РІШЕННЯ
Від 19.05.2017. № 102
м. Долина
Про Порядок видачі
дозволу на порушення об’єктів
благоустрою або відмови у видачі,
переоформлення, видачі
дублікату, анулювання
Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 30.10.2013р. № 870 «Про затвердження Типового порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів», законами України «Про благоустрій населених пунктів», «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
1.Затвердити Порядок видачі дозволу на порушення об’єктів благоустрою або відмови у видачі, переоформлення, видачі дублікату, анулювання (додається).
2.Контроль за виконанням цього Порядку покласти на заступника міського голови Руслану Гаврилків.
Міський голова Володимир Гаразд
Додаток до рішення виконкому
від 19.05.2017. № 102
Порядок
видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою
або відмови у видачі, переоформлення,
видачі дублікату, анулювання
- Загальні положення
1.1.Цей Порядок видачі дозволу на порушення об’єктів благоустрою (далі – дозволів) розроблено з метою недопущення самовільного проведення земляних робіт, запобігання виведенню з ладу підземних комунікацій та порушенню елементів міського упорядкування і обов’язковий для застосування всіма суб’єктами господарювання, незалежно від форм власності, та фізичними особами на території міста Долини.
1.2.Порядок розроблений на підставі законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про благоустрій населених пунктів», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Типового порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів, Правил благоустрою території м. Долина, інших нормативно-правових актів, що регулюють дані та пов’язані з ними правовідносини та встановлює процедуру видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів.
1.3.Дія цього Порядку поширюється на юридичних, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що здійснюють порушення об’єктів благоустрою, пов’язане з проведенням земляних та/або ремонтних робіт.
1.4.Дозвіл видається відділом інспекції міської ради на підставі письмової заяви, що подається відповідною юридичною, фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем (або їх уповноваженим представником), за формою згідно з додатком 1 до даного Порядку.
1.5.Дозвіл не вимагається, якщо земляні та/або ремонтні роботи проводяться у рамках підготовчих або будівельних робіт, право на проведення яких оформлене в установленому законодавством порядку і зазначені роботи не виходять за межі земельної ділянки, наданої під будівництво.
- Видача дозволу
2.1.Для отримання дозволу подається у Громадську приймальню міської ради заява фізичною, юридичною особою чи фізичною особою-підприємцем (чи уповноваженою особою), що здійснює порушення об’єктів благоустрою, пов’язане з проведенням земляних та/або ремонтних робіт. Зазначений перелік документів є вичерпним. Форма дозволу наведена у додатку 2 даного Положення.
2.2.Для переоформлення, анулювання або видачі дубліката дозволу подаються заява та дозвіл або його дублікат (крім випадку видачі дубліката у зв’язку з втратою).
2.3.Видача дозволу, його переоформлення, видача дубліката та анулювання дозволу здійснюються на безоплатній основі.
2.4. Дозвіл видається на проведення робіт, перелік яких наведено у додатку 3. Строк дії дозволу визначається з урахуванням умов проведення робіт і не може перевищувати один рік.
2.5. Реєстрацію видачі дозволів веде відділ інспекції міської ради.
2.6.Дозвіл видається заявнику відділом інспекції протягом трьох робочих днів після звернення для погодження у відповідних установах та організаціях. Перелік установ та організацій визначається відділом інспекції.
2.7.Після погодження у всіх визначених установах та організаціях дозвіл підписується профільним заступником міського голови та скріплюється печаткою.
2.8.Дозвіл повинен зберігатися в особи, відповідальної за виконання робіт, і пред’являтися на вимогу осіб, яким надано право контролю за проведенням земляних робіт та утриманням елементів міського упорядкування.
2.9.Відмова у видачі дозволу видається заявнику у письмовій формі з відповідним обґрунтуванням у строк передбачений для видачі дозволу.
Відмову у видачі дозволу може бути оскаржено в установленому порядку.
2.10.У випадку, коли земляні роботи викликають зміну маршрутів або графіка руху громадського транспорту, особа або організація, що їх виконує, зобов’язана повідомити про це населення через засоби масової інформації, провести узгодження з органами Долинського відділення національної поліції та попередити про це суб’єктів господарювання, які надають послуги з пасажирських перевезень не менше ніж за 2 доби до початку робіт (крім виконання робіт в аварійному порядку).
2.11.При виявленні будь-яких підземних комунікацій, не вказаних на плані, роботи необхідно негайно припинити і лише після погодження з представниками власника комунікацій та зацікавлених сторін продовжити проведення земляних робіт.
