Про Громадську приймальню

Про Громадську приймальню

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Визнане нечинне розпорядженням міського голови
Від 05.11.2021 №330

Від 08.08.2016. № 81

Про Громадську приймальню

Відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»:

1.Утворити Громадську приймальню Долинської міської ради у складі загально-організаційного відділу міської ради.

2.Затвердити Положення про Громадську приймальню Долинської міської ради (додається).

3.Розпорядження від 01.06.2010. № 41 «Про Громадську приймальню» вважати таким, що втратило чинність.

Міський голова Володимир Гаразд

Затверджено розпорядженням

міського голови

від 08.08.2016. № 87

ПОЛОЖЕННЯ

про Громадську приймальню Долинської міської ради

  1. Загальні положення

1.1. Громадська приймальня є об’єктом, що утворюється з метою забезпечення надання муніципальних та адміністративних послуг. Робота Громадської приймальні забезпечується працівниками загально-організаційного відділу Долинської міської ради і

1.2.Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації Громадської приймальні приймається міським головою.

1.3. Громадська приймальня у своїй діяльності керується Конституцією України та законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про звернення громадян», актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями Долинської міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, даним Положенням та іншими нормативними актами.

1.4.Перелік адміністративних послуг, які надаються через Громадську приймальню, визначаються та затверджуються виконавчим комітетом міської ради.

  1. Основні завдання

2.1. На Громадську приймальню покладаються такі основні завдання:

-організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальну кількість відвідувань суб’єктів звернень;

-спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

– забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг;

-вжиття заходів щодо запровадження надання адміністративних послуг в електронній формі;

-використання сучасних інформаційних технологій з метою доступності замовлення адміністративних послуг в он-лайн режимі;

– реєстрація всієї вхідної кореспонденції, адресованої міській раді;

– видача (розсилка) рішень міської ради та виконавчого комітету;

-видача посвідчень особи, яка проживає, працює (навчається) в гірському населеному пункті;

– здійснення аналізу розгляду звернень громадян працівниками міської ради;

-здійснення аналізу звернень громадян через платформу «Відкрите місто» та Контакт-центр;

-інформування суб’єктів звернень про виконання їх звернень шляхом надсилання СМС повідомлень.

  1. Права і обов’язки

3.1.Права та обов’язки працівників Громадської приймальні передбачені посадовими обов’язками та Положенням про загально-організаційний відділ міської ради.

3.2.Працівники Громадської приймальні під час виконання покладених на них завдань взаємодіють із іншими відділами міської ради, комунальними підприємствами міської ради, іншими органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.

3.3.Мають право отримувати відомості із баз даних відділів міської ради для належного надання адміністративних послуг.

3.4.Працівники Громадської приймальні зобов’язані дотримуватися культури спілкування, мовного етикету, уважно ставитися до запитів громадян, давати конкретні відповіді, поради і консультації з вирішення їх проблем;

3.5. Працівники Громадської приймальні забезпечуються форменим одягом.

  1. Організація роботи Громадської приймальні

4.1.Персональний склад Громадської приймальні визначається міським головою.

4.2.Громадська приймальня працює без обідньої перерви та відповідно до режиму роботи міської ради.

4.3.Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в Громадській приймальні звертається до посадової особи, яка організовую надання адміністративних послуг.

4.4.Основними завданнями працівників Громадської приймальні при наданні адміністративних послуг є:

– надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

-прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративної послуги, здійснення їх реєстрації та подання їх на резолюцію міському голові або особі, що його заміняє в день подачі документів з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних»;

-видача або надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішень про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернень), СМС повідомлення про можливість отримання рішення чи письмової відповіді;

– організаційне забезпечення надання адміністративних послуг;

– здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;

– здійснення контролю за розглядом звернень в режимі он-лайн по проекту «Відкрите місто»;

– прийняття звернень через Контакт-центр та контроль за їх виконанням;

– видача посвідчень особи, яка проживає, працює (навчається) на території гірського населеного пункту.

  1. Відповідальність працівників Громадської приймальні передбачена посадовими інструкціями.
  2. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення Громадської приймальні здійснюється за рахунок місцевого бюджету.
Документ опубліковано 08 серпня 2016
Втратило чинність
Детальніше