РІШЕННЯ
Від 05.12.2012. № 890-25/2012
м. Долина
Про Положення про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій м. Долина
З метою забезпечення реалізації вимог чинного законодавства з питань надання послуг підприємствами житлово-комунальної сфери квартиронаймачам, власникам квартир та іншим мешканцям багатоквартирних житлових будинків, а також об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків, власникам нежитлових приміщень у житлових будинках, введення побудинкового обліку доходів і витрат, що дає можливість розраховувати тариф на ЖКП в залежності від кількісних та якісних показників за участю власників будинку, оплачувати лише за фактично надані послуги для будинку, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Положення з про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій м. Долина.
2. Дане рішення набуває чинності з дня його оприлюднення у «Віснику міської ради» тижневика «Добра справа».
Міський голова Володимир Гаразд
Затверджено:
рішенням міської ради
від 05.12.2012. № 890-25/2012
Положення
про надання послуг з утримання
будинків і споруд та прибудинкових територій м. Долина
1. Загальні положення.
Дане Положення розповсюджується на послуги, що надаються квартиронаймачам, власникам квартир та іншим мешканцям багатоквартирних житлових будинків, а також об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків, власникам нежитлових приміщень у житлових будинках (далі – Споживачі) підприємствами і організаціями, які надають послуги з управління та утримання житлових будинків і прибудинкових територій комунальної, приватної, кооперативної власності (далі – Виконавці).
Послуги надаються Споживачеві згідно з договором про надання послуг з утримання будинків споруд та прибудинкових територій (далі – Договір), що розробляється Виконавцем відповідно до Типового договору, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 року № 529 “Про затвердження Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій” та порядку формування тарифів та фактичних витрат на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 р. N 869, Закону України «Про житлово-комунальні послуги», рішень виконавчого комітету Долинської міської ради, даного Положення та додатків 1, 2 та 3 даного Положення, що є його невід’ємною частиною з врахуванням наказу КМУ від 17.05.2005 № 76 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій».
Структура планових витрат тарифу, періодичність надання послуги, мінімально необхідний перелік складових послуги, який обов’язковий для забезпечення належного санітарно-гігієнічного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій, що виражені в додатку 1 до даного Положення є невід’ємною частиною до договору про надання послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі – Послуга).
У випадку необґрунтованої відмови від укладання договорів Споживачі зобов’язані оплачувати послуги, що надаються Виконавцем.
Відносини між Власником (Балансоутримувачем) та Виконавцем регулюються договором на утримання будинку чи групою будинків.
Всі інші відносини між Споживачем і Виконавцем регулюються чинним законодавством України.
1.1. Визначення термінів :
– Житлово-комунальні послуги — це результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та перебування осіб у жилих і нежилих приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил.
Споживачем житлово-комунальних послуг визнається фізична чи юридична особа, яка отримує або має намір отримати житлово-комунальну послугу.
– Аварія – пошкодження інженерних мереж, обладнання або конструктивних елементів споруд, що виникло з техногенних або природних причин, які перешкоджають їх подальшій експлуатації відповідно до технічних умов.
– Виконавець – суб’єкт господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальної послуги споживачу відповідно до умов договору.
– Виробник – суб’єкт господарювання, який виробляє або створює житлово-комунальні послуги.
– Власник приміщення, будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд (далі – власник) – фізична або юридична особа, якій належить право володіння, користування та розпоряджання приміщенням, будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд, зареєстроване у встановленому законом порядку.
– Внутрішньобудинкові системи – мережі, арматура на них, прилади та обладнання, засоби обліку та регулювання споживання житлово-комунальних послуг, що знаходяться в межах будинку, споруди.
– Горище – простір між поверхнею покриття (даху), зовнішніми стінами і перекриттям верхнього поверху.
– Допоміжні приміщення житлового будинку – приміщення, призначені для забезпечення експлуатації будинку та побутового обслуговування мешканців будинку.
– Експлуатаційні параметри елементів будинку – це сукупність технічних, санітарно-гігієнічних, екологічних, ергономічних та естетичних характеристик будинку, які визначають його експлуатаційні якості.
– Засіб обліку – прилад, технічний пристрій для обліку кількісних та/або якісних показників житлово-комунальної послуги, що має нормовані метрологічні характеристики.
