РІШЕННЯ
Від 29.05.2013. № 1097-30/2013
м. Долина
Про хід виконання програми діяльності комунального
підприємства «Управління комунального майна»
Долинської міської ради на 2013 рік та про внесення змін до програми
Заслухавши та обговоривши звіт про хід виконання програми діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради на 2013 рік та про внесення змін до програми затвердженої рішенням міської ради від 10.01.2013. № 959-27/2013 та з метою забезпечення функціонування в місті Долині ефективної моделі управління фондом житлових будівель та покращення якості надання житлово-комунальних послуг, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Інформацію про виконання заходів Програми діяльності комунального підприємства Долинської міської ради «Управління комунального майна» на 2013 рік за період з січня по квітень 2013 року взяти до уваги (додаток 1).
2. Внести зміни та доповнення до програми діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради на 2013 рік, затвердженої рішенням міської ради від 10.01.2013. № 959-27/2013, згідно додатку 2.
3. Фінансовому відділу міської ради, виходячи з можливостей доходної частини міського бюджету на 2013 рік, подати пропозиції що до внесення змін до міського бюджету для забезпечення заходів передбачених розділом 5 Програми.
Міський голова Володимир Гаразд
Додаток 1 до рішення міської ради
від 29.05.2013. № 1097-30/2013
ЗВІТ
про виконання Програми діяльності комунального підприємства Долинської міської ради «Управління комунального майна» (КП «УКМ») на 2013 рік
за період з січня по квітень 2013 року
Звітній період був характерним тим, що крім стандартних процесів, які передбачені статутною метою підприємства відбувалися такі процеси, як становлення нової форми системи управління житловим та нежитловим фондом. Слід зауважити, що так як підприємство нове і почало свою роботу з 01 січня 2013 р., то значну частину робочого часу керівний персонал підприємства витрачав на формування внутрішньогосподарських документів (положень про відділи, посадові інструкції, накази, розпорядження тощо). Для забезпечення виконання запланованих Програмою діяльності підприємства заходів персоналом також було підготовлено порядок планування робіт з поточного ремонту, порядок взаємодії та організації утримання житлових будинків, прибудинкових територій та виконання робіт з поточного ремонту будинків, щодо яких КП «УКМ» здійснює організацію технічного обслуговування та інші організаційно-розпорядчі документи.
Відповідно до Програми роботи КП «УКМ» на 2013р., протягом звітного періоду, підприємство успішно реалізовувало і виконувало заплановані завдання та заходи. Далі детально:
1. Технічне обслуговування житлової та нежитлової нерухомості.
У квітні місяці розпочато загальну інвентаризацію технічної документації на об’єкти нерухомого майна та створення єдиного реєстру.
Також розпочато інвентаризацію нежитлових приміщень, що знаходяться в управлінні (на балансі) КП «УКМ», після якого будуть розроблені пропозиції щодо шляхів і можливостей застосування даних приміщень з метою отримання фінансових чи інших вигод для муніципалітету.
Було вивчено процедуру відновлення технічної документації на об’єкти нерухомого майна і на сьогодні ведеться робота із відновлення технічної документації на будинки, в яких створені ОСББ з метою передачі даних будівель на баланс Об’єднань.
Працівниками підприємства систематично здійснюється записи у технічні паспорти щодо проведення ремонтів, оглядів тощо.
2. Технічний нагляд за експлуатацією, реконструкцією, поточним, капітальним ремонтом будинків і споруд та прибудинкових територій.
Спільно із підприємством-виконавцем послуг із утримання будинків та прибудинкових територій було утворено спільну, постійно діючу комісію, якою за даний звітний період було проведено 151 планових і позапланових оглядів житлових будинків.
Також персоналом КП «УКМ» було проведено:
- 102 огляди з метою підготовки житлового фонду та інженерної інфраструктури до сезонної експлуатації.
- 49 позапланових технічних оглядів житлових будинків, з яких відповідно складено 9 актів та внесені зміни в план виконання робіт з поточного ремонту;
- 3 технічні огляди нежитлових приміщень в житлових будинках (орендарі) з метою контролю за станом приміщення про що складено відповідні акти ;
- 102 технічних оглядів об’єктів благоустрою, розташованих на прибудинкових територіях.