2.12.При проведенні земляних робіт навколо місця роботи необхідно встановлювати огорожу з попереджувальними написами. Для переходу через канави необхідно обладнувати містки шириною не менше 0,8 м при односторонньому русі та 1,5 м при двосторонньому русі людей.
- Переоформлення дозволу
3.1.Підставою для переоформлення дозволу є передача права проведення на об’єктах благоустрою робіт іншій особі або зміна найменування юридичної особи чи прізвища, ім’я, по батькові фізичної особи, фізичної особи-підприємця та/або їх місцезнаходження.
3.2.У разі виникнення підстав для переоформлення дозволу його власник зобов’язаний протягом п’яти робочих днів з дня настання таких підстав подати у відділ інспекції таку заяву про переоформлення дозволу разом із дозволом, що підлягає переоформленню.
3.3.Відділ інспекції протягом двох робочих днів з дня одержання заяви видає переоформлений на новому бланку дозвіл з врахуванням всіх змін. Переоформлений дозвіл не підлягає погодженню у визначених установах та організаціях.
3.4.Строк дії переоформленого дозволу не може перевищувати строк дії зазначений у дозволі, що переоформлявся.
3.5.Не переоформлений в установлений строк дозвіл є недійсним.
3.6.Під час переоформлення дозволу проведення робіт не зупиняється.
- Видача дублікату, анулювання дозволу
4.1.Підставою для видачі дубліката дозволу є втрата або пошкодження дозволу.
4.2.У разі втрати або пошкодження дозволу, його власник зобов’язаний протягом п’яти робочих днів з дня настання такої підстави подати у відділ інспекції міської ради заяву про видачу дублікату дозволу.
4.3.Строк дії дубліката дозволу на може перевищувати строк дії, визначеного втраченим чи пошкодженим дозволу.
4.4.Відділ інспекції після отримання заяви про видачу дублікату дозволу протягом двох робочих днів видає дублікат дозволу та вносить зміни до реєстру дозволів.
4.5.Дозвіл може бути анульовано відділом інспекції міської ради у разі:
– подання особою, яка отримала дозвіл, заяви про його анулювання та оригіналу дозволу або його дубліката;
– наявності відомостей про припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця, що отримала дозвіл;
-виконання робіт з порушенням вимог зазначених у дозволі або інших правил благоустрою.
Виконавчий орган міської ради у разі анулювання дозволу вносить відповідну інформацію до реєстру дозволів.
4.6.Рішення про анулювання дії дозволу приймається після:
-відновлення об’єкта благоустрою або внесення виконавцем робіт або їх замовником на рахунок власника (балансоутримувача) об’єкта коштів необхідних для такого відновлення (вказана умова не поширюється на випадки, коли виконавець не приступив до виконання робіт);
-прийняття уповноваженим представником власника об’єкта благоустрою переданого об’єкта благоустрою (його частини) від виконавця робіт (замовника) та складання відповідного акту.
4.7.У разі анулювання дозволу за заявою особи, яка отримала дозвіл, така особа може отримати новий дозвіл відповідно до вимог цього Порядку.
- Продовження, перенесення терміну дії дозволу
5.1.Якщо роботи у встановлені дозволом терміни з різних причин не були виконані, Замовник повинен не пізніше 2 днів до закінчення терміну дії дозволу подати до міської ради заяву із зазначенням:
– причини продовження терміну дії дозволу;
– терміни продовження.
5.2.Міський голова чи його заступник доручають виконати перевірку стану робіт на об’єкті за дозволом уповноваженому представникові власника об’єкту благоустрою.
5.3.При відсутності зауважень термін дії робіт продовжується, про що вноситься відповідний запис до дозволу.
5.4.Виконання робіт після закінчення терміну вказаного в дозволі (без продовження дозволу) або у випадку анулювання дозволу – заборонено. Роботи вважаються самовільними і негайно припиняються. Порушник несе відповідальність згідно з чинним законодавством.
5.5.Якщо власник протягом п’яти діб з дати початку дії дозволу з різних об’єктивних причин не приступив до виконання робіт, та при цьому повідомив уповноваженого представника власника об’єкту благоустрою, термін дії дозволу може бути перенесено згідно з листом Замовника із зазначенням причин та нової дати початку робіт.
