РІШЕННЯ
Від 17.08.2017. № 817-29/2017
м. Долина
Про комунальний заклад
«Долинський міський медичний центр»
Долинської міської ради
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1.Створити комунальний заклад «Долинський міський медичний центр» Долинської міської ради.
2.Затвердити Статут комунального закладу «Долинський міський медичний центр» Долинської міської ради (додається).
Міський голова Володимир Гаразд
Затверджено
рішенням Долинської міської ради
від 17.08.2017. № 817-29/2017
міський голова: ___________В.С. Гаразд
СТАТУТ
комунального закладу
«Долинський міський медичний центр»
Долинської міської ради
Долина 2017
- ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1.Долинський міський медичний центр (далі – Центр) є комунальним закладом охорони здоров’я Долинської міської ради (далі – Засновник), що надає медичну допомогу населенню міста Долини та району (далі – населення).
1.2.Центр створений рішенням Долинської міської ради від 17.08.2017. № 817-29/2017 відповідно до Законів України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», «Про внесення змін до Основ законодавства України про охорону здоров’я щодо удосконалення надання медичної допомоги”, «Про місцеве самоврядування в Україні», Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання удосконалення системи охорони здоров’я», Указу Президента України «Про невідкладні заходи щодо реформування системи охорони здоров’я населення», наказів Міністерства охорони здоров’я України та інших чинних нормативно-правових актів.
1.3.Центр заснований на базі відокремленої частини майна комунальної власності Долинської міської територіальної громади (далі – Власник). Представником власника є Долинська міська рада (далі – уповноважений орган управління).
1.4.Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства охорони здоров’я України, департаменту охорони здоров’я Івано-Франківської обласної державної адміністрації, а також актами уповноваженого органу управління та іншими нормативно-правовими актами і цим Статутом.
- НАЙМЕНУВАННЯ ТА МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ
2.1. Найменування:
- повне українською мовою: Комунальний заклад «Долинський міський медичний центр» Долинської міської ради;
- скорочене українською мовою: КЗ «Медичний центр» Долинської міської ради.
2.2. Місцезнаходження:
Україна, 77503, Івано-Франківська область, Долинський район,
м. Долина, вул. Грушевського, 26.
- МЕТА ТА ОСНОВНІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ.
3.1.Центр створений з метою реалізації державної та міської політик у сфері охорони здоров’я, що передбачає на території міста Долини:
- забезпечення населення доступною, своєчасною, якісною та ефективною медичною допомогою, в тому числі первинною медико-санітарною допомогою, діагностикою та лікуванням захворювань, реабілітацією, оздоровленням (санаторно-курортним), профілактикою захворювань тощо;
- забезпечення керованості та результативності медичної допомоги.
3.2.Відповідно до поставленої мети основними напрямами діяльності Центру є:
- організаційно-методичне керівництво та координація діяльності структурних підрозділів Центру з питань надання населенню доступної, своєчасної, якісної та ефективної медичної допомоги;
- реалізація заходів, спрямованих на створення нових та розвиток існуючих об’єктів медичної інфраструктури в місті;
- розробка та реалізація місцевих проектів у медичній сфері;
- участь у реалізації спільних місцевих, національних та міжнародних проектів, спрямованих на передову організацію медичних сервісів для населення та вдосконалення медичних практик;
- здійснення медичної практики відповідно до національних та міжнародних стандартів, норм та правил;
- розробка та впровадження в практичну діяльність нових ефективних методів профілактики, діагностики, лікування та реабілітації;
- здійснення заходів щодо підвищення кваліфікації медичного, педагогічного та обслуговуючого персоналу, задіяного в наданні медичного сервісу;
- організація та проведення навчань, семінарів, науково-практичних конференцій, експертних комісій, консиліумів, медичних рад тощо та контроль за якістю лікувально-діагностичних процесів;
- співпраця з науково-дослідними інститутами і кафедрами медичних університетів, іншими установами та організаціями медичної сфери в питаннях вдосконалення медичних практик та сервісів для населення;
- зміцнення матеріально-технічної бази медичної інфраструктури в місті та організація її ефективної експлуатації;
- організація надання первинної медико-санітарної допомоги, у тому числі невідкладної, у визначеному законодавством порядку;
- надання послуг населенню, в тому числі й платних, у встановленому законодавством порядку;
- інша діяльність, що не суперечить законодавству України.
3.3.Центр може бути клінічною базою вищих медичних навчальних закладів усіх рівнів акредитації та закладів післядипломної освіти.
3.4З метою виконання завдань та реалізації напрямів діяльності Центр може створювати свої дочірні (підвідомчі) організації та підприємства та виступати засновником інших закладів та установ медичної сфери.
- ПРАВОВИЙ СТАТУС
4.1. Центр є юридичною особою публічного права.
4.2. Центр є неприбутковою установою.
4.3.Центр користується закріпленим за ним комунальним майном на праві оперативного управління.
4.4. Центр здійснює господарську діяльність.
