РІШЕННЯ
Від 19.03.2015. № 1938-59/2015
м. Долина
Про програму діяльності
Туристично-інформаційного
центру «Бойківщина» на 2015 рік
З метою стимулювання та координації туристичних процесів району, управління ними, популяризації існуючого та створення нового туристичного продукту для наповнення програми перебування туристів та забезпечення послідовного зростання темпів розвитку туризму в місті Долина та районі, керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1.Затвердити Програму діяльності Туристично-інформаційного центру «Бойківщина» на 2015 рік (додається).
2. Виконавцем Програми визначити Туристично-інформаційний центр «Бойківщина».
3. Фінансовому відділу міської ради, виходячи з можливостей доходної частини міського бюджету на 2015 рік, забезпечити фінансування заходів Програми.
4. Інформацію про хід виконання даної Програми заслухати на сесії міської ради в І кварталі 2016 року.
5.Рішення міської ради від 17.02.2014. № 1436-42/2014 «Про програму розвитку туризму і діяльності Туристично-інформаційного центру «Бойківщина» на 2014 рік» вважати таким, що втратило чинність.
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань освіти, охорони здоров’я, культури, національного і духовного відродження, фізичної культури і спорту та комісію з питань туризму.
Міський голова Володимир Гаразд
Затверджено:
рішенням міської ради
від 19.03.2015. № 1938-59/2015
ПРОГРАМА
діяльності Туристично-інформаційного центру
«Бойківщина» на 2015 рік
1. Загальні положення
Діяльність Туристично-інформаційного центру «Бойківщина» у 2015 році, окрім традиційних заходів з розвитку та підтримки туристичної привабливості міста Долини, планується спрямувати також на створення позитивного іміджу території за рахунок підтримки заходів подієвого туризму (включаючи організацію та проведення туристичних та спортивно-масових заходів), а також на розвиток веломобільності через пропаганду велосипеда як щоденного транспортного засобу та створення привабливої, зручної велоінфраструктури міста.
Виходячи із такого комплексного підходу до формулювання мети Програми, структура її цілей та заходів згрупована в окремі підпрограми:
- Популяризація та просування туристичного потенціалу міста.
- Організація спортивно-масових та туристичних заходів в місті.
- Розвиток веломобільності.
- Підтримка діяльності спортивно-патріотичних організацій і секцій.
Перша підпрограма присвячена опису існуючої туристичної ситуації у місті, проблемах, з якими стикаються пересічні жителі та туристи, шляхах їхнього вирішення, а також пропозиціям щодо раціонального та поступового вдосконалення сприятливого для туризму середовища. Серед пропонованих завдань велика увага приділяється інформаційному компоненту, як рушійній силі туристичних потоків. Також вагомим елементом є накопичення та опрацювання інформації щодо потенційно цікавих туристичних пропозицій з метою подальшого їх розповсюдження серед цільових аудиторій різними каналами поширення інформації
Оскільки спортивна складова є вагомою частиною спортивно-масового та подієвого туризму, у другій підпрограмі пропонується ряд заходів спрямованих на збільшення частки місцевого та в’їзного туризму. Турніри та змагання активізують пропаганду ведення здорового способу життя. Щорічні ярмарки сприяють підтриманню позитивного іміджу міста Долини на туристичному ринку України та забезпечують участь гостей як з Івано-Франківської, так і інших областей України.
Підпрограма веломобільності базується на принципі використання велосипеда як щоденного транспорту різними верствами населення. Опираючись на «Концепцію сприяння розвитку велосипедного руху в м. Долина на 2010-2020 рр.», ГО «Велоком» спільно з ТІЦ «Бойківщина» щороку приділяє значну увагу пропаганді велотранспорту. Підпрограма веломобільності включає ряд заходів інформаційного та організаційного характеру задля збільшення частки використання велосипеда у повсякденному житті та туристичних цілях у 2015 році.
Підпрограма присвячена підтримці діяльності спортивно-патріотичних організацій і секцій. Перш за все, це пластовий рух спрямована на підтримку діяльності всеукраїнської молодіжної організації «Пласт», відділення якої функціонує і в нашому місті. В рамках підпрограми Туристично-інформаційний центр «Бойківщина» сприятиме в організації проведення пластового табору, запланованого у червні 2015 року. Учасниками табору стануть діти віком від 6 до 11 років. Згідно з навчально-виховною концепцією, через ігрову діяльність учасники засвоять історичне минуле та культурні надбання у патріотичному дусі українського народу. Також в рамках програми буде проведено навчально-тренувальний збір секції греблі та закупівля обладнання для шахового клубу.