- Припинення дії дозволу. Прийом-передавання об’єкта благоустрою після виконання робіт
6.1.Після закінчення робіт і поновлення зруйнованих елементів міського упорядкування, виконавець робіт повинен запросити працівника відділу та уповноваженого представника власника об’єкта благоустрою для огляду і прийняття робіт по відновленню елементів міського упорядкування та благоустрою.
6.2.При виявленні ділянок, не відновлених після проведення земляних робіт, представники відділу інспекції Долинської міської ради складають Акт про невиконання умов дозволу в частині відновлення відповідно до чинного законодавства.
6.3.Всі організації, які проводять земляні роботи на території міста, відновлюють зруйнований благоустрій за власні кошти своїми силами або силами підрядних організацій чи організацій, яким вони підпорядковуються.
6.4.Рішення щодо прийняття-передавання об’єкта благоустрою приймає уповноважений представник власника об’єкта благоустрою та складає Акт про прийняття об’єкта благоустрою. В разі виконання робіт на територіях ОСББ, робиться відмітка в Акті про відсутність зауважень до відновлення об’єктів благоустрою.
6.5.Всі відновлювальні роботи повинні бути виконані не пізніше 30 днів після завершення робіт, передбачених дозволом.
- Виконання робіт в аварійному порядку
7.1.В разі виникнення аварійної ситуації, роботи проводяться невідкладно, з подальшим оформленням дозволу протягом п’яти робочих днів з початку їх проведення, при цьому, якщо в зоні робіт є підземні комунікації, роботи проводити в присутності представників зацікавлених сторін. Особи, що виконують аварійні роботи невідкладно повідомляють про це Долинську міську раду.
8.Відповідальність за порушення при проведенні робіт
8.1.Відповідальні особи притягуються до адміністративної відповідальності у випадку:
– виконання земляних робіт без дозволу;
– перекриття проїжджої частини вулиць без погодження з державтоінспекцією та непопередження автоперевізників;
– недотримання термінів виконання робіт та відновлення благоустрою, визначених дозволом;
-недотримання належного санітарного стану в місті виконання робіт;
-порушення умов безпеки руху пішоходів та автотранспорту;
-недотримання технології робіт згідно Державних будівельних норм.
8.2.Контроль за термінами та якістю виконання відновлювальних робіт здійснюється відділом інспекції міської ради.
Додаток 1 до Порядку видачі дозволу на порушення
об’єктів благоустрою або відмови у видачі,
переоформлення, видачі дублікату, анулювання
Міському голові м. Долина |
Заявник _________________________________________ (найменування юридичної особи, прізвище,_________________________________________________ ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця, їх_________________________________________________ місцезнаходження, контактний номер телефону) |
ЗАЯВА
Відповідно до статті 261 Закону України “Про благоустрій населених пунктів” прошу _____________________________________________________________________________
(видати, переоформити, видати дублікат, анулювати (необхідне зазначити)
дозвіл на порушення об’єкта благоустрою _________________________________________
(назва об’єкта благоустрою
_____________________________________________________________________________
та його місцезнаходження)
з метою проведення____________________________________________________________,
(вид земляних та/або ремонтних робіт
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Дозвіл від ______ _____________________ 20___ р. № ________ (зазначається у разі переоформлення, анулювання дозволу або видачі його дубліката) виданий _____________________________________________________________________________
(найменування юридичної особи або прізвище, ім’я
_____________________________________________________________________________
та по батькові фізичної особи — підприємця, їх місцезнаходження)
_____________________________________________________________________________
Додаток: Дозвіл або його дублікат (у разі переоформлення, анулювання дозволу або видачі його дубліката (крім випадків видачі дубліката у зв’язку з втратою).
З метою забезпечення ведення реєстру дозволів на порушення об’єктів благоустрою і відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” даю згоду на оброблення моїх персональних даних.
Заявник | ____________________ (підпис) |
____________________ (ініціали та прізвище) |
Дата_________________
Додаток 2 до Порядку видачі дозволу на порушення
об’єктів благоустрою або відмови у видачі,
переоформлення, видачі дублікату, анулювання
ДОЗВІЛ №___________
«____»___________ 20____р.
