РІШЕННЯ
Від 17.02.2014. № 1445-42/2014
м. Долина
Про програму підтримки розвитку місцевого
самоврядування в м. Долина на 2014 рік
З метою забезпечення розвитку місцевого самоврядування, налагодження поінформованості як громадян про роботу органів місцевого самоврядування так і самих органів самоврядування про ситуацію в територіальній громаді, розширення сфер впливу на організаційні процеси в місті, активізацію діяльності депутатського корпусу і громадськості міста та керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1.Затвердити програму підтримки розвитку місцевого самоврядування в м. Долина на 2014 рік (додається).
2.Апарату міської ради забезпечити виконання заходів Програми.
3.Фінансовому відділу міської ради, виходячи з можливостей доходної частини міського бюджету, передбачити кошти на виконання заходів Програми.
4.Інформацію про хід виконання даної Програми заслухати на сесії міської ради в ІV кварталі 2014 року.
5.Контроль за виконанням даного рішення покласти на секретаря міської ради Віктора Гошилика.
Секретар міської ради Віктор Гошилик
Затверджено:
рішенням міської ради
від 17.02.2014. № 1445-42/2014
ПРОГРАМА
підтримка розвитку місцевого самоврядування в м. Долина на 2014 рік
І. Правова база:
Дана програма розроблена на основі Європейської Хартії Місцевого самоврядування, Конституції України, Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні” та «Про статус депутатів місцевих рад».
ІІ. Мета програми:
Забезпечення розвитку місцевого самоврядування, налагодження поінформованості як громадян про роботу органів місцевого самоврядування так і самих органів самоврядування про ситуацію в територіальній громаді, розширення сфер впливу на організаційні процеси в місті, активізацію діяльності депутатського корпусу і громадськості міста.
ІІІ. Завдання:
Розширення місцевої демократії, налагодження постійної тісної співпраці міської ради та міського виконавчого комітету із громадськістю міста, недержавними громадськими організаціями, бізнесом і владою, встановлення та підтримка партнерських зв’язків з громадами інших міст в Україні і за кордоном, обмін досвідом.
ІV. ЗАХОДИ ПО ВИКОНАННЮ ПРОГРАМИ
- 1. Інформаційна політика.
№ з/п |
Назва заходів |
Термін виконан-ня |
Виконавці |
Фінансування, грн. |
Очікуваний результат |
|
загальний фонд |
бюджет розвитку |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1.1. | Проведення прес-конференцій для засобів масової інформації. | Протягом року | Апарат міської ради |
– |
– |
Підвищення рівня обізнаності мешканців міста із напрямками діяльності міської влади. |
1.2. | Проведення прийомів міським головою, заступниками міського голови та іншими посадовими особами мешканців міста. | Згідно з графіком | Посадові особи міської ради |
– |
– |
Надання консультативної та практичної допомоги мешканцям міста у вирішенні їх проблем. |
1.3. | Інформаційне забезпечення діяльності міської ради. | Протягом року | Апарат міської ради |
60000 |
– |
Зворотний зв’язок із жителями міста. Фінансування «Вісника міської ради», місцевого радіо та інших публікацій в засобах масової інформації. |
1.4. | Проведення опитувань громадської думки мешканців міста. | Протягом року | Апарат міської ради |
– |
– |
Вивчення громадської думки щодо важливих питань життя міста. |
1.5 | Технічне обслуговування та хостинг офіційного інтернет-сайту міської ради. | Протягом року | Апарат міської ради |
2000 |
– |
Забезпечення безперебійного функціонування інтернет-сайту міської ради. |
РАЗОМ |
62000 |
– |
2. Участь міської ради в роботі організацій, які сприяють розвиткові місцевого самоврядування в Україні.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
2.1. | Членство в Асоціації міст України. | Протягом року | Міська рада |
4100 |
– |
Участь у заходах, семінарах та навчаннях. |
2.2. | Членство в Асоціації «Енергоефективні міста України». | Протягом року | Міська рада |
2000 |
– |
Участь у заходах, семінарах та навчаннях. |
2.2. | Членство в Асоціації «міста електронного врядування в Україні». | Протягом року | Міська рада |
2000 |
– |
Участь у заходах, семінарах та навчаннях. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
2.2. | Членство в міжнародній Асоціації «Кліматичний Альянс». | Протягом року | Міська рада |
1200 |
– |
Участь у заходах, семінарах та навчаннях. |
РАЗОМ |
9300 |
– |
- Навчання, обмін досвідом, встановлення та підтримка партнерських зв’язків.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
3.1. | Участь депутатів, посадових осіб апарату міської ради, активістів територіальної громади міста в форумах, конференціях, семінарах, навчаннях. | Протягом року | Апарат міської ради |
2500 |
– |
Підвищення рівня обізнаності залучених осіб. Навчання, оплата відрядних витрат апарату та депутатів міської ради. |
3.2. | Забезпечення функціонування системи управління якості в міській раді. | Протягом року | Керуюча справами |
12000 |
– |
Проведення зовнішнього наглядового аудиту сертифікуючою організацією. |
3.3. | Прийом делегацій по обміну досвідом, відрядження депутатів, посадових осіб міської ради, активістів територіальної громади. Придбання презентаційної продукції. Залучення експертів, науковців та інших спеціалістів для надання практичної допомоги в діяльності міської ради. | Протягом року | Секретар ради, заступники міського голови, керуючий справами |
6000 |
– |
Вивчення та практичне застосування перейнятого досвіду територіальних громад інших міст, (в т.ч. закордонних) в діяльності міської ради та виконавчого комітету. Організація харчування і проживання, оплата послуг залучених фахівців. |
РАЗОМ |
20500 |
– |
- Розширення співпраці трьох секторів територіальної громади (міської ради, недержавних громадських організацій, бізнесу).
