Про програму підтримки у 2013 році Долинського природничо-математичного ліцею у вивченні фізики, астрономії, інших природничих наук

Про програму підтримки у 2013 році Долинського природничо-математичного ліцею у вивченні фізики, астрономії, інших природничих наук

РІШЕННЯ

Від 10.01.2013. № 960-27/2013

м. Долина

Про програму підтримки у 2013 році Долинського

природничо-математичного ліцею у вивченні

фізики, астрономії, інших природничих наук

В И Р І Ш И Л А:

1. Затвердити програму підтримки у 2013 році Долинського природничо-математичного ліцею у вивченні фізики, астрономії, інших природничих наук (додається).

2. Фінансовому відділу міської ради, виходячи з можливостей доходної частини міського бюджету, передбачити кошти на виконання заходів Програми.

3. Інформацію про виконання даної Програми заслухати на сесії міської ради в ІІІ кварталі 2013 року.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань планування, бюджету, майна та власності та з питань освіти, охорони здоров’я, культури, національного і духовного відродження, фізичної культури та спорту.

Міський голова Володимир Гаразд

Затверджено:

рішенням міської ради

від 10.01.2013. № 960-27/2013

Програма

підтримки у 2013 році Долинського пиродничо-математичного ліцею у вивченні фізики, астрономії, інших природничих наук

І. Загальні положення

Фiзика є фундаментальною наукою, що вивчає загальнi закономiрностi перебiгу природних явищ, закладає основи свiторозумiння на рiзних рiвнях пiзнання природи i дає загальне обґрунтування природничо-наукової картини свiту. Сучасна фізика, крім наукового, має важливе соцiокультурне значення. Вона стала невід’ємною складовою культури високотехнологічного iнформацiйного суспiльства. Фундаментальний характер фiзичного знання як фiлософiї науки i методологiї природознавства, теоретичної основи сучасної технiки i виробничих технологiй визначає освiтнє, свiтоглядне та виховне значення шкiльного курсу фiзики як навчального предмета. Завдяки цьому в структурi освiтньої галузi вона вiдiграє роль базового компонента природничо-наукової освiти.

З часів створення ліцею вся робота педагогічного колективу була націлена на отримання учнями якісної, фундаментальної освіти. Вихованці ліцею щорічно показують високі результати в навчально-виховному процесі, моніторингу освіти, зовнішньому незалежному оцінюванні, на предметних олімпіадах, захистах науково-дослідницьких робіт МАН, різноманітних конкурсах районного, обласного і Всеукраїнського рівнів.

Найбільш вагомих результатів за останніх дванадцять років досягнуто в з фізики.

Біля 70 (сімдесяти) ліцеїстів стали призерами обласних олімпіад з фізики, з них п’ятнадцять вибороли перші місця (дипломи I-го ступеня).

Щороку, починаючи з 1999 року, вихованці ліцею захищають честь області на IV-му етапі Всеукраїнських олімпіадах з фізики.

Значного успіху досягнуто в 2011 та 2012 роках на міжнародній олімпіаді з астрономії. Учень ліцею Ільницький Іван, здобув срібну медаль у Казахстані (м. Алмати) та бронзову медаль у Південній Кореї.

Це визначна подія в освітянському житті Івано-Франківської області. Подібного успіху на міжнародному рівні за всі часи незалежності України досягнув випускник Калуської гімназії Лучко Іван (міжнародна олімпіада з фізики, Мексика, бронзова медаль).

Після закінчення ліцею практично всі випускники успішно продовжують навчання у провідних ВУЗах України, працюють у різних галузях науки, техніки, виробництва, державних установах і приватних компаніях. Багато з них продовжують навчання і роботу за кордоном.

Однак умови навчання в ліцеї є досить складними. Приміщення пристосовані, оскільки були обладнані під дошкільні заклади. Відсутня належна матеріально-технічна база кабінетів. Відповідно, є значні труднощі у проведенні фронтальних і лабораторних робіт, фізичного практикуму, демонстраційних експериментів.

Потребують заміни учнівські столи, крісла фізичного кабінету, електричне живлення до столів.

З метою повноцінного використання на уроках комп’ютерно-інформаційних технологій є велика необхідність у придбанні сучасних мультимедійних засобів, відповідних навчальних програм.

Для створення елементарних умов при вивченні астрономії необхідно придбати для ліцею телескоп.

З метою впровадження енергозберігаючих технологій є велика необхідність у заміні ламп розжарювання на газорозрядні, використанні альтернативних джерел живлення.

Програма розроблена відповідно до Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про освіту».

ІІ. Ціль та мета Програми

Ціль Програми – забезпечення відповідних умов для вдосконалення навчально-виховної роботи в ліцеї, створення стартового майданчика по використанню енергозберігаючих технологій.

Мета Програми – покращення матеріально-технічної бази профільних кабінетів, створення належних умов для проведення уроків, лабораторних робіт, практичних занять, демонстраційних дослідів, ефективного використання на уроках і в позакласній роботі комп’ютерно-інформаційних технологій.

ІІІ. Заходи з реалізації Програми

№ з/п

Назва заходів

Фінансування, грн.

1.

Придбання комплектів приладів у фізкабінет

16000,00

Документ опубліковано 10 січня 2013
Втратило чинність
Детальніше