Таким чином, загальна мета Програми може бути ідентифіковано наступним формулюванням:
Створення передумов для формування іміджу території міста Долини як регіону цікавого для потенційного відвідання різними категоріями туристів (масовий, велосипедний, діловий, спортивний, подієвий туризм тощо) через подолання існуючих інформаційних бар’єрів, залучення нових та збільшення існуючих туристичних потоків шляхом реалізації заходів у сфері промоції туристичних можливостей краю та створення і просування власного подієвого туристичного продукту.
2. Цілі та заходи Програми
2.1. Підпрограма 1 – Популяризація та просування туристичного потенціалу міста.
На сучасному етапі туризм набуває не просто масового характеру, а стає однією з провідних, високоприбуткових та найбільш динамічних галузей світового господарства. Специфічною рисою туристично-рекреаційної сфери є те, що вона поєднує в собі понад 50 суміжних галузей: культуру, мистецтво, науку, освіту, спорт, готельне господарство, медицину, торгівлю, харчування, транспорт, зв’язок, фінанси, побут, народні промисли, розваги, будівництво, інше. Кожна країна, регіон, місто намагаються пропагувати та популяризувати свою туристичну привабливість.
Вплив туризму у світі важко недооцінити, оскільки саме він робить великий внесок у зміцнення контактів і встановлення добрих відносин між країнами, поліпшення порозуміння між народами, виступає чинником зміцнення авторитету держави на міжнародній арені, вироблення її ідентичності та іміджу, формує національну гідність, удосконалює особистість та суспільство, стимулює розвиток світової торгівлі, гуманітарних сфер, міжнародного співробітництва, відродження культурної спадщини та традицій, залучає інвестиції, розвиває інфраструктуру, сільське господарство тощо.
Туристичний потенціал Долини включає унікальну історико-культурну спадщину, водні та ландшафтні ресурси, самобутні традиції та звичаї. Вигідне географічне положення та розвинена інфраструктура роблять передумови для розвитку культурно-пізнавального, природничо-пізнавального, релігійного, сільського, спортивно-оздоровчого, відпочинково-розважального, активного, екскурсійного туризму.
Виконання заходів в рамках даної підпрограми має на меті розвивати та підтримувати імідж міста Долини та регіону як туристичного краю. У 2014 році на території Івано-Франківщини розпочато реалізацію проекту «Івано-Франківська область – край для туризму», що сприяє підвищенню туристичної привабливості та збільшенню потоків туристів. Оскільки ми є складовою ланкою туризму області, нашим завданням є надання актуальної туристичної інформації потенційним гостям, що у свою чергу підвищить загальну привабливість регіону та покращить його рейтинг на туристичному ринку.
Проблемними питаннями, що гальмують розвиток туристичного іміджу нашої території є:
– відсутність промаркованих під’їздів до багатьох туристичних об’єктів;
– відсутність дорожніх вказівників і туристично-інформаційних знаків;
– недостатність туристичної інформації як для туристів, так і для підприємств, що надають послуги у сфері туризму (карт, рекламної продукції, інформації про місто, тощо).
2.1.1 виходячи з окресленого кола проблем і бар’єрів, цілями даної підпрограми на 2015 рік є:
- Формування та утвердження туристичного образу Долинщини на світовому та вітчизняному туристичних ринках.
- Регулярне надання туристичної інформації у друкованих ЗМІ та на інтернет-порталах.
- Розширення співпраці з мережею ТІЦів та іншими туристичними структурами з метою обміну досвідом та туристичною інформацією.
- Проведення інформаційно-рекламної роботи щодо популяризації та пропаганди туристичного потенціалу Долинщини.
Для досягнення цілей підпрограми передбачається реалізувати наступні заходи (таблиця 2.1).
