Про надання одноразової матеріальної допомоги членам сімей загиблих учасників бойових дій, пов’язаних з військовою агресією російської федерації проти України (війною) до роковин трагедії

Про надання одноразової матеріальної допомоги членам сімей загиблих учасників бойових дій, пов’язаних з військовою агресією російської федерації проти України (війною) до роковин трагедії

Долинська міська рада

Калуського району Івано-Франківської області

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Від 04. 06. 2025 №185

м. Долина

Про надання одноразової матеріальної допомоги

членам сімей загиблих учасників бойових дій,

пов’язаних з військовою агресією російської федерації

проти України (війною) до роковин трагедії

Розглянувши заяви членів сімей загиблих учасників бойових дій, пов’язаних з військовою агресією російської федерації проти України (війною) про надання одноразової матеріальної допомоги до роковини трагедії, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Програмою соціального захисту населення Долинської міської територіальної громади на 2023-2025 роки, затвердженою рішенням міської ради від 04.04.2023 № 2103-30/2023, Положенням про надання адресної грошової допомоги жителям Долинської міської територіальної громади, затвердженим рішенням міської ради від 02.02.2023 №1964-28/2023,-

ЗОБОВ’ЯЗУЮ:

  1. Відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради (М. Козій) надати одноразову матеріальну допомогу до роковини трагедії членам сімей загиблих учасників бойових дій з розрахунку 5000,00 гривень на одну особу:

№ з/п

Прізвище,

імя, по батькові

Адреса

Серія, номер паспорта, ідентифікаційний номер одержувача

Сума, грн

1

2

3

4

5

1.

Савчин Ольга Володимирівна

м. Долина

5000,00

2.

Ревчук Галина Тадеївна

м. Долина

5000,00

3.

Дубровна Надія Миколаївна

м. Долина

2500,00

4.

Добровна Наталія Василівна

с. Рахиня

2500,00

1

2

3

5

5.

Мартин Богдан Васильович

с. Мала Тур’я

5000,00

6.

Альтиченко Максим Андрійович (2020) (отримувач коштів мама Грицків Галина Ігорівна)

с. Яворів

5000,00

2. Відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради, згідно бюджетних призначень, профінансувати банківську установу в сумі 25000,00 грн.

3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючого справами (секретаря) виконкому Романа Михнича.

Міський голова Іван ДИРІВ

Документ опубліковано 05 червня 2025
Чинний
Індекс документа
185
Дата прийняття
04 червня 2025
Детальніше