_____________________________________________________________________
(кому, повна назва, адреса та номер телефону)
___________________________________________________________________________________
на виконання робіт _____________________________________________________
(назва робіт)
____________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
підстава видачі дозволу___________________________________________________
(заява, проект виконання робіт, тощо)
_____________________________________________________________________________________
місце виконання робіт____________________________________________________
(точна назва вулиці, будинку, подвір’я, тощо)
заявлений термін виконання робіт__________________________________________
повне відновлення__________________(не пізніше 30 днів після завершення робіт)
відповідальний за виконання робіт призначений______________________________
_______________________________________________________________________
(прізвище, ім’я, по-батькові, посада, місце роботи, телефон)
роботи проводити згідно ДБН
З умовами та правилами виконання робіт у межах охоронних зон ліній електропередач та зв’язку, порядком поводження з діючими кабелями ознайомлений і зобов’язуюся їх виконувати.
По закінченню робіт зобов’язуюсь власними силами та за власні кошти відновити дорожнє чи інше покриття, яке було до моменту розкопування.
Відповідальний за виконання робіт_____________________________________
(підпис, прізвище та ініціали)
Примітки:
- Особи, підприємства, установи, організації, які виконують роботи в охоронній зоні підземних кабельних ліній зв’язку та електропередач повинні не пізніше як за три доби до початку робіт викликати представника організації, яка обслуговує дані лінії.
- При погодженні дозволу зацікавлені балансоутримувачі мають право викласти свої вимоги з питань їх відкриття або закриття на окремому аркуші. В такому випадку в дозволі вказується номер, дата реєстрації та підпис виконавця.
Виконавець ______________________ «_____» ___________20____р.
Дозвіл видано:
зі строком початку робіт: зі строком закінчення робіт:
«____»__________20____р. «____»____________20___р.
Дозвіл продовжено:
зі строком початку робіт: зі строком закінчення робіт:
«____»__________20____р. «____»____________20___р.
Заступник міського голови_________________________________
М.П.
ПОГОДЖЕНО :
- Філія ПАТ «Долинський РЕМ»__________________________________________
_______________________________________________________________________
- Долинське ВУВКГ____________________________________________________
_______________________________________________________________________
- Долинське відділення ПАТ «Івано-Франківськгаз»___________________________
_________________________________________________________________________
- Станційно-лінійна дільниця № 4 м. Долина__________________________________
_________________________________________________________________________
- Дільниця з експлуатації лінійно-кабельних споруд м. Калуш___________________
_________________________________________________________________________
- Долинське КП «Комунгосп»_____________________________________________
_________________________________________________________________________
- Долинський РВ УДСНС України в Івано-Франківській області__________________
_________________________________________________________________________
- Долинське відділення поліції ГУНП в Івано-Франківській області_______________
_________________________________________________________________________
- Відділ земельних ресурсів міської ради_____________________________________
_________________________________________________________________________
- Відділ інспекції міської ради_____________________________________________
_________________________________________________________________________
- Відділ містобудування та архітектури міської ради _________________________
_________________________________________________________________________
- Долинське ЛВ УМГ філії «Прикарпаттрансгаз» (за потреби)_________________
________________________________________________________________________
- Долинське КП «УКМ» )__________________________________________________
________________________________________________________________________
Додаток 3 до Порядку видачі дозволу на порушення
об’єктів благоустрою або відмови у видачі,
переоформлення, видачі дублікату, анулювання
ПЕРЕЛІК
земляних та/або ремонтних робіт, для проведення яких необхідно отримати дозвіл
- Земляні або монтажні роботи, не пов’язані з прокладенням, перекладенням, ремонтом інженерних мереж і споруд.
- Земляні або монтажні роботи, пов’язані з розриттям дорожнього покриття вулиць, доріг, майданів, площ.
- Роботи, пов’язані з порушенням благоустрою об’єктів зеленого господарства.
- Роботи, пов’язані з інженерними вишукуваннями.
- Роботи, пов’язані з археологічними дослідженнями.
- Улаштування нових та/або заміна існуючих посадкових майданчиків для пасажирів міського громадського транспорту з встановленням навісу або павільйону.
- Ремонт та/або улаштування майданчиків для паркування транспортних засобів, спортивних, дитячих та інших майданчиків.
- Заміна пошкоджених та застарілих конструкцій опор, ліхтарів, освітлювальної арматури, тросів, розтяжок, кабелів, дротів, комунікаційної апаратури.
- Прокладення, перекладення або заміна водостічних, водопровідних, газових, нафтових, каналізаційних та інших труб, та водоприймальних колодязів.
- Установлення нових, відновлення, ремонт та заміна існуючих малих архітектурних форм.
- Відбудова, відновлення зруйнованих частин фундаментів пам’ятників, декоративних скульптур та композицій, елементів обладнання фонтанів та декоративних басейнів із заміною зношених труб та водопровідної арматури фонтанів тощо.