РІШЕННЯ
Від 13.07.2017. № 782-27/2017
м. Долина
Про внесення змін до
програми міграційної політики
та здійснення заходів щодо надання
адміністративних послуг
у сфері громадянства,
імміграції та реєстрації
фізичних осіб на 2016-2020 роки
Розглянувши лист Долинського районного відділу Державної міграційної служби від 11 липня 2017 року про надання допомоги у зв’язку із зміною місця знаходження Долинського відділу міграційної служби, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
Внести зміни до програми міграційної політики та здійснення заходів щодо надання адміністративних послуг у сфері громадянства, імміграції та реєстрації, затвердженої рішенням міської ради від 29.06.2016. № 416-16/2016, виклавши розділ VI. «Перелік заходів передбачених Долинським районним відділом УДМС України в Івано-Франківській області, для реалізації в рамках програми міграційної політики та здійснення заходів адміністративних послугу сфері громадянства, імміграції га реєстрації фізичних осіб на 2016-2020 роки» в новій редакції (додається).
Міський голова Володимир Гаразд
Додаток до рішення міської ради
від 13.07.2017. № 782-27/2017
ПРОГРАМА
міграційної політики та здійснення заходів щодо надання адміністративних послуг у сфері громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб на 2016-2020 роки
VI. Перелік заходів
передбачених Долинським районним відділом УДМС України в Івано-Франківській області, для реалізації в рамках програми міграційної політики та здійснення заходів адміністративних послугу сфері громадянства, імміграції га реєстрації фізичних осіб на 2016-2020 роки
№ з/п | Зміст заходів | Обсяг фінансування, всього, тис. грн | В т.ч. по роках, тис. грн | ||||
2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | |||
1 | Здійснення моніторингу га аналізу динаміки міграційних і демографічних процесів, інформаційно-аналітичне забезпечення державного управління (придбання комп’ютерної техніки, меблів, облаштування місць очікування громадян у приміщенні ). | 150,00 | 20,00 | 60,00було 30,00 | 30,00 | 30,00 | 30,00 |
2 | Забезпечення доступності, зручності, оперативності та своєчасності надання адміністративних послуг суб’єктам звернень, шляхом покращення та удосконалення наявних інформаційних систем та покращення умов прийому громадян (придбання лавочок). | 10,00 | |||||
Разом | 150,00 | 30,00 | 60,00 | 30,00 | 30,00 | 30,00 |