– Норми споживання – кількісні показники споживання житлово-комунальних послуг, затверджені відповідно до законодавством відповідними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
– Споживач – фізична чи юридична особа, яка отримує або має намір отримати житлово-комунальну послугу.
– Точка розподілу – місце передачі послуги від однієї особи до іншої, облаштоване засобами обліку та регулювання.
– Управитель – особа, яка за договором з власником чи балансоутримувачем здійснює управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд (далі – управління будинком) і забезпечує його належну експлуатацію відповідно до закону та умов договору.
– Утримання будинків і прибудинкових територій – господарська діяльність, спрямована на задоволення потреб фізичної чи юридичної особи щодо забезпечення експлуатації та/або ремонту жилих та нежилих приміщень, будинків і споруд, комплексів будинків і споруд, а також утримання прилеглої до них (прибудинкової) території відповідно до вимог нормативів, норм, стандартів, порядків і правил відповідно до чинного законодавства.
– Прибудинкова територія – територія навколо багатоквартирного будинку, що визначена на підставі відповідної містобудівної та землевпорядної документації в межах відповідної земельної ділянки, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі і споруди, та яка необхідна для обслуговування багатоквартирного будинку і забезпечення задоволення житлових, соціальних і побутових потреб власників (співвласників) та наймачів (орендарів) квартир, а також нежитлових приміщень, розташованих у багатоквартирному будинку.
– Внутрішньобудинкова система водовідведення – система від місця скидання стоків у перший колодязь на випуску з будинку (колодязь не належить до внутрішньобудинкової системи) до трійника включно на відгалуженні від стояка, що знаходиться у квартирі споживача (житлового приміщення), нежитлового приміщення у житловому будинку.
– Ремонт будинку – комплекс будівельних робіт, спрямованих на відновлення, з можливим поліпшенням експлуатаційних показників елементів будинку.
– Поточний ремонт – комплекс ремонтно-будівельних робіт, що передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання.
Поточний ремонт повинен проводитись з періодичністю, яка забезпечує ефективну експлуатацію будівлі з моменту завершення його будівництва (капітального ремонту, реконструкції) до моменту постановки на черговий капітальний ремонт або реконструкцію.
Якщо будівля в цілому не підлягає капітальному ремонту, комплекс робіт поточного ремонту може враховувати окремі роботи, які класифікуються як такі, що належать до капітального ремонту (крім робіт, які передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі).
– Технічне обслуговування жилих будинків – це комплекс робіт, спрямованих на підтримку справності елементів будівель чи заданих параметрів та режимів роботи технічного обладнання.
Система технічного обслуговування жилих будинків повинна забезпечувати безпечне та безперебійне функціонування будинків, інженерних мереж та обладнання протягом установленого терміну служби будинку.
Технічне обслуговування жилих будинків включає роботи з контролю за його станом, забезпечення справності, працездатності, наладки і регулювання інженерних систем тощо. Контроль за технічним станом здійснюється шляхом впровадження системи технічного огляду жилих будинків. Система технічного огляду жилих будинків включає проведення планових та позапланових оглядів.
– Капітальний ремонт – комплекс ремонтно-будівельних робіт, що передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель у зв’язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також покращення планування будівлі і благоустрою території без зміни будівельних габаритів об’єкта.
2. Формування тарифу.
Тарифи (планові нормативні витрати, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій) розраховуються окремо за кожним будинком залежно від запланованих кількісних показників фактичного надання послуг з урахуванням забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням типового переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій згідно з діючим законодавством.
Під час установлення тарифу на послуги забезпечується прозорість визначення вартості усіх послуг з розрахунку на 1 кв. метр загальної площі квартири, житлового чи нежитлового приміщення у житловому будинку.
При формуванні тарифу на послугу з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій до повної собівартості не включаються витрати:
– штрафи, пені, неустойки;
– нестачі та збитки від порчі товарно-матеріальних цінностей, збитки від браку наданих послуг;
– витрати та втрати, спричинені необґрунтованим відступом від технологічного процесу;
– проведення робіт з капітального ремонту та реконструкції.
Тариф на послугу з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій розраховується на основі планових витрат кожної складової послуги відповідно до затвердженого (погодженого) рішенням виконавчого комітету міської ради структури, періодичності та строків надання послуги та даного Положення (в тому числі додатків 1, 2 та 3 даного Положення) .
