РІШЕННЯ
Від 28.09.2021 № 633-16/2021
м. Долина
Про аукціонну комісію
З метою забезпечення проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації комунальної власності Долинської міської територіальної громади з використанням електронної торгової системи «PROZORRO.Продажі», відповідно до вимог Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна», Положення про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів малої приватизації, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 06.04.2018. №486, беручи до уваги рішення міської ради від 22.07.2021 №____-11/2021 «Про перелік об’єктів комунальної власності Долинської міської територіальної громади, що підлягають приватизації в 2021 році», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1.Створити аукціонну комісію у складі:
Сергій Гаргат – начальник управління житлово-комунального господарства, голова комісії;
Мар’яна Бігун – провідний спеціаліст відділу комунального майна управління житлово-комунального господарства, секретар комісії;
Члени комісії:
Зеновій Григорський – начальник управління правового і кадрового забезпечення, заступник голови комісії;
Людмила Тимофійчук – начальник інженерно-технічного відділу управління житлово-комунального господарства Долинської міської ради;
Любов Савчин – провідний спеціаліст, юрист управління житлово – комунального господарства Долинської міської ради.
2.Комісія здійснює повноваження передбаченні чинним законодавством щодо приватизації об’єктів малої приватизації комунальної власності Долинської міської територіальної громади.
3.Уповноважити аукціонну комісію здійснювати:
– розроблення умов продажу та інформації про об’єкт приватизації (лот), подання для затвердження на чергове засідання виконавчого комітету міської ради;
– визначення стартової ціни об’єкта приватизації на підставі вартості, визначеної відповідно до Методики оцінки майна, що затверджується Кабінетом Міністрів України;
- визначення стартової ціни з урахуванням зниження стартової ціни;
- розроблення інформаційного повідомлення про проведення аукціону, дати публікації та визначення планової дати проведення аукціону;
– прийняття рішення про відмову у затвердженні протоколу електронних торгів або про відмову від укладення договору купівлі-продажу за результатами продажу на аукціоні чи застосування процедури викупу із потенційним покупцем, з вичерпним переліком підстав згідно чинного законодавства, на підставі перевірки заяви на участь у приватизації і доданих до неї документів та інформації переможця аукціону;
– складення акту, якщо переможець електронного аукціону відмовився від підписання протоколу про результати електронного аукціону або договору купівлі-продажу чи не підписав такий протокол або договір у встановлені строки;
– підготовка рекомендацій щодо припинення приватизації, що є підставою для прийняття рішення міської ради про скасування попереднього рішення (пункту в рішенні) про приватизацію об’єкта комунальної власності.
– розгляд заяв про включення об’єктів права комунальної власності до переліків об’єктів, що підлягають приватизації та повідомлення заявника про результати;
– взаємодію з виконавцем аукціону (оператором електронного майданчика, адміністратором електронної торгової системи).
4.Комісія здійснює і інші повноваження згідно чинного законодавства України у сфері приватизації у визначені терміни.
6.Уповноважити виконавчий комітет міської ради затверджувати протоколи аукціонної комісії (на черговому засіданні виконкому), умови продажу об’єктів приватизації, приймати рішення про приватизацію об’єкта шляхом викупу, рішення про завершення приватизації (результати продажу).
7.Рішення міської ради від 20.08.2019 №71-3/2019 «Про аукціонну комісію для продажу об’єктів малої приватизації» та рішення від 28.05.2020 №572-16/2020 «Про внесення змін у п.1 рішення міської ради від 20.08.2019 №71-3/2019 «Про аукціонну комісію для продажу об’єктів малої приватизації» вважати такими, що втратили чинність.
Міський голова Іван Дирів