Про програму діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради на 2014 рік

Про програму діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради на 2014 рік

РІШЕННЯ

Від 17.02.2014. № 1441-42/2014
м. Долина

Про програму діяльності комунального
підприємства «Управління комунального майна»
Долинської міської ради на 2014 рік

Відповідно до вимог Законів України «Про Загальнодержавну програму реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2009-2014 роки» та «Про житлово-комунальні послуги», з метою забезпечення функціонування в місті Долина ефективної моделі управління фондом житлових та нежитлових будівель, покращення якості надання житлово-комунальних послуг, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Затвердити програму діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради на 2014 рік (додається).

2. Комунальному підприємству «Управління комунального майна» Долинської міської ради забезпечити виконання заходів Програми.

3. Фінансовому відділу міської ради, виходячи з можливостей доходної частини міського бюджету на 2014 рік, передбачити кошти на виконання заходів Програми.

4. Інформацію про виконання даної Програми заслухати на сесії міської ради в І кварталі 2015 року.


5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань житлово-комунального господарства, благоустрою та екології.


Секретар міської ради Віктор Гошилик

Затверджено:

рішенням міської ради

від 17.02.2014. № 1441-42/2014

ПРОГРАМА

діяльності комунального підприємства Долинської міської ради «Управління комунального майна» на 2014 рік

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Програма діяльності комунального підприємства Долинської міської ради «Управління комунального майна» на 2014 рік (далі – Програма) розроблена відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Бюджетного Кодексу України, Закону України «Про загальнодержавну програму реформування та розвитку житлово-комунального господарства на 2009-2014 роки», Закону України «Про житлово-комунальні послуги», рішень Долинської міської ради «Про Програму реформування системи управління фондом житлових та нежитлових будівель в місті Долина» від 05.12.2012 № 889-25/2012р., із врахуванням основних напрямків стратегії реформування житлово-комунального господарства України, з метою підвищення ефективності управління житловим фондом міста, технічного обслуговування будівель, покращення якості надання житлово-комунальних послуг, ефективного використання майна обласної комунальної власності, а також впорядкування відносин, пов’язаних з наданням в оренду об’єктів обласної комунальної власності, забезпечення повного і своєчасного внесення платежів до бюджету.

Підприємство КП «УКМ» почало свою діяльність із 01 січня 2013 року із наступною штатною структурою: директор, бухгалтер, заступник директора, головний інженер, інженер з експлуатації та ремонту, адміністратор бази даних, офіс-адміністратор, економіст (0,5 ставки); разом – 7,5 штатних одиниць.

Протягом року підприємство здійснювало ряд важливих завдань та функцій, відповідно до своєї статутної діяльності та програми діяльності КП «УКМ» на 2013р. Проте, все ж таки, основним напрямком роботи підприємства залишається вжиття заходів з утримання житлових і не житлових приміщень та реалізації якісних послуг населенню міста з утримання, обслуговування і експлуатації будинків, споруд та прибудинкових територій, а також забезпечення належної експлуатації, підвищення експлуатаційної привабливості та збереження майна комунальної власності територіальної громади м. Долина.

Кошти, отримані за результатами господарської діяльності чи в якості субвенції (дотації) від Долинської міської ради, використовуються підприємством КП «УКМ» на відшкодування власних витрат, пов’язаних із виконанням статутних завдань та делегованих міською радою функцій (матеріальне забезпечення працівників ( зарплата ), накладні витрати, на розвиток матеріально-технічної бази), а також на реалізацію проектів у сфері капітального ремонту житлового фонду міста.

Однак на кінець 2013 року фінансово-господарське становище підприємства КП «УКМ» серйозно ускладнилось. Це пов’язано із кількома причинами.

По-перше, у зв’язку із зміною законодавства деякі функції в сфері регулювання обліку та реєстрації місця громадян, які здійснювало КП «УКМ» і отримувало доходи, були передані Державній міграційній службі. Внаслідок цього власні доходи підприємства суттєво знизились. А тому було скорочено посаду адміністратор бази даних.

По-друге, витрати КП «УКМ» на управління об’єктами нерухомого комунального майна територіальної громади м. Долина, що згідно договору перебуває в оперативному управлінні (на балансі) підприємства, компенсовуються не в повному обсязі.

