РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Від 14.01.2021 №12
м. Долина
Про надання адміністративних послуг
у період карантину
З метою впорядкування графіка прийому суб’єктів звернень у період карантину в Центрі надання адміністративних послуг Долинської міської ради, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2020 року №500 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» та постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2020 року №392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів» із змінами внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 12.06.2020 року №480:
1.Внести зміни в графік прийому суб’єктів звернень у Центрі надання адміністративних послуг Долинської міської ради на період карантину, а саме: встановити з 14 січня 2021 року прийом суб’єктів звернень у четвер з 09:00 год. до 16:00 год. без перерви на обід.
2.Управлінню інформаційного та технологічного забезпечення (Н. Попович), управлінню надання адміністративних послуг (С. Сапетна) оприлюднити дане розпорядження у засобах масової інформації та вебсайтах міської ради.
3.Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради Р. Михнича.
Міський голова Іван Дирів