РІШЕННЯ
Від 28.05.2020 № 574-16/2020
м. Долина
Про Регламент управління надання адміністративних послуг
(Центр надання адміністративних послуг)
Долинської міської ради
Керуючись рішенням міської ради від 24.12.2019 № 383-11/2019 «Про структуру виконавчих органів Долинської міської ради» та від 25.02.2020 № 457-13/2020 «Про Положення про управління надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг) Долинської міської ради», на підставі аналізу регуляторного впливу, з урахуванням Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 р. № 588 (зі змінами), законами України «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему в сфері господарської діяльності», «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1.Затвердити Регламент управління надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг) Долинської міської ради, що додається.
2.Виконавчому органу, на який покладено повноваження щодо розробки регуляторних актів відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та Методики відстеження результативності регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004р. № 308, здійснювати відстеження результативності цього рішення, за результатами якого готувати для підпису відповідні звіти про відстеження результативності регуляторного акту.
3.Дане рішення оприлюднити на офіційному сайті Долинської міської ради.
4.Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючу справами виконкому С.Сапетну.
Міський голова Володимир Гаразд
Затверджено
рішення міської ради
від 28.05.2020 №574-16/2020
РЕГЛАМЕНТ
управління надання адміністративних послуг
(Центр надання адміністративних послуг)
Долинської міської ради
1.Загальна частина
1.1.Регламент управління надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг) Долинської міської ради (далі – Регламент) розроблено відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги», з урахуванням Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 588 (зі змінами).
Цей Регламент визначає порядок організації роботи управління надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг) Долинської міської ради (далі – центр), віддалених робочих місць адміністраторів, порядок дій адміністраторів центру та їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
1.2. У цьому Регламенті терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України «Про адміністративні послуги».
1.3. Надання адміністративних послуг у центрі здійснюється з дотриманням таких принципів:
– верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;
– стабільності;
– рівності перед законом;
– відкритості та прозорості;
– оперативності та своєчасності;
– доступності інформації про надання адміністративних послуг;
– захищеності персональних даних;
– раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;
– неупередженості та справедливості;
– доступності та зручності для суб’єктів звернення.
1.4.Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Положенням про управління надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг) Долинської міської ради та цим Регламентом.
2.Вимоги до приміщення, в якому розміщується центр
2.1.Центр розміщується в центральній частині міста зручному для суб’єктів звернень місці з розвинутою транспортною інфраструктурою.На вході до приміщення (будівлі) розміщується вивіска з найменуванням центру та табличка з інформацією про його місцезнаходження, графік роботи тощо.
Графік роботи центру, його віддалених робочих місць адміністраторів центру затверджується Долинською міською радою з урахуванням потреб суб’єктів звернень та відповідно до вимог Закону України «Про адміністративні послуги».
Вхід до центру, який має сходи, облаштовується пандусом та поручнями для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, а також місцями для тимчасового розміщення дитячих колясок.
У приміщенні центру облаштовується санітарна кімната з урахуванням потреб осіб з інвалідністю, зокрема тих, що пересуваються на кріслах колісних, та інших маломобільних груп населення.
На прилеглій до центру території облаштовується місце для безоплатної стоянки автомобільного транспорту суб’єктів звернень, зокрема відповідно позначені місця для автотранспортних засобів, якими керують (в яких перевозяться) особи з інвалідністю, у кількості, визначеній Законом України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні». Будівля, приміщення та стоянки центру облаштовуються з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення згідно з вимогами відповідних державних будівельних норм, стандартів і правил. На прилеглих вулицях розміщуються інформаційні таблички, на яких зазначається місце розташування центру.
2.2.Приміщення центру поділяється на відкриту і закриту частини.
У відкритій частині здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернень працівниками центру. Суб’єкти звернень мають безперешкодний доступ до такої частини центру.Відкрита частина включає:
– сектор прийому;
– сектор інформування;
– сектор очікування;
– сектор обслуговування.
Відкрита частина розміщується на першому поверсі будівлі.
Закрита частина призначена виключно для опрацювання документів, пошти, надання консультацій та здійснення попереднього запису суб’єктів звернень на прийом до адміністраторів за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), а також збереження документів, справ, журналів обліку/реєстрації, розміщення архіву.
Вхід до закритої частини центру суб’єктам звернень забороняється. Закрита частина може розміщуватися на інших поверхах, ніж відкрита частина.
2.3.Сектор прийому облаштовується при вході до приміщення центру. У ньому здійснюється загальне інформування та консультування суб’єктів звернень з питань роботи центру.
2.4.Сектор інформування облаштовується з метою ознайомлення суб’єктів звернень з порядком та умовами надання адміністративних послуг.