4.5.Збитки, завдані Центру внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.
4.6.Для здійснення господарської діяльності Центр залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.
4.7.Центр має самостійний баланс, рахунки в Державному казначействі України, установах банків, у тому числі (в іноземній валюті), круглу печатку зі своїм найменуванням, штампи, а також бланки з власними реквізитами.
4.8.Держава та Засновник не відповідають за зобов’язаннями Центру, а Центр не відповідає за зобов’язаннями держави та Засновника, окрім випадків передбачених законодавством.
4.9. Центр має право укладати угоди, набувати майнові та особисті немайнові права, нести обов’язки, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судах України, міжнародних та третейських судах.
- ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ
5.1. Центр має право:
5.1.1.Звертатися у порядку, передбаченому законодавством, до центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств і організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Центр завдань.
5.1.2.Укладати господарські угоди з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також фізичними особами відповідно до законодавства.
5.1.3.Здійснювати співробітництво з іноземними організаціями відповідно до законодавства.
5.1.4.Здійснювати власне будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт основних фондів у визначеному законодавством порядку.
5.1.5.Залучати підприємства, установи та організації для реалізації своїх статутних завдань у визначеному законодавством порядку.
5.1.6. Здійснювати інші права, що не суперечать чинному законодавству.
5.2. Центр має обов’язки:
5.2.1.Здійснює оперативну діяльність по матеріально-технічному забезпеченню своєї роботи;
5.2.2.Придбає матеріальні ресурси у підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності, а також у фізичних осіб;
5.2.3.Створює належні умови для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
5.2.4.Здійснює бухгалтерський облік, веде фінансову та статистичну звітність згідно з законодавством.
- УПРАВЛІННЯ
6.1.Управління Центром здійснюється відповідно до цього Статуту Долинською міською радою (уповноваженими особами).
6.2.Структура, штатний розпис та кошторис Центру затверджуються уповноваженим органом управління за поданням керівника Закладу директора Центру.
6.3.Поточне керівництво діяльності Центру здійснює директор Центру, який призначається на посаду уповноваженим органом управління на умовах контракту. Строк найму, права, обов’язки і відповідальність директора Центру, умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом.
6.4. Директора Центру може бути звільнено достроково на передбачених контрактом підставах відповідно до законодавства.
6.5. Директор Центру:
6.5.1.Безпосередньо підпорядковується уповноваженому органу управління (Долинській міській раді) та несе персональну відповідальність за виконання покладених на Центр завдань і здійснення ним своїх функцій.
6.5.2. Діє без довіреності від імені Центру, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію Центру і вирішує питання діяльності Центру у межах та у визначеному законодавством та статутом порядку.
6.5.3.Розпоряджається коштами та майном відповідно до законодавства та цього Статуту.
6.5.4.Укладає договори, видає довіреності, відкриває рахунки в органах Держказначейства, в установах банків в установленому порядку.
6.5.5. У межах компетенції видає накази та інші розпорядчі акти, дає вказівки, обов’язкові для всіх підрозділів та працівників Центру.
6.5.6.Підписує та подає на затвердження до уповноваженого органу управління кошториси, плани використання коштів, штатні розписи.
6.5.7. Призначає та звільняє своїх заступників та інших працівників Центру на умовах безстрокового (укладеного на невизначений строк) або строкового (укладеного на визначений строк) трудового договору, розподіляє обов’язки між ними.
6.5.8.Визначає організаційну структуру Центру, граничну чисельність працівників, штатний розпис та подає їх на затвердження до уповноваженого органу управління.
6.5.9.Затверджує положення про структурні підрозділи Центру за поданням керівників цих підрозділів.
6.5.10.Призначає на посади та звільняє керівників структурних підрозділів, інших працівників.
6.5.11.Встановлює працівникам розміри премій, винагород, надбавок і доплат на передбачених колективним договором та законодавством умовах.
6.5.12.Укладає колективний договір з працівниками від імені уповноваженого органу управління.
6.5.13.Вирішує інші питання діяльності Центру у відповідності із законодавством.
6.6.Директор Центру є офіційним представником Центру, діє в межах своїх повноважень та представляє інтереси Центру в органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування, установах та організаціях, а також у взаємовідносинах з організаціями та фізичними особами, у тому числі іноземними.
6.7.Директор Центру здійснює оперативне керівництво Центром та його підрозділами.
6.8.Директор Центру та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та статистичної звітності у встановленому законодавством порядку.
6.9.Центр самостійно здійснює кадрову політику, оперативний, бухгалтерський облік, веде статистичну, бухгалтерську та медичну звітність і подає її органам, уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямами діяльності Центру у визначеному законодавством порядку.
Керівництво Центру несе відповідальність перед уповноваженим органом управління та перед іншими органами за достовірність та своєчасність подання фінансової, статистичної та іншої звітності.
