради передбачається здійснювати наступну діяльність:
-організація оформлення документів для розміщення зовнішньої реклами у місті Долині відповідно до порядку «Про розміщення зовнішньої реклами у м. Долина»;
-контроль в межах своєї компетенції за дотриманням законодавства в сфері реклами фізичними особами, підприємствами, установами, організаціями, незалежно від форм власності;
– розробка в межах компетенції нормативно-правових актів, направлених на регулювання діяльності у сфері реклами в м. Долина.
3.4.Сприяння виконання завдань передбачених Планом дій сталого енергетичного розвитку м. Долина на 2011-2020 роки (далі – ПДСЕР) в частині скорочення споживання традиційних видів енергії та викидів СО2 у сфері житлового фонду, в т.ч. в рамках реалізації проекту «Зменшення енергоспоживання та викидів СО2 в секторі багатоквартирних житлових будинків міста Долина».
В 2015 році Долинською міською радою та КП «Управління комунального майна» передбачено розпочати реалізацію довгострокового проекту «Зменшення енергоспоживання та викидів СО2 в секторі багатоквартирних житлових будинків міста Долина» (далі – Проект). Зазначений проект буде реалізовуватись на території м. Долина в рамках Програми Європейського Союзу SUDeP (Sustainable Urban Demonstration Project) протягом 40 місяців, в період з 2015-2018 років, починаючи з лютого місяця 2015 року, згідно Грантового Контракту ENPI/2014/342-059.
На КП «Управління комунального майна», як співзаявника Проекту, будуть покладені функції із загального управління. Відповідно, на виконання мети, цілей та завдань Проекту в 2015 році необхідно реалізувати ряд слідуючих заходів (детальний перелік заходів зазначений в Проекті):
– адаптація штатної структури підприємства відповідно до цілей та завдань проекту – формування проектної команди, в тому числі створення в структурі інженерно-технічного відділу КП «УКМ» спеціалізованого Центру енергетичного аудиту;
– створення передумов для успішної реалізації всіх завдань і заходів проекту через навчання персоналу та зміцнення матеріально-технічної бази (тепловізор, інше обладнання для центру енергетичного аудиту, оргтехніка тощо);
– розробка та затвердження регуляторного акту для налагодження співпраці з мешканцями багатоквартирних будинків шляхом формування органів самоорганізації жителів будинку та/або представника від них для спільного вирішення експлуатаційних проблем, в тому числі дольової участі в фінансуванні проектів термомодернізації;
– проведення енергетичного аудиту всього фонду багатоквартирних житлових будинків міста, що стане основою для планування заходів з термомодернізації;
– класифікація багатоквартирних житлових будинків міста на групи (класи) енергоефективності (відповідно до наявних європейських методик) з метою визначення тепловтрат через огороджуючі конструкції;
– проведення широкого громадського обговорення результатів енергетичного аудиту будинків шляхом проведення зустрічей з громадами будинків, що за підсумками аналізу були віднесені до найнижчих груп енергоефективності;
– розробка та затвердження довгострокової програми термомодернізації (утеплення) багатоквартирних житлових будинків на основі результатів зустрічей з громади будинків та підписання протоколів про наміри добровільної дольової участі в фінансуванні заходів із енергозбереження в будинках;
– підвищення поінформованості населення міста про переваги впровадження заходів з енергозбереження, а також забезпечення доступу до інформації про актуальні можливості залучення коштів МТД та кредитних ресурсів під проекти енергоефективності в житловому фонді;
–проведення конкурсних процедур з вибору виконавців робіт з утеплення, відповідно до вимог законодавства України та ЄС;
– проведення заходів з термомодернізації відповідно до затвердженого календарного графіка на будинках, визначених довгостроковою Програмою;
– проведення постійного контролю та моніторингу реалізації проекту, в тому числі здійснення технічного нагляду за роботами з утеплення будинків;
– розробка та впровадження комунікаційного плану проекту, широке висвітлення ходу реалізації в ЗМІ, забезпечення прозорості проведення всіх заходів;
– регулярне документування ходу реалізації проекту та звітування перед Європейською Комісією відповідно до затверджених норм стандартів і правил;
– реалізація інших заходів направлених на зменшення енергоспоживання та викидів СО2 в секторі багатоквартирних житлових будинків міста Долина.