В тарифі врахований мінімальний перелік послуг, який обов’язковий для забезпечення належного санітарно-гігієнічного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням типового переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
До тарифу на послугу з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій за ініціативою мешканців будинку, що виражена у формі протоколу загальних зборів, може бути включена додаткова інвестиційна складова – витрати на відшкодування інвестиційних ресурсів, залучених за інвестиційними програмами, та їх вартість.
Складова планового тарифу на поточний ремонт розраховується з розрахунку планових доходів та витрат на проведення робіт по поточному ремонту з урахуванням пропозицій власників будинку та виходячи з стану рахунку 39 “Витрати майбутніх періодів”.
Мешканцям, що проживають на першому та другому поверхах будинків з ліфтами, нарахування плати проводиться на рівні мешканців, що проживають у будинках без ліфтового господарства (крім випадків коли мешканці 2-го поверху потребують підключення ліфта).
Чисельність працюючих при формуванні тарифу встановлюється на підставі галузевих норм обслуговування та нормативів чисельності працівників та штатної структури підприємства.
Рентабельність при розрахунку послуги споживачам не може перевищувати законодавчо встановленого рівня.
Коригування тарифу відбувається відповідно до чинного законодавства. При зміні цін на енергоресурси, мінімальної заробітної плати, ставок податків та зборів тощо.
3. Облік витрат.
Фактичні кількісні показники при наданні послуг повинні відповідати включеним при розрахунку витратам, пов’язаним з утриманням будинків і прибудинкових територій (додаток 1 до даного Положення).
Послуга з управління будинком, спорудою, житловим комплексом будинків і споруд, що перебувають в утриманні Виконавця, входить в діючий тариф на послугу з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в складі накладних витрат на надання цієї послуги.
Облік витрат на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій здійснюється відповідно до чинного законодавства та даного Положення.
Для накопичення коштів на проведення робіт з поточного ремонту в обов’язковому порядку створюється спеціальний фонд з коштів невикористаних на обслуговування будинків. Кошти цього фонду акумулюються на рахунку підприємства та фіксуються в побудинковому обліку як витрати майбутніх періодів.
Кошти спеціального фонду, обліковуються на рахунку 39 “Витрати майбутніх періодів”. За кредитом списання витрат із вказаного рахунку, в межах накопичених коштів, здійснюється у тому звітному періоді, в якому виконані ремонтні роботи. Результати проведених ремонтів відображаються в технічному паспорті будинку та картці (відомості) побудинкового обліку доходів і витрат.
Нарахування спеціального фонду по статті „Витрати майбутніх періодів” включаються до скоригованої собівартості наданої послуги. При фактично понесених за рік витратах на проведення поточного ремонту будинку більших від накопичених коштів по статті „Витрати майбутніх періодів”, сума фактичного перевищення витрат відноситься на статтю „Поточний ремонт” і враховується в скоригованій собівартості наданих послуг для мешканців даного будинку та фіксується в технічному паспорті будинку і картці (відомості) побудинкового обліку доходів і витрат.
До складу економічно обґрунтованих витрат на управління будинком спорудою чи групою будинків, виробництво (надання) житлово-комунальних послуг включається прямі витрати на надання послуг, а також інвестиційна складова – витрати на відшкодування інвестиційних ресурсів, залучених за інвестиційними програмами та їх вартість.
За кожних 3 роки на суму недоосвоєних отриманих коштів, передбачених в тарифі на поточний ремонт по статті „Витрати майбутніх періодів” за даними побудинкового обліку, Виконавець проводить перерахунок планового тарифу на послугу з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, за умови, що планом на проведення робіт з поточного ремонту не передбачено проведення жодних робіт.
У випадку ліквідації суб’єкта господарювання (Виконавця) відомості побудинкового обліку доходів і витрат фіксуються в акті передачі будинку та передаються правонаступнику Виконавця для подальшого здійснення побудинкового обліку доходів і витрат.
В разі створення ОСББ в будинку, таке об’єднання відшкодовує всі фактичні витрати пов’язані з обслуговуванням будинку понесені Виконавцем на момент створення ОСББ. А у випадку недоосвоєння коштів Виконавець, за рішенням-згодою зборів співвласників ОСББ, передає право на стягнення дебіторської заборгованості з Споживачів-дебіторів Виконавця на суму недоосвоєних коштів по всьому будинку, або виконує роботи на суму невикористаних коштів коштів.
