РІШЕННЯ
Від 19.11.2021 №260
м. Долина
Про роботу адміністративної комісії
за 2021 рік
Адміністративну комісію при виконавчому комітеті Долинської міської ради, згідно ст. 215 Кодексу України про адміністративні правопорушення, створено у 2021 році на підставі рішення Долинської міської ради №111-4/2021 від 29.01.2021 року.
До складу адміністративної комісії, відповідно до відповідно до рішення від 29.01.2021 №111-4/2021 та рішення від 23.07.2021 №539-11/2021, входять: голова адмінкомісії, заступник голови адмінкомісії – Р.В. Михнич, секретар адмінкомісії –Т.С. Сорока та члени адмінкомісії – І.Г. Бондаренко, А.С. Маївський.
До компетенції адміністративної комісії належить розгляд справ про адміністративні правопорушення передбачені статтею 218 Кодексу України про адміністративні правопорушення, це зокрема порушення правил користування жилими будинками, правил благоустрою територій міст, правил тримання собак і котів, правил торгівлі на ринках, правил додержання тиші в населених пунктах та громадських місцях та інші.
Відповідно до ст. 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення протоколи про адміністративні правопорушення мають право складати посадові особи, уповноважені на це виконавчими комітетами міських рад. Так відповідно до рішення виконавчого комітету №232 від 29.10.2021, до уповноважених осіб належать інспектори сектору оперативного реагування та контролю за паркуванням управління благоустрою та інфраструктури Долинської міської ради.
За період 2021 року – відбулося 7 засідань адміністративної комісії на яких розглянуто 55 протоколів та винесено постанови про накладення адміністративних стягнень. З них:
- за порушення правил благоустрою територій міст та інших населених пунктів – 40 постанов;
- за порушення правил тримання собак і котів – 3 постанови;
- за порушення правил торгівлі – 5 постанов;
- за розпивання спиртних напоїв у заборонених місцях – 2 постанови;
- за порушення правил продажу тютюнових виробів особі, яка не досягла 18-річного віку – 1 постанова;
- за порушення правил продажу алкогольних напоїв особі, яка не досягла 18-річного віку – 2 постанови;
- за несвоєчасне без поважних причин прострочення терміну реєстрації батьками народження дитини в державних органах реєстрації актів цивільного стану – 2 постанови.
За цей період до міського бюджету від сплати адміністративних штрафів надійшло 21 590,00 грн.
Враховуючи вищенаведене та керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
Інформацію про роботу адміністративної комісії взяти до уваги.
Міський голова Іван Дирів