Про дотримання Правил благоустрою території, забезпечення чистоти і порядку на території Долинської територіальної громади

Про дотримання Правил благоустрою території, забезпечення чистоти і порядку на території Долинської територіальної громади

РІШЕННЯ

Від 19.11.2021 № 256
м. Долина
Про дотримання Правил благоустрою території,
забезпечення чистоти і порядку на території
Долинської територіальної громади

Заслухавши інформацію завідувача сектору оперативного реагування та контролю за паркуванням Управління благоустрою та інфраструктури Долинської міської ради про дотримання Правил благоустрою території, забезпечення чистоти і порядку в на території Долинської територіальної громади та розглянувши поданий звіт про виконану роботу (додається), керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

Звіт про виконану роботу сектору оперативного реагування та контролю за паркуванням Управління благоустрою та інфраструктури Долинської міської ради за період часу з 01.01.2021 р. по 19.11.2021 р. взяти до уваги (додається).

Міський голова Іван Дирів

Додаток
до рішення виконавчого комітету
Долинської міської ради
від 19.11.2021 № 256

Звіт
про виконану роботу сектору оперативного реагування та контролю за паркуванням Управління благоустрою та інфраструктури
Долинської міської ради з 01.01.2021 р. по 19.11.2021 р.

З моменту створення адміністративної комісії (29.01.2021 р.) сектором складено 113 адміністративних протоколів за порушення Правил благоустрою території, забезпечення чистоти і порядку в м. Долина.

Складено 196 приписів про усунення порушень Правил благоустрою території, забезпечення чистоти і порядку в м. Долина.

Винесено 403 постанови про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху.

Оформлено та направлено 113 матеріалів на розгляд адміністративної комісії (також на розгляд адміністративних комісій за місцем реєстрації порушника).

За період з 01.01.2021 р. по 19.11.2021 р. розглянуто:

  • 685 письмових звернення фізичних та юридичних осіб,
  • 236 звернень які надійшли на гарячу лінію сектору оперативного реагування та контролю за паркуванням,
  • 57 звернень які надійшли через ВЕБ – платформу «Відкрите місто»,
  • Розглянуто 83 критичних зауваження та пропозицій, висловлених на засіданнях сесій міської ради,
  • Проведено розгляд 55 протокольних доручень по усному прийому міського голови.

У 2021 році сектором оперативного реагування та контролю за паркуванням подано 29 проектів рішень на розгляд виконавчого комітету Долинської міської ради та 4 проекти рішень на засідання сесій міської ради.

Взято участь в 19 засіданнях постійних комісій міської ради.

В ході проведення масових заходів організованих міською радою сектор оперативного реагування та контролю за паркуванням брав безпосередню участь в питаннях забезпечення провадження сезонної торгівлі та контролю громадським порядком (в 2021 році сектор взяв участь в 9 заходах).

Також сектор проводить щоденну роз’яснювальну роботу серед жителів Долинської територіальної громади щодо дотримання громадського порядку, важливості виконання правил благоустрою та забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення пов’язаної з пандемією коронавірусної хвороби 2019—2021 років.

Так, у 2021 році самостійно та спільно з представниками інших установ, організацій проведено роботу:

  • Моніторинг та роз’яснення серед жителів міста щодо заборони розпиття алкогольних напоїв в громадських місцях і порушення правил дотримання тиші в нічний час (в критичних ситуаціях з залученням працівників Долинського відділу поліції) – 164 випадки;
  • Роз’яснення серед водіїв щодо порушення правил паркування транспортних засобів – близько 400 випадків;
  • Рейдові перевірки територій та профілактично-роз’яснювальна (спільно з Долинським РВ УДСНС в Івано-Франківській області) в питанні спалювання сухих рослинних залишків на території Долинської ТГ – 56 рейдів;
  • Спільно з Долинським районним відділом ГУ Держпродспожив служби в Івано-Франківській області проведено рейдові перевірки підприємств, установ та організацій щодо дотримання санітарно – епідеміологічних вимог пов’язаних з пандемією коронавірусної хвороби 2019—2021 років – близько 40 перевірок. ( також сектором проводиться самостійна робота з оповіщення громадян про потребу дотримання карантинних норм – близько 236 профілактичних заходів);
  • Відповідно до розпоряджень Долинського об’єднаного міського ТЦК та СП (військомат) проведено 6 заходів по оповіщення призовників, які перебувають на військовому обліку в міській раді щодо строкового призову на військову службу – оповіщено 1430 осіб призовного віку;
  • Також, сектор оперативного реагування надає допомогу КП «Комунгосп» Долинської міської ради в питанні заключення договорів на вивіз твердих побутових відходів з населенням територіальної громади (за сприянням сектору за вказаний період укладено 97 угод).

Сектор оперативного реагування та контролю за паркуванням в своїй діяльності надає адміністративні послуги в питаннях обстеження, видачі дозволів на видалення зелених насаджень та наданні дозволів на виконання земляних робіт на території Долинської громади:

  • Кількість виданих актів обстеження зелених насаджень – 98;
  • Кількість виданих дозволів на тимчасове порушення об’єктів благоустрою (земляні роботи) – 54.

Додатково хочемо вказати, що на звернення підприємств, установ та організацій сектор надає послуги по перегляду та наданні відеоматеріалу отриманого з системи відеоспостереження Долинської міської ради:

  • кількість наданих відеоматеріалів Долинському ВП (також доступ до перегляду відеоматеріалу) – 103;
  • кількість наданих відеоматеріалів за зверненням громадян – 21;
  • надано відмову в отриманні відеоматеріалу – 7.

Також інспекторами сектору оперативного реагування проводяться щоденні перевірки територій з подальшим формуванням щоденних звітів для опрацювання комунальними службами міста в питаннях:

  • ремонту технічних несправностей вуличного освітлення;
  • ліквідація несанкціонованих стихійних сміттєзвалищ;
  • видалення та кронування аварійних зелених насаджень;
  • пориви ліній водопостачання та водовідведення;
  • обриви ліній електропередач;
  • потреба в покосі трави територій прилеглих до багатоквартирних житлових, парків, скверів та рекреаційних зон;
  • Посипка протиожеледною сумішшю доріг та пішохідних доріжок (в зимовий період).

Сектор оперативного реагування та контролю за паркуванням проводить постійний моніторинг щодо пошкодження об’єктів комунальної власності для подальшої передачі напрацьованої інформації за належністю:

  • Формування інформації щодо пошкоджених каналізаційних та ливневих люків для подальшої передачі відповідальним за утримання організаціям – 65 випадків;
  • Формування інформації щодо пошкоджених елементів дитячих ігрових майданчиків для подальшої передачі відповідальним за утримання організаціям – 78 випадків.

Додатково зазначимо, що з 05.08.2021 року сектор оперативного реагування та контролю за паркуванням виконав всі умови для отримання повноважень по притягненню до адміністративної відповідальності осіб за порушення правил зупинки стоянки транспортних засобів (за вказаний період винесено 403 адміністративні постанови).

Завідувач сектору оперативного
реагування та контролю за паркуванням Фреєк Ю.М.

Документ опубліковано 22 листопада 2021
Чинний
Детальніше