Крім того, в рамках даного завдання, поза межами Європейського Проекту передбачено реалізувати ряд пілотних проектів у сфері капітального ремонту житлового фонду з застосуванням технологій підвищення енергоефективності на принципах співфінансування і дольової участі мешканців. Принципи реалізації та фінансування такого роду проектів передбачено визначити в місцевій нормативній базі, що буде розроблятись в рамках Європейського Проекту. Детальний перелік житлових будинків, на яких в 2015 році передбачатиметься провести заходи з підвищення енергоефективності (окрім будинків, що прийматимуть участь в Європейському Проекті) буде визначено протягом року шляхом затвердження окремого додатку до даної Програми.
4. ФІНАНСУВАННЯ ПРОГРАМИ
Для виконання запланованих вище перелічених заходів та завдань з ефективного здійснення делегованих міською радою повноважень, а також Проекту співпраці з ЄС та забезпечення належного функціонування підприємства КП «УКМ» необхідне фінансове забезпечення.
Джерелами фінансування Програми є кошти міського бюджету, залучені бюджетні кошти інших рівнів, власні доходи підприємства та інші джерела, які не заборонені законодавством.
Виконавцем Програми є комунальне підприємство «Управління комунального майна» Долинської міської ради.
Виконавець Програми повністю забезпечує реалізацію усіх запланованих завдань і заходів в рамках даної Програми за умови повного і вчасного фінансування та звітує перед міською радою.
Для виконання завдань і заходів Програми на 2015 рік та досягнення позитивних результатів, передбачено фінансування з вищенаведених джерел в орієнтовному обсязі 4 809 017 грн. (див. табл.4.1)
Таблиця 4.1 – Фінансування заходів з реалізації Програми
Джерела доходів та витрат |
Сума, грн |
||
1. Витрати на реалізацію програми |
4 809 017 |
||
1.1 |
Оплата праці персоналу КП «УКМ» (див. табл. 4.2) |
в тому числі:
663 484
1.1.1
Оплата праці персоналу зайнятого в виконанні делегованих міською радою завдань (кошти загального фонду міського бюджету)
89 710
1.1.2
Оплата праці керівника підприємства – керівника Проекту ЄС
(кошти загального фонду міського бюджету)
108 828
1.1.3
Оплата праці персоналу задіяного в рамках реалізації проекту ЄС
(кошти гранту ЄС)
339 884
1.1.4Оплата праці працівників залучених в іншій статутній діяльності
(компенсовується за рахунок власних доходів)
125 062
1.2
Інші витрати
4 145 533
1.2.1
Пов’язані з реалізацією Проекту ЄС, включно з капітальними видатками на 1-й рік діяльності* (згідно затвердженого Єврокомісією бюджету Проекту)
4 120 595
1.2.2
Для забезпечення іншої статутної діяльності підприємства**
(компенсовується за рахунок власних доходів)
24 938
2. Планові доходи КП «УКМ»
4 809 017
2.1
Фінансування з міського бюджету (загальний фонд)
195 077
2.2
Власні доходи підприємства
150 000
2.3
Фінансування з міського бюджету*
(кошти гранту ЄС еквівалентні сумі 1-го траншу – 223 197 євро)
4 463 940
* – витрати/доходи на реалізацію заходів передбачених в даній сумі коштів здійснюються на умовах і в порядку передбачених Грантовою Угодою ENPI/2014/342-059, законодавством України та вимогами Єврокомісії. При цьому, з метою конвертації коштів гранту ЄС на момент розробки Програми прийнято курс 1EUR=20UAH (для проведення фінансових операцій прийматиметься діючий на той момент офіційний курс Національного Банку України).
** – заходи по підготовці об’єктів нерухомості , що перебувають в управлінні КП «УКМ» до сезонної експлуатації відповідно до рішення виконавчого комітету міської ради, дрібні та поточні ремонти, обслуговування інженерних мереж та конструктивних елементів на розгляд управителя в сумі, що не перевищує однієї тисячі гривень.
