Про надання адміністративних послуг у період карантину

Про надання адміністративних послуг у період карантину

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Від 14.01.2021 №12
м. Долина
Про надання адміністративних послуг
у період карантину

З метою впорядкування графіка прийому суб’єктів звернень у період карантину в Центрі надання адміністративних послуг Долинської міської ради, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2020 року №500 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» та постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2020 року №392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів» із змінами внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 12.06.2020 року №480:

1.Внести зміни в графік прийому суб’єктів звернень у Центрі надання адміністративних послуг Долинської міської ради на період карантину, а саме: встановити з 14 січня 2021 року прийом суб’єктів звернень у четвер з 09:00 год. до 16:00 год. без перерви на обід.

2.Управлінню інформаційного та технологічного забезпечення (Н. Попович), управлінню надання адміністративних послуг (С. Сапетна) оприлюднити дане розпорядження у засобах масової інформації та вебсайтах міської ради.

3.Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради Р. Михнича.

Міський голова Іван Дирів

Документ опубліковано 14 січня 2021
Втратило чинність
Детальніше