У секторі інформування розміщуються інформаційні стенди, та/або інформаційні термінали в зручному для перегляду місці, що містять актуальну, вичерпну інформацію, необхідну для одержання адміністративних послуг. Сектор інформування облаштовується столами, стільцями, комп’ютерною технікою з вільним доступом до Інтернету та забезпечується канцелярськими товарами для заповнення суб’єктами звернень необхідних документів.
Для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг приміщення, де розміщено сектор інформування центру, віддалене робоче місце адміністратора, облаштовується відповідними засобами (зокрема скринькою) та/або в них розміщується в доступному місці книга відгуків і пропозицій.
2.5.Сектор очікування розміщується в просторому приміщенні, облаштовується столами для оформлення документів та в достатній кількості стільцями, кріслами не менше як 10 місць.
Сектор очікування у разі потреби обладнується автоматизованою системою керування чергою, системою звукового інформування осіб похилого віку та тих, що мають вади зору.
У приміщенні центру, у приміщеннях, де розміщені віддалені робочі місця адміністраторів, створюються умови для оплати суб’єктами звернень адміністративного збору(зокрема, розміщуються банкомати, платіжні термінали (у тому числі POS-термінали, програмно-технічні комплекси самообслуговування).
2.6.Сектор обслуговування утворюється за принципом відкритості розміщення робочих місць. Для швидкого обслуговування суб’єктів звернень робочі місця адміністраторів розділяються за принципом прийому і видачі документів. Кожне робоче місце для прийому суб’єктів звернень повинно мати табличку із зазначенням номера такого місця, прізвища, імені, по батькові та посади адміністратора центру.
2.7.Площа секторів очікування та обслуговування повинна бути достатньою для забезпечення зручних і комфортних умов для прийому суб’єктів звернень і роботи адміністраторів центру.
Загальна площа секторів очікування та обслуговування становить не менше як 50 квадратних метрів.
2.8.На інформаційних стендах та інформаційних терміналах розміщується інформація, зокрема про:
найменування центру, його місцезнаходження та місцезнаходження віддалених робочих місць адміністраторів центру, номери телефонів для довідок, факсу, адресу вебсайту, електронної пошти;
графік роботи центру, його віддалених робочих місць адміністраторів центру (прийомні дні та години, вихідні дні);
перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, його віддалені робочі місця адміністраторів та відповідні інформаційні картки адміністративних послуг;
строки надання адміністративних послуг;
бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їх заповнення;
платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг;
супутні послуги, які надаються в приміщенні центру;
прізвище, ім’я, по батькові керівника центру, контактні телефони, адресу електронної пошти;
користування інформаційними терміналами (у разі їх наявності);
користування автоматизованою системою керування чергою (у разі її наявності);
положення про центр;
регламент центру;
графік прийому суб’єктів звернень посадовими особами міської ради (у разі проведення такого прийому в приміщенні центру, у приміщеннях, де розміщені віддалені робочі місця адміністраторів).
2.9.Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, його віддалені робочі місця адміністраторів, повинні розміщуватися у доступному та зручному для суб’єктів звернень місці, у тому числі на інформаційному терміналі (у разі його наявності). Адміністративні послуги в переліку групуються за моделлю життєвих ситуацій суб’єктів звернення та/або сферами правовідносин (законодавства), та/або суб’єктами надання адміністративних послуг.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через віддалені робочі місця адміністраторів, затверджуються міською радою, з урахуванням потреб суб’єктів звернення.
2.10.Бланки заяв, необхідні для замовлення адміністративних послуг, розміщуються на стендах-накопичувачах або стелажах із вільним доступом до них суб’єктів звернень або на вебсайті центру (вебсайті міської ради).
2.11.Особам з інвалідністю та іншим маломобільним групам населення забезпечується вільний доступ до інформації, зазначеної у цьому розділі, шляхом розміщення буклетів, інформаційних листів на стендах, інших необхідних матеріалів, надрукованих шрифтом Брайля. У разі можливості на інформаційних терміналах розміщується голосова інформація та відеоінформація, а також здійснюється інформування в інший спосіб, який є зручним для осіб з інвалідністю, зокрема осіб з порушенням слуху, зору, та інших маломобільних груп населення.
Для забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктам звернення, які є глухими, німими або глухонімими, до роботи центру може залучатися перекладач жестової мови.
2.12.На основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг у роботі центру можуть брати участь представники суб’єктів надання адміністративних послуг для надання консультацій.
3.Інформаційна та технологічна картка адміністративних послуг
3.1.Долинська міська рада, а також керівник центру можуть вносити суб’єктові надання адміністративної послуги пропозиції щодо необхідності внесення змін до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг (у тому числі для документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності).