Відносини між ОСББ і Виконавцем регулюються чинним законодавством.
Виконавець зобов’язаний вести побудинковий облік доходів та витрат. Щоквартально підприємства, що обслуговують житловий фонд міста, мають право самостійно коригувати, побудинкові та зведені структури витрат, виходячи із фактично понесених за квартал витрат на утримання будинків в межах затвердженого побудинкового тарифу.
Виконавець щоквартально (в наступному місяці за звітним кварталом), може здійснювати перерахунок розміру тарифу на послугу з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, виходячи з фактично понесених за квартал витрат, але в межах затвердженого тарифу. Перерахунок по статтях витрат на поточний ремонт здійснюється по підсумках роботи за рік.
Для розрахунку витрат на утримання нежитлових приміщень враховуються нормативні витрати по кожному будинку, де знаходиться дане приміщення, та рентабельність (на рівні не вище законодавчо встановленої).
Зведена структура основних витрат діючого тарифу на послугу з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій подана в додатку 1 до даного Положення .
4. Послуга.
Якщо Власник або уповноважена особа (балансоутримувача ) не є Виконавцем послуги то між ними укладається договір на утримання житлових будинків і прибудинкових територій на умовах затверджених органом центральної виконавчої влади.
Крім основних істотних умов договору на утримання житлових будинків і прибудинкових територій повинні передбачатись ще й додаткові умови:
– Умови розірвання договору повинні забезпечити безперебійне надання Послуги;
– До моменту розірвання договору Виконавець повинен попередити Власника або уповноважена особу не менш як за три місяця до настання такої події.
Типовий договір на утримання житлових будинків і прибудинкових територій погоджується виконконавчим комітетом Долинської міської ради.
Виконавець (Управитель) зобов’язаний забезпечити надання послуги з утримання будинку на підставі мінімально необхідного переліку складових послуги передбаченого рішенням органу місцевого самоврядування про структуру, періодичність та строків надання послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій (додаток 1) .
Визначити, що послуга з управління будинком, спорудою, житловим комплексом будинків і споруд, що перебувають в утриманні Виконавця, входить в діючий тариф на послугу з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
Точкою розподілу (експлуатаційна належність) зовнішніх і внутрішніх комунікацій, що входить до експлуатаційної належності виробника житлово-комунальних послуг (якщо інше не визначено договором) є:
– для каналізації – від найближчого до будівлі оглядового колодця до трійника врізки такої системи в квартирі;
– для водопроводу – система від зовнішньої стіни будинку (крім транзитних трубопроводів) до першої запірної арматури на відгалуженні від стояка або (у разі її відсутності) трійника (врізки) включно, що знаходиться у квартирі споживача (житлового приміщення), нежитлового приміщення у житловому будинку;
– для електромереж (якщо інше не визначено договором або актом розмежування) – кабель кінцевої муфти при кабельних уводах та прохідні ізолятори при повітряних вводах муфти належать до зовнішніх мереж, а прохідні ізолятори до внутрішніх. У разі, якщо кабельний ввід безпосередньо біля будівлі переходить у повітряну мережу, точкою розподілу є стовпова кінцева муфта, яка в цьому разі належить до внутрішніх мереж.
– для прибудинкової території – межі (територія) навколо багатоквартирного будинку.
Прибудинкова території багатоквартирного будинку може бути в користуванні конкретного будинку (основна прибудинкова територія), а також додаткова земельна ділянка, що перебуває в спільному користуванні декількох будинків.
Порядок утримання газових та електричних внутрішньобудинкових мереж регулюється нормативно-правовими актами з питань регулювання електроенергетики та газопостачання.
До складу документації, що ведеться Виконавцями послуг, входять:
– картка (відомість) побудинкового обліку доходів і витрат;
– кошториси, описи робіт , на поточний і капітальний ремонт;
– акти технічних оглядів;
– акти виконаних робіт, звіти (акти) на списання матеріалів;
– журнали заявок жителів;
– протоколи (акти) вимірювань опору електромереж (за наявності);
– протоколи (акти) вимірювань вентиляції;
– технічні паспорти та/чи інвентарні справи на багатоповерхові житлові будинки.
Виконавець забезпечує своєчасне внесення змін до існуючої документації.
