Про програму підтримки Благодійного фонду громади м. Долина на 2016 рік

Про програму підтримки Благодійного фонду громади м. Долина на 2016 рік

РІШЕННЯ

Від 11.02.2016. № 108-5/2016

м. Долина

Про програму підтримки Благодійного

фонду громади м. Долина на 2016 рік

З метою забезпечення максимально ефективної роботи Благодійного фонду громади м. Долина над реалізацією проектів в сфері підтримки розвитку громади та соціальної опіки, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1.Затвердити програму підтримки Благодійного фонду громади міста Долина на 2016 рік (додається).

2.Фінансовому відділу міської ради фінансування заходів у 2016 році проводити виходячи з можливостей доходної частини міського бюджету на 2016 рік.

3. Інформацію про хід виконання даної Програми заслухати на сесії міської ради в IV кварталі 2016 року.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Володимира Смолія.

Міський голова Володимир Гаразд

Затверджено:

рішенням міської ради

від 11.02.2016. № 108-5/2016

ПРОГРАМА

підтримки Благодійного фонду громади міста Долина на 2016 рік

В 2016 році Благодійний Фонд громади міста Долина планує виконання наступних завдань.

1.Залучення міжнародної благодійної допомоги для вирішення різних проблем територіальної громади.

За результатами успішної діяльності в 2015 році було прийнято рішення активізувати та розширити діяльність Фонду направлену на отримання благодійної допомоги для вирішення тих чи інших соціально-економічних проблем громади. В результаті правильно організованих, спланованих та реалізованих дій можна очікувати благодійної допомоги від міжнародних донорів на значну суму, при тому, що реальні витрати на отримання такого гуманітарного вантажу складають 10-20% від реальної вартості вантажу.

Технологія виконання наступна. Працівниками Фонду проводиться активна робота з донорами на предмет можливості поставки того чи іншого товару, необхідного для нашої громади. У випадку досягнення попередньої домовленості Фонд починає активну кампанію по залученню партнерських організацій, а також волонтерів, які погодяться представляти інтереси нашої громади за кордоном у формуванні вантажу та підготовці документів .

Після завершення формування вантажу і визнання його гуманітарною допомогою, Фонд знаходить та замовляє транспорт для доставки вантажу на територію України. Вантаж розмитнюється і розміщається на складах.

По такому алгоритму планується доставити не менше 4 вантажів на рік (один в квартал). Таким чином Благодійний фонд громади м. Долина має на меті в 2016 році значно оновити медичне обладнання в Долинській ЦРЛ та замінити частину шкільного обладнання в тому числі комп’ютерів в долинських школах.

Крім коштів міського бюджету для покриття витрат планується активно залучати ресурси приватних жертводавців. Для прикладу доставка першого вантажу в 2016 році була оплачена приватними благодійниками.

2. Співпраця з бюджетними та комерційними установами для збору відходів пластику з метою перерахування виручених коштів для допомоги пораненим воїнам АТО.

В межах цього завдання планується розширити мережу точок збору, більш активно провадити інформаційну та агітаційну кампанію. На даний момент збір пластику проводиться в усіх школах міста, а також більш як в 10 закладах торгівлі. Проте інтенсивність збору далека від оптимальної. Тому планується проведення серії заходів, як інформаційного так і атракційного характеру (флеш-моби, конкурси, тощо), які б сприяли збільшенню активності серед школярів та дорослого населення. В результаті виконання цього завдання планується забезпечити збір 100-150 кг пластмасових кришок, а також 150-200 кг пластикових пляшок кожних два місяці, протягом року.

3. Створення передумов для відкриття в Долині комунального оздоровчого центру.

Передісторія виникнення цього завдання наступна: в 2015 році проводячи «Дні здоров’я» та вивчаючи проблематику жителів міста похилого віку робоча група виявила, що більше 85% опитаних жителів міста ніколи не приймали ніяких оздоровчих процедур в зв’язку з відсутністю такої можливості. В той же час потребу в таких процедурах відчувають 100 % людей пенсійного віку. На жаль фінансові можливості закладів охорони здоров’я не дозволяють розраховувати на те, що в найближчий час ситуація може змінитися на краще. Таким чином більшість людей похилого віку так і залишаються без необхідних послуг, що суттєво впливає на якість життя, перебіг хронічних та вікових недуг і тривалість життя в цілому.