Тому з метою реалізації основних статутних завдань, виконання основних функцій та делегованих, органом місцевого самоврядування, повноважень, враховуючи фінансове становище підприємства, необхідно продовжити підтримку підприємства та фінансування Програми діяльності КП «УКМ» у 2014р. Реалізація даної Програми забезпечить належне вирішення питань, пов’язаних із упорядкуванням та належним утриманням комунального майна територіальної громади м. Долина, та питань, пов’язаних з належною експлуатацією і обслуговування багатоквартирних житлових будинків, нежитлових споруд та прибудинкових територій, системним контролем за ОСББ і Виконавцем послуг із утриманням будинків, загального ремонту та комплексного капітального покращення всього житлового і нежитлового фонду міста.

2. МЕТА ПРОГРАМИ

Виходячи з статутних мети та завдань КП «Управління комунального майна», вимог чинного законодавства в сфері житлово-комунального господарства в місті Долина, а також з врахуванням перспективних напрямків роботи в даній сфері, мета програми є багатогранною та включає на 2014 рік наступні стратегічні напрямки:

2.1. Забезпечення надійної експлуатації житлових та нежитлових будівель міста, підвищення якості їх обслуговування, ефективного та безпечного функціонування, забезпечення задоволення потреб населення в якісних житлово-комунальних, адміністративних та інших послугах відповідно до встановлених норм, правил, положень і стандартів.

2.2. Здійснення заходів щодо підвищення ефективності управління у багатоквартирному житловому фонді для задоволення потреб населення в житлово-комунальних послугах відповідно до встановлених нормативів і національних стандартів.

2.3. Покращення управління, збереження та підвищення експлуатації комунального майна територіальної громади м. Долина.

2.4. Впорядкування відносин, пов’язаних з наданням в оренду об’єктів комунальної власності.

2.5. Забезпечення інших заходів сталого розвитку для задоволення потреб населення міста.


3. ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ

Відповідно до вже зазначеної мети, Програма протягом 2014 року передбачає вирішення наступного ряду завдань:

– підтримка діяльності та забезпечення належного функціонування підприємства КП «УКМ»;

– забезпечення належної експлуатації, підвищення експлуатаційної привабливості та збереження об’єктів нерухомості і майна комунальної власності територіальної громади м. Долина

– здійснювати найбільш ефективне управління, контроль над технічним і якісним обслуговуванням та утриманням всього фонду житлових та нежитлових будівель міста.

– посилення впливу мешканців багатоквартирних будинків на умови свого проживання та якість обслуговування і покращення житла шляхом самоорганізації та дольової участі у ремонті житлових будинків;

– планування, організація, та контроль щодо проведення поточних і капітальних ремонтів багатоквартирних будинків, споруд та комплексів, що перебувають в управлінні (на балансі) підприємства;

– співпраця і залучення додаткових коштів всеукраїнських, міжнародних фінансових установ, донорських організацій та інвестицій громадськості до вирішення соціально-економічних проблем житлово-комунальної галузі міста;

– підтримка громадських ініціатив та сприяння впровадженню проектів сталого розвитку громад, спрямованих на покращення умов проживання, якості надання житлово-комунальних послуг, благоустрою прибудинкових територій тощо;

– вивчення громадської думки щодо якості і рівня житлово-комунального обслуговування населення та моніторинг діяльності суб’єктів в житлово-комунальних відносинах з пошуками максимально ефективних рішень по використанню і експлуатації нерухомості;

– залучення громадськості до процесів формування житлової політики та реформування житлово-комунального господарства;

– розробка і впровадження заходів по енергетичному аудиту нерухомості, сприяння розвитку і застосування технологій енергозбереження та скорочення споживання енергії в процесі експлуатації багатоквартирних будинків та об’єктів комунальної власності.

– забезпечення оптимальних витрат коштів розпорядником яких являється КП «УКМ».

4. ЗАХОДИ З РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ

На виконання мети, статутних та програмних завдань, протягом 2014 року комунальне підприємство «Управління комунального майна» планує здійснювати наступні заходи.


