РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Від 27.04.2018 №55
Про робочу групу проекту
З метою належної організації управління реалізацією проекту «Співпраця задля підвищення конкурентоспроможності та диверсифікації структури місцевої економіки Долинського субрегіону» (далі – Проект), що реалізовується в місті Долина протягом 2018-2020 років за підтримки ЄС в рамках Грантового контракту Е№/2017/394-349 (далі – Контракт), на підставі проведеної державної реєстрації Проекту в Мінекономрозвитку (реєстраційна картка від 26.03.2018 №3815, далі — Реєстраційна Картка), беручи до уваги розпорядження міського голови №51 від 19.04.2018 та протокол засідання робочої групи по відбору персоналу Проекту від 24.04.2018, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
- Визначити, що з 01.05.2018 р. робоча група Проекту формується в штаті КП «Долина-Інвест» в наступному складі та з наведеними відсотками трудоучасті окремих працівників у Проекті по відношенню до загального фонду фактично відпрацьованого робочого часу в КП «Долина-Інвест»:
- керівник проекту – Кізима Олександр Романович, директор КП «Долина-Інвест» (по контракту, 50%);
- фінансовий менеджер проекту – Скубач Галина Борисівна, бухгалтер КП «Долина-Інвест» (по договору ЦПУ, 50%);
- менеджер з маркетингу – Тисяк-Мураль Леся Іванівна (по договору ЦПУ, 50%);
- менеджер з комунікації – Пишкевич Христина Олегівна (по договору ЦПУ, 50%);
- менеджер з комунікації – Пишкевич Христина Олегівна
- юрист проекту- Тисяк-Мураль Леся Іванівна (по договору ЦПУ, 25%).
- Доручити керівнику Проекту (Кізима О.Р.):
2.1 Провести необхідні заходи організаційно-управлінського характеру для адаптації штатної структури КП «Долина-Інвест» відповідно до вимог Проекту та оформлення трудових відносин з персоналом.
2.2 Організувати на КП «Долина-Інвест» систему відокремленого бухгалтерського та управлінського обліку в рамках виконання заходів Проекту.
2.3 Привести у відповідність вимогам Європейського Союзу та Грантового Контракту (Додатки II, IV) систему проведення закупівель в КП «Долина-Інвест».
- Керівнику Проекту (Кізима О.Р.) та персоналу залученого для його реалізації забезпечити протягом всього терміну впровадження Проекту (01.01.2018 – 31.12.2020) повну і належну реалізацію всіх його заходів визначених описом, логічною матрицею, календарним планом (Додаток І Грантового контракту), а також підготовку та подання всієї передбаченої звітності, виходячи із затвердженого бюджету Проекту (Додаток III), керуючись вимогами чинного законодавства України, а також загальними умовами для проектів що фінснуються Європейським Союзом (Додатки II, IV).
- Фінансовому відділу міської ради (Н. Попович) протягом 2018-2020 років забезпечувати фінансування КП «Долина-Інвест» на реалізацію Проекту за рахунок коштів гранту ЄЄ та міського бюджету м. Долина в обсягах визначених відповідними рішеннями міської ради.
- Координатором реалізації проекту від Долинської міської ради визначити заступника міського голови Володимира Смолія на якого покласти контроль за виконанням даного розпорядження.
Міський голова Володимир Гаразд