Про переміщення працівників та закріплення кабінетів

Про переміщення працівників та закріплення кабінетів

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Від 11.02.2020 № 37
Про переміщення працівників
та закріплення кабінетів

З метою створення належних умов праці, вчасного, якісного та ефективного виконання посадових обов’язків працівниками апарату міської ради, на виконання рішення міської ради від 24.12.2019. № 383-11/2019 «Про структуру виконавчих органів Долинської міської ради», керуючись Законом «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1.Здійснити переміщення працівників та закріпити кабінети у наступному порядку:

1.1. в будівлі районної ради за адресою Незалежності,5

№ поверху № кабінету Назва структурного підрозділу Посади працівників ПІП працівників
1 7 Відділ діловодства та організаційної роботи управління ТІЗ Начальник відділу діловодства та організаційної роботи, начальник відділу адміністрування,провідний спеціаліст відділу реєстр. процедур та оформлення паспортів Коновальчук М.А.,
Янішевська Ю.В.,
Костючок А.О.
1 13- ліворуч

13-

праворуч

13- приймальня

Відділ земельних ресурсів;

Управління правового і кадрового забезпечення

резерв

Начальник відділу, 2 провідних спеціалісти;

Начальник управління, начальник юридичного відділу, 2 провідних спеціалісти

Янішевський А.В.,
Ємельянов В.Д., вакансіяГригорський З.М.,
Федор М.М.,
Васько Р.І.,Вакансія

1 8 Відділ інвестицій та туризму Начальник відділу, провідний спеціаліст Вакансія
Диндин Н.Т.
1 12 Управління надання адмінпослуг Державний реєстратор,

2 адміністратори

Крайник Т.М.
Ябчаник С.І.,
Проців Т.І.
1 5 Відділ внутрішньої політики та промоції управління ТІЗ Провіднитй спеціаліст, спеціаліст 1 категорії Максимів Г.М.,
Головчин Т.М
1 4 Управління ТІЗ Начальних управління, провідний спеціаліст Попович Н.Я.
Микулин А.В.
1 кладова Сектор оперативного реагування управління благоустрою 2 диспетчера Гаразд В.А.
Паньків І.В.
3 37

Приймальня м/г

Управління ТІЗ 2 провідних спеціалісти

відділу діловодства та організаційної роботи

Гошилик О.Я.
Лисак А.Ю.
3 36 Керівник Міський голова Гаразд В.С.
3 35 Заступник міського голови Жовнір І.М.
3 34 Керуюча справами виконавчого комітету Сапетна С.О.
3 33 Секретар міської ради, 2 провідних спеціалісти Гошилик В.І.
Шатковська О.З.
Білущак Н.М.
3 32 Відділ бухгалтерського обліку та звітності Начальник відділу, головний бухгалтер, 5 провідних спеціалісти Козій М.С.
Липко О.Є.
Хархан І.В.
Рибчак І.Й.
Дзудзило С.М
Витвицька Л.М.
3 31 Відділ економічного аналізу, прогнозування, торгівлі, транспорту та АПК управління економіки Начальник відділу, 2 провідних спеціалісти Михнич Р.В.
Мацевич М.М.
Каричорт Б.Л.
3 46 Заступник міського голови Громиш В.В.
3 45 Заступник міського голови Гаврилків Р.І.
3 44 Відділ кадрового забезпечення управління ПКЗ Начальник відділу, провідний спеціаліст Вакансія
Сопуляк О.Ю.
3 43 Заступник міського голови Смолій В.В.
4 49 Бюджетний відділ Начальник відділу, 4 провідних спеціалісти Демченко С.О.
Середа К.Р.
Січка Б.Я.
Трандафір І.В.
Смолій Р.В.
4 61 Відділ соціальної політики Начальник відділу, провідний спеціаліст Вакансія
Яремій Н.Б.
4 54 Управління ТІЗ Діловод, 2 фахівці з інформаційних технологій Цимбаліста Г.Є.
Скабяк І.О.
Погонич Б.О.
4 55 Кімната депутата
4 56 Управління благоустрою та інфраструктури, сектор з питань надзвичайних ситуацій Завідувач сектору, провідний спеціаліст Набока М.П.
Кіщук Л.О.

1.2. в будівлі міської ради за адресою Чорновола,16

1 4 Відділ стратегічного
планування та енергозбереження
Начальник відділу,
провідний спеціаліст
Головата Н.В.

2.Переміщення завершити до 17.02.2020 року.

3.Контроль за виконанням розпорядження покласти на начальника управління технічного та інформаційного забезпечення.

Міський голова Володимир Гаразд

Документ опубліковано 11 лютого 2020
Чинний
Детальніше