Про програму розвитку електронного урядування м. Долина на 2014 рік

Про програму розвитку електронного урядування м. Долина на 2014 рік

РІШЕННЯ


Від 27.03.2014. № 1498-45/2014
м. Долина

Про програму розвитку електронного
урядування м. Долина на 2014 рік

Заслухавши інформацію про програму розвитку електронного урядування м. Долина на 2014 рік та керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Затвердити програму розвитку електронного урядування м. Долина на 2014 рік (додається).

2. Фінансовому відділу міської ради, виходячи з можливостей доходної частини міського бюджету на 2014 рік, профінансувати виконання заходів Програми.

3. Про виконання Програми заслухати у І кварталі 2015 року.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами виконкому Світлану Сапетну.




Міський голова Володимир Гаразд

Затверджено:

рішенням міської ради

від 27.03.2014. № 1498-45/2014

ПРОГРАМА

розвитку електронного урядування м. Долина на 2014 рік

1. Загальні положення

З жовтня 2013 року Долинська міська рада є членом Асоціації «Міста електронного урядування в Україні», що підтверджує її наміри та готовність до розвитку електронної демократії.

Концепція електронного урядування в м. Долина, затверджена рішенням міської ради від 24.12.2013. № 1359-39/2013, визначає політику міської ради в галузі розробки, ведення і використання інформаційних ресурсів, принципи побудови єдиного інформаційного простору і стратегію інформаційно-аналітичного забезпечення для вирішення потреб територіальної громади, а також передбачає впровадження принципів електронного урядування для забезпечення можливості кожного члена територіальної громади брати участь у формуванні та реалізації місцевої політики, прийнятті рішень органами влади.

Рішенням виконавчого комітету міської ради від 28.01.2014. № 12 утворено раду з питань розвитку електронного урядування при міському голові та затверджено положення про Раду. Це перші кроки на шляху до розвитку електронного урядування та створення умов для поширення передових технологій, українського та зарубіжного досвіду в сфері інтерактивних інформаційних ресурсів.

2. Доцільність розроблення програми розвитку електронного урядування м. Долина на 2014 рік

Доцільністю розроблення програми розвитку електронного урядування є:

– виконання завдань Концепції електронного урядування в м. Долина, затвердженої рішенням міської ради від 24.12.2013. № 1359-39/2013;

– недостатнє оснащення програмно-технічними засобами працівників міської ради та підпорядкованих підприємств і установ для впровадження електронного урядування, в тому числі електронного документообігу, низький рівень технічного стану інформаційно-комп’ютерних засобів;

– низький рівень обізнаності працівників міської ради та підпорядкованих підприємств і установ у роботі з використання інформаційно-комунікаційних технологій;

– потреба у вдосконаленні системи електронного документообігу для можливості створення, обробки та архівування документів в електронному форматі;

– невпорядкованість та неузгодженість інформаційних відносин між структурними підрозділами міської ради та підпорядкованими підприємствами і установами.

У результаті відсутності програми розвитку електронного урядування у Долинській міській раді не відбуваються комплексні зміни для навчання персоналу, оновлення технічного обладнання, придбання програмних продуктів для забезпечення процесів роботи міської ради, що відповідають вимогам сьогодення. Все це не може не впливати на ефективність роботи міської ради та підпорядкованих підприємств і установ.

3. Мета Програми

Метою програми є виконання ряду заходів, спрямованих на створення умов для досягнення європейських стандартів якості послуг, відкритості та прозорості діяльності міської ради, її виконавчих органів, комунальних підприємств та установ.

Впровадження електронного урядування передбачає створення якісно нових форм організації діяльності міської ради, її взаємодії з громадянами та суб’єктами господарювання через запровадження прозорості роботи міської ради, швидкості та ефективності у наданні послуг, використання інформаційно-комунікаційних технологій та створення можливостей для посилення впливу громадськості на прийняття рішень органами місцевої влади.

