Про програму діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради на 2013 рік

Про програму діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради на 2013 рік

РІШЕННЯ

Від 10.01.2013. № 959-27/2013
м. Долина

Про програму діяльності комунального
підприємства «Управління комунального майна»
Долинської міської ради на 2013 рік

Відповідно до вимог Законів України «Про Загальнодержавну програму реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2009-2014 роки» та «Про житлово-комунальні послуги», на виконання рішення Долинської міської ради «Про Програму реформування системи управління фондом житлових та нежитлових будівель в місті Долина» від 05.12.2012 №889-25/2012, з метою забезпечення функціонування в місті Долина ефективної моделі управління фондом житлових та нежитлових будівель та покращення якості надання житлово-комунальних послуг, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Затвердити програму діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради на 2013 рік (додається).

2. Комунальному підприємству «Управління комунального майна» Долинської міської ради забезпечити виконання заходів Програми.

3. Фінансовому відділу міської ради, виходячи з можливостей доходної частини міського бюджету на 2013 рік, передбачити кошти на виконання заходів Програми.

4. Інформацію про виконання даної Програми заслухати на сесії міської ради в І кварталі 2014 року.

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань житлово-комунального господарства, благоустрою та екології.



Міський голова Володимир Гаразд

Затверджено:

рішенням Долинської міської ради

від 10.01.2013. № 959-27/2013

ПРОГРАМА

діяльності комунального підприємства Долинської міської ради «Управління комунального майна» на 2013 рік

1. Передумови для реалізації Програми.

Програма діяльності комунального підприємства Долинської міської ради «Управління комунального майна» (УКМ) на 2013 рік розроблена для реалізація державної політики щодо регіонального розвитку у сфері житлово-комунального господарства та на виконання вимог Закону України «Про Загальнодержавну програму реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2009-2014 роки», рішень Долинської міської ради «Про Програму реформування системи управління фондом житлових та нежитлових будівель в місті Долина» від 05.12.2012 № 889-25/2012.

Програма спрямована на підвищення ефективності функціонування житлово-комунального господарства міста шляхом розвитку, модернізації та підвищення якості роботи підприємств комунальної власності і приватних підприємств, які надають житлово-комунальні послуги з утримання і технічного обслуговування будинків і прибудинкових територій, а також створення конкурентного середовища на ринку житлово-комунальних послуг, покращення їх якості відповідно до встановлених стандартів.

Зважаючи на те , що житлово-комунальне господарство країни й досі перебуває в незадовільному стані, а у м. Долина протягом 2007-2012рр. проводились різноманітні заходи направлені на покращення реформування житлово-комунального господарства. В основному, впродовж кількох останніх років, зміни здійснювались шляхом оптимізації і покращення роботи житлово-експлуатаційної організації, підтримки створення і діяльності об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ), розвитку ринку житлово-комунальних послуг. Однак, незважаючи на це, проблема стану житлово-комунального господарства міста бажає бути досконалішою.

Беручи до уваги загальнодержавну Програму реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2009-2014 роки, пріоритети обласного управління ЖКГ, ініціативи, бажання та пропозиції мешканців багатоквартирних будинків щодо покращення управління в житловому фонді, пропонується запровадити новітні механізми керування та експлуатацією житловою і нежитловою нерухомістю міста.

2. Мета Програми.

Виходячи з статутних мети та завдань КП «Управління комунального майна», вимог чинного законодавства в сфері житлово-комунального господарства в місті Долина, а також з врахуванням перспективних напрямків роботи в даній сфері, мета програми є багатогранною та включає наступні стратегічні напрямки:

  1. Забезпечення надійної експлуатації житлових та нежитлових будівель міста, підвищення якості їх обслуговування, ефективного та безпечного функціонування, забезпечення задоволення потреб населення в якісних житлово-комунальних, адміністративних та інших послугах відповідно до встановлених нормативів і стандартів.
  2. Здійснення заходів щодо підвищення ефективності управління у багатоквартирному житловому фонді для задоволення потреб населення в житлово-комунальних послугах відповідно до встановлених нормативів і національних стандартів.
  3. Забезпечення інших заходів сталого розвитку для задоволення потреб населення міста.

3. Завдання Програми.