Структура тарифу (послуги)
з утримання будинків споруд та прибудинкових територій, та є мінімально необхідними для утримання будинку в належному стані:
1. Технічне обслуговування ліфтів відбувається відповідно до правил експлуатації ліфтів. До витрат даної складової включаються витрати на регламентні роботи (один раз в добу), обхід і огляд, прибирання ліфтових кабін і приямків, технічне обслуговування, поточний ремонт.
2. Енергопостачання для ліфтів – забезпечення безперебійного постачання електроенергії.
3. Освітлення місць загального користування включає в себе обслуговування внутрішньобудинкових електромереж, чергові та позачергові огляди внутрішньобудинкових електромереж, проведення лабораторних вимірювань (опору ізоляції, петлі «фаза-нуль», опору заземлення), ліквідація аварій у внутрішньобудинкових електромережах.
4. Прибирання прибудинкової території закріпленої за будинком в установленому порядку включає наступний перелік робіт :
а) підмітання тротуарів, проходів, відмосток, дитячих майданчиків, на прибудинковій території – два рази в тиждень;
б) прибирання газонів – раз в тиждень;
в) очищення бордюр – два рази в рік;
г) прибирання підвалів – один раз в рік;
д) покіс трави – два рази в рік;
е) прибирання снігу, посипання протиожиледної суміші на пішохідних доріжках – сезонно від потреби.
5. Технічне обслуговування внутрішньобудинкових мереж холодного водопостачання, водовідведення включає проведення чергових та позачергових оглядів внутрішньобудинкових мереж холодного водопостачання, водовідведення прочищення каналізаційної системи у внутрішньобудинкових та внутрішнньоквартирних мережах, припинення водопостачання по стояку (квартири) при виникненні аварій в таких системах.
6. Дератизація – проведення дератизації (винищення гризунів) місць загального користування, підвалів, горищ згідно з графіком та за потребою.
7. Дезінсекція – проведення дезінсекції (винищення комах) місць загального користування, підвалів, горищ згідно графіку та за потребою.
8. Обслуговування димовентиляційних каналів – перевірка димовентиляційних каналів на щільність та відокремленість, ліквідація завалів в димовентиляційних каналах згідно з графіком та за потребою.
9. Поточний ремонт будинків проводиться відповідно до ДБН та правил утримання житлових будинків та прибудинкових територій за планом (графіком) виконання робіт по поточному ремонту, в тому числі пооб’єктно в межах планових витрат (накопичених коштів на рахунку 39 “Витрати майбутніх періодів”) на поточний ремонт в будинку.
Роботи з поточного ремонту виконуються згідно з графіком, розробленим Виконавцем і погодженим з балансоутримувачем будинку на рік, з обов’язковим доведенням такої інформації до споживачів через ЗМІ. За винятком робіт по попередженню чи ліквідації аварійних ситуацій.
Планування робіт по поточному, капітальному ремонту здійснюється балансоутримувачем будинку із залученням Виконавця з врахуванням окремого переліку періодичності виконання робіт по поточному ремонту наведеному в додатку 3 даного Положення.
Якщо будівля в цілому не підлягає капітальному ремонту, комплекс робіт поточного ремонту може враховувати окремі роботи, які класифікуються як такі, що належать до капітального ремонту (крім робіт, які передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі).
Технічне обслуговування жилих будинків включає роботи з контролю за його станом, направлена на забезпечення справності, працездатності, наладки і регулювання інженерних систем тощо. Контроль за технічним станом здійснюється балансоутримувачем будинку шляхом впровадження системи технічного огляду жилих будинків. Система технічного огляду жилих будинків включає проведення планових та позапланових оглядів.
До технічного обслуговування жилих будинків належить:
– система технічного огляду жилих будинків;
– позаплановий огляд жилих будинків;
– технічне обслуговування жилих будинків;
– організація і планування поточного ремонту;
– організація і планування капітального ремонту;
– організація технічного обслуговування жилих будинків, в яких планується капітальний ремонт;
– організація і здійснення технічного нагляду;
– підготовка житлового фонду до сезонної експлуатації.
Перелік послуг,
що не входять в структуру тарифу (послуги)
з утримання будинків споруд та прибудинкових територій:
– капітальний ремонт будинку (за винятком співфінансування даних робіт в порядку передбаченому даним Положенням) ;
– будь-які роботи в середині житлового (нежитлового) приміщення, що перебувають у власності і не є місцем загального користування за винятком ліквідації аварій у внутрішнньоквартирних мережах (припинення водопостачання квартири в разі розгерметизації системи водопостачання, прочищення каналізаційної системи в внутрішнньоквартирних мережах в разі її засмічення ;
– роботи, що не входять в перелік робіт для підтримки належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій згідно з даним Положенням, рішенням виконавчого комітету Долинської міської ради «Про затвердження структури, періодичності надання послуги з утримання будинків споруд та прибудинкових територій» та діючим законодавством .