На оплату праці працівників КП «УКМ» необхідно коштів в сумі 663 484 (шістсот шістдесят три тисячі чотириста вісімдесят чотири) гривні (див. табл. 4.2) з врахуванням податків та обов’язкових платежів. Із них:
– з міського бюджету (загальний фонд) – 198 538 грн;
– з міського бюджету (кошти гранту ЄС) – 339 884 грн;
– за рахунок власних доходів підприємства – 125 062 грн.
Таблиця 4.2 – Розподіл витрат на оплату праці персоналу КП “УКМ” на 2015 рік
№ з/п |
Посада |
Річний фонд оплати праці, грн |
Розподіл трудоучасті |
||||||
виконання делегованих повноважень міської ради |
інша статутна діяльність КП “УКМ” |
||||||||
виконання заходів по реалізації Проекту ЄС |
виконання делегованих повноважень міської ради |
||||||||
став-ка |
грн |
коеф* |
грн |
коеф* |
грн |
коеф* |
грн |
||
Адміністрація |
|||||||||
1 |
Директор КП”УКМ” – керівник проекту |
1.0 |
108828,00 |
Загальне керівництво підприємством та Проектом (відсоток трудоучасті в Проекті буде визначено окремим розпорядженням міського голови) |
|||||
2 |
Заступник директора – технічний директор проекту |
1.0 |
102168,00 |
1.0 |
102168,00 |
0.0 |
0,00 |
0.0 |
0,00 |
3 |
Бухгалтер-економіст |
1.0 |
73855,80 |
0.5 |
36927,90 |
0.3 |
22156,74 |
0.2 |
14771,16 |
Загальний відділ |
|||||||||
4 |
Заступник директора, нач. загального відділу |
1.0 |
91088,82 |
0.5 |
45544,41 |
0.3 |
27326,65 |
0.2 |
18217,76 |
5 |
Менеджер з комунікації |
0.5 |
44313,48 |
1.0 |
44313,48 |
0.0 |
0 |
0.0 |
0 |
6 |
Офіс-адміністратор |
1.0 |
33973,67 |
0.2 |
6794,74 |
0.3 |
10192,1 |
0.5 |
16986,83 |
Інженерно-технічний відділ |
|||||||||
7 |
Головний інженер, начальник інженерно-технічного відділу |
1.0 |
91088,82 |
0.3 |
27326,65 |
0.2 |
18217,76 |
0.5 |
45544,41 |
8 |
Інженер з організації експлуатації та ремонту |
1.0 |
59084,64 |
0.3 |
17725,39 |
0.2 |
11816,93 |
0.5 |
29542,32 |
9 |
Інженер енергоменеджер |
1.0 |
59084,64 |
1 |
59084,64 |
0 |
0 |
0.0 |
0 |
РАЗОМ |
8.5 |
663 484 |
|
339 884 |
|
89 710 |
|
125 062 |
|
В тому числі з міського бюджету (загальний фонд + кошти гранту) |
538 422 |
|
* – коефіцієнт трудової участі працівників в заходах згідно Програми
5. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Виконання Програми в 2015році дасть змогу:
– забезпечити належне утримання та експлуатацію майна комунальної власності, що перебуває в оперативному управлінні (на балансі) підприємства;
– покращити контроль за технічним станом, загальною експлуатацією та якістю ремонтних робіт у житлових будинках і нежитлових спорудах міста;
– врегулювання діяльності суб’єктів господарювання незалежно від форми власності у сфері розміщення зовнішньої реклами в м. Долина;
– поліпшити загальну якість житлово-комунального обслуговування населення в сфері утримання будинків, споруд та прибудинкових територій.
– запровадити систему організації, фінансування та впровадження енергоефективних заходів на багатоквартирних житлових будинках за дольової участі мешканців.
Додаток до Програми діяльності
КП «УКМ» на 2015 рік
ПЕРЕЛІК ЗАХОДІВ
у сфері ремонту будинків, споруд, комплексів та об’єктів благоустрою
реалізацію яких заплановано здійснити в 2015 році
№ з/п |
Назва проекту (заходу) |
Адреса об’єкта |
Орієнтовна загальна вартість (грн) |
Джерела фінансування, (орієнтовно) (грн) |
||
бюджет розвитку |
ОСББ, інші джерела* |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
1. Капітальний ремонт житлового фонду (заходи заплановані, але не виконані в попередні роки) | ||||||
1.1 |
Капітальний ремонт даху | буд. (гуртожиток) № 14-а по вул. Грушевського |
200 000 |
160 000 |
40 000 |
|
1.2 |
Ремонт водозливної системи даху | буд. № 10,12 по вул. Обліски |
30 000 |
24 000 |
6 000 |
|
1.3 |
Ремонт водозливної системи даху | буд. № 2, 10, 21, 23, 16 а по вул. Грушевського |
140 000 |
112 000 |
28 000 |
|
1.4 |
Проведення експертних обстежень. |
Капітальний ремонт ліфтів.