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
4.1. | Впровадження персонального кабінету та електронних послуг. Програма «Мінфін». |
Протягом року | Апарат міської ради |
5000
2000 |
– |
Впровадження персонального кабінету, удосконалення електронних послуг. Придбання програмного забезпечення. |
|
4.2. | Забезпечення роботи системи електронного документообігу. Викуп електронного ключа. |
Протягом року | Апарат міської ради |
7500 |
– |
Забезпечення роботи системи електронного документообігу. Розширення мережі та функцій системи. Викуп електронного ключа. | |
4.3. | 3D моделювання території міста, актуалізація електронних мап. | Протягом року | Апарат міської ради |
2000 |
– |
Створення 3D моделей території міста та актуалізація електронних карт, в тому числі в мережі Інтернет. | |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
4.4. | Придбання картографічного матеріалу для створення програми ГІС та мобільних додатків. | Протягом року | Апарат міської ради |
5000 |
– |
Створення програми ГІС та мобільних додатків. | |
4.5 | Придбання ліцензійного програмного забезпечення. | Протягом року | Апарат міської ради |
– |
40000 |
Придбані ліцензійні офісні програми та операційні системи для робочих ПК апарату міської ради. | |
РАЗОМ |
21500 |
40000 |
|||||
- Підвищення позитивного образу територіальної громади міста, депутатського корпусу міської ради та її органів в Україні та за її межами.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
5.1. | Придбання друкованої продукції (в т.ч. законодавчу літературу), відзнак, атрибутики міста, аудіо та відео продукції про Долину, громаду, органи місцевого самоврядування туристичні можливості краю. | Протягом року | Апарат міської ради |
46000 |
– |
Виготовлення та придбання атрибутики міста, книг, буклетів, відзнак (медалей), рамок, календарів, сувенірів, аудіо та відео продукції і поширення їх серед жителів і гостей нашого міста, депутатів. Друк фотографій. |
5.2. | Проведення урочистих сесій, офіційних прийомів, фестин, відзначення історичних ювілеїв і подій з життя територіальної громади міста, святкування зустрічі новорічно-різдвяних свят. Проведення Дня міста. |
Протягом року | Апарат міської ради |
180000 |
– |
Організація виставок, конкурсів, турнірів, концертів, Організація харчування і проживання офіційних делегацій, запрошених гостей міста та учасників заходів. Відзначення переможців, ювілярів, мистецьких та трудових колективів, активних громадян міста. |
РАЗОМ |
226000 |
– |
- Управління, оренда та продаж нерухомого майна міста.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
6.1. | Проведення робіт по встановленню меж міста. | Протягом року | Відділ земельних ресурсів міської ради |
2000 |
– |
Встановлення в натурі меж міста, виготовлення технічної документації та виготовлення картографічних матеріалів межі території м. Долина з погодженням суміжних землекористувачів. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
6.2. | Оновлення стереотопографічної зйомки цифровими методами в масштабі 1:2000, виготовлення цифрової карти міста, та поновлення нормативної грошової оцінки земель м.Долина. | Протягом року | Відділ земельних ресурсів |
– |
100000 |
Придбання цифрової карти міста, нормативної грошової оцінки земель м.Долина. |
6.3. | Розробка документації із землеустрою (виготовлення проектів відведення, технічної документації, експертних оцінок, технічних паспортів, одержання витягів з нормативної грошової оцінки). | Протягом року | Відділ земельних ресурсів міської ради |
– |
30000 |
Виготовлення технічної документації, державних актів, експертних оцінок, витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки та іншої земельної документації. |
6.4 | Виготовлення проектів землеустрою та проектів інженерних мереж мікрорайону по вул. Південна – Томашівського. | Протягом року | Відділ містобудування та архітекту-ри міської ради |
– |
50000 |
Виготовлені проекти землеустрою та проектно-кошторисна документація по інженерних мережах для мікрорайону. |
6.5. | Виготовлення проектної та кошторисної документації, макетів, дизайнів, концепцій тощо. | Протягом року | Відділ містобудування та архітекту-ри міської ради, КП «АРКА» |
10000 |
– |
Виготовлення та оновлення планово-картографічного матеріалу, містобудівної документації, проектної та проектно-кошторисної документації. |
6.6. | Організація аукціонів. | Протягом року | Заступник міського голови |
8000 |
– |
Продаж об’єктів, майна та землі комунальної власності міста. |
6.7. | Проведення інвентаризації, виготовлення технічної документації для підтвердження права власності на об’єкти нерухомості. | Протягом року | Заступник міського голови |
16000 |
– |
Підтвердження права власності на об’єкти нерухомого майна за територіальною громадою міста. |
РАЗОМ |
36000 |
180000 |
||||
Разом по розділах 1-6 |
375300 |
220000 |
||||
|
ВСЬОГО |
|
|
595300 |
|