РІШЕННЯ
Внесені зміни рішенням №132-6/2019
від 10.10.2019
“Про внесення змін до рішення міської ради
від 17.07.2019. № 13-1/2019
із змінами від 31.07.2019. № 39-2/2019″
Від 17.07.2019. № 13-1/2019
м. Долина
Про початок реорганізації Грабівської сільської ради,
Лоп’янської сільської ради, Малотур’янської сільської ради
та Солуківської сільської ради
шляхом приєднання до Долинської міської ради
Керуючись ст. 25, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 8 Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», відповідно до ст. 104, 105, 107 Цивільного кодексу України, Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», ч.4 ст. 31 Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 р. № 419, п. 7 Розділу І Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 р. № 879, ч. 4 ст. 3 Розділу ХІV Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 р. № 1000/5, на підставі рішення Долинської міської ради від 17.07.2019.№ 1-1/2019 «Про підсумки виборів, визнання повноважень і реєстрацію депутатів Долинської міської ради та Долинського міського голови», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1.Почати процедуру реорганізації Грабівської сільської ради (ЄДРПОУ 20556366), місцезнаходження: вул. Івана Франка, 303а, с. Грабів Рожнятівського району Івано-Франківської області шляхом приєднання до
Долинської міської ради (ЄДРПОУ 04054317), місцезнаходження: проспект Незалежності, 5, м. Долина Долинського району Івано-Франківської області.
2.Долинська міська рада є правонаступником всього майна, прав та обов’язків Грабівської сільської ради.
3.Почати процедуру реорганізації Лоп’янської сільської ради (ЄДРПОУ 04355220), місцезнаходження: вул. Шевченка, 103а, с. Лоп’янка Рожнятівського району Івано-Франківської області шляхом приєднання до Долинської міської ради (ЄДРПОУ 04054317), місцезнаходження: проспект Незалежності, 5, м. Долина Долинського району Івано-Франківської області.
4.Долинська міська рада є правонаступником всього майна, прав та обов’язків Лоп’янської сільської ради.
5.Почати процедуру реорганізації Малотур’янської сільської ради (ЄДРПОУ 20550168), місцезнаходження: вул. Тур’янська, 40, с. Мала Тур’я Долинського району Івано-Франківської області шляхом приєднання до Долинської міської ради (ЄДРПОУ 04054317), місцезнаходження: проспект Незалежності, 5, м. Долина Долинського району Івано-Франківської області.
6.Долинська міська рада є правонаступником всього майна, прав та обов’язків Малотур’янської сільської ради.
7.Почати процедуру реорганізації Солуківської сільської ради (ЄДРПОУ 04356082), місцезнаходження: вул. Центральна, 22, с. Солуків Долинського району Івано-Франківської області шляхом приєднання до Долинської міської ради (ЄДРПОУ 04054317), місцезнаходження: проспект Незалежності, 5, м. Долина Долинського району Івано-Франківської області.
8.Долинська міська рада є правонаступником всього майна, прав та обов’язків Солуківської сільської ради.
9.Утворити Комісію з реорганізації Грабівської сільської ради, Лоп’янської сільської ради, Малотур’янської сільської ради та Солуківської сільської ради у складі:
Голова комісії: Гошилик Віктор Іванович, секретар Долинської міської ради,
Заступник голови комісії: Козій Марія Сергіївна, головний бухгалтер фінансового відділу Долинської міської ради,
Члени комісії:
Коновальчук Марія Анатоліївна), начальник загально-організаційного відділу Долинської міської ради,
Чекіт Галина Петрівна, в.о. старости сіл Грабів, Крива Долинської міської ради,
Либохоря Ольга Михайлівна), головний бухгалтер Грабівської сільської ради,
Кос Богдан Іванович, в.о. старости села Лоп’янка Долинської міської ради,
Кос Оксана Іванівна, головний бухгалтер Лоп’янської сільської ради,
Кузеляк Лідія Леонтіївна, в.о. старости села Мала Тур’я Долинської міської ради,
Матіїшин Руслана Дмитрівна, в.о. головного бухгалтера Малотур’янської сільської ради,
Зобнів Юрій Андрійович, в.о. старости сіл Солуків, Якубів, Діброва Долинської міської ради,
Кудибин Анеля Василівна, головний бухгалтер Солуківської сільської ради.
10.Покласти на Комісію з реорганізації Грабівської сільської ради, Лоп’янської сільської ради, Малотур’янської сільської ради та Солуківської сільської ради повноваження щодо здійснення повної інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, запасів, грошових коштів та розрахунків Грабівської сільської ради, Лоп’янської сільської ради, Малотур’янської сільської ради та Солуківської сільської ради з перевіркою їх фактичної наявності та документального підтвердження.
11.Інвентаризацію проводити у присутності матеріально відповідальних осіб Грабівської сільської ради, Лоп’янської сільської ради, Малотур’янської сільської ради та Солуківської сільської ради.
12.Затвердити План заходів з реорганізації Грабівської сільської ради, Лоп’янської сільської ради, Малотур’янської сільської ради та Солуківської сільської ради (додаток 1).
