Про організацію прийому делегації

Про організацію прийому делегації

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 27.02.2018. № 23
Про організацію прийому делегації
З метою організації прийому делегації – представників органів місцевого самоврядування учасників інформаційного семінару «Енергоефективна громада, на прикладі м. Долина»:

  1. Організувати прийом делегації – представників органів місцевого самоврядування із Івано-Франківської області. Відповідальними за організацію прийому делегації призначити секретаря міської ради Гошилика В.І. та провідного спеціаліста загально-організаційного відділу міської ради Білушак Н.М.
  2. Фінансовому відділу міської ради (Н. Попович) провести оплату видатків на організацію харчування делегації (списки учасників та програма семінару додаються) протягом періоду перебування в м. Долина 27.02.2018 року в межах коштів передбачених в п. 3.1 Програми підтримки розвитку на 2018 рік.

Міський голова Володимир Гаразд

Документ опубліковано 27 лютого 2018
Чинний
Детальніше