Вирішити цю проблему можливо, відкривши комунальний оздоровчий центр та залучивши в дану сферу кошти з інших джерел: бюджету іншого рівня, благодійних фондів, коштів міжнародної технічної допомоги, що ми і плануємо зробити, реалізувавши дане завдання Програми.

Для вивчення та вибору оптимального вирішення цього складного завдання була сформована робоча група в складі представників міської ради та професійних медиків. Першим кроком в даному напрямку був пошук приміщення. Робоча група зупинила свій вибір на вільному приміщенні колишньої центральної котельні по вул. Грушевського. Дане приміщення має зручне логістичне розташування, до нього підведені усі мережі та комунікації, а також несучі конструкції перебувають в задовільному стані, що значно здешевлює вартість ремонтних робіт.

В 2016 році планується провести перший етап, який передбачає виготовлення проектної документації, початок ремонтних робіт, а також замовлення необхідного обладнання для оздоровчого центру, в рамках отримання гуманітарної допомоги з-за кордону. Основна частина коштів передбачається запитувати через розробку та подання проектної заявки до японського Фонду «КУСАНОНЕ».

Кроки по реалізації даного завдання наступні:

  1. Розробка проекту реабілітаційно-оздоровчого центру із залученням фахівців Львівського медичного університету кафедри курортології та реабілітації, з якими вже досягнута попередня домовленість.
  2. На базі даного проекту , виготовити проектно-кошторисну документацію та пройти її експертизу.
  3. Підготувати та подати заявку на отримання фінансової допомоги від японського Фонду «КУСАНОНЕ» (термін подачі – до 15 березня).
  4. Після погодження проектно-кошторисної документації , в рамках коштів передбачених на співфінансування проекту, розпочати роботи по ремонту приміщення.
  5. Пошуки та доставка необхідного медичного обладнання. Необхідне медичне обладнання планується в максимально можливій кількості отримувати в якості гуманітарної допомоги.
  6. Розробити необхідний пакет документів. Погодити з депутатським корпусом та зареєструвати нове комунальне підприємство (робоча назва – КП «Долинський оздоровчо-діагностичний центр»).

4.Відкриття та забезпечення діяльності пункту безоплатного розповсюдження медикаментів, інвентарю та розхідного медичного матеріалу для пенсіонерів, інвалідів, важкохворих та інших потребуючих жителів міста.

Другою стороною проблеми, пов’язаної з охороною здоров’я, є те, що доходи великої кількості малозабезпечених жителів міста не дозволяють не тільки отримувати оздоровчі послуги, а навіть закупляти необхідні для лікування медикаменти чи розхідні матеріали. Фінансування безкоштовних медикаментів в районі мізерне і його навіть не вистачає для забезпечення стаціонарних хворих. В такій ситуації нужденні люди залишаються наодинці з своїми проблемами. З метою часткового полегшення фінансового навантаження на малозабезпечених жителів міста Фонд пропонує відкрити пункт безкоштовної видачі медикаментів, інвалідних візків, милиць, ходунів, ролаторів, «памперсів» та іншого розхідного матеріалу. Забезпечення пункту необхідними медикаментами та інвентарем, орієнтовна вартість яких 400-500 тисяч гривень на рік, Фонд планує з власних ресурсів. Критеріями виділення медикаментів є потреба в медикаментах, підтверджена відповідною довідкою від лікаря та посвідченням пенсіонера чи інваліда.

Технологія виконання даного завдання наступна.

  1. В будівлі районної поліклініки (за погодженням з керівництвом ЦРЛ) планується облаштувати пункт видачі.
  2. Забезпечити інформування медиків про наявність тих чи інших препаратів, та налагодити ефективний зворотній зв’язок.
  3. Відкрити пункт для видачі у відповідності до затвердженого графіку роботи.
  4. Залучити, на конкурсних умовах, до роботи фахівця, який забезпечить ефективну діяльність, облік приходу та видачу медикаментів, ведення необхідного діловодства, та консультування пацієнтів.

