РІШЕННЯ
Від 01.03.2018. № 1087-36/2018
м. Долина
Про хід виконання у 2017 році програми співфінансування
заходів із заміни вікон та дверей у багатоквартирних
будинках м. Долина на 2016-2018рр.
Заслухавши та обговоривши звіт про хід виконання у 2017 році програми співфінансування заходів із заміни вікон та дверей у багатоквартирних будинках м. Долина на 2016-2018рр., затвердженої рішенням міської ради від 21.07.2016. № 336-12/2016, із змінами та доповненнями від 29.09.2016 №431-16/2016, та змінами та доповненнями від 13.07.2017. № 768-27/2017 та керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Затвердити звіт про хід виконання у 2017 році Програми співфінансування заходів із заміни вікон та дверей у багатоквартирних будинках м. Долина на 2016-2018рр.(додається).
- Роботу КП «УКМ» по виконанню Програми у 2017 році вважати задовільною.
Міський голова Володимир Гаразд
Додаток до рішення міської ради
від 01.03.2018. № 1087-36/2018
ЗВІТ
про хід виконання у 2017 році програми співфінансування заходів із заміни вікон та дверей у багатоквартирних будинках м. Долина
на 2016-2018рр.
Програма співфінансування заходів із заміни вікон та дверей у багатоквартирних будинках м. Долина на 2016-2018рр. (далі – Програма) є багаторічною і була прийнята у липні 2016 року. Основне завдання Програми полягає у реалізації спільних (міська рада та мешканці) ініціатив щодо впровадження таких енергоефективних заходів як заміна вікон та дверей у місцях загального користування багатоквартирних будинках міста, інформування населення щодо реалізації таких заходів. Протягом діяльності Програми у 2017 році комунальним підприємством Долинської міської ради «Управління комунального майна» (КП «УКМ») було зареєстровано 42 заяви від ініціативних груп мешканців багатоквартирних будинків м. Долина про заміну в їхніх під’їздах та будинках вікон і дверей. Станом на 31 грудня 2017 року було виконано 35 заявок мешканців на загальну суму 705 779,72 грн. Детальна інформація наведена нижче у таблиці 1.
Таблиця 1
Перелік будинків, де у 2017 році було проведено заміну вікон та дверей на умовах співфінансування
№ з/п | Адреса будинку | Загальна сума (грн) | В тому числі (грн): | ||
кошти міської ради | кошти мешканців | інші | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1 | Обліски, 10/1 під’їзд | 6355,00 | 3177,50 | 3177,50 | 0 |
2 | Обліски, 10/2 під’їзд | 6365,00 | 3182,50 | 3182,50 | 0 |
3 | Котляревського, 1,3,5 | 31740,00 | 15870,00 | 5870,00 | 10000,00 (деп. кош.) |
4 | Незалежності, 7 | 71916,00 | 35958,00 | 0 | 35958,00 (управ.) |
5 | Грушевського, 18а | 34339,00 | 17169,60 | 0 | 17169,60 (управ) |
6 | Обліски, 22/2 під’їзд | 9620,00 | 4810,00 | 4810,00 | 0 |
7 | Обліски, 22/3 під’їзд | 9860,00 | 4930,00 | 4930,00 | 0 |
8 | Незалежності, 13 | 34636,80 | 17318,40 | 2700,00 | 14618,40 (управ.) |
9 | Б.Хмельницького,15 | 50592,00 | 25296,00 | 0 | 25296,00 (управ.) |
10 | Ст. Бандери, 3/2 під’їзд | 12812,00 | 6406,00 | 6406,00 | 0 |
11 | Обліски, 24/2 під’їзд | 10780,00 | 5390,00 | 5390,00 | 0 |
12 | Обліски, 20/2 під’їзд | 16800,00 | 8400,00 | 7400,00 | 1000,00 (деп. кош.) |