Таблиця 2.1.2 Календарний план впровадження заходів та фінансування підпрограми «Популяризація та просування туристичного потенціалу міста
Завдання |
Заходи |
Термін виконання |
Фінансування з міського бюджету, грн |
Очікуваний результат |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Інформаційна складова |
||||
Вивчення потенціалу історико-культурних рекреаційних ресурсів з метою їхнього використанню в туристичних цілях | Пошук та опис історико-культурних рекреаційних ресурсів міста та району. Формування інформаційних повідомлень у ЗМІ та Інтернет-ресурсах. |
І-ІІІ квартал |
– |
Розширення потенційно цікавих туристичних атракцій для туристів задля збільшення частки місцевого туризму. Створені маршрути запропонувати регіональним турфірмам. Презентувати у ІІІ кварталі 2015 року. |
Створення маршрутів містом (сакральними пам’ятками, визначними місцями) з описом та фото- чи відеофіксацією. Запис аудіофайлів цих маршрутів. | ||||
Обмін досвідом щодо належного функціонування ТІЦу |
Організація та участь у нарадах, круглих столах, семінарах, конференціях з питань розвитку туризму |
Протягом року |
– |
Отримання необхідного досвіду для професійної діяльності |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Реклама | Встановлення інформаційних щитів та знаків про основні екскурсійні об’єкти (великий інформаційний щит з картою та коротким описом об’єктів українською, англійською і польською мовами; інформаційні знаки біля історичних об’єктів – синагога, костел і т.п.). |
Протягом року |
10 000 (п. 2.1 бюджету Програми) |
Популяризація етнографічного, природного, історико-культурного різноманіття. Полегшення туристичної навігації. |
Розповсюдження інформації спрямованої на задоволення потреб туристів щодо місцевих туристичних ресурсів | Забезпечення реклами та просування екскурсійного продукту в області в мережі Інтернет. (сторінка у Facebook, соцмережі, сайт міста). Популяризація екскурсійного потенціалу в області та покращення інформування екскурсантів (розміщення необхідної інформації на ресурсах РТІЦ) |
Протягом року |
– |
Забезпечення належного рівня інформаційної обізнаності населення регіону та туристів |
Створення мобільного додатку для сматфонів та айфонів про туристичні можливості міста на трьох мовах (українській, англійській і польській). Партнер: Академія електронного уряду (Естонія) |
|
– |
Просування серед туристів інформації методом скачування мобільного додатку. Розмістити інформацію на флаєрах та поширити у готельних комплексах та серед туристичних фірм. | |
Брендингова складова |
||||
Підтримання іміджу міста на туристичному ринку | Використання системи інформаційного обміну в мережі ТІЦів для просування туристичних ресурсів і послуг | Протягом року |
– |
Надсилати ТІЦам з різних областей України зібрані туристичні пропозиції Долини |
Придбання сувенірної та друкованої продукції міста на потреби Долинської міської ради в рамках святкування Дня міста | ІІ-ІІІ квартал 2015р. |
6 000 |
Підтримання позитивного іміджу міста | |
Надавати постояльцям готелів при вселенні інформаційний флаєр з пропозиціями щодо відвідання історико-культурних місць |
– |
Гості зможуть самостійно обрати як провести відпочинок. Забезпечення цікавого та змістовного дозвілля сприяє повторному приїзду. |
||
Організаційна складова |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Забезпечення контролю за рівнем якості послуг у сфері туристичного обслуговування | Моніторинг якості обслуговування туристичних закладів шляхом проведення опитування потенційних відвідувачів | ІІ квартал |
– |
Покращення якості обслуговування у закладах туристичної сфери. Запропонувавши гостям міста перед від’їздом заповнити міні-анкету, можна визначити якість обслуговування та побажання з їхньої сторони. |
Забезпечення дієвої співпраці державних та приватних структур сфери туризму | Організація обговорення проблемних питань туристичної сфери регіон та пошук шляхів їхнього вирішення на місцевому рівні | ІІІ-ІV квартал |
– |
Вирішення проблем пов’язаних з туристичною індустрією шляхом проведення круглих столів |
Підтримка народних промислів та ремесел | Збір та упорядкування інформації про народні промисли та ремесла у регіоні | І-ІІІ квартал |
– |
Сформувати туристичні маршрути до народних ремісників (з фото-, відеофіксацією). Презентувати у ІІІ кварталі 2015 року. |
Супроводження візит-груп | Надання туристичних консультацій |
|
Налагодження групового туризму | |
Створення промоційного ролика | Зйомка відеоролика про туристичні можливості міста і району з квадрокоптера. Партнери: Відділ інвестицій і туризму Долинської РДА, Департамент міжнародного співробітництва, євроінтеграції та розвитку міжнародного співробітництва Івано-Франківської ОДА. |
– |
Запропонувати ролик туристичним фірмам та потенційним туристам. | |
Всього |
16 000 |
Подієвий туризм сьогодні є невід’ємною складовою формування туристичного продукту кожної території. Причому, під подієвим туризмом в даному випадку розуміються не тільки традиційні заходи фестивального характеру, але й усі інші заходи в тому числі спортивно-масового характеру, через які в різних цільових груп виникає бажання відвідати наше місто та регіон. Іншими словами, формується відповідна платформа для стабільного розвитку ряду спортивних змагань. Підтримка спорту на місцевому рівні дає можливість у майбутньому вийти на регіональний рівень. Привабливий туристичний образ нашого міста та сприятливі географічні умови, допомагають потенційному створенню тут тренувальних баз з різних видів спорту.
