РІШЕННЯ
Від 23.09.2014. № 171
м. Долина
Про діяльність комунального підприємства
«Долинські ринки» Долинської міської ради
за рік
Заслухавши та обговоривши звіт про діяльність комунального підприємства «Долинські ринки» Долинської міської ради та керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
1. Роботу комунального підприємства «Долинські ринки» Долинської міської ради вважати задовільною.
2. Звіт про роботу КП «Долинські ринки» Долинської міської ради за рік подати на затвердження сесією міської ради (додається).
Міський голова Володимир Гаразд
Додаток до рішення виконкому від 23.09.2014. № 171
Звіт про діяльність
комунального підприємства «Долинські ринки» Долинської міської ради
за період з 01.09.2013року по 31.08.2014року.
КП «Долинські ринки» Долинської міської ради засновано у 2006році Долинською міською радою. Основним видом діяльності підприємства є надання послуг по організації ринкової торгівлі. Підприємство є платником податків на загальній системі, включаючи податок на додану вартість. Підприємство володіє на підставі державних актів на право постійного користування 12 земельними ділянками загальною площею 2,2498га. Фактично підприємство здійснює діяльність на 11 ділянках, а саме:
– по вул. Грушевського (1 ділянка);
– по вул. Хмельницького (1 ділянка);
– по вул. Торгова (2 ділянки торгові, 5 ділянок під стоянку автомобілів);
– по вул. Шевченка (1 ділянка);
– по вул. Пушкіна (1 ділянка).
Земельна ділянка по вул. Шептицького є незадіяна через відсутність бажаючих проводити на ній підприємницьку діяльність.
Штат підприємства налічує 7 працівників, а саме:
1. Директор – 1
2. Головний бухгалтер – 1
3. Старший контролер – 1
4. Контролер – 1
5. Охоронці – 2
6. Прибиральниця – 1
Загальний дохід (без ПДВ) за надані послуги за звітний період становить 544416,64грн., що в розрізі складає: 449 227,93грн. дохід за надані послуги, 95188,71грн. компенсація за використану електроенергію суб’єктів господарювання, що здійснюють свою діяльність на території ринку. Помісячний розпис доходів та видатків наведено в таблиці №1 (додається).
Порівняння доходів та видатків за січень-серпень 2013-14рр. наведено в таблиці №2.
Таблиця №2
Статті |
Січень-серпень 2013 року |
Січень-серпень 2014 року |
+ / – |
Дохід, грн. (без ПДВ) |
335 119,20 |
385 389,58 |
50 270,38 |
Видатки, грн. (без ПДВ) |
311 654,89 |
350 163,72 |
38 508,83 |
Прибуток/збитки, грн. (без ПДВ) |
23 464,31 |
35 225,86 |
11 761,55 |
Доходи (без електроенергії) в розрізі земельних ділянок наведено в таблиці №3 відповідно.
Таблиця №3
№ п/п |
Ділянка |
Сума доходів грн. (без ПДВ) |
Сума доходів грн. (з ПДВ) |
|
1 |
Грушевського |
Оренда |
34 125,00 |
40 950,00 |
Виїзна торгівля |
1 249,38 |
1 499,25 |
||
Разом |
35 374,38 |
42 449,25 |
||
2 |
Пушкіна |
Виїзна торгівля |
2 619,38 |
3 143,25 |
3 |
Торгова |
Оренда |
25 025,00 |
30 030,00 |
Виїзна торгівля |
3 058,33 |
3 670,00 |
||
Разом |
28 083,33 |
33 700,00 |
||
4 |
Хмельницького |
Оренда |
9 187,50 |
11 025,00 |
Виїзна торгівля |
8 384,17 |
10 061,00 |
||
Разом |
17 571,67 |
21 086,00 |
||
5 |
Шевченка |
Оренда |
321 323,35 |
385 588,02 |
Виїзна торгівля |
44 255,82 |
53 107,00 |
||
Разом |
365 579,17 |
438 695,02 |
||
Всього |
Оренда |
389 660,85 |
467 593,02 |
|
Виїзна торгівля |
59 567,08 |
71 480,50 |
||
Разом |
449 227,93 |
539 073,52 |
Витрати підприємства за звітний період становили 535 406,54 грн. (без ПДВ) в тому числі:
Заробітна плата та відрахування – 265 484,94 грн.;
Електроенергія – 94 716,15 грн.;
Комунальні послуги – 18 726,00 грн.;
Земельний податок – 17 676,76 грн.;
Податок на прибуток (дивіденди) – 7 954,00 грн.;
Амортизація – 66 877,10 грн.;
Інше ( послуги банку, послуги пожежної охорони, оплата оренди приміщення ветлабораторії) – 58 188,20 грн.