Ремонт ліфтів з виконанням непередбачених робіт кап. характерубуд. № 13, 17 по проспекту Незалежності
(1, 2 під’їзди)
50 000
50 000
––
РАЗОМ по Розділу 1
420 000
346 000
74 000
2. Капітальний ремонт та проведення заходів із утеплення на підставі дольової участі мешканців багатоквартирних будинків
2.1
Проведення заходів із утеплення пілотних багатоквартирних житлових будинків відповідно до Проекту ЄСДетальний перелік, календарний план та пооб’єктні обсяги фінансування будуть визначені окремою Програмою
5 280 000**
800 000
3 424 000** (грант) +
1 056 000** (мешк.)
1
2
3
4
5
6
2.2
Проведення капітального ремонту інженерних мереж та конструктивних елементів в багатоквартирних житлових будинках на умовах дольової участі з їхніми мешканцямиДетальний перелік буде затверджено окремим рішенням міської ради як розшифровка даного пункту
700 000
500 000
200 000
РАЗОМ по Розділу 2
5 980 000
1 300 000
4 680 000
3. Інші заходи3.1 Капітальний ремонт приміщення в будинку по вул. Обліски, 34 для облаштування квартири
50 000
50 000
–
3.2Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщенні комунальної власності (спортивний зал) по вул. Обліски, 34
30 000
30 000
–
3.3Придбання обладнання і матеріалів для капітального ремонту системи опалення в приміщенні комунальної власності (спортивний зал) по вул. Обліски, 34
30 000
30 000
3.4 Заходи по підвищенню енергоефективності багатоквартирних житлових будинків в частині освітлення місць загального користування (переведення на LED)
50 000
50 000
–
3.5 Капітальний ремонт приміщень, інженерних конструкцій та мереж дошкільних навчальних закладів та НВК ***
200 000
200 000
–
3.6 Капітальний ремонт огорож дошкільних навчальних закладів та НВК
400 000
400 000
–
3.7 Заходи з відновлення захисних споруд ПРУ (протирадіаційні укриття) та підвальних приміщень багатоквартирних житлових будинків міста Долина, для використання як найпростіші укриття населення на випадок надзвичайних ситуацій
100 000
100 000
–
3.8Придбання тепловізора
119 000
119 000
–
3.9Закупівля будівельних матеріалів для проведення капітального ремонту приміщення територіальної власності (конференц-зал по вул. Грушевського, 11 м. Долина )
5 000
5 000
–
3.10Заходи по збільшенню споживчої потужності електроенергії будинків (гуртожитків) в яких відсутнє або обмежене газопостачання, а саме: по вул. Грушевського, 14-а та 16 а, Обліски, 34, Чорновола ,10
100 000
100 000
–
3.11Заходи по прибиранню горищ в багатоквартирних будинках в тому числі закупівля сміттєпроводу
50 000
50 000
–
3.12Коригування проекту реконструкції буд. Чорновола, 10
40 000
40 000
–
РАЗОМ по Розділу 3
1 164 000
1 164 000
–
ВСЬОГО
7 564 000
2 820 000
4 754 000
Примітка:
* – під іншими джерелами розуміються, будь-які додаткові, не заборонені чинним законодавством кошти, окрім вказаних в таблиці основних джерел фінансування (кошти мешканців(Споживачів послуги з утримання будинків ) або ОСББ, кредитні ресурси, безповоротне фінансування з боку інших установ та організацій тощо);
** – обсяги фінансування можуть бути змінені відповідно до реального курсу євро до гривні протягом року;*** – заходи по підготовці до експлуатації в зимовий період ДНЗ (в частині кап. ремонту) будуть розроблені після інвентаризації технічного стану та подані на розгляд виконавчого комітету міської ради.