Спортивно-масові та туристичні заходи є традиційною складовою проведення дозвілля у нашому місті. Щорічно у Долині проводяться спортивні змагання з футболу, волейболу, легкої атлетики тощо. Приділяючи увагу спортивному розвитку, ми стимулюємо бажання дітей та молоді до ведення здорового способу життя та організовуємо їхнє дозвілля з користю. Аналізуючи попередні роки, можна стверджувати що кількість активістів значно збільшилась, як серед молоді так і серед старшого покоління, що стало причиною написання підпрограми.
Протягом 2015 року проводити спортивні змагання із залученням максимальної кількості молоді, а також включити спортивні змагання у програму святкувань Дня міста та Дня молоді, зокрема змагання з волейболу та баскетболу. Важливим аспектом також є підтримка та розвитку водного спорту.
Організація заходів туристичного характеру (ярмарки, конференції) збільшує туристичну привабливість міста для відвідувачів. Значне місце у Програмі посідає підтримка розвитку велоспорту за допомогою ряду заходів, в тому числі велопробігів.
2.2.1 цілі Підпрограми
1. Популяризація спортивного способу життя у всіх школах міста для заохочення дітей та молоді до заняття спортом, через проведення спортивних змагань між школами.
2. Проведення щорічних спортивно-масових та туристичних заходів задля забезпечення потреби населення у відпочинку та дозвілля.
3. Максимальне збільшення кількісної частки туристів під час традиційних заходів.
4. Організація ярмарок, фестивалів, виставок задля промоції регіональних брендів.
Таблиця 2.2.2 Календарний план впровадження заходів підпрограми
Дата |
Пропоновані заходи |
Організатори |
Фінансування з міського бюджету, грн |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
Січень | «Медове Різдво» | «Братство карпатських бджолярів», ТІЦ «Бойківщина» |
– |
|
Лютий-березень | Анкетування з метою аналізу використання велосипеда для правильного обрання стратегії в подальшій роботі | ГО «ВелоКом» |
– |
|
Міжшкільний турнір з футзалу НФК «Ураган» | ТІЦ «Бойківщина», управління освіти, молоді та спорту Долинської РДА |
10 000 |
||
Квітень | Перший велостіл – стартову зустріч по реалізації велопроекту | ГО «ВелоКом», ТІЦ «Бойківщина» |
(в рамках Підпрограми 3) |
|
Травень | Міжнародний Велодень | ГО «ВелоКом», ТІЦ «Бойківщина» |
(в рамках Підпрограми 3) |
|
Турнір зі стрітболу | Управління освіти, молоді та спорту Долинської РДА, ТІЦ «Бойківщина» |
3 000 |
||
Створення відеороликів туристично-інформаційного характеру | ТІЦ «Бойківщина», «Братство карпатських бджолярів» |
– |
||
Червень | Змагання з греко-римської боротьби | РЦФЗН «Спорт для всіх» |
5 000 |
|
Маркування веломаршрутів, розробка велокарти |
ГО «ВелоКом» |
– |
||
Квест від «Долини активної» | ГО «ВелоКом» ТІЦ «Бойківщина», управління освіти, молоді та спорту Долинської РДА |
1 000 |
||
Шаховий турнір «Братська хата» | Долинський шаховий клуб |
1 500 |
||
Червень-серпень | Міський турнір з футболу на приз «Шкіряний м’яч» серед 3-х вікових груп |
РЦФЗН «Спорт для всіх» |
3 000 |
|
Липень | Міжнародний велопробіг «Долина – Нова Сажина» | ГО «ВелоКом» |
(в рамках Підпрограми 3) |
|
Рибальські змагання |
ГО «Рибалка» |
2 000 |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