Оплата ПДВ за 2012 рік – 5 783,39 грн.
Податок на додану вартість – 108 629,00 грн. (таблиця №1).
Прибуток підприємства за звітний період складає 9 010,10 грн. (таблиця №1).
У вересні – грудні 2013 року підприємством здійснено робіт по благоустрою та розвитку ринку на суму 19 277,17 грн. Детальний розпис витрат наведено в таблиці №4.
Таблиця №4
№ п/п |
Назва виконавця робіт чи продавця матеріалів |
Опис виконаних робіт |
Сума, (грн.) |
1 |
Долинський РЕМ |
Виготовлення ТУ на електропостачання на територію ринку по вул. Грушевського |
893,56 |
2 |
ПП «Брати КІП» |
Придбано щебінь для благоустрою території |
7 875,00 |
3 |
ТзОВ «Фенікс-ІФ» |
Передоплата за монтажні роботи по встановленню системи автоматичної пожежної сигналізації по вул. Грушевського |
4 880,00 |
4 |
ПП «Альфа Енерго Груп» |
Проектні роботи для збільшення потужності по електропостачання до тимчасових споруд ринку по вул. Грушевського |
1 107,00 |
5 |
ПП «Альфа Енерго Груп» |
Монтажні роботи та збільшення потужності по електропостачання до тимчасових споруд ринку по вул. Грушевського |
1 650,73 |
6 |
ПП «Геобудінформ» |
Проект землеустрою тимчасових споруд ринку по вул. Грушевського |
2 870,88 |
У січні – серпні 2014 року підприємством здійснено робіт по благоустрою та розвитку ринку на суму 57 063,93 грн. Детальний розпис витрат наведено в таблиці №5.
В тому числі ці роботи виконано за кошти отриманої пільги за сплату земельного податку в сумі 51 189,43грн.
Таблиця №5
№ п/п |
Назва виконавця робіт чи продавця матеріалів |
Опис виконаних робіт |
Сума, грн. |
1 |
ПП «Брати КІП» |
Придбано щебінь для благоустрою території |
3 334,00 |
2 |
ФОП Возний В.С. |
Встановлено бруківку та змонтовану ливневу каналізацію |
15 243,16 |
3 |
Відділ регіонального будівництва та розвитку ДРДА |
За технагляд |
351,65 |
4 |
ФОП Кривак |
Придбання цементу (туалет) |
2 880,00 |
5 |
ПП «Металік плюс» |
Придбано металу (туалет) |
11 308,81 |
6 |
ФОП Чмир |
Придбання піску, щебня (туалет) |
2 308,03 |
7 |
ФОП Хомут |
Проектні роботи для збільшення потужності по електропостачання ринку по вул. Шевченка |
1 200,00 |
8 |
ФОП Хмеляк |
Придбано мотокосу |
2 926,00 |
9 |
ФОП Лазар |
Придбано сантехнічні матеріали (туалет) |
3 620,00 |
10 |
Долинський РЕМ |
За нестандартне приєднання (збільшення потужності на ринок по вул.Шевченка) |
8 747,78 |
11 |
КП «Долинське МУКБ» |
За технагляд |
920,00 |
12 |
КП «Арка» |
За зміну генплану ринка по вул. Грушевського |
2 982,00 |
13 |
ПП «Інтердизайн» |
За технагляд генплану ринку по вул.Шевченка |
1 242,50 |
Всього |
57 063,93 |
Підприємством постійно проводиться робота по залученню нових суб’єктів господарювання до торгівельної роботи на ринку. Проведені роботи по корегуванню план-схеми ринку по вул. Грушевського. Задекларовано бажання СПД на встановлення 5 МАФів. В даний час першочерговим завданням на цій земельній ділянці є забезпечення благоустрою території та впорядкування заїзду.
В таблиці №6 наведено кількість діючих СПД в залежності від розміщення ділянки та форми торгівлі станом на серпень 2014 року.
Таблиця №6
Ділянка |
Виїзна торгівля |
ТС |
павільйони |
Грушевського |
|
6 |
|
Пушкіна |
1 |
|
|
Торгова |
10 |
|
8 |
Хмельницького |
10 |
|
1 |
Шевченка |
30 |
25 |
8 |
Підприємством надаються послуги за наступними тарифами, встановленими з 01.01.2013 року:
Таблиця №7
Форма торгівлі |
Вартість грн. в т.ч. ПДВ |
Період |
Місце для продажу молочних продуктів |
1,25 грн. |
Разове |
Місце 1 кв.м. (столи, стелажі, кіоски, лотки) |
2,00 грн. |
Разове |
Оренда землі під ТС |
35,00 грн./м.кв. |
За місяць |
Торгівля з автомобілів |
22,00 грн. |
Разове |