4.1. Технічний контроль обслуговування житлової та нежитлової нерухомості:

– якісне ведення, надійне зберігання та доповнення технічної документації на об’єкти нерухомого майна (технічні паспорти на житлові будинки, паспорти ліфтового господарства, акти державної комісії про приймання-передавання житлового будинку в експлуатацію, проектно-кошторисна документація зі схемами внутрішньобудинкових мереж водопостачання, каналізації, електропостачання тощо).

– забезпечення умов та контроль до своєчасного проведення планових і позапланових технічних оглядів житлових будинків і нежитлових приміщень;

– здійснення контролю технічного обслуговування житлових будинків ОСББ та ЖБК , що включає участь в проведенні планових і позапланових оглядів основних конструктивних елементів, огороджуючих конструкцій будинків і споруд, інженерних мереж, об’єктів благоустрою, розташованих на прибудинкових територіях (зовнішніх та внутрішньобудинкових систем, під’їзних шляхів і тротуарів), що перебувають в оперативному управлінні (балансі) підприємства із складання відповідних актів, приписів, пропозиції, повідомлень;

– здійснення контролю за технічним станом будинків та інженерної інфраструктури, та підготовкою їх до сезонної експлуатації.

– активна співпраця з відділом інспекції міської ради в питаннях контролю за станом благоустрою прибудинкових територій житлових і нежитлових будинків міста, інформування щодо виявлених порушень.


4.2. Технічний нагляд і контроль за проведенням ремонтних робіт реконструкцією, будинків, споруд та прибудинкових територій:

– забезпечення умов для своєчасного проведення технічного обслуговування капітального і поточного ремонтів нерухомості відповідно до встановлених стандартів, нормативів, норм та правил;

– здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва , реконструкції чи ремонту.

– замовлення проектно-кошторисних робіт чи іншої технічної документації для проведення капітального чи поточного ремонтів.


4.3. Здійснення функцій управління та утримання на балансі підприємства комунального майна територіальної громади м. Долина:

– проведення інвентаризації технічного стану будівель ДНЗ та ЗОШ з метою складання та доведення планів проведення ремонтних робіт;

– проведення загальної інвентаризації та створення єдиного реєстру неприватизованих квартир у багатоквартирних будинках міста;

– укладання та контроль виконання договорів оренди об’єктів нерухомості;

– укладання угод про відшкодування витрат балансоутримувача на управління нерухомого майна комунальної власності територіальної громади м. Долина;

– постійний контроль на дотримання орендарями правил утримання приміщень та будівель в належному технічному стані;

– здійснювати розрахунок, нарахування та контроль надходжень орендної плати за надані в оренду об’єкти;

– вести претензійно-позовну роботу по ліквідації заборгованості з орендної плати;

– нагляд за діяльністю суб’єктів житлово-комунальних відносин;

– сприяння стабільній та ефективній роботі підприємств галузі житлово-комунального господарства, підвищення рівня безпеки систем життєзабезпечення міста;

– здійснення інших функцій балансоутримання, передбачених законодавством;

– врегулювання питання щодо визначення цільового призначення не житлових приміщень в багатоквартирних житлових будинках.


4.4. Надання адміністративних послуг в сфері житлового господарства:

– робота з листами, зверненнями підприємств, організацій, установ та населення з питань, що стосуються житлово-комунального господарства;

– надання адміністративних послуг населенню міста (посвідчення довіреностей, видання довідок, характеристик тощо);

– надання інформаційно-консультаційної допомоги громадам, які бажають створити чи вже створили ОСББ та самостійно здійснюють фінансово-господарську діяльність об’єднання.


4.5. Проведення моніторингу суб’єктів житлово-комунальних відносин, їх аналіз та врегулювання, оцінка норм споживання і якості надання житлово-комунальних послуг населенню міста:

– проведення соціологічних спостережень (шляхом особистісного спілкування на зборах мешканців будинків, в ході громадських слухань чи зустрічей в громадах; шляхом проведення анкетування мешканців будинків з обов’язковим оприлюдненням у місцевих ЗМІ та Інтернет мережі);

– розробка та впровадження регуляторних актів в сфері житлово-комунальних відносин м. Долина;


4.6. Проведення інформаційно-просвітницької кампанії з інформування населення про діяльність КП «УКМ» та інших суб’єктів житлово-комунальних відносин, тарифну політику, систему реформування ЖКГ міста тощо:

– інформування правління та членів ОСББ щодо належної експлуатації житлового комплексу шляхом поточного консультування та організації проведення круглих столів (засідань);

– розміщення агітаційних та інформаційних публікацій в друкованих ЗМІ, інформації у мережі Інтернет та на місцевому радіо з підвідомчих підприємству питань (не менше однієї публікації в місяць);

– розміщення рекламно-тематичних роликів, інтерв’ю, репортажів про діяльність програми та ситуацію у сфері житлового господарства міста;

– проведення громадських слухань та дворових зустрічей із жителями багатоквартирних будинків з метою інформування населення про діяльність програми та ситуацію у сфері житлового господарства міста, прийняття колективних рішень стосовно шляхів вирішення проблемних питань окремих будинків;

– проведення індивідуальних консультацій громадян шляхом особистого прийому громадян посадовими особами КП «УКМ».

4.7. Організація планування та проведення капітального ремонту майна, що перебуває в господарському віданні підприємства.

Перелік проектів у сфері капітального ремонту житлового фонду, реалізацію яких заплановано здійснити в 2014 році наведений у Додатку 1 з зазначенням очікуваних джерел фінансування.

Крім того, з метою запровадження в місті Долина роботи комплексної довготермінової програми покращення енергоефективності багатоквартирних житлових будинків, підприємством у 2014 році буде розроблено відповідний пакет нормативних актів та здійснено підготовку до реалізації кількох пілотних проектів. Відбір будинків для участі в даній програмі передбачається за умови дольової участі мешканців, на конкурсних засадах.

5. ФІНАНСУВАННЯ ПРОГРАМИ

Для виконання запланованих заходів та завдань, ефективне здійснення делегованих повноважень та забезпечення належного функціонування підприємства КП «УКМ» необхідна фінансова підтримка.

Джерелами фінансування Програми є кошти міського бюджету, залучені бюджетні кошти інших рівнів, власні доходи підприємства та інші джерела, які не заборонені законодавством.

Виконавцем Програми є комунальне підприємство «Управління комунального майна» Долинської міської ради. Виконавець Програми повністю забезпечує реалізацію усіх запланованих завдань і заходів в рамках даної Програми за умови повного і вчасного фінансування та звітує перед міською радою.

Для виконання завдань і заходів Програми на 2014 рік та досягнення позитивних результатів, необхідне фінансування у загальній сумі 391 726 грн., в тому числі з міського бюджету – 170 000 грн.


Таблиця 1

Витрати на Програму діяльності КП «УКМ» на 2014р.

Розрахунок трудової участі в виробничих процесах КП “УКМ” та витрат на такі процеси

з/п

Посада

Оплата праці в рік. (з ЄСВ – 36.77%)

Назва трудового процесу з трудовою участю працівників підприємства в ньому, %

Управління нерух. ОМС (п.4.3)

Здійснення технічного нагляду (п.4.1. та 4.2.)

Організація тех. обсл. ОСББ

(п.4.1. та 4.2.)

Організація тех. Обсл. (п.4.1. та 4.2.)

%

грн.

%

грн.

%

грн.

%

грн.

Адміністрація

1

Директор

88 900,50

50%

44 450

0%

5%

4 445

45%

40 005

2

Бухгалтер-економіст

59 084,64

50%

29 542

0%

10%

5 909

40%

23 634

Загальний відділ

3

Заступник директора, нач. загального відділу

68 932,08

70%

48 252

0%

0%

30%

20 680

4

Офіс-адміністратор

34 466,04

50%

17 233

0%

20%

6893.2

30%

10 340

Інженерно-технічний відділ

5

Головний інженер, начальник інженерно-технічного відділу

68 932,08

0%

100%

68 932

0%

0%

6

Інженер з організації експлуатації та ремонту

49 237,20

50%

24 619

0%

15%

7385.6

35%

17 233

Разом оплата праці

369 553

164 097

68 932

24 632

111 892

Разом накладних витрат, 6%

22 173

9846

4136

1478

6713

Всього витрат

391 726

173 942

73 068

26 110

118 605


Таблиця 2

Фінансування заходів Програми діяльності КП «УКМ» на 2014р.

1. Власні джерела покриття витрат

Вид послуги (платник)

грн. в рік.