3.2.У разі внесення змін до законодавства щодо надання адміністративної послуги суб’єкт її надання своєчасно інформує про це Долинську міську раду, а також керівника центру, готує пропозиції про внесення змін до інформаційних та/або технологічних карток згідно із законодавством.
4.Інформаційна робота центру
4.1.Для надання допомоги суб’єктам звернень у користуванні інформаційними терміналами та автоматизованою системою керування чергою (у разі її наявності), консультування із загальних питань організації роботи центру та порядку прийому суб’єктів звернення у центрі забезпечується інформаційна робота.
Інформаційна робота центру також передбачає:
Інформування за усним клопотанням суб’єкта звернення про належність порушеного ним питання до компетенції центру;
Консультування суб’єктів звернення щодо порядку внесення плати (адміністративного збору) за надання платних адміністративних послуг, надання інформації про платіжні реквізити для сплати адміністративного збору;
Надання іншої інформації та допомоги, що необхідні суб’єктам звернення до прийому їх адміністратором.
Інформаційну роботу виконують по черзі працівники центру, які допомагають суб’єктам звернення у користуванні системою керування чергою (у разі її наявності), консультують із загальних питань організації роботи центру та порядку прийому суб’єктів звернень.
4.2.Долинська міська рада створює та забезпечує роботу вебсайту центру або окремого розділу на своєму вебсайті, де розміщується інформація, зазначена у пункті 2.8 цього Регламенту, а також відомості про місце розміщення центру, його віддалених робочих місць адміністраторів центру, найближчі зупинки громадського транспорту, під’їзні шляхи, місця паркування, інша корисна для суб’єктів звернення інформація.
4.3.Інформація, яка розміщується в приміщенні центру (в тому числі на інформаційних терміналах) та на вебсайті, повинна бути актуальною і вичерпною.
4.4.Суб’єктам звернень, які звернулися до центру (до адміністраторів, що працюють на віддалених робочих місцях з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), забезпечується можливість отримання інформації про надання адміністративних послуг у спосіб, що аналогічний способу звернення, або в інший вибраний суб’єктом звернення спосіб.
5.Керування чергою в центрі
5.1.З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернення у центрі (на віддалених робочих місцях адміністраторів) вживаються заходи для запобігання утворенню черги, а у разі її утворення – для керування чергою.
5.2.У разі запровадження автоматизованої системи керування чергою, суб’єкт звернення для прийому адміністратором центру реєструється за допомогою термінала в такій системі, отримує номер у черзі та очікує на прийом. Автоматизована система керування чергою може передбачати персоніфіковану реєстрацію суб’єкта звернення (із зазначенням його прізвища та імені).
5.3.У центрі, на віддалених робочих місцях адміністраторів може здійснюватися попередній запис суб’єктів звернення на прийом до адміністратора на визначену дату та час. Попередній запис може здійснюватися шляхом особистого звернення до центру, адміністраторів центру, що працюють на віддалених робочих місцях з використанням телефонного зв’язку та/або електронної реєстрації на вебсайті центру. Прийом суб’єктів звернення, які зареєструвалися шляхом попереднього запису, здійснюються у визначені керівником центру години.
5.4.Центр може здійснювати керування чергою в інший спосіб, гарантуючи дотримання принципу рівності суб’єктів звернення.
6.Прийняття заяв та інших документів у центрі
6.1.Прийняття від суб’єктів звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (далі – вхідний пакет документів), та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги (далі – вихідний пакет документів) здійснюється виключно в центрі або його віддалених робочих місцях адміністраторів центру.
Прийняття заяв для отримання адміністративних послуг від фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, здійснюється незалежно від реєстрації їх місця проживання, крім випадків передбачених законом.
Заяви від юридичних осіб приймаються за місцем знаходження таких осіб або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності або місцезнаходження відповідних об’єктів, якщо інше не встановлено законом.
6.2.Прийняття від суб’єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарювання».
6.3.Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у центрі (віддаленому робочому місці адміністратора) особисто, через представника (законного представника), надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або у випадках, передбачених законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.
Заява для отримання адміністративної послуги в електронній формі подається через Єдиний державний портал адміністративних послуг, в тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування.
6.4.У разі, коли вхідний пакет документів подається представником (законним представником) суб’єкта звернення, пред’являються документи, що посвідчують особу представника та засвідчують його повноваження.