13.З метою забезпечення своєчасного проведення інвентаризації майна, активів та зобов’язань Грабівської сільської ради, Лоп’янської сільської ради, Малотур’янської сільської ради та Солуківської сільської ради надати право Долинському міському голові здійснювати без погодження з Долинською міською радою заміну персонального складу Комісії з реорганізації у випадку тимчасової непрацездатності когось з членів Комісії під час виконання п.3 та 4 Плану заходів з реорганізації Грабівської сільської ради, Лоп’янської сільської ради, Малотур’янської сільської ради та Солуківської сільської ради.
14.Затвердити форму передавального акту (додаток 2). Комісії з реорганізації використовувати затверджену форму у своїй роботі.
15.Затвердити форму акту приймання-передавання документів, що нагромадилися під час діяльності рад, що приєднуються до Долинської міської ради (додаток 3). Комісії з реорганізації використовувати затверджену форму у своїй роботі.
16.Комісії з реорганізації забезпечити інвентаризацію документів, що нагромадилися під час діяльності Грабівської, Лоп’янської, Малотур’янської та Солуківської сільських рад у порядку, передбаченому законодавством та передати їх Долинській міській раді.
17.Визначити відповідальною за фізичне приймання документів, що нагромадилися під час діяльності Грабівської, Лоп’янської, Малотур’янської та Солуківської сільських рад до Долинської міської ради начальника загально-організаційного відділу апарату Долинської міської ради Коновальчук Марію Анатоліївну.
18.Уповноважити Долинського міського голову затвердити від імені Долинської міської ради акти приймання-передавання документів, що нагромадилися під час діяльності Грабівської, Лоп’янської, Малотур’янської та Солуківської сільських рад.
19.Начальнику загально-організаційного відділу апарату Долинської міської ради Коновальчук М.А. подати Долинському міському голові пропозиції щодо порядку подальшого зберігання та використання документів Грабівської, Лоп’янської, Малотур’янської та Солуківської сільських рад (незавершених в діловодстві та архівів).
20.Долинському міському голові утворити комісію з приймання майна, активів та зобов’язань Грабівської, Лоп’янської, Малотур’янської та Солуківської сільських рад і забезпечити своєчасне та повне приймання й оприбуткування зазначеного майна, активів та зобов’язань Долинською міською радою.
21.Голові комісії з реорганізації Гошилику В.І. забезпечити своєчасне здійснення заходів, передбачених Планом, та про хід і результати проведеної роботи інформувати Долинську міську раду шляхом здійснення доповідей на пленарних засіданнях.
22.Контроль за виконанням цього рішення покласти на Долинського міського голову.
Міський голова Володимир Гаразд
Додаток 1 до рішення міської ради
від 17.07.2019. № 13-1/2019
План заходів з реорганізації Грабівської сільської ради, Лоп’янської сільської ради, Малотур’янської сільської ради та Солуківської сільської ради
№ з/п | Порядок здійснення заходів | Термін виконання | Виконавець |
1 | Інвентаризація та передача документів, що нагромадилися під час діяльності Грабівської сільської ради Долинській міській раді | З моменту утворення комісії з реорганізації до складання передавального акту | Комісія |
2 | Інвентаризація та передача документів, що нагромадилися під час діяльності Лоп’янської сільської ради Долинській міській раді | З моменту утворення комісії з реорганізації до складання передавального акту | Комісія |
3 | Інвентаризація та передача документів, що нагромадилися під час діяльності Малотур’янської сільської ради Долинській міській раді | З моменту утворення комісії з реорганізації до складання передавального акту | Комісія |
4 | Інвентаризація та передача документів, що нагромадилися під час діяльності Солуківської сільської ради Долинській міській раді | З моменту утворення комісії з реорганізації до складання передавального акту | Комісія |
5 | Повна інвентаризація основних засобів, нематеріальних активів, запасів, грошових коштів та розрахунків Грабівської сільської ради з перевіркою їх фактичної наявності та документального підтвердження. | З моменту утворення комісії з реорганізації до складання передавального акту | Комісія |
6 | Повна інвентаризація основних засобів, нематеріальних активів, запасів, грошових коштів та розрахунків Лоп’янської сільської ради з перевіркою їх фактичної наявності та документального підтвердження. | З моменту утворення комісії з реорганізації до складання передавального акту | Комісія |
7 | Повна інвентаризація основних засобів, нематеріальних активів, запасів, грошових коштів та розрахунків Малотур’янської сільської ради з перевіркою їх фактичної наявності та документального підтвердження. | З моменту утворення комісії з реорганізації до складання передавального акту | Комісія |
8 | Повна інвентаризація основних засобів, нематеріальних активів, запасів, грошових коштів та розрахунків Солуківської сільської ради з перевіркою їх фактичної наявності та документального підтвердження. | З моменту утворення комісії з реорганізації до складання передавального акту | Комісія |
9 | Складання Передавального акту майна, активів та зобов’язань Грабівської сільської ради до Долинської міської ради | Після проведення інвентаризації | Комісія |
10 | Складання Передавального акту майна, активів та зобов’язань Лоп’янської сільської ради до Долинської міської ради | Після проведення інвентаризації | Комісія |
11 | Складання Передавального акту майна, активів та зобов’язань Малотур’янської сільської ради до Долинської міської ради | Після проведення інвентаризації | Комісія |
12 | Складання Передавального акту майна, активів та зобов’язань Солуківської сільської ради до Долинської міської ради | Після проведення інвентаризації | Комісія |
13 | Передача складених Комісією з реорганізації передавальних актів на затвердження Долинській міській раді | До чергового пленарного засідання | Комісія |
14 | Забезпечення процесу передачі майна, активів та зобов’язань Грабівської, Лоп’янської, Малотур’янської та Солуківської сільських рад Долинській міській раді після затвердження відповідного передавального акту. | В місячний термін | Комісія |
Секретар міської ради Гошилик В.І.