1.1

Організація технічного обслуговування (ТзОВ «Долина-Сервіс»)

120 000

1.2

Організація технічного обслуговування (ОСББ, орендарі комунальної нерухомості)

28 000

1.3

Інші планові доходи від населення м. Долина (надання консалтингових послуг, посвідчення довіреностей на представництво в суді)

658

1.4

Надання послуг розпорядникам коштів міського бюджету по технічному нагляду за роботами в межах капітальних видатків (2,5% від суми видатків на капремонт, поточний ремонт, реконструкцію, утримання доріг тощо)

73 068

Разом власних доходів

221 726

2. Фінансування з міського бюджету

2.1

Цільове фінансування з міського бюджету на виконання делегованих функцій (30% доходів від оренди комунального майна, організація технічного обслуговування майна територіальної громади що перебуває в пільговій оренді, виконання функцій організації технічного обслуговування будівель ДНЗ і НВК в якості замовника робіт тощо)

170 000

Разом фінансування з міського бюджету

170 000

ВСЬОГО

391 726

6. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

Виконання Програми в 2014 році дасть змогу:

– забезпечити належне утримання та експлуатацію майна комунальної власності, що перебуває в оперативному управлінні (на балансі) підприємства;

– покращити контроль за технічним станом, загальною експлуатацією та якістю ремонтних робіт у житлових будинках і нежитлових спорудах міста;

– поліпшити фізичний стан житлового і нежитлового фонду міста в цілому шляхом проведення капітальних і поточних ремонтів;

– запровадити систему енергоефективних заходів на багатоквартирних житлових будинках за дольової участі мешканців;

– поліпшити загальну якість житлово-комунального обслуговування населення в сфері утримання будинків, споруд та прибудинкових територій.

Додаток 1

до Програми діяльності

КП «УКМ» на 2014 рік

ПЕРЕЛІК ПРОЕКТІВ

у сфері ремонту будинків, споруд, комплексів та об’єктів комунальної власності

реалізацію яких заплановано здійснити в 2014 році

з/п

Назва проекту (заходу)

Адреса об’єкта

Орієнтовна загальна вартість

(грн.)

Джерела фінансування,

(орієнтовно) (грн.)

міський бюджет

ОСББ, інші джерела*

1

2

3

4

5

6

1. Капітальний ремонт житлового фонду (титульні списки)
в т.ч. основні проекти**:

1.1

Капітальний ремонт даху буд. №20 по вул. Обліски

190 000

100 000

90 000

1.2

Капітальний ремонт даху буд. №20-б по вул. Обліски

188 000

100 000

88 000

1.3

Капітальний ремонт даху буд. №22 по вул. Обліски

194 000

100 000

94 000

1.4

Капітальний ремонт даху буд. № 8 по пр. Незалежності

60 000

40 000

20 000

1.5

Капітальний ремонт даху буд. (гуртожитку) № 14-а по вул. Грушевського

168 000

120 000

48 000

1.6

Капітальний ремонт даху буд. №20-А по вул. Обліски
(ОСББ «Рідний дім на Облісках»)

200 000

120 000

80 000

1.7

Капітальний ремонт даху буд. №22-А по вул. Обліски
(ОСББ «Наша фортеця на Облісках»)

198 000

120 000

78 000

в т.ч. додаткові проекти***:

1.8

Капітальний ремонт даху буд. № 4 по вул. Пушкіна

60 000

30 000

30 000

1.9

Капітальний ремонт м’якої покрівлі буд. №10 по вул. Чорновола

40 000

20 000

20 000

1.10

Капітальний ремонт даху буд. №2 по пр. Незалежності
(ОСББ «Затишна оселя на Незалежності 2»)

194 446

50 000

144 446

1.11

Капітальний ремонт підвалу (дренажної системи) буд. №23 по пр. Незалежності
(ОСББ «В городку»)

198 029

20 000

178 029

1

2

3

4

5

6

1.12

Капітальний ремонт підпірної стіни та заміна вікон в під’їздах на енергозберігаючі буд. №2 по вул. Обліски
(ОСББ «Каштан на Облісках»)