|
Серпень | «Свято меду» | ТІЦ «Бойківщина», «Братство карпатських бджолярів |
2 000 |
|
Велопробіг | ГО «ВелоКом» |
(в рамках Підпрограми 3) |
||
Міжнародний турнір з боксу | Боксерський клуб |
7 000 |
||
«Тиждень мобільності» | ГО «ВелоКом», ТІЦ «Бойківщина» |
(в рамках Підпрограми 3) |
||
Шаховий турнір «Кубок мера» | Долинський шаховий клуб |
1 500 |
||
Міжнародний футбольний турнір | ТІЦ «Бойківщина», управління освіти, молоді та спорту Долинської РДА |
7 000 |
||
Жовтень | Науково-практична конференція «Зустріч Бджолярів у Карпатах» | ТІЦ «Бойківщина», «Братство карпатських бджолярів» |
7 000 |
|
Велостіл | ГО «ВелоКом», ТІЦ «Бойківщина» |
(в рамках Підпрограми 3) |
||
Завершальний велопробіг сезону | ГО «ВелоКом», ТІЦ «Бойківщина» |
(в рамках Підпрограми 3) |
||
Всього |
50 000 |
2.3.1 основні положення та цілі Підпрограми
Програма розроблена з метою популяризації та розвитку велосипедного руху задля вирішення проблем мобільності, промоції здорового способу життя і охорони навколишнього середовища та створення іміджу території як велосипедної громади з метою залучення туристичних потоків.
Реалізація програми передбачає виконання заходів по 3-х напрямках:
1. Популяризація велосипеда як засобу пересування для різних вікових та соціальних груп населення у повсякденному житті (на роботу, до школи, на вихідних, на ринок тощо), виховання в усіх учасників руху (автомобілісти, пішоходи, велосипедисти) навичок безконфліктного співіснування.
2. Сприяти максимальному долученню до велоруху молоді та старшого покоління.
3. Створити передумови для розвитку безпечної, зручної та привабливої вело інфраструктури.
2.3.2 опис Підпрограми
Проведення анкетування серед населення для аналізу сьогодення та правильного обрання стратегії в подальшій роботі.
Провести в квітні стартову зустріч з нагоди відкриття вело сезону у формі масового заходу вело активістів Долинщини та з інших міст ( Івано– Франківськ, Стрий, Вигода), із залученням представників місцевих влад, громадськості та молоді.
Розробка інформаційної кампанії: публікація матеріалів в місцевих ЗМІ (тижневик «Добра справа», та на інтернет – ресурсах (соціальні мережі, місцеві онлайн – ресурси), розміщення інформаційних роликів на FM-радіо «Хвиля гір». Під матеріалами мається на увазі інформаційні статті та замітки спрямовані на популяризацію велосипедного транспорту, опис заходів проекту, актуальні інтерв’ю вело активістів та представників місцевої влади.
Розробка та розповсюдження наочну агітацію, щодо переваг використання велосипеда як щоденного транспорту. До наочної агітації слід віднести: агітаційні банерів (довговічні банери і тимчасові бігборди, інформаційний банер-розтяжка), для розміщення в м. Долина, м. Болехів та смт. Вигода для привернення уваги учасників дорожнього руху до прав велосипедистів на дорозі. Друк плакатів А3 для розміщенні в навчальних закладах, торгових центрах, бібліотеках, вокзалах та інших закладах з великими потоками людей. Друк інформаційних флаєрів різного цільового призначення (пам’ятки безпечної їзди, правила дорожнього руху для велосипедистів, попередження для водіїв-порушників правил паркування, масові агітаційні листівки).
