Про реєстр адміністративних послуг

Про реєстр адміністративних послуг

РІШЕННЯ

Від 25.04.2016. № 81

м. Долина

Про реєстр адміністративних послуг

Беручи до уваги змін в структурі та штатному розписі міської ради, розширення повноважень органів місцевого самоврядування, враховуючи зміни в законодавстві та з метою вчасного та якісного надання послуг фізичним та юридичним особам, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Внести зміни та доповнити Реєстр адміністративних послуг, затверджений рішенням виконкому від 26.01.2012. № 3 згідно з додатком.

2.Працівникам міської ради до 01.05.2016 року розробити інформаційні та технологічні картки відповідно до реєстру.

3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами виконкому Світлану Сапетну.

Міський голова Володимир Гаразд

Додаток до рішення виконавчого комітету

міської ради від 25.04.2016. № 81

Р Е Є С Т Р П О С Л У Г

Відділміської ради Код послуги Перелік послуг
ВЕ-13 Реєстрація місця проживання/перебування
ВЕ-14 Зняття з реєстрації місця проживання/перебування
ВЕ-15 Видача довідок про місце проживання та склад сім’ї
ВЕ-16 Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про рішення щодо припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця
ВЕ-17 Видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців
ВЕ-18 Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців
ВЕ-19 Видача довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців
ВЕ-20 Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців відомостей про закриття відокремленого підрозділу юридичної особи
ВЕ-21 Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи
ВЕ-22 Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про втрату оригіналів установчих документів юридичної особи
ВЕ-23 Внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, що не пов`язані із змінами, що вносяться до установчих документів юридичної особи, або не підлягають державній реєстрації
ВЕ-24 Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженим ними органом щодо припинення юридичної особи
ВЕ-25 Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженим ними органом щодо виділу
ВЕ-26 Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи
Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення
ВЕ-27 Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації
ВЕ-28 Державна реєстрація припинення підприємницької фізичної особи – підприємця у разі її смерті
ВЕ-29 Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців
ВЕ-30 Державна реєстрація припинення підприємницької фізичної особи – підприємця за її рішенням
ВЕ-31 Державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем
ВЕ-32 Державна реєстрація юридичної особи
ВЕ-33 Державна реєстрація права власності на нерухоме майно
ВЕ-34 Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно, обтяження права на нерухоме майно
ВЕ-35 Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.
ВЕ-36 Внесення запису про скасування державної реєстрації прав.
ВЕ-37 Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
ДАБК-1 Подання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт/про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт (крім винесення інженерних мереж та видалення зелених насаджень)
ДАБК-2 Реєстрація декларації про початок виконання підготовчих робіт (у разі винесення інженерних мереж та видалення зелених насаджень)
ДАБК-3 Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт/про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт (щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта)
ДАБК-4 Реєстрація декларації про початок виконання будівельних робіт (щодо об’єктів І-ІІІ категорії складності)
ДАБК-5 Подання повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання підготовчих/будівельних робіт
ДАБК-6 Видача (внесення змін, анулювання) дозволу на виконання будівельних робіт (щодо об’єктів IV категорії складності)
ДАБК-7 Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об`єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта/внесення змін
ДАБК-8 Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об`єкта, який належить до І-ІІІ категорії складності/ внесення змін
ДАБК-9 Реєстрація декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду / внесення змін
ДАБК-10 Видача сертифіката (щодо об’єктів IV категорії складності)
ДАБК-11 Видача дубліката зареєстрованої декларації про початок виконання підготовчих робіт, будівельних робіт, дозволу
ДАБК-12 Видача дубліката зареєстрованої декларації про готовність до експлуатації об`єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта/ про готовність до експлуатації об`єкта, який належить до І-ІІІ категорії складності/ декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду/сертифіката

Керуюча справами виконкому Світлана Сапетна

Документ опубліковано 25 квітня 2016
Втратило чинність
Детальніше