РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Від 20.05.2021 року №127
м. Долина
Про призначення відповідальних осіб
за експлуатацію клієнтської частини
та за накладення КЕП у системі
СДО «Клієнт казначейства-Казначейство»
З метою забезпечення захисту електронних банківських документів на виконання вимог законів України «Про електронні документи та документообіг», «Про кваліфікований електронний підпис», «Про захист інформаційно-телекомунікаційної системи»:
1.Надати право кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) при формуванні електронних платіжних документів у системі дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт казначейства-Казначейство» (далі СДО):
- першого підпису (КЕП керівника) – міський голова Дирів Іван Ярославович;
- першого підпису (КЕП керівника) – заступник міського голови Ісайчук Роман Володимирович;
- другого підпису (КЕП бухгалтера) – начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер Козій Марія Сергіївна;
- другого підпису (КЕП’ бухгалтера) – заступник начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності, заступник головного бухгалтера Середа Катерина Ростиславівна;
- КЕП печатки (Долинська міська рада) – міський голова Дирів Іван Ярославович.
2.Призначити відповідальним за застосування електронних довірчих послуг заступника начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності, заступника головного бухгалтера, Середу Катерину Ростиславівну.
3.Відповідальним особам призначеними пунктами 1 та 2 у межах своїх службових обов’язків та наданих повноважень дотримуватися вимог чинного законодавства з питань захисту електронних банківських документів.
4.Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Міський голова Іван Дирів