- МАЙНО ТА ФІНАНСУВАННЯ
7.1.Майно Центру становлять необоротні та оборотні активи, основні засоби та грошові кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається у самостійному балансі Центру.
7.2.Майно Центру є комунальною власністю територіальної громади міста і закріплюється за ним на праві оперативного управління. Здійснюючи право оперативного управління, Центр користується та розпоряджається майном відповідно до законодавства.
Усі питання, які стосуються відмови від права на земельну ділянку, що знаходиться на балансі Центру або її відчуження, вирішуються виключно уповноваженим органом управління.
7.3. Джерелами формування майна Центру є:
7.3.1. Кошти місцевого бюджету.
7.3.2. Власні надходження Центру:
– від господарської та/або виробничої діяльності;
- за оренду майна;
- від реалізації майна
7.3.3. Інші власні надходження Центру.
7.3.4.Благодійні внески, гранти, дарунки, всі види благодійної, добровільної та безоплатної допомоги, внески від спонсорів та меценатів.
7.3.5.Надходження коштів на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіону.
7.3.6. Інші джерела, не заборонені законодавством.
7.4. Центр має право:
- передавати з балансу на баланс матеріальні цінності між своїми структурними підрозділами, у тому числі філіями та відділеннями, а також здавати в оренду юридичним та фізичним особам закріплене за ним (ними) майно згідно із законодавством та за погодженням з уповноваженим органом управління;
- за погодженням з уповноваженим органом управління реалізувати застаріле обладнання, прилади, апаратуру.
7.5.Отримані доходи (прибутки) Центру або їх частини не можуть бути розподілені серед засновників (учасників), членів Центру, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
Доходи (прибутки) Центру використовуються виключно для фінансування видатків на утримання Центру, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності Центру, визначених його установчими документами.
7.6. Фінансування Центру:
-фінансування діяльності Центру здійснюється у встановленому порядку за рахунок місцевого бюджету, а також інших джерел, не заборонених законодавством України;
-перевірка та ревізія порядку використання майна, господарської та фінансової діяльності Центру здійснюється відповідним органом та уповноваженим органом управління у визначеному законодавством порядку.
- ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ
8.1.Працівники Центру мають право брати участь в управлінні Центром через загальні збори (конференції), ради трудових колективів, професійні спілки, які діють у трудовому колективі, інші органи, уповноважені трудовим колективом на представництво, вносити пропозиції щодо поліпшення роботи Центру, а також з питань соціально-культурного і побутового обслуговування.
Представники первинної профспілкової організації, а у разі їх відсутності- вільно обрані працівниками представники, представляють інтереси працівників в органах управління Центру відповідно до законодавства.
Центр зобов’язаний створювати умови, які б забезпечували участь працівників в його управлінні.
8.2.Трудовий колектив Центру складається з усіх громадян, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, в тому числі волонтерів.
8.3.Виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Центру регулюються колективним договором.
8.4.Право укладання колективного договору від імені уповноваженого органу управління надається директору Центру, а від імені трудового колективу – уповноваженому ним органу.
Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу не менш ніж один раз на рік.
8.5.Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров’я, гарантії обов’язкового страхування працівників Центру, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.
Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати.
Умови оплати праці та матеріального забезпечення директора Центру визначаються контрактом, укладеним із уповноваженим органом управління.
8.6.Працівники Центру провадять свою діяльність відповідно до Статуту, колективного договору та посадових інструкцій згідно з законодавством.
- ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ
9.1.Припинення діяльності Центру здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації – за рішенням уповноваженого органу управління, а у випадках, передбачених законом України, – за рішенням суду.
9.2. У разі реорганізації Центру вся сукупність його прав та обов’язків переходить до його правонаступників.
9.3.У разі припинення діяльності Центру (в результаті його ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) активи Центру передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.
9.4. Ліквідація Центру здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється уповноваженим органом управління або за рішенням суду.
9.5.Порядок і строки проведення ліквідації визначаються органом, який прийняв рішення про ліквідацію Центру. Строк для пред’явлення вимог кредиторами, не може бути меншим, ніж два місяці з дня публікації рішення про ліквідацію.
9.6.Ліквідаційна комісія розміщує у друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, повідомлення про припинення Центру та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до нього, а наявних (відомих) кредиторів повідомляє особисто в письмовій формі у визначені законодавством строки.
Одночасно ліквідаційна комісія вживає усіх необхідних заходів зі стягнення дебіторської заборгованості Центру та виявлення кредиторів з письмовим повідомленням кожного з них про ліквідацію Центру.
9.7.З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління Центром. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно Центру і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його уповноваженому органу управління або органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені в установленому законодавством порядку.
Ліквідаційна комісія виступає в суді від імені Центру, що ліквідується.
9.8.Черговість та порядок задоволення вимог кредиторів визначаються відповідно до законодавства.
9.9.Працівникам Центру, які звільняються у зв’язку з його реорганізацією чи ліквідацією, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю.
9.10.Центр є таким, що припинився, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.