З метою здійснення контролю за технічним обслуговування житлових будинків та не житлових приміщень працівниками КП «УКМ» було проведено:
– зміну типових форм актів передачі та технічних характеристик будівель;
– розроблення та підписання спільних заходів із ОСББ, підприємством-виконавцем послуг із утримання будинків та прибудинкових територій щодо спільних дій по забезпеченню утримання будівель;
– повідомлено 19 ОСББ про обов’язок звітності перед КП «УКМ».
З метою проведення робіт із капітального ремонту було проведено дефектні огляди об’єктів житлових будинків та замовлено і виготовлено проектно-кошторисну документацію на проведення робіт із капітального ремонтів.
3. Здійснення функцій утримання на балансі майна, що перебувають в господарському віданні.
За даний період працівниками підприємства було переукладено 41 договорів із орендарями, на орієнтовну суму 12 460 грн. в місяць, що направляються в міський бюджет.
Постійно здійснюється нагляд за діяльністю виконавця послуг з утримання будинків і прибудинкових територій, проводиться аналіз виконаних ремонтних робіт (надання послуг), вносяться пропозиції щодо покращення та оптимізації виробничих процесів та надання послуг мешканцям багатоквартирних будинків.
4. Надання адміністративних послуг в сфері житлового господарства.
Підприємством КП «УКМ» постійно здійснюється інформаційний супровід реєстраційного (паспортного) обліку громадян та надаються наступні адміністративні послуги:
1. Підготовка документів для зміни місця реєстрації громадян (500 громадян за звітній період);
2. Видача довідок та характеристик (1885 шт. за звітній період);
3. Розглянуто і надано відповідей на 43 скарги, заяви, листи від населення, підприємств, організацій, установ.
5. Проведення моніторингу виконання функцій учасниками житлово-комунальних послуг та оцінка норм споживання і якості житлово-комунальних послуг населенню міста.
З метою моніторингу та контролю якості надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій, доведення інформації, що стосується роботи підприємств житлово-комунальної галузі міста було проведено кілька публікацій та роз’яснень через ЗМІ та розроблено графік проведення зустрічей (зборів) із мешканців будинків. Проведення самих зборів заплановані із червня місяця.
Також розроблено анкети і планується із червня місяця проведення опитування мешканців міста щодо надання послуг із утримання будинків і прибудинкових територій, на основі яких буде здійснено аналіз якості цих послуг.
6. Проведення системної роботи із ОСББ.
У напрямку роботи із ОСББ нашим підприємством було проведено наступне.
1) Організовано та проведено круглий стіл із ОСББ з метою налагодження партнерських відносин, інформування щодо належної експлуатації житлового комплексу, а також щодо змін в системі управління та обслуговування багатоквартирних будинків, покращення роботи самих об’єднань і поліпшення надання послуг для їхніх мешканців.
2) взято участь у першому спільному засіданні ОСББ та працівників райдержадміністрації з метою допомоги вирішувати проблеми Об’єднань, пов’язані із утриманням (управлінням) багатоквартирними будинками.
3) Укладено 20 договорів з ОСББ на здійснення часткового технічного обслуговування (балансоутримання) багатоквартирних будинків. Це дало можливість збільшити кошти підприємства на 2 060,00 грн. в місяць.
4) Системно надаються консультації та інформаційна допомога щодо вирішення проблемних питань діяльності ОСББ.
5) Ведеться робота щодо проведення капітальних ремонтів у будинках, де створені ОСББ (буд. Обліски, 4, 24-Б, Незалежності, 2, 23). Так, наразі розроблено кошториси на капітальні ремонти дахів у будинках Обліски, 4 та 24-Б).
7. Проведення інформаційно-просвітницької кампанії з інформування населення про діяльність КП «УКМ» та інших суб’єктів житлово-комунальних відносин, тарифну політику, систему реформування ЖКГ міста тощо.