Розробка, друк та розповсюдження навчально-методичних посібників для загальноосвітніх шкіл регіону для використання в навчально-виховному процесі (уроки ОБЖ, відкриті уроки) для вивчення теми «Велосипед – корисний та необхідний інструмент для вирішення багатьох проблем та клопотів міста»
Проведення зустрічей в школах та трудових колективах з метою проведення інформаційно-агітаційної роботи через лекції та майстер-класи щодо переваг велосипеда як транспортного засобу, основ безпечної їзди тощо. Проведення зустрічей з шкільною молоддю в кожній із шкіл та в трудових колективах найбільших підприємств. Проведення презентацій, показ відеороликів, розповсюдження друкованої інформаційно-агітаційної продукції, обговорення, сприяння формуванню велосипедного активу в кожному колективі.
Виготовлення фірмових футболок з символікою ГО «Велоком» та агітаційним лозунгом, їх розповсюдження між активними членами ГО та іншими вело активістами з метою використання в якості наочної агітації та мотивації. Монтування аматорських відеороликів про використання велосипеда в якості повсякденного транспорту різними віковими і соціальними групами (професіями) населення. Сприяти максимальному долученню до велоруху молоді та старшого покоління через організацію велопробігів, а сама:
- Організація і проведення масового велопробігу для різних вікових категорій протяжністю до 15 км з охопленням населених пунктів регіону, а також створення тимчасового вело містечка, де відбуватиметься фотосесія, конкурси, з метою залучення нових вело активістів.
- Міжнародний велопробіг за маршрутом Долина – Нова Сажина (Польща) – Долина (500 км) з метою популяризації вело руху.
- Організація і проведення масового велопробігу для різних вікових категорій навколишніми населеними пунктами з нагоди Дня Незалежності (24 серпня), отримання цінних призів, агітація через власний приклад використання велосипеда членами ГО та відомими людьми в регіоні.
- Тиждень мобільності. Організація загальношкільного велопробігу, відкритих уроків серед учнів 7-11 класів загальноосвітніх шкіл в м. Долина.
- Організація масового велопробігу в зв’язку з офіційним закриттям вело сезону. Протяжність маршруту 7-15 км.
Згодом слід приступити до розробки комплексного плану велодоріжок по м. Долина, який буде найефективніший, відповідатиме всім нормативним документам, в основі якого лежатиме принцип рівноправності чотирьох учасників руху: пішоходів, велосипедистів, громадського транспорту і приватних авто засобів. Робота буде проводитись спеціалістами міської ради з тісним залученням активістів Громадська організація «Асоціація велосипедистів Долинщини «ВелоКом». Проміжні результати проектування будуть виноситись на експертне та широке громадське обговорення через проведення круглих столів, публікацію в ЗМІ, громадські слухання, наочну агітацію тощо. Погодження розробленого плану з органами ДАІ.
Проектування вело доріжок слід виконувати в кілька етапів, перший з яких вже було виконано – розмічення вело доріжки по вул. Грушевського та підключення світлофорного об’єкта на перехресті вул. Грушевського – Хмельницького.
Поетапне проектування слід виконувати в такій послідовності:
1. Проспект Незалежності.
2. Велосипедні доріжки до 4 та 5 школи, а також гімназії. Створення біля шкіл стоянок для велосипеда.
3. Вул. Грушевського (ВАТ,,Укрнафта’’) та 6 школа.
4. Вул. Степана Бандери.
5. Велосипедні доріжки до Долинського природничо – математичного ліцею на 7 школи.
6. Вул. В’ячеслава Чорновола.
Протягом 2015 року слід приступити до поступової реалізації розмічення велодоріжок згідно запропонованих креслень, а також створення стоянок для велосипеда біля торгових центрів, бібліотек, найбільших житлових масивів за рахунок коштів міського бюджету.