Додаток 2 до рішення міської ради
від 17.07.2019. № 13-1/2019
ПЕРЕДАВАЛЬНИЙ АКТ
с.______________ __________2019 р.
Ми, що нижче підписалися, голова та члени Комісії з реорганізації Грабівської сільської ради, Лоп’янської сільської ради, Малотур’янської сільської ради та Солуківської сільської ради, створеної рішенням Долинської міської ради від ___.07.2019. №—1/2019, у складі:
Голови комісії:________________
Заступника голови комісії:
Членів комісії:
керуючись ч.2 та 3 ст. 107 Цивільного кодексу України, ст. 8 Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», склали цей акт про наступне:
1.Долинська міська рада (ЄДРПОУ 04054317), місцезнаходження: проспект Незалежності 5 м. Долина Долинського району Івано-Франківської області внаслідок реорганізації _________ сільської ради (ЄДРПОУ _____), місцезнаходження:_________________________ шляхом приєднання до Долинської міської ради є правонаступником майна, активів та зобов’язань______________________________сільської ради, а саме:
1.1.Необоротних активів (балансова вартість) – ___________грн, у тому числі:
– основні засоби – __________________грн,
– інші необоротні матеріальні активи – __________грн,
1.2. Виробничі запаси – _____________грн.;
1.3. Грошових коштів – _____________грн.;
1.4. Дебіторської заборгованості – ___________грн, у тому числі:
– перед бюджетом – __________грн,
– з оплати праці – ____________грн.;
1.5. Кредиторської заборгованості – ________________грн, у тому числі:
– перед бюджетом – __________грн,
– з оплати праці – ____________грн.
- Разом з майном __________сільської ради Долинська міська рада приймає документи, що підтверджують право власності (володіння, користування, розпорядження) на об’єкти основних засобів та документів, які підтверджують право власності або користування земельними ділянками.
Додатки до Передавального акту:____ на____ аркушах
Усього:_________аркушів
Комісія з реорганізації Грабівської сільської ради, Лоп’янської сільської ради, Малотур’янської сільської ради та Солуківської сільської ради
Голова комісії: ________________ ________________
(підпис) (ПІП)
Заступник голови комісії: ________________ ________________
(підпис) (ПІП)
Члени комісії: ________________ ________________
(підпис) (ПІП)
Від імені Долинської міської ради прийняла
Комісія з прийняття майна, активів та зобов’язань у складі:
________________ ________________
(підпис) (ПІП)
________________ ____________________________
(підпис) (ПІП)
Додаток 3 до рішення міської ради
від 17.07.2019. № 13-1/2019
ЗАТВЕРДЖУЮ
Долинський міський голова
_________________Гаразд В.С.
«___»__________2019 р.
М.П.
АКТ
приймання-передавання документів, що нагромадилися під час діяльності
___________________сільської ради
«___»___________2019р. №____
Підстава: ч.4 ст.31 Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», ч. 4 ст. 3 Розділу ХІV Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 р. №1000/5.
У звязку із: припиненням юридичної особи – _________________сільської ради шляхом приєднання до Долинської міської ради голова Комісії з реорганізації Грабівської сільської ради, Лоп’янської сільської ради, Малотур’янської сільської ради та Солуківської сільської ради______________________________________________________передає, а __________________________________________________________________
(посада, ПІБ особи, яка приймає документи від ради ОТГ)
Приймає документи згідно з переліком:
- Документи, не завершені в діловодстві_____________сільської ради
№ з/п | № і назва опису | Кількість примірників опису | Кількість справ | Примітки |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Номери відсутніх справ _____________________________________________
Всього прийнято:___(_____) справ.
- Архів сільської ради:
№ з/п | № і назва опису | Кількість примірників опису | Кількість справ | Примітки |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Номери відсутніх справ _____________________________________________
Всього прийнято:___(_____) справ.
Передавання здійснив: Приймання здійснив:
Голова Комісії з реорганізації
Грабівської сільської ради,
Лоп’янської сільської ради,
Малотур’янської сільської ради
та Солуківської сільської ради Долинської міської ради
______________/_____________ _____________/________
(підпис) (ПІБ) (підпис) (ПІБ)