Підприємство постійно здійснює інформування населення щодо проведення своєї діяльності, надання житлово-комунальних послуг, проведення планових поточних та капітальних ремонтів тощо. Так, за даний період нами було відстежено 6 інформаційних повідомлень у пресі та мережі Інтернет. Керівником підприємства здійснено 3 публічні інформаційно-роз’яснювальні виступи на місцевому радіо та інтерв’ю у місцевій пресі.
КП «УКМ» активно працює із впровадженням новітніх технологій та інноваційних систем. Зокрема, наразі ведеться робота щодо створення нового, сучасного інформаційного сайту підприємства, розробляється програма, що допоможе автоматизувати видачу довідок та інших адміністративних документів, створюється і заповнюється електронна база даних усіх мешканців багатоквартирних будинків. Такий підхід дасть можливість серйозно оптимізувати витрати підприємства та суттєво покращити його облік.
Посадовими особами підприємства постійно проводиться індивідуальні консультування громадян шляхом особистого прийому.
8. Організацію планування та проведення капітального ремонту майна, що перебуває в його господарському віданні.
Проведення капітальних ремонтів у 2013 році буде відбуватись відповідно до Програми роботи КП «УКМ». На даному етапі, в рамках виконання даного заходу, розробляється проектно-кошторисна документація на проведення запланованих капітальних і поточних робіт, здійснюються організаційні заходи.
На основі проведених весняних оглядів та складених дефектних актів готуються пропозиції щодо проведення капітальних ремонтів у аварійних будинках та поточних ремонтів у будинках, що їх потребують. Інформація буде передана до міської ради та до виконавця послуг із утримання будинків та прибудинкових територій.
Також наразі розробляється пропозиції та проект положення про дольову участь власників житлових будинків в капітальному ремонті, яке планується винести на загальне обговорення і прийняти на сесії міської ради.
9. Співпраця та співфінансування проектів громад, спільно із МПВСР/ПРООН.
Оскільки програма МПВСР/ПРООН завершує свою діяльність у 2013 році, то на даному етапі здійснюється робота та організаційні заходи щодо завершення проектів, розпочатих у попередні роки. Зокрема, за даний період у ПРООН було підготовлено і надіслано пропозиції щодо продовження терміну дії Угод на реалізацію проектів по будівництву першої велосипедної доріжки (отримання 2-го та 3-го траншів), заміні вікон у під’їздах на Незалежності, 2 (отримання 3-го траншу).
Працівниками підприємства у квітні місяці взято участь у всеукраїнській конференції щодо презентації нового проекту ПРООН та ЄС – «Поширення кращих практик недержавного моніторингу надання адміністративних послуг». Сьогодні керівництвом розробляються механізми співпраці в межах нових можливостей проекту.
10. Здавання в оренду об’єктів, що перебувають у власності територіальної громади міста.
На виконання даного завдання Програми, протягом звітного періоду було:
1) частково сформовано базу даних про об’єкти оренди;
2) переукладено договори оренди нерухомого майна з орендарями та укладено нові договори із орендарями про відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого нерухомого майна;
3) щомісячно здійснюється нарахування орендної плати за надані в оренду об’єкти нерухомості;
4) розроблено механізми контролю за використанням орендованих, що належать до господарського відання підприємства;
5) визначено механізм оперативного реагування на порушення орендарями договірних зобов’язань (через повідомлення про порушення компетентних органів);
Із запланованих робіт даного заходу за на перший квартал не вдалось визначити кількісні та якісні критерії ефективності роботи підприємства з проведенням аналізу економічної доцільності здачі об’єктів в оренду. Дана робота є досить об’ємною і потребує більше часу для виконання поставлених завдань, які будуть виконані протягом наступних місяців.
Також нашим підприємством проведено ряд робіт і виконано завдань, що не було передбачено Програмою роботи КП «УКМ» на 2013р., однак які є важливі для роботи житлово-комунальної галузі міста і покращення обслуговування громадян. Серед даних робіт можна виділити:
1) Участь у всеукраїнській конференції «Реформування ЖКГ: від кращих практик до спільних дій» в м. Київ.