2.3.3 Календарний план впровадження заходів підпрограми
№ з/п |
Найменування заходів |
Термін виконання |
Очікуваний результат |
1 |
2 |
3 |
5 |
Популяризація велосипеда як засобу пересування для різних вікових та соціальних груп населення у повсякденному житті (на роботу, до школи, на вихідних, на ринок тощо) |
|||
1.1 |
Проведення анкетування серед населення для аналізу сьогодення. |
Березень 2015 р. |
20 654 осіб в м. Долина, анкетування слід зробити для 400 мешканців. |
1.2 |
Стартова зустріч з нагоди відкриття велосезону у формі масового заходу велоактивістів регіону. |
Квітень 2015 р. |
На стартову зустріч запросити всіх бажаючих з шкіл та підприємств, а також представників місцевої влади, громадськості та партнерів. |
1.3 |
Інформаційна кампанія в місцевих ЗМІ. |
Березень – жовтень 2015 р. |
Публікація матеріалів в місцевих ЗМІ (тижневик «Добра справа», та на інтернет-ресурсах (соціальні мережі, місцеві онлайн-ресурси), розміщення інформаційних роликів на FM-радіо «Хвиля гір». |
1.4 |
Розробка та розповсюдження наочної агітації. |
Березень – жовтень 2015 р. |
Агітаційні банери розміром 3*6 м (довговічні чи тимчасові бігборди). Друк плакатів А3 для розміщенні в навчальних закладах, торгових центрах, бібліотеках, вокзалі та інших закладах з великими потоками людей. Друк інформаційних флаєрів різного цільового призначення. |
1.5 |
Проведення зустрічей в школах та трудових колективах з метою проведення інформаційно-агітаційної роботи через лекції та майстер-класи щодо переваг велосипеда як транспортного засобу, основ безпечної їзди. |
Травень, вересень – жовтень 2015 р. |
Зустрічі з шкільною молоддю в кожній із шкіл та в трудових колективах найбільших підприємств. Проведення презентацій, показ відеороликів, розповсюдження друкованої інформаційно-агітаційної продукції, обговорення. |
1.6 |
Виготовлення фірмових футболок та монтування аматорських відеороликів про використання велосипеда в якості повсякденного транспорту різними віковими і соціальними групами. |
Червень – липень 2015 р. |
100 футболок та монтування відеороликів. |
2.Сприяти максимальному долучення до велоруху молоді та старшого покоління |
|||
1 |
2 |
3 |
5 |
2.1 |
Організація і проведення велопробігу для різних вікових категорій протяжністю до 15 км з охопленням населених пунктів, створення тимчасового вело містечка, де відбуватиметься фото сесія, конкурси. |
Травень 2015 р. |
Залучення максимальної кількості осіб: молоді та підприємців |
2.2 |
Міжнародний велопробіг за маршрутом Долина – Нова Сажина (Польща) – Долина (500 км) |
Липень 2015 р. |
Загальна кількість учасників 20 осіб. |
2.3 |
Організація і проведення масового велопробігу для різних вікових категорій навколишніми населеними пунктами, організація велоквесту |
Серпень 2015 р. |
Загальна кількість учасників 200 осіб молоді та 100 старшого покоління, разом з представниками керівної влади. |
2.4 |
Тиждень мобільності |
Вересень 2015 р. |
Організація загальношкільного велопробігу з кількістю 150-200 осіб, відкритих уроків серед учнів 9-11 класів. |
2.5 |
Організація масового велопробігу в зв’язку з офіційним закриттям велосезону |
Жовтень 2015 р. |
Протяжність маршруту 7-15 км, кількість учасників більше 200 осіб. |
Створити передумови для розвитку безпечної, зручної та привабливої вело інфраструктури в регіоні |
|||
№ з/п |
Найменування заходів |
Термін виконання |
Очікуваний результат |
3.1 |
Проспект Незалежності – велосипедна смуга по обох краях проїжджої частини. |
Лютий – грудень 2015 р. |
Велосипедна смуга по обох краях проїжджої частини. Створення вело стоянки у житловому масиві |
3.2 |
Велосипедні доріжки до 4 та 5 школи, а також гімназії. Створення біля шкіл стоянок для велосипеда |
Лютий – грудень 2015 р. |
Велосипедна смуга по обох краях проїжджої частини, 3 вело стоянки на 5 місць. |
3.3 |
Вул. Грушевського (ВАТ,, Укрнафта’’) та 6 школа |
Лютий – грудень 2015 р. |
Велосипедна смуга по обох краях проїжджої частини, створення вело стоянки біля ВАТ,, Укрнафта’’ |
3.4 |
Вул.С.Бандери |
Лютий – грудень 2015 р. |