5. Взаємодія із Споживачами.
Виконавець, при зміні тарифів не пізніше ніж за 15 днів до їхнього застосування доводить дану інформацію до відома мешканців та проводить відповідні зміни в укладений договір на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
На кожному будинку Виконавцем розміщується інформація про періодичність та строки виконання робіт при наданні послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, а також контактні телефони Виконавця .
З метою здійснення громадського контролю за наданням послуг Виконавець інформує Споживачів про план робіт з поточного ремонту будинку. По завершенню року через ЗМІ Виконавець інформує мешканців про виконану роботу та використання коштів по наданню послуги з утримання будинків і прибудинкової території.
На житловому будинку, у доступному для мешканців місці, Виконавцем послуг вивішується інформація про:
– виконавця послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій з зазначенням тарифу на послугу та робіт що входять в послугу ;
– аварійних служб житлового господарства, що забезпечують ліквідацію аварій у житлових будинках.
– інформацію про виконані та заплановані роботи на будинку;
– інформацію про стан розрахунків мешканців будинку за надану послугу;
– іншу інформацію, що стосується експлуатації будинку.
6. Прикінцеві положення.
При зміні законодавчих та нормативних-правових актів, на основі яких розроблене дане Положення, автоматично застосовуються такі норми до даного Положення.
Додаток 1 до Положення
Структура планових витрат тарифу , періодичність надання послуги , Мінімально необхідний перелік складових послуги який обов’язковий для забезпечення належного санітарно-гігієнічного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій
№ п/п |
Види послуги та робіт |
Показники та гарантований рівень якості послуг та робіт |
Склад робіт |
Склад витрат |
Умови зменшення нарахованої плати за надані послуги в межах складової витрат на виконання роботи |
Підстава для врахування витрат в тариф за надані послуги та роботи |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1. |
Технічне обслуговування ліфтів | Дотримання вимог безперебійної експлуатації, згідно з ГСТУ 36.01.005-98, 36.01.009-96 | Регламентні роботи (РР) один раз в добу : – Обхід і огляд; – Прибирання ліфтових кабін і приямків |
Витрати на оплату праці ліфтерів | Не проводиться за простій ліфта менше 1 місяця | Фактично використані ресурси на технічне обслуговування ліфтів |
Технічне обслуговування (відповідно до правил) |
Оплата за обслуговування Спеціалізованій організації |
Плата зменшується за кожен день перевищення допустимого терміну, але не більше суми недоосвоєння витрат в місяць у межах затвердженого тарифу |
Акт виконаних робіт | |||
Поточний ремонт елементів ліфтів чи приміщень в яких знаходиться ліфтове обладнання |
Оплата за виконані роботи спеціалізованій організації |
Недоосвоєння витрат в межах затвердженої складової в тарифі по результатах діяльності за рік. |
Акт виконаних робіт. Фактично використані ресурси на поточний ремонт ліфта . |
|||
Капітальний ремонт ліфта
|
Оплата за виконані роботи спеціалізованій організації |
Не допускається |
Не допускається | |||
2. |
Енергопостачання для ліфтів | Дотримання норм витрат електроенергії на експлуатацію ліфтів |
Забезпечення безперебійного електропостачання ліфтів | Вартість спожитої електроенергії | Недоосвоєння витрат в межах затвердженої складової в тарифі по результатах діяльності за рік. | Звітні дані витрат електроенергії для забезпечення роботи ліфтів за результатами побудинкового обліку |
3. | Освітлення місць загального користування |
Дотримання безперебійного режиму транзиту електроенергії до споживачів, та освітлення місць загального користування .. | Обслуговування внутрішньобудинкових електромереж
Чергові та позачергові огляди внутрішньобудинкових електромереж .