На момент затвердження Програми перші три пункти вже виконані, залишається залучити фахівця та забезпечити фінансову підтримку.

5. Забезпечення пальним транспорту, який перевозить гуманітарні вантажі в зону проведення АТО.

В 2015 році Фонд ефективно розпорядився коштами та сприяв в заправці 11 транспортних засобів, які перевозили вантажі в зону АТО. Практика саме такої допомоги виявилася дуже потрібною і корисною, про що свідчать багаточисленні подяки від військових, отримані на адресу Фонду та міської ради за таку потрібну ініціативу. Планується продовжити надавати допомогу в такому форматі.

6. Проведення навчання навикам першої медичної допомоги.

Виконання цього завдання в 2015 році підтвердило те, що ціль вибрана правильно і необхідно продовжувати просвітницький рух. В 2016 році планується провести навчальні заходи в початкових класах загальноосвітніх шкіл, а також для персоналу 3-5 підприємств міста, за погодженням з їх керівництвом.

7. Фінансування Програми

Для виконання заходів Програми необхідне наступне фінансування:

№ з/п

Статті видатків

Сума коштів,
грн

1 Поточні видатки

429 000,00

1.1

Фонд оплати праці персоналу з нарахуваннями

42 000,00

1.2

Офісні витрати (канцтовари, тощо)

3 000,00

1.3

Витрати пов’язані з діяльності пункту безоплатного розповсюдження медикаментів, в т.ч.:

30 000,00

– Витрати пов’язані з підготовкою приміщення (вивіски, обладнання, ксерокс, тощо)
– Оплата залученого фахівця з нарахуваннями
– Витрати на інформаційні матеріали ( плакати , рецептурні бланки , інформаційні повідомлення тощо)

5000

18700

6300

1.4

Оплата видатків по доставці благодійного вантажу
(70 000 грн за 1 доставку х 4 доставки)

280 000,00

1.5

Витрати пов’язані із збором відходів пластику та здаванням його в пункти прийому міста Львова
(1 рейс в 2 місяці х 1500 грн. за 1 рейс)

9 000,00

1.6

Витрати пов’язані з реалізацією проекту відкриття в місті оздоровчого центру, в частині поточних видатків
(із розрахунку не менше 20 % від вартості проекту), в т.ч.:

25 000,00

– вартість розробки медичного проекту оплата розробникам проекту
– вартість підготовки проектної заявки на отримання технічної допомоги

20 000,00

5 000,00

1.7

Забезпечення пальним автомобілів, які відправляються з гуманітарними вантажами в зону АТО

30 000,00

1.8

Програма навчання наданню першої медичної допомоги

10 000,00

2 Капітальні видатки

342 000,00

2.1

Витрати пов’язані з реалізацією проекту відкриття в місті оздоровчого центру, в частині капітальних видатків, в т.ч:

342 000,00

– вартість розробки проектно-кошторисної документації разом з проведенням експертизи
– витрати пов’язані з проведенням ремонту

25 000

317 000

ВСЬОГО ВИДАТКІВ ПО ПРОГРАМІ

771 000,00

8. Очікувані результати

В результаті успішної реалізації заходів Програми передбачається досягнення наступних результатів:

-забезпечення безкоштовними медикаментами малозабезпечених жителів міста та району на орієнтовну суму 300 000 грн; надання допомоги близько 2000 малозабезпеченим жителям міста;

-забезпечення пальним не менше 7 транспортних засобів, які перевозять гуманітарні вантажі чи людей в зону АТО;

-проведення до 10 публічних заходів по навчанню навикам першої медичної допомоги;

-отримання не менше 4 вантажів благодійної гуманітарної допомоги медичного та шкільного обладнання;

-зібрати і здати близько 1500 кг пластикових відходів з подальшим перерахуванням витрачених коштів на потреби лікування бійців АТО;

– проведення першого етапу створення комунального оздоровчого центру, виконання першої черги ремонтних робіт в приміщенні центру.

Документ опубліковано 11 лютого 2016
Втратило чинність
Детальніше