РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Від 22.01.2019. № 12
Про оголошення конкурсу
на заміщення вакантних посад
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців»:
- Оголосити конкурс на заміщення вакантних посад Долинської міської ради:
– спеціаліст І категорії відділу енергозбереження, інвестицій та муніципального розвитку;
– реєстратора територіальної громади відділу економіки міської ради (на час відсутності основного працівника).
- Затвердити вимоги до кандидатів на заміщення вакантних посад (додається).
- Оголошення про конкурс на заміщення вакантних посад опублікувати на офіційному сайті Долинської міської ради за електронною адресою http://rada.dolyna.info/ та у тижневику «Добра справа».
- Керуючій справами виконкому Сапетній С.О. забезпечити прийом документів від претендентів на заміщення вакантної посади, протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про конкурс у тижневику «Добра справа».
Міський голова Володимир Гаразд
Додаток до розпорядження міського голови
від 22.01.2019. № 12
Основні вимоги до кандидатів на посаду спеціаліста І категорії відділу енергозбереження, інвестицій та муніципального розвитку та кандидатів на посаду реєстратора територіальної громади відділу економіки:
1) вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст).
2) знати закони, інші нормативно-правові акти з питань діяльності місцевого самоврядування, діловодство, вільно володіти державною мовою та ПК.
3) мати стаж роботи на посадах в органах місцевого самоврядування або в органах виконавчої влади не менше одного року.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії міської ради такі документи:
- заяву про допуск до конкурсу, в якій зазначається, що заявник ознайомлений із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;
- заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4х6 см;
- копії документів про освіту з додатками;
- копії першої та другої сторінок паспорта громадянина України, військового квитка (у разі наявності);
- відомості про подання електронної декларації про доходи та зобов’язання фінансового характеру щодо себе та членів сім»ї за попередній рік;
- документ, що підтверджує наявний стаж роботи.
До документів можна подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації.
Подавати документи, а також отримати необхідну інформацію можна за адресою: м. Долина, проспект Незалежності, 5, кабінет 34, телефон 2-70-35. Документи приймаються впродовж 30 календарних днів з дня оприлюднення у тижневику «Добра справа».
Керуюча справами виконкому Світлана Сапетна