Про проведення інвентаризації

Про проведення інвентаризації

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Від 15.02. 2021 №43

Про проведення інвентаризації

З метою забезпечення проведення планової ревізії фінансово- господарської діяльності міської ради :

1.Створити інвентаризаційну комісію в складі:

Голова комісії – Ісайчук Р.В. – заступник міського голови

Члени комісії:

  • Дзудзило С.М. – провідний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності;
  • Цимбаліста Г.Є -діловод;
  • Скаб’як І.О. – фахівець з інформаційних технологій;

2.Інвентаризацію провести в присутності начальника відділу контролю за місцевими бюджетами Тимофійчука А.В. та головного державного фінансового інспектора відділу контролю за місцевими бюджетами Маковійчука І.І.управління західного офісу держаудитслужби в Івано- Франківській області.

Міський голова Іван Дирів

Документ опубліковано 15 лютого 2021
Чинний
Детальніше