Відповідно до задекларованої мети, програма передбачає вирішення протягом 2013 року наступного ряду завдань:

– збереження об’єктів нерухомості, що належать територіальній громаді м. Долина шляхом забезпечення їх балансоутримання, ефективного управління та технічного обслуговування всього фонду житлових та нежитлових будівель міста;

– залучення громадськості до процесів формування житлової політики та реформування житлово-комунального господарства;

– посилення впливу мешканців будинків на умови свого проживання та якість обслуговування житла шляхом стимулювання створення і підтримки діяльності об’єднань співвласників багатоквартирного будинку;

– вивчення громадської думки щодо якості і рівня житлово-комунального обслуговування населення та моніторинг діяльності суб’єктів в житлово-комунальних відносинах з пошуками максимально ефективних рішень по використанню і експлуатації нерухомості;

– досягнення максимальної поінформованості населення міста щодо розвитку житлового господарства та формування тарифної політики у місті;

– співпраця і залучення додаткових коштів всеукраїнських, міжнародних фінансових установ, донорських організацій та інвестицій громадськості до вирішення соціально-економічних проблем житлово-комунальної галузі міста;

– підтримка громадських ініціатив та сприяння впровадженню проектів сталого розвитку громад, спрямованих на покращення умов проживання, якості надання житлово-комунальних послуг, благоустрою прибудинкових територій тощо;

– організація планування і проведення поточних та капітальних ремонтів ввіреної підприємству нерухомості;

– співфінансування проектів громад спільно із МПВСР/ПРООН;

– розробка і впровадження заходів по енергетичному аудиту нерухомості, сприяння розвитку і застосування технологій енергозбереження та скорочення споживання енергії в процесі експлуатації будинків комунального господарства.


4. Заходи з реалізації програми.

Виходячи з вищенаведених завдань, комунальне підприємство «Управління комунального майна», на виконання мети програми протягом 2013 року планує здійснювати наступні заходи.


4.1. Технічне обслуговування житлової та нежитлової нерухомості:

– проведення загальної інвентаризації технічної документації на об’єкти нерухомого майна та створення єдиного реєстру;

– якісне ведення, надійне зберігання та відновлення технічної документації на об’єкти нерухомого майна (технічні паспорти на житлові будинки, паспорти ліфтового господарства, акти державної комісії про приймання-передавання житлового будинку в експлуатацію, проектно-кошторисна документація зі схемами внутрішньобудинкових мереж водопостачання, каналізації, , тепло-, газо-, електропостачання тощо).

– забезпечення умов до своєчасного проведення планових і позапланових технічних оглядів житлових будинків і нежитлових приміщень;

– здійснення контролю за технічним обслуговування житлових будинків ОСББ та ЖБК;

– здійснення контролю за підготовкою житлового фонду та інженерної інфраструктури до сезонної експлуатації.

4.2. Технічний нагляд за експлуатацією, реконструкцією, поточним, капітальним ремонтом будинків і споруд та прибудинкових територій:

– здійснення контролю за технічним станом будинків та інженерної інфраструктури, які знаходяться в його господарському віданні (балансі, оренді, управлінні, власності, чи утриманні) шляхом уповноваження своїх представників та створення комісій з цією метою;

– проводити огляд основних конструктивних елементів, огороджуючих конструкцій будинків і споруд, інженерних мереж, об’єктів благоустрою, розташованих на прибудинкових територіях (зовнішніх та внутрішньобудинкових систем, під’їзних шляхів і тротуарів), що перебувають в його господарському віданні та складання відповідних актів, приписів, пропозиції, повідомлень.

– активна співпраця з відділом інспекції міської ради в питаннях контролю за станом благоустрою прибудинкових територій житлових і нежитлових будинків міста, інформування щодо виявлених порушень;

– забезпечення умов для своєчасного проведення технічного обслуговування капітального і поточного ремонтів нерухомості відповідно до встановлених стандартів, нормативів, норм та правил;

– виготовлення та замовлення проектно-кошторисних робіт чи іншої технічної документації для проведення капітального чи поточного ремонтів.