Велосипедна смуга по обох краях проїжджої частини. Створення вело стоянки у житловому масиві. |
3.5 |
Велосипедні доріжки до Долинського природничо – математичного ліцею на 7 школи. |
Лютий – грудень 2015 р. |
Велосипедна смуга по обох краях проїжджої частини |
3.6 |
Вул. Чорновола |
Лютий – грудень 2015 р. |
Велосипедна смуга по обох краях проїжджої частини. Створення вело стоянки у житловому масиві. |
|
Всього: |
2.4. Підпрограма 4 – Підтримка діяльності спортивно-патріотичних організацій і секцій
№ з/п |
Структура |
Виконавець |
Зміст заходів |
Фінансування з міського бюджету, грн |
1 | Долинський шаховий клуб | ТІЦ «Бойківщина» |
Придбання обладнання |
5 000 |
2 | Секція греблі | ТІЦ «Бойківщина» | Навчальні тренування |
За умови перевиконання міського бюджету |
3 | Організація «Пласт» | ТІЦ «Бойківщина» | Організація пластового новацького табору |
За умови перевиконання міського бюджету |
4 | Організація «Пласт» | ТІЦ «Бойківщина» | Оплата праці керівника пластового осередку |
24 000 |
Долинський шаховий клуб
Долинський шаховий клуб є неприбутковою громадською організацією, яка налічує близько двохсот шахістів з Долини, Долинського району та Болехова. Пріоритетами клубу є організація масових турнірів для любителів та шахів та виховання юного покоління. В ході реалізація програми передбачено закупівлю необхідного обладнання для клубу, що сприятиме його подальшому функціонуванню передбачено придбання обладнання у сумі 10 000, 00 грн.
Підтримка діяльності секції греблі
Водні види спорту у нашому місті мають довгострокову перспективу розвитку. Облагороджена інфраструктура міського парку сприяє проведенню навчань, а згодом і змагань із греблі. Задля формування спортивно-професійних навичок учасників створеної у місті секції греблі постає необхідність щодо участі у навчальних зборах у Івано-Франківську. Таким чином, нам вдасться популяризувати цей вид спорту та надати можливість усім охочим долучитися до занять, що проводитимуться на базі секції.
Підтримка пластової діяльності
«Пласт» є скаутською організацією України, метою якої є усебічне патріотичне вихованні української молоді, плекаючи традиції, передаючи знання і розуміння історії, культури, національних традицій. Він проводить екологічну, оздоровчу, аматорську, спортивну та культурну діяльність. Діяльність «Пласту» тісно переплітається з туристичною. Зокрема, ідеться мова про таборове шкільництво. Цього року планується проведення новацького табору, що передбачає двотижневе таборування (понад 300 годин спільного перебування серед природи.
Короткий опис табору
Термін проведення табору 20-30 червня 2015р. .в м. Долина Івано-Франківської області, Долинська спеціалізована школа-інтернат І-ІІІ ст. Вік учасників табору сягає 8-11років, табір мішаний, кількість учасників 85 осіб. (Додаток 1).
Також в рамках програми передбачено оплату праці для одного працівника організації «Пласт» .
3. Бюджет Програми
Для реалізації Програми можуть залучатись кошти:
– Міського бюджету;
– Районного та обласного бюджетів;
– Цільових державних програм;
– Залучені грантові та спонсорські кошти;
– Інші кошти не заборонені чинним законодавством.
Таблиця 3.1 – Потреба коштів для реалізації Програми з міського бюджету:
№ з/п |
Назва заходу |
Сума, грн |
||
1. Поточні видатки |
132 300 |
|||
1.1 |
Заробітна плата з нарахуваннями (36,76%) (1 шт. од. – директор) |
42 000 |
||
|
Заробітна плата (працівника організації «Пласт», квітень-грудень ) з нарахуваннями (36,76%) |
24 000 |
||
1.2 |
Послуги банку (обслуговування рахунку) |
300 |
||
1.3
|
Організаційні видатки на проведення спортивно-масових і туристичних заходів згідно програми (придбання товарів, інвентарю тощо, оплата послуг) |
50000
|
||
1.4
|
Видатки по підпрограмі розвитку веломобільності (придбання товарів, призів, друкованої продукції, інвентарю тощо, оплата послуг) |
5 000
|
||
1.5 |
Придбання сувенірної та друкованої продукції міста |
6000 |
||
1.6 |
Придбання обладнання для шахового клубу |
5 000 |
||
|
||||
2. Капітальні видатки |
10 000 |
|||
2.1 |
Придбання основних засобів (інформаційні стенди, щити, макети тощо) |
10 000 |
||