27 968

27 968

1.13

Ремонт водозливної системи даху буд. №4 та 4а по вул. Довбуша

30 000

15 000

15 000

1.14

Ремонт водозливної системи даху буд. №2 та №2-А по вул. Довбуша

30 000

15 000

15 000

1.15

Ремонт (реконструкція) зовнішніх підвідних мереж електропостачання буд. (гуртожитку) № 14-а та 16а по вул. Грушевського

50 000

50 000

1.16

Ремонт водозливної системи даху вул. Грушевського, 1а,1 б, 3а , 6, 15. 28а

90 000

67470

37 530

РАЗОМ по Розділу 1

1 918 443

967470

950 973

2. Капітальний ремонт та обслуговування ліфтового господарства
в т.ч. основні проекти**:

2.1

Ремонт ліфтів з виконанням непередбачених робіт капітального характеру після проведення експертних обстежень.
Проведення експертних обстежень та повних технічних оглядів
буд. №18 по вул. Чорновола (1, 2 під.);
буд. №16 по вул. Чорновола (1, 2 під.);
буд. №34 по вул. Обліски (1, 3 під.);
буд. № 12 по вул. Чорновола (1, 2, 3 під.);
буд. № 13 по вул. Б.Хмельницького (1, 2 під.); буд. № 13 по пр. Незалежності (1, 2 під.);
буд. №4 по пр. Незалежності (1, 2, 3, 4, 5 під.); буд. №10 по пр. Чорновола (1 під.);
буд.№17 по пр. Незалежності (1, 2 під.).

60 000

60 000

_

в т.ч. додаткові проекти***:

2.2

Заміна ліфта (в рамках фінансування по державній програмі) буд. №10 по вул. Чорновола

305000

35 000

270 000

РАЗОМ по Розділу 2

365 000

95 000

270 000

3. Інші заходи
3.1. Заходи передбачені програмою участі депутатів міської ради у соціально-
економічному розвитку м. Долина на 2014 рік (детальний перелік робіт буде
визначено відповідною програмою)

100 000

100 000

3.2. Капітальний ремонт приміщення в будинку по вул. Обліски 34 для
облаштування квартири

50 000

50 000

3.3. Заходи по підвищенню енергоефективності багатоквартирних житлових
будинків (на умовах дольової участі та конкурсного відбору учасників) на 2014 рік
– реалізація пілотних проектів

300 000

300 000

3.4. Капітальний ремонт дошкільних закладів та НВК ****

350 000

350 000

1

2

4

5

6

3.5. Капітальний ремонт огорож дошкільних закладів та НВК

200 000

200 000

3.6. Капітальний ремонт приміщення комунальної власності по вул. Бандери 3

80 000

80 000

3.7. Виготовлення технічної документації на будинки, що передаються на баланс
ОСББ

30 000

30 000

РАЗОМ по Розділу 3

1 125 000

1 125 000

ВСЬОГО

3 393 443

2 122 470

1 220 973


Примітка:

* – під іншими джерелами розуміються, будь-які додаткові, не заборонені чинним законодавством кошти, окрім вказаних в таблиці основних джерел фінансування (кошти мешканців(Споживачів послуги з утримання будинків) або ОСББ, кредитні ресурси, безповоротне фінансування з боку інших установ та організацій тощо).
** – основними проектами в даному випадку вважаються першочергові, на реалізацію яких передбачене фінансування в міському бюджеті м. Долина на 2014 рік та/або вже остаточно погоджене виділення коштів співфінансування з боку організацій партнерів (Виконавці послуги з утримання будинків, ОСББ).
*** – додатковими проектами в даному випадку вважаються всі інші на реалізацію яких на момент прийняття рішення міської ради про міський бюджет на 2014 рік не передбачено коштів фінансування з міського бюджету та/або не погоджено фінансування з боку організацій партнерів (Виконавці послуги з утримання будинків, ОСББ). Реалізація даних проектів є можливою за умови перегляду міського бюджету та/або наявності вільного залишку бюджетних призначень від реалізації основних проектів та/або наявності погодженого фінансування з боку інших джерел.
**** – Заходи по підготовці до експлуатації в зимовий період ДНЗ (в частині кап. ремонту) будуть розроблені після інвентаризації технічного стану та подані на розгляд виконавчого комітету ДМР.

Документ опубліковано 17 лютого 2014
Чинний
Детальніше