4.3. Здійснення функцій утримання на балансі майна, що перебувають в господарському віданні:

– укладання та контроль виконання договорів оренди об’єктів нерухомості;

– нагляд за діяльністю суб’єктів житлово-комунальних відносин;

– сприяння стабільній та ефективній роботі підприємств галузі житлово-комунального господарства, підвищення рівня безпеки систем життєзабезпечення міста;

– здійснення інших функцій балансоутримання, передбачених законодавством.

4.4. Надання адміністративних послуг в сфері житлового господарства:

– введення і супровід інформації про реєстраційний (паспортний) облік громадян;

– надання адміністративних послуг з здійснення реєстраційного обліку громадян міста;

– робота з листами, зверненнями підприємств, організацій, установ та населення з питань , що стосуються житлово-комунального господарства.

4.5. Проведення моніторингу виконання функцій учасниками житлово-комунальних послуг та оцінка норм споживання і якості житлово-комунальних послуг населенню міста:

– проведення соціологічних досліджень (шляхом особистісного спілкування на зборах мешканців будинків, в ході громадських слухань чи зустрічей в громадах; шляхом проведення анкетування мешканців будинків з обов’язковим оприлюдненням у місцевих ЗМІ та Інтернет мережі);

– проведення порівняльних аналізів якості технічного обслуговування та надання житлово-комунальних послуг в будинках, де створено ОСББ чи ЖБК та в будинках, де їх немає (раз в півроку);

– проведення не рідше як один раз у квартал спільних засідань із головами ОСББ та учасниками житлово-комунальних відносин, з метою моніторингу їх діяльності, спільного пошуку шляхів вирішення поточних проблем, а також інформування про шляхи і можливості покращення якості обслуговування, зобов’язання, зміни у законодавстві тощо.


4.6. Проведення системної роботи із ОСББ:

– поточне консультування та інформування правління та членів ОСББ щодо належної експлуатації житлового комплексу;

– надання інформаційної допомоги громадам, які бажають створити ОСББ та самостійно вести фінансово-господарську діяльність свого будинку;

– юридичне консультування громадян, ініціативних груп та ОСББ (консультації на етапах розробки Статутів, підготовки проектів рішень зборів чи правління об’єднань тощо);

– організація та проведення навчань, тренінгів та ознайомчих візитів для ініціативних груп та ОСББ.


4.7. Проведення інформаційно-просвітницької кампанії з інформування населення про діяльність КП «УКМ» та інших суб’єктів житлово-комунальних відносин, тарифну політику, систему реформування ЖКГ міста тощо:

– розміщення агітаційних та інформаційних публікацій в друкованих ЗМІ, інформації у мережі Інтернет та на місцевому радіо з підвідомчих підприємству питань (не менше однієї публікації в місяць);

– розміщення рекламно-тематичних роликів, інтерв’ю, репортажів про діяльність програми та ситуацію у сфері житлового господарства міста;

– проведення громадських слухань та дворових зустрічей із жителями багатоквартирних будинків з метою інформування населення про діяльність програми та ситуацію у сфері житлового господарства міста, прийняття колективних рішень стосовно шляхів вирішення проблемних питань окремих будинків;

– проведення індивідуальних консультацій громадян шляхом особистого прийому громадян посадовими особами КП «УКМ».

4.8. Організацію планування та проведення капітального ремонту майна, що перебуває в його господарському віданні.

Перелік проектів у сфері капітального ремонту житлового фонду, реалізацію яких заплановано здійснити в 2013 році наведений у Додатку 1 з вказанням очікуваних джерел фінансування.


4.9. Співпраця та співфінансування проектів громад, спільно із МПВСР/ПРООН.

Муніципальна програма врядування та сталого розвитку (МПВСР) Програми розвитку Організації Об’єднаних націй (ПРООН) надає широкі можливості вирішення проблем окремих громад як шляхом фінансування ремонтів багатоквартирних будинків, де створені ОСББ, так і шляхом організації проведення і участі в обмінних візитах кращих практик, вивченні досвіду, навчанні тощо. А тому в рамках задекларованої співпраці м. Долина та МПВСР/ПРООН необхідно здійснювати ряд обов’язкових функцій:

4.9.1. Здійснення інформування та консультування мешканців міста про можливості вирішення проблем будинку шляхом участі у МПВСР/ПРООН та інших програм підтримки житлово-комунальної галузі:

– розміщення інформації про заходи, діяльність, пріоритети і можливості МПВСВ/ПРООН в ЗМІ та офіційному веб-сайті міста (не менше двох публікацій в квартал);

– презентація програм стимулювання діяльності громадських формувань (ОСББ, ОСН, благодійні фонди, громадські організації) шляхом інформування на загальних зборах громад.