6.5. Адміністратор центру перевіряє відповідність вхідного пакета документів інформаційній картці адміністративної послуги, у разі потреби надає допомогу суб’єктові звернення в заповнення бланка заяви. У разі коли суб’єкт звернення припускається неточностей або помилки під час заповнення бланка заяви, адміністратор повідомляє суб’єктові звернення про відповідні недоліки та надає необхідну допомогу у їх усуненні.
6.6. Адміністратор центру складає опис вхідного пакета документів, у якому зазначається інформація про заяву та перелік документів, поданих суб’єктом звернення до неї, у двох примірниках.
6.7.Суб’єктові звернення надається примірник опису вхідного пакета документів за підписом і з проставленням печатки (штампа) відповідного адміністратора центру, а також відмітки про дату та час його складання. Другий примірник опису вхідного пакета документів зберігається в матеріалах справи, а у разі здійснення у центрі електронного документообігу – в електронній формі.
6.8.Адміністратор центру під час отримання вхідного пакета документів зобов’язаний з’ясувати прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної послуги, а також бажане місце отримання оформленого результату надання адміністративної послуги (в центрі, віддаленому робочому місці адміністратора), спосіб передачі суб’єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку чи в інший вибраний суб’єктом звернення спосіб), про що зазначається в описі вхідного пакета документів у паперовій та/або електронній формі.
6.9.Адміністратор центру здійснює реєстрацію вхідного пакета документів шляхом внесення даних до електронної програми реєстрації (журналу реєстрації у паперовій чи електронній формі). Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви і в описі вхідного пакета документів.
Реєстрація та облік заяв, вхідний пакет документів та оформлених результатів надання адміністративних послуг у центрі, на віддаленому робочому місці адміністратора може вестися централізовано (зокрема шляхом запровадження електронного документообігу) або окремо в центрі та на віддаленому робочому місці адміністратора.
6.10. У разі коли вхідний пакет документів отримано засобами поштового зв’язку і він не містить інформації про прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення, адміністратор центру не пізніше наступного робочого дня надсилає суб’єктові звернення опис вхідного пакета документів електронною поштою (та/або його відскановану копію) чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку або поштовим відправленням.
6.11.Якщо під час прийняття вхідного пакета документів адміністратор центру виявив факт відсутності одного чи кількох документів, необхідних для отримання адміністративної послуги (передбаченого законом та відповідною інформаційною карткою адміністративної послуги) та/або очевидну помилковість, неточність та неповноту відомостей, адміністратор центру за вибором суб’єкта звернення або реєструє вхідний пакет документів з недоліками, або повертає документи суб’єктові звернення без реєстрації для усунення недоліків, про що повідомляє суб’єкта звернення.
6.12.Після реєстрації вхідного пакета документів адміністратор центру формує справу у паперовій та/або електронній формі та в разі потреби здійснює її копіювання та/або сканування.
6.13.Інформацію про вчинені дії адміністратор центру вносить до листа про проходження справи у паперовій та/або електронній формі (крім випадків, коли адміністратор є суб’єктом надання адміністративної послуги). Лист про проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги, та залучених суб’єктів надання адміністративної послуги.
7.Опрацювання справи (вхідного пакета документів)
7.1.Після вчинення дій, передбачених розділом 6 Регламенту, адміністратор центру зобов’язаний невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня з урахуванням графіка роботи суб’єкта надання адміністративних послуг, надіслати (передати) вхідний пакет документів суб’єктові надання адміністративної послуги, до компетенції якого належить питання прийняття рішення у справі, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу, дати та найменування суб’єкта надання адміністративної послуги, до якого її надіслано, та проставленням печатки (штампа) адміністратора, що передав відповідні документи.
7.2.Передача справ у паперовій формі від центру (віддаленого робочого місця адміністратора) до суб’єкта надання адміністративної послуги здійснюється в порядку, визначеному Долинською міською радою, але не менше ніж один раз протягом робочого дня, шляхом отримання справ представником суб’єкта надання адміністративної послуги або їх доставки працівником центру чи іншого структурного підрозділу міської ради, надсилання сканованих документів з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку або в інший спосіб.
7.3.Після отримання справи суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний внести запис про її отримання із зазначенням дати та часу, прізвища, імені, по батькові відповідальної посадової особи до листа про проходження справи.
7.4.Контроль за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень здійснюється адміністраторами центру відповідно до розподілу обов’язків за рішенням керівника центру.
7.5.Суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний:
своєчасно інформувати центр про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийняття рішення, інші проблеми, що виникають під час розгляду справи;
надавати інформацію на усний або письмовий запит (у тому числі шляхом надсилання та адресу електронної пошти) адміністратора центру про хід розгляду справи.
У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) адміністратор центру невідкладно інформує про це керівника центру.
