Про робочу групу проекту

Про робочу групу проекту

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Від 27.04.2018 №55
Про робочу групу проекту

З метою належної організації управління реалізацією проекту «Співпраця задля підвищення конкурентоспроможності та диверсифікації структури місцевої економіки Долинського субрегіону» (далі – Проект), що реалізовується в місті Долина протягом 2018-2020 років за підтримки ЄС в рамках Грантового контракту Е№/2017/394-349 (далі – Контракт), на підставі проведеної державної реєстрації Проекту в Мінекономрозвитку (реєстраційна картка від 26.03.2018 №3815, далі — Реєстраційна Картка), беручи до уваги розпорядження міського голови №51 від 19.04.2018 та протокол засідання робочої групи по відбору персоналу Проекту від 24.04.2018, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

  1. Визначити, що з 01.05.2018 р. робоча група Проекту формується в штаті КП «Долина-Інвест» в наступному складі та з наведеними відсотками трудоучасті окремих працівників у Проекті по відношенню до загального фонду фактично відпрацьованого робочого часу в КП «Долина-Інвест»:
  • керівник проекту – Кізима Олександр Романович, директор КП «Долина-Інвест» (по контракту, 50%);
  • фінансовий менеджер проекту – Скубач Галина Борисівна, бухгалтер КП «Долина-Інвест» (по договору ЦПУ, 50%);
  • менеджер з маркетингу – Тисяк-Мураль Леся Іванівна (по договору ЦПУ, 50%);
  • менеджер з комунікації – Пишкевич Христина Олегівна (по договору ЦПУ, 50%);
  • менеджер з комунікації – Пишкевич Христина Олегівна
  • юрист проекту- Тисяк-Мураль Леся Іванівна (по договору ЦПУ, 25%).
  1. Доручити керівнику Проекту (Кізима О.Р.):

2.1 Провести необхідні заходи організаційно-управлінського характеру для адаптації штатної структури КП «Долина-Інвест» відповідно до вимог Проекту та оформлення трудових відносин з персоналом.

2.2 Організувати на КП «Долина-Інвест» систему відокремленого бухгалтерського та управлінського обліку в рамках виконання заходів Проекту.

2.3 Привести у відповідність вимогам Європейського Союзу та Грантового Контракту (Додатки II, IV) систему проведення закупівель в КП «Долина-Інвест».

  1. Керівнику Проекту (Кізима О.Р.) та персоналу залученого для його реалізації забезпечити протягом всього терміну впровадження Проекту (01.01.2018 – 31.12.2020) повну і належну реалізацію всіх його заходів визначених описом, логічною матрицею, календарним планом (Додаток І Грантового контракту), а також підготовку та подання всієї передбаченої звітності, виходячи із затвердженого бюджету Проекту (Додаток III), керуючись вимогами чинного законодавства України, а також загальними умовами для проектів що фінснуються Європейським Союзом (Додатки II, IV).
  2. Фінансовому відділу міської ради (Н. Попович) протягом 2018-2020 років забезпечувати фінансування КП «Долина-Інвест» на реалізацію Проекту за рахунок коштів гранту ЄЄ та міського бюджету м. Долина в обсягах визначених відповідними рішеннями міської ради.
  3. Координатором реалізації проекту від Долинської міської ради визначити заступника міського голови Володимира Смолія на якого покласти контроль за виконанням даного розпорядження.

Міський голова Володимир Гаразд

Документ опубліковано 27 квітня 2018
Чинний
Детальніше