4.9.2. Розробка, погодження і технічних супровід проектних заявок для активних громад м. Долина шляхом участі у Програмі МПВСР/ПРООН:

– розробка проектних заявок та подання їх у МПВСР/ПРООН;

– допомога в проведення загальних зборів з громадськими формуваннями по співпраці із МПВСР/ПРООН, визначенню пріоритетних проблем, вибору підрядних організацій, проведення спільного оцінювання та громадського аудиту тощо;

– консультування та технічний супровід проектних заявок під час реалізації, що підтримані МПВСР/ПРООН;

– допомога громадам у проведення громадського аудиту;

– організація візитів експертів МПВСР/ПРООН на заплановані місця реалізації проектів;

– контроль над перерахуванням і використанням коштів громадами;

– контроль над повним виконанням громадами усіх своїх зобов’язань та вимог МПВСР/ПРООН і муніципалітету.

– підготовка і подання проміжних і остаточних звітів про хід виконання (закінчення) проектів громад до МПВСР/ПРООН та міської ради;

– підготовка і подання у МПВСР/ПРООН квартальних звітів по реалізації спільних проектів та напрямках співпраці;

– підготовка і подання звітів до міської ради.

4.10. Здавання в оренду об’єктів, що перебувають у власності територіальної громади міста.

4.10.1. Протягом І кварталу 2013р. плануються виконати наступні заходи:

на протязі лютого 2013р. сформувати та в подальшому супроводжувати базу даних про об’єкт оренди (повна інформація з технічними характеристиками);

протягом січня 2013р. переукласти та/або укласти нові договори оренди нерухомого майна з орендарями ;

Заключити угоди про відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого нерухомого майна;

розробити механізм контролю за цільовим використанням орендованих приміщень ;

визначити механізм оперативного реагування на порушення орендарями договірних зобов’язань ;

Визначити кількісні та якісні критерії ефективності роботи підприємства з проведенням аналізу економічної доцільності здачі об’єктів в оренду.

4.10.2. Протягом 2013 року плануються виконати наступні заходи:

Здійснювати нарахування та контроль надходжень орендної за надані в оренду об’єкти;

Вести претензійно-позовну роботу по ліквідації заборгованості з орендної плати;

Проводити постійний контроль на дотримання орендарями правил утримання будівель в належному технічному стані.


5. Фінансування Програми.

Виконавцем Програми є комунальне підприємство «Управління комунального майна» Долинської міської ради. Відповідно, джерелами фінансування передбачених у ній заходів є міський бюджет, власні доходи підприємства та інші залучені кошти.

Виконавець забезпечує здійснення усіх заходів Програми та звітує перед міською радою.

Структура планових доходів та витрат

КП «Управління комунального майна» на виконання програми


Таблиця 1 – Планові доходи підприємства на 2013 рік

з/п

Статті доходів

Сума на рік, грн.

1

Власні доходи підприємства, в т.ч.:

323 000,00

1.1

Організація технічного нагляду (балансоутримання)

190 000,00

1.2

Надання адміністративних послуг,

77 000,00

1.3

Інші доходи

56 000,00

2

Фінансування з міського бюджету, в т.ч.:

102 000,00

2.1

Підтримка діяльності ОСББ , співпраця з ПРООН-МПВСР, робота з громадами

60 000,00

2.2

Організація утримання об’єктів нерухомості , що є власністю територіальної громади міста

42 000,00

Разом:

425 000,00


Таблиця 2 – Видатки на реалізацію програми на 2013 рік

з/п

Статті видатків

Сума на рік, грн.