|
Витрати на оплату праці електромонтерів , витратні матеріали .. | Недоосвоєння витрат в межах затвердженої складової в тарифі по результатах діяльності за рік. | Акт виконання робіт , Фактично використані ресурси на освітлення місць загального користування в будинках, журнал реєстрації Виконавцем звернень мешканців. |
Вартість проведення лабораторних вимірювань електромереж | ||||||
Вартість спожитої електроенергії на освітлення місць загального користування . | ||||||
4. | Прибирання прибудинкової території | Виконання робіт згідно з встановленими періодичністю та строками на закріпленій за будинком прибудинковій території. | Підмітання тротуарів , проходів , доріг , відмосток , дитячих майданчиків . – два рази в тиждень. Прибирання газонів – раз в тиждень. Очищення бордюр – два рази в рік. Прибирання підвалів – один раз в рік. Покіс трави – два рази в сезон. Прибирання снігу , посипання протиожиледної суміші на пішохідних доріжках – сезонно |
Фактично використані ресурси на прибирання прибудинкової території . Оплата за виконані роботи підрядній організації. | Недоосвоєння витрат в межах затвердженої складової в тарифі по результатах діяльності за рік. | Акт виконання Виконавцем робіт по будинках. Фактично використані ресурси на прибирання прибудинкової території . |
5. | Технічне обслуговування внутрішньобу-динкових мереж холодного водопостачання, водовідведення. | Проведення обслуговування внутрішньобудин-кових мереж та обладнання відповідно до норм |
Проведення чергових та позачергових оглядів внутрішньобудинкових мереж холодного водопостачання , водовідведення | Фактично використані ресурси на технічне обслуговування внутрішньобудинкових мереж (витрати на оплату праці сантехніків, витратні матеріали ). |
Недоосвоєння витрат в межах затвердженої складової в тарифі по результатах діяльності за рік. | Акт виконання робіт , Фактично використані ресурси по будинках, журнал реєстрації Виконавцем звернень мешканців. |
ліквідація аварій в внутрішнньоквартирних мережах | припинення водопостачання квартири, прочищення каналізаційної системи в внутрішнньоквартирних мережах в разі її несправності | |||||
6. | Проведення дератизації |
Здійснюється у відповідності до методології і техніки, затверджених Міністерством охорони здоров’я України. |
Проведення дератизації (місць загального користуван- ня, підвалів, горищ ) Згідно графіку , та за потребою. |
Оплата за обслуговування Спеціалізованій |
Недоосвоєння витрат в межах затвердженої складової в тарифі по результатах діяльності за рік. | Акт виконання робіт , Фактично використані ресурси по будинках, журнал реєстрації Виконавцем звернень мешканців. |
7. | Проведення дезінсекції |
Проведення дезінсекції (місць загального користування, підвалів, горищ). Згідно графіку та за потребою. |
Оплата за обслуговування Спеціалізованій |
Недоосвоєння витрат в межах затвердженої складової в тарифі по результатах діяльності за рік. | ||
8. | Обслуговування димовентиляцій-них каналів | Відповідно правил експлуатації газових приладів . Відповідно ДБН . |
Перевірка димовентиляцій-них каналів на щільність та відокремленість , ліквідація завалів в димовентиляцій-них каналах. | Фактично використані ресурси на обслуговуван- ня димовентиляційних каналів . (Витрати на оплату праці пічників, витратні матеріали). | Недоосвоєння витрат в межах затвердженої складової в тарифі по результатах діяльності за рік. | Фактично використані ресурси на обслуговування димовентиляцій-них каналів по будинках, журнал реєстрації Виконавцем звернень мешканців. |
9. | Проведення поточного ремонту житлового фонду, в тому числі місць загального користування |
Проведення такого ремонту житлового фонду за планом поточного ремонту, в тому числі пооб”єктно, в межах планових витрат на поточний ремонт. Відповідно ДБН , та правил утримання житлових будинків та прибудинкових територій. |
Поточний ремонт конструктивних елементів будівлі, внутрішньобудинкових мереж: електропостачання , водопостачання , водовідведення , та іншого інженерного обладнання . Поточний ремонт допоміжних приміщень та елементів благоустрою розташованих на прибудинковій території |
Фактично використані ресурси на поточний ремонт. Оплата за виконані роботи підрядній організації | Недоосвоєння витрат на поточний ремонт протягом 3 років в межах затвердженого тарифу. Перерахунки складової тарифу здійснюються виконавцем кожні 3 роки якщо стаття витрат „Витрати майбутніх періодів” перевищує річний фонд поточного ремонтуна будинок. | Акт виконання Виконавцем робіт по будинках. Фактично використані ресурси на поточний ремонт. |
Технічне обслуговування конструктивних елементів , та допоміжних приміщень. (див. розділ № 4 даного Положення) | Фактично використані ресурси на технічне обслуговування . | Фактично використані ресурси на технічне обслуговування . (табеля обліку робочого часу , витратні матеріали, акти виконаних робіт) |
Окремий перелік періодичності виконання робіт по поточному ремонту.