13 | Грушевського, 5 | 8200,00 | 4100,00 | 4100,00 | 0 |
14 | Обліски, 20б/1 під’їзд | 15860,00 | 7930,00 | 7930,00 | 0 |
15 | Пушкіна, 1 | 18000,00 | 9000,00 | 9000,00 | 0 |
16 | Обліски, 18/1 під’їзд | 12500,00 | 6250,00 | 6250,00 | 0 |
17 | Пушкіна, 2а | 29194,48 | 14597,24 | 14597,24 | 0 |
18 | Ст. Бандери, 3/3 під’їзд | 12550,44 | 6275,22 | 6275,22 | 0 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
19 | Обліски, 18/2 під’їзд | 11600,00 | 5800,00 | 5800,00 | 0 |
20 | Обліски, 20б/2 під’їзд | 13680,00 | 6840,00 | 6840,00 | 0 |
21 | Обліски, 24/3 під’їзд | 11300,00 | 5650,00 | 5650,00 | 0 |
22 | Обліски, 2 | 12051,00 | 6025,50 | 0 | 6025,50 (управ.) |
23 | Обліски, 24/1 під’їзд | 10854,00 | 5427,00 | 5427,00 | 0 |
24 | Ст. Бандери, 3/1 під’їзд | 12930,00 | 6465,00 | 6465,00 | 0 |
25 | Ст. Бандери, 5/8 під’їзд | 20200,00 | 10100,00 | 10100,00 | 0 |
26 | Б.Хмельницького,19/1,3п. | 27276,00 | 13638,00 | 3638,00 | 10000,00 (деп. кош.) |
27 | Довбуша, 2/ 1 під’їзд | 12040,00 | 6020,00 | 5500,00 | 520,00 (управ.) |
28 | Довбуша, 4/ 1 під’їзд | 12200,00 | 6100,00 | 6100,00 | 0 |
29 | Довбуша, 4/ 2 під’їзд | 12200,00 | 6100,00 | 6100,00 | 0 |
30 | Грушевського, 26-А | 34248,00 | 17124,00 | 0 | 17124,00 (управ.) |
31 | Чорновола, 6 | 46200,00 | 23100,00 | 0 | 23100,00 (управ.) |
32 | Незалежності, 15 | 29410,00 | 14705,00 | 8705,00 | 6000,00(деп. кош.) |
33 | Обліски, 8/3 під’їзд | 7300,00 | 3650,00 | 3650,00 | 0 |
34 | Чорновола, 12/3 під’їзд | 28270,00 | 14135,00 | 4135,00 | 10000,00 (деп. кош.) |
35 | Довбуша, 4а/1 під’їзд | 11900,00 | 5950,00 | 5950,00 | |
ВСЬОГО: | 705 779,72 | 352 889,96 | 176 078,46 | 176 811,50 |
Решта заявок ініціативних груп мешканців, в тому числі у будинках по вул. Грушевського, 28; Чорновола, 12/1 під’їзд; Ст. Бандери, 7/2 під’їзд; Довбуша, 4-А/2 під’їзд не виконані через неспроможність співфінансування з боку мешканців; а у будинках по вул. Пушкіна, 2; вул. Обліски, 20/3 під’їзд; вул. Ст. Бандери, 14 – не виконані через відсутність (закінчення) коштів у міському бюджеті на виконання заходів Програми; реалізація цих заявок планується у 2018 році.
У таблиці №2 проведено аналіз виконання Програми в порівняльні із плановими показниками та у річному розрізі.
Таблиця 2.
Порівняльний аналіз стану фактичного виконання Програми за 2016-2017рр.
ЗАПЛАНОВАНО | ВИКОНАНО | % виконання | ||||
джерела фінансування, (грн) | джерела фінансування, (грн) | |||||
разом | міський бюджет | інші джерела | разом | міський бюджет | інші джерела | |
2016 | ||||||
480 000,00 | 240 000,00 | 240 000,00 | 439 269,60 | 219 759,30 | 219 758,80 | 91,5% |
2017 | ||||||
1 200 000,00 | 600 000,00 | 600 000,00 | 705 779,72 | 352 889,96 | 352 889,96 | 58,8% |
Таким чином, підводячи підсумок, можна стверджувати, що дана Програма є досить популярна серед населення міста, сама потреба є доволі необхідною, а населення багатоквартирних будинків активізувалось і готове до співфінансування у реалізації таких енергоефективних заходів. Тому фінансування Програми доцільно продовжувати у наступному 2018 році у затвердженому об’ємі.
Начальник КП «УКМ» Сергій Гаргат