1

Заробітна плата і нарахування

407 000,00

2

Накладні витрати

18 000,00

Разом:

425 000,00

6. Очікувані результати виконання програми

За підсумками реалізації програми в 2013 році очікуються досягнення наступних результатів:

– поліпшення якості житлово-комунального обслуговування населення;

– покращення контроль за технічним станом, загальною експлуатацією та якістю ремонтних робіт у житлових і нежитлових будинках;

– створення сприятливих умови для розвитку конкурентного середовища управлінських структур, підприємств, організацій щодо утримання житлових будинків;

– поліпшення умов безпечного проживання населення міста у багатоквартирних будинках;

– підвищення соціальної мобілізації мешканців щодо утримання і обслуговування багатоквартирних будинків;

– відкриття можливостей створення власної управлінської структури для вирішення проблеми утримання будинків;

– створення сприятливих умов для залучення інвестицій, позабюджетних коштів у розвиток об’єктів житлового господарства;

– створення прозорого механізму взаємодії між виконавчими органами міської ради, підприємствами та громадськістю, спрямованого на вирішення проблемних питань у сфері житлово-комунального господарства;

– цільове та раціональне використання коштів мешканців на утримання житлових будинків;

– забезпечення умов безпечного проживання населення міста;

– поліпшення фізичного стану житлового фонду міста у цілому.

Додаток 1

до програми роботи

КП «УКМ» на 2013 рік

ПЕРЕЛІК ПРОЕКТІВ

у сфері капітального ремонту житлового фонду,

реалізацію яких заплановано здійснити в 2013 році

п/п

Назва проекту (заходу)

Адреса об’єкта

Загальна вартість проекту, грн.

Джерела фінансування, грн.

Міський бюджет

ПРООН

Інші джерела*

1

2

3

4

5

6

7

1. Капітальний ремонт житлового фонду ОСББ (в рамках співпраці з ПРООН-МПВСР):
в т.ч. основні проекти**:

1.1

Капітальний ремонт даху ОСББ «Під горіхом»

буд. №4 по вул. Обліски

282 370,00

173 805,00

87 465,00

21 100,00

1.2

Відновлення системи водовідведення та ремонт фундаменту будинкуОСББ «Добробут на Облісках»

буд. №24-Б по вул. Обліски

184 594,00

111 001,00

55 859,00

17 734,00

1.3

Дофінансування попередніх проектів з ПРООН-МПВСРБО «Піклувальна рада садка «Золота рибка»

14 884,00

14 884,00

в т.ч. додаткові проекти***:

1.4

Капітальний ремонт дахуОСББ «Рідний дім на Облісках»

буд. №20-А по вул. Обліски

222 763,00

133 953,00

67 410,00

21 400,00

1.5

Капітальний ремонт дахуОСББ «Рідний дім на Облісках»

буд. №22-А по вул. Обліски

218 600,00

131 450,00

66 150,00

21 000,00

Разом по Розділу 1

923 211,00

565 093,00

276 884,00

81 234,00



1

2

3

4

5

6

7

2. Капітальний ремонт житлового фонду ОСББ (в рамках залучення коштів пільгового державного кредиту):

2.1

Капітальний ремонт підвалу (дренажної системи) ОСББ «В городку», буд. №23 по пр. Незалежності, м. Долина

198 029,00

20 000,00

178 029,00

2.2

Капітальний ремонт підвалу (дренажної системи) та заміна вікон в під’їздах на енергозберігаючі ОСББ «Добробут на Облісках»

буд. №24-Б по вул. Обліски, м. Долина

216 592,00

50 000,00

166 592,00

2.3

Капітальний ремонт підпірної стіни та заміна вікон в під’їздах на енергозберігаючіОСББ «Каштан на Облісках»

буд. №2 по вул. Обліски,
м. Долина.

27 968,00

27 968,00

2.4

Капітальний ремонт дахуОСББ «Затишна оселя на Незалежності 2», буд. №2 по пр. Незалежності, м. Долина

194 446,00

50 000,00

144 446,00

Разом по Розділу 2

637 035,00

120 000,00

517 035,00

3. Капітальний ремонт житлового фонду (титульні списки):в т.ч. основні проекти**:

3.1

Капітальний ремонт несучих стінбуд. №16-А по вул. Грушевського, м. Долина

141 841,00

141 841,00

3.2

Реконструкція вентиляційних каналівбуд. №13 по вул. Хмельницького, м. Долина

58 159,00

58 159,00

3.3

Капітальний ремонт системи водовідведеннябуд. №18 по вул. Чорновола, м. Долина

90 000,00

90 000,00

в т.ч. додаткові проекти***:

3.4

Капітальний ремонт м’якої покрівлібуд. №10 по вул. Чорновола, м. Долина

90 000,00

90 000,00

3.5

Капітальний ремонт м’якої покрівлібуд. №15 по пр. Незалежності, м. Долина

86 400,00

86 400,00

3.6

Капітальний ремонт м’якої покрівлібуд. №17 по пр. Незалежності, м. Долина

86 400,00

86 400,00

3.7

Ремонт водозливної системи дахубуд. №22 по вул. Обліски, м. Долина

30 000,00

30 000,00

1

2

3

4

5

6

7

3.8

Ремонт водозливної системи дахубуд. №20-Б по вул. Обліски, м. Долина

40 000,00

40 000,00

3.9

Ремонт водозливної системи дахубуд. №20 по вул. Обліски, м. Долина

25 000,00

25 000,00

3.10

Ремонт водозливної системи дахубуд. №4 по вул. Довбуша, м. Долина

15 000,00

15 000,00

3.11

Ремонт водозливної системи дахубуд. №2,2-А по вул. Довбуша, м. Долина

8 000,00

8 000,00

Разом по Розділу 3

670 800,00

580 800,00

90 000,00

4. Капітальний ремонт та обслуговування ліфтового господарства:в т.ч. основні проекти**:

4.1

Капітальний ремонт ліфтів з проведенням протиаварійних робіт, експертних обстежень та повних технічних оглядівбуд. №18 по вул. Чорновола (1,2,3,4,5 під.), буд. №16 по вул. Чорновола (1,2 під.), буд. №34 по вул. Обліски (1,3 під.), буд. №15 по пр. Незалежності (1,2 під.) та інші.

100 000,00

100 000,00

в т.ч. додаткові проекти***:

4.2

Заміна ліфтабуд. №10 по вул. Чорновола, м. Долина

250 000,00

250 000,00

Разом по Розділу 4

350 000,00

350 000,00

ВСЬОГО

2 581 046,00

1 615 893,00

276 884,00

688 269,00




* – під іншими джерелами розуміються, будь-які додаткові, не заборонені чинним законодавством кошти, окрім вказаних в таблиці основних джерел фінансування (кошти мешканців або ОСББ, кредитні ресурси, безповоротне фінансування з боку інших установ та організацій тощо).

** – основними проектами в даному випадку вважаються першочергові, на реалізацію яких передбачене фінансування в міському бюджеті м. Долина на 2013 рік та/або вже остаточно погоджене виділення коштів співфінансування з боку організацій партнерів (ПРООН).

*** – додатковими проектами в даному випадку вважаються всі інші на реалізацію яких на момент прийняття рішення міської ради про міський бюджет на 2013 рік не передбачено коштів фінансування з міського бюджету та/або не погоджено фінансування з боку організацій партнерів (ПРООН). Реалізація даних проектів є можливою за умови перегляду міського бюджету та/або наявності вільного залишку бюджетних призначень від реалізації основних проектів та/або наявності погодженого фінансування з боку інших джерел.

Додаток 2

до програми роботи

КП «УКМ» на 2013 рік

ПЕРЕЛІК ПРОЕКТІВ

у сфері капітального ремонту фонду нежитлових будівель

що перебувають у власності територіальної громади м. Долина,

реалізацію яких заплановано здійснити в 2013 році

п/п

Назва проекту (заходу)

Адреса об’єкта

Загальна вартість проекту, грн.

Джерела фінансування, грн.

Міський бюджет

Інші джерела*

1.1

Капітальний ремонт приміщення малого концертного залу Долинської дитячої школи естетичного виховання ім. Мирослава Антоновича буд. №9 по вул. Котляревського, м. Долина

250 000,00

100 000,00

150 000,00

ВСЬОГО

250 000,00

100 000,00

150 000,00


* – під іншими джерелами розуміються, будь-які додаткові, не заборонені чинним законодавством кошти, окрім вказаних в таблиці основних джерел фінансування (кошти мешканців або ОСББ, кредитні ресурси, безповоротне фінансування з боку інших установ та організацій тощо).

Документ опубліковано 10 січня 2013
Чинний
Детальніше