№ п/п |
Вид робіт |
Періодичність |
Вид витрат |
1. |
Чергові технічні огляди конструктивних елементів будівлі ,внутрішньобудинкових мереж: електропостачання , водопостачання , водовідведення , та іншого інженерного обладнання |
Два рази на рік |
Техн. обсл. |
2. |
Ремонт підїздів |
один раз в у 4 роки |
Пот. Рем. |
3. |
Контроль стану віконних ,та дверних блоків |
Один раз в рік |
Техн. обсл. |
4. |
Огляд та ремонт об’єктів благоустрою , що розташовані на прибудинковій території . |
Два рази на рік |
Техн. обсл. Пот. Рем. |
5. |
Поточний ремонт ліфтів |
За потребою |
Пот. Рем. |
6. |
Влаштування дашків над лоджіями , балконами (при наявності основи). |
За потребою |
Пот. Рем. |
Додаток 2 до Положення
Додаткові послуги , що можуть надаватися КП «ЖЕО»
для споживачів на основі включення до тарифу або додаткових договорів.
№ п/п |
Види послуг та робіт |
Показники та гарантований рівень якості послуг та робіт |
Склад робіт |
Склад витрат |
Умови зменшення нарахованої плати за надані послуги |
Підстава врахування витрат для розрахунку тарифу за надані послуги та роботи |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1. | Прибирання сходових кліток |
Виконання робіт згідно з встановленими періодичністю та строками | Прибирання під’їздів відповідно до переліку, графіку (періодичності) проведення робіт. | Фактично використані ресурси на прибирання прибудинкової території . Оплата за виконані роботи підрядній організації. Відповідно до калькуляцій . | Плата зменшується за кожний день порушення переліку періодичності робіт, але не більше суми недоосвоєння витрат в місяць у межах затвердженого тарифу | Табель робочого дня. Журнал реєстрації виконавцем звернень мешканців акт виконаних робіт. |
2. | Проведення поточного та капітального ремонту житлового фонду, в тому числі місць загального користування Понад витрат закладених в складову тарифу. |
Проведення такого ремонту житлового фонду . Відповідно ДБН , та правил утримання житлових будинків та прибудинкових територій. |
Поточний чи капітальний ремонт конструктивних елементів будівлі, внутрішньобудинкових мереж ел.постачання , водопостачання, водовідведення, та іншого інженерного обладнання, допоміжних приміщень понад планових витрат передбачених вскладовій витрат тарифу на проведення поточного ремонту . |
Фактично використані ресурси на поточний та капітальний ремонт. Оплата за виконані роботи підрядній організації. | Не допускається .. | Акт виконання Виконавцем робіт по будинках. Фактично використані ресурси на поточний чи капітальний ремонт. |
3. | Обслуговуван -ня домофонів | Забезпечення безперебійної роботи. | Обслуговування та ремонт домофонної системи. | Відповідно до договору. | Відповідно до договору. | Акти виконання робіт. |
Додаток 3 до Положення
Окремий перелік періодичності виконання робіт по поточному ремонту
№ п/п |
Вид робіт |
Періодичність |
Вид витрат (робіт) |
1. |
Чергові технічні огляди конструктивних елементів будівлі, внутрішньобудинкових мереж: електропостачання , водопостачання, водовідведення , та іншого інженерного обладнання |
Два рази на рік |
Техн. обсл. |
2. |
Ремонт під’їздів |
один раз в у 4 роки |
Пот. Рем. |
3. |
Контроль стану віконних ,та дверних блоків |
Один раз в рік |
Техн. обсл. |
4. |
Огляд та ремонт об’єктів благоустрою , що розташовані на прибудинковій території . |
Два рази на рік |
Техн. обсл. Пот. Рем. |
5. |
Поточний ремонт ліфтів |
За потребою |
Пот. Рем. |
6. |
Влаштування дашків над лоджіями , балконами. |
За потребою |
Пот. Рем. |