Основними завданнями Програми є:

– вдосконалення роботи працівників міської ради в системі електронного документообігу та запровадження її в підпорядкованих підприємствах і установах;

– забезпечення населення можливістю отримання послуг в електронному форматі, за винятком тих, що потребують різного роду документів не створених міською радою;

– забезпечення надійної матеріально комунікаційно-комп’ютерної бази всіх складових е-урядування та вжиття заходів для безперебійного їх функціонування;

– поліпшення внутрішньої роботи працівників міської ради та підпорядкованих підприємств і установ через модернізацію технічного оснащення та створення умов для використання технологій для внутрішньої роботи (безперебійна робота мережі Інтернет на всіх робочих місцях, мережеві програмні комплекси тощо).

Пріоритетними напрямками розвитку електронного урядування є:

– адміністративний напрямок;

– житлово-комунальний напрямок;

– напрямок містобудування;

– туристичний напрямок;

– соціальний та освітній напрямки.

4. Фінансування Програми

Фінансування заходів Програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету виходячи з реальних фінансових можливостей.

Додатково можливе залучення у встановленому чинним законодавством України порядку інших коштів, у тому числі грантів тощо.

5. Очікувані результати виконання Програми

Очікуваними результатами виконання Програми є:

– вдосконалення системи електронного документообігу в міській раді та впровадження її в підпорядкованих підприємствах і установах, що дозволить скоротити витрати часу на створення, обробку та виконання документів, а також скоротити матеріальні витрати;

– розширення спектру послуг через мережу Інтернет;

– якісне обслуговування громадян;

– надання доступу до інформації людям з особливими потребами;

– підвищення прозорості та відповідальності міської влади;

– впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес надання послуг населенню.

6. Заходи Програми

№ з/п

Заходи

Виконавці

Джерела фінансування, грн

міський бюджет

інші

1

2

3

4

5

1

Вдосконалення електронного документообігу в міській раді:- модернізація існуючого комп’ютерного парку, придбання сканера в Громадську приймальню апарат міськради

26700 (передбачено в капітальних видатках міського бюджету)

– впровадження системи в комунальних підприємствах «Комунгосп», «УКМ», музей «Бойківщина», ДНЗ. Керівники підприємств, установ

– вивчення досвіду інших міст, зокрема м. Українка; апарат міськради

1000 (ОМС)

– впровадження SMS повідомлення про готовність послуги апарат міськради

1200

2

Розробка програмного забезпечення «Електронний каталог» в музеї «Бойківщина» апарат міськрадидиректор музею

3

Створення кол-центру:- придбання програмного забезпечення шляхом поширення з м. Калуш апарат міськради

Кошти по програмі співпраці з SIDA

4

Розробка та впровадження системи ГІС та мобільних додатків:- векторна карта міста;- інформаційне наповнення апарат міськради

5000 (ОМС)

Кошти по програмі співпраці з SIDA

5

Вдосконалення програми обліку та контролю ресурсних платежів «АКРП. Net»: апарат міськради

1

2

3

4

5

6

Запровадження програми «Моя оселя» в КП «УКМ» директор КП «УКМ»

34500

7

Створення на сайті міської ради «Особистого кабінету» за досвідом Івано-Франківська- запровадження електронних звернень про адміністративні послуги (3 послуги)- запровадження персонального коду заявникам та право відслідковувати хід розгляду звернення апарат міськради

5000

(враховано в програмі ОМС)

8

Квартирна черга на сайті міської ради апарат міськради

9

Вдосконалення електронної черги в ДНЗ апарат міськради

10

Розширення системи відео нагляду, створення WI-FI зон з безкоштовним доступом до Інтернету на території міста Апарат міськрада, КП «Комунгосп»

40000

11

Ліцензування програмного забезпечення в апараті міської ради (придбання ліцензованих продуктів) Апарат міськради

40000

Всього по Програмі

118900

34500

Документ опубліковано 27 березня 2014
Втратило чинність
Детальніше