8.Передача вихідного пакета документів суб’єктові звернень
8.1.Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги, формує вихідний пакет документів та передає його до центру (віддаленого робочого місця адміністратора), про що зазначається в листі про проходження справи.
8.2.Адміністратор центру невідкладно у день надходження вихідного пакета документів повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб’єктові звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів, здійснює реєстрацію вихідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа про проходження справи, а також до відповідного реєстру в паперовій та/або електронній формі.
8.3.Вихідний пакет документів передається суб’єктові звернення особисто під підпис (у тому числі його представникові (законному представникові) у разі пред’явлення документа, що посвідчує таку особу та/або засвідчує його повноваження, або у випадках, передбачених законодавством, передається у інший прийнятний для суб’єкта звернення спосіб.
Інформація про дату отримання вихідного пакета документів суб’єктом звернення зазначається в описі вхідного пакета документів або в іншому документі, визначеному Долинською міською радою, і зберігається в матеріалах справи.
8.4.У разі не зазначення суб’єктом звернення зручного для нього способу отримання вихідного пакета документів або його неотримання в центрі протягом двох місяців відповідні документи надсилаються суб’єктові звернення засобами поштового зв’язку. У разі відсутності відомостей про місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта звернення та іншої контактної інформації вихідний пакет документів зберігається протягом тримісячного строку у центрі, а потім передається для архівного зберігання.
8.5.У разі коли адміністративна послуга надається невідкладно, адміністратор центру реєструє інформацію про результат справи в паперовій або електронній формі, негайно формує вихідний пакет документів та передає його суб’єктові звернення.
8.6.Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адміністративних послуг несуть суб’єкти надання таких послуг та в межах повноважень адміністратори і керівник центру.
8.7.Інформація про кожну надану адміністративну послугу та справу у паперовій (копія документів) та/або електронній (скановані копії документи) формі (заява суб’єкта звернення та інші документи, визначені міською радою), може зберігатися в приміщенні центру, приміщенні, де розміщено віддалене робоче місце адміністратора.
У разі надання адміністративної послуги за допомогою державних реєстрів інформація про послугу зберігається у відповідному реєстрі.
Інформація про адміністративні послуги, надані адміністратором центу, що працює на віддаленому робочому місці, подається центру для узагальнення в порядку, визначеному Регламентом центру.
Усі матеріали зберігаються у суб’єкта надання адміністративної послуги.
9.Особливості діяльності адміністратора центру, що працює на віддаленому робочому місці
9.1.Рішення про утворення та розміщення віддаленого робочого місця адміністратора приймається міською радою відповідно до вимог зазначених у пунктах 2.1 і 2.4 цього Регламенту, та з урахуванням потреб суб’єктів звернення, кількості населення, що буде ними обслуговуватися, та обсягу послуг, що надаватимуться.
Віддалене робоче місце адміністратора розміщується на першому поверсі будівлі із створенням належних умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до такої будівлі.
Віддалене робоче місце адміністратора може бути пересувним, що передбачає наявність відповідного комплекту технічних засобів (комп’ютерної техніки та оргтехніки), оснащених відповідним програмним забезпеченням та вільним доступом до Інтернету.
Робота пересувного віддаленого робочого місця адміністратора забезпечується шляхом проведення виїзних прийомів адміністратора за місцем проживання/перебування (місцезнаходженням) суб’єкта звернення або за іншою адресою, зазначеною ним, у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Перелік категорій суб’єктів звернення, яким можуть надаватися адміністративні послуги за допомогою пересувного віддаленого місця адміністратора, та порядок роботи адміністратора пересувного віддаленого місця визначається міською радою.
До обов’язкової категорії суб’єктів звернення, яким адміністративні послуги надаються за допомогою пересувного віддаленого місця адміністратора, належать особи з інвалідністю І групи та інші особи, які, за висновком лікарсько-консультативної комісії, не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги.
9.2.У приміщенні, де розміщене віддалене робоче місце адміністратора, забезпечується розміщення актуальної, вичерпної інформації, необхідної для одержання адміністративних послуг, з дотриманням вимог, встановлених пунктом 2.4 цього Регламенту.
9.3.Приміщення, де розміщено віддалене робоче місце адміністратора (крім пересувного віддаленого робочого місця адміністратора), облаштовується місцями для очікування суб’єктами звернень.
9.4.Адміністратор центру, що працює на віддаленому робочому місці, може обслуговувати населення одного або декількох старостинських округів.
9.5.За рішенням міської ради окремі функції адміністратора, пов’язані з отриманням заяви та вхідного пакета документів, видачею результатів надання адміністративних послуг або надання адміністративних послуг, можуть здійснюватися старостою.