Про Порядок здійснення допорогових закупівель товарів, робіт та послуг через інформаційно-телекомунікаційну систему «Prozorro» в Долинській міській раді

Про Порядок здійснення допорогових закупівель товарів, робіт та послуг через інформаційно-телекомунікаційну систему «Prozorro» в Долинській міській раді

РІШЕННЯ

Від 08.11.2018. № 1394-42/2018

м. Долина

Про Порядок здійснення допорогових закупівель товарів,

робіт та послуг через інформаційно-телекомунікаційну систему «Prozorro»

в Долинській міській раді

Враховуючи обговорення та пропозиції щодо Порядку здійснення допорогових закупівель товарів, робіт та послуг через інформаційно-телекомунікаційну системі «Prozorro» в Долинській міській раді, затвердженого рішенням міської ради від 17.08.2017. № 812-29/2017 «Про здійснення допорогових закупівель» та керуючись Законами України «Про публічні закупівлі» і «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

Вважати такими, що втратили чинність рішення міської ради від 17.08.2017. № 812-29/2017 та рішення міської ради від 22.12.2017. № 1000-34/2017, від 25.01.2018. № 1050-35/2018, від 12.04.2018. № 1138-37/2018.

Міський голова Володимир Гаразд

Документ опубліковано 08 листопада 2018
Чинний
Детальніше