Про призначення відповідальних осіб за експлуатацію клієнтської частини та за накладення КЕП у системі СДО «Клієнт казначейства-Казначейство»

Про призначення відповідальних осіб за експлуатацію клієнтської частини та за накладення КЕП у системі СДО «Клієнт казначейства-Казначейство»

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Від 23.11.2021 №351
Долина
Про призначення відповідальних осіб за експлуатацію
клієнтської частини та за накладення КЕП
у системі СДО «Клієнт казначейства-Казначейство»

З метою забезпечення захисту електронних банківських документів на виконання вимог законів України «Про електронні документи та документообіг», «Про кваліфікований електронний підпис», «Про захист інформаційно-телекомунікаційної системи»:

1.Надати право кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) при формуванні електронних платіжних документів у системі дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт казначейства-Казначейство» (далі СДО):

  • першого підпису (КЕП керівника) – міський голова Дирів Іван Ярославович;
  • першого підпису (КЕП керівника) – секретар міської ради Гошилик Віктор Іванович;
  • другого підпису (КЕП бухгалтера) – начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер Козій Марія Сергіївна;
  • другого підпису (КЕП бухгалтера) – заступник начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності, заступник головного бухгалтера Середа Катерина Ростиславівна;
  • КЕП печатки (Долинська міська рада) – міський голова, Дирів Іван Ярославович.

2.Призначити відповідальним за застосування електронних довірчих послуг начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності, головного бухгалтера Козій Марію Сергіївну. ‘

3.Відповідальним особам призначеними пунктами 1 та 2 у межах своїх службових обов’язків та наданих повноважень дотримуватися вимог чинного законодавства з питань захисту електронних банківських документів.

4. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

Міський голова Іван Дирів

Документ опубліковано 23 листопада 2021
Детальніше