2) Участь в українсько-норвезькому проекту у сфері поводження з твердими побутовими відходами, що дасть можливість із залученням фахівців знайти можливість оптимально поводитись з ТВП. м. Київ.
3) Участь в розробці положень:
– про порядок переведення житлового приміщення (житлового будинку) у нежитлове під розміщення об’єктів невиробничої сфери та нежитлового приміщення у житлове в м. Долина;
– про порядок надання дозволу на перепланування, реконструкцію, реконструкцію з добудовою, переобладнання квартир, будинків і допоміжних приміщень в м. Долина;
– розроблено проект положення про прийняття рішень що до утримання та збереження житлового фонду.
Зважаючи на досить невеликий період діяльності підприємства, КП «УКМ» має досить позитивні і динамічні фінансові показники Так, керівництвом організації було проведено аналіз фінансово-господарської діяльності та здійснено порівняння в розрізі звітного періоду (4 місяці) із показниками, що заплановані Програмою роботи КП «УКМ» на 2013 рік. Результати подані у Додатку 3.
Додаток 2 до рішення міської ради
від 29.05.2013. № 1097-30/2013
Зміни та доповнення
що вносяться до додатку 1 програми діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна»
Долинської міської ради на 2013 рік
ПЕРЕЛІК ПРОЕКТІВ
у сфері капітального ремонту житлового фонду,
реалізацію яких заплановано здійснити в 2013 році
№ п/п |
Назва проекту (заходу) |
Адреса об’єкта |
Орієнтовна вартість проекту, грн. |
Джерела фінансування, грн. |
||
міський бюджет |
кошти ОСББ* |
інші джерела* |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
5. Виготовлення технічної документації для передачі будинку на баланс ОСББ (для ОСББ які вирішили взяти на баланс будинок ( майновий комплекс)): | ||||||
в т.ч. додаткові проекти***: | ||||||
5.1 |
Виготовлення технічної документації | ОСББ м. Долина (вул.. Грушевського, 3Б; вул. Обліски, 6; вул. Лаврищева, 30 А) |
10000,00 |
10 000,00 |
– |
– |
Разом по Розділу 5 |
10 000,00 |
10 000,00 |
– |
– |
||
ВСЬОГО |
2 798 181,00 |
1 759 703,00 |
12 0247,50 |
918 230,50 |
Додаток 3 до рішення міської ради
від 29.05.2013. № 1097-30/2013
Структура планових доходів та реальних витрат
КП «Управління комунального майна» на виконання Програми
за період січень-квітень 2013р.,
Таблиця 1 – Доходи підприємства
№ з/п |
Статті доходів |
Запланована сума доходів, згідно Програми (грн.) |
Нараховано за січень-квітень 2013р. |
Відсоток виконання |
|
на 2013р. |
на січень-квітень 2013р. |
||||
1 |
Власні доходи підприємства, в т.ч.: |
323 000,00 |
107 666,70 |
87 420,68 |
81,2 % |
1.1 |
Організація технічного нагляду (балансоутримання) |
190 000,00 |
63 333,30 |
67 790,88 |
107 % |
1.2 |
Надання адміністративних послуг (довідки, характеристики, реєстрація тощо) |
77 000,00 |
25 666,70 |
19 629,80 |
76,5 % |
1.3 |
Інші доходи |
56 000,00 |
18 666,70 |
– |
0,0 % |
2 |
Фінансування з міського бюджету, в т.ч.: |
102 000,00 |
34 000,00 |
34 000,00 |
100 % |
|
Разом: |
425 000,00 |
|
|
|
Таблиця 2 – Видатки підприємства
№ з/п |
Статті видатків |
Запланована сума видатків, згідно Програми (грн.) |
Видатки за січень-квітень 2013р. |
|
на 2013р. |
на січень-квітень 2013р. |
|||
1 |
Заробітна плата і нарахування |
407 000,00 |
135 666,70 |
81 490,35 |
2 |
Накладні витрати |
18 000,00 |
6 000,00 |
1 534,16 |
|
Разом: |
425 000,00 |
141 666,70 |
83 024,51 |