РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Від 01.06.2020 №109
м. Долина
Про реалізацію комплексної
послуги «єМалятко» в центрі
надання адміністративних послуг
З метою забезпечення реалізації експериментального проєкту «єМалятко» у Центрі надання адміністративних послуг Долинської міської ради, відповідно до Указу Президента України від 29.07.2019 року №558/2019 «Про деякі заходи щодо поліпшення доступу фізичних та юридичних осіб до електронних послуг», постанови Кабінету Міністрів України від 10.07.2019 року № 691 «Про реалізацію експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для реалізації прав дитини» та керуючись ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» :
1.Визначити Центр надання адміністративних послуг Долинської міської ради та віддалені робочі місця адміністраторів, як такі у яких надаватиметься комплексна послуга при народженні дитини за електронною заявою батьків онлайн:
– центральний офіс Центру надання адміністративних послуг, вул. Грушевського, 18м. м. Долина, Івано-Франківська область, Україна, індекс 77504;
– віддалене робоче місце адміністратора центру надання адміністративних послуг в Лоп’янському старостинському окрузі вул. Шевченка, 103а с. Лоп’янка, Івано-Франківська область, Україна, індекс 77622;
– віддалене робоче місце адміністратора центру надання адміністративних послуг в Грабівському старостинському окрузі вул. Івана Франка, 303а, с. Грабів, Івано-Франківська область, Україна, індекс 77623;
– віддалене робоче місце адміністратора центру надання адміністративних послуг в Малотур’янському старостинському окрузі вул. Тур’янська, 40 с. Мала Тур’я, Івано-Франківська область, Україна, індекс 77551;
– віддалене робоче місце адміністратора центру надання адміністративних послуг в Солуківському старостинському окрузі вул. Центральна, 22, с. Солуків, Івано-Франківська область, Україна, індекс 77523.
2.Визначити перелік адміністраторів, уповноважених для надання комплексної послуги «єМалятко» у ЦНАП, згідно з додатком до цього розпорядження.
3.Начальнику відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг Долинської міської ради Янішевській Юлії Василівні забезпечити електронну взаємодію державних інформаційних ресурсів з Центром надання адміністративних послуг.
4.Керуючій справами виконкому міської ради Сапетній Світлані Олександрівні, у разі відпустки, тимчасової непрацездатності, звільнення відповідальної особи, зазначеної у додатку до розпорядження, вжити заходів щодо призначення відповідального адміністратора на період тимчасової відсутності адміністратора.
5.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Міський голова Володимир Гаразд