Про роботу КП «Архітектурно-планувальне бюро «Арка»

Про роботу КП «Архітектурно-планувальне бюро «Арка»

РІШЕННЯ


Від 19.09.2013. № 181
м. Долина

Про роботу КП «Архітектурно-планувальне бюро «Арка»

Заслухавши та обговоривши звіт директора КП «Архітектурно-планувальне бюро «Арка» про роботу за період 2012 рік та І півріччя 2013 року, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

Звіт про діяльність КП «Архітектурно-планувальне бюро «Арка» за період за період 2012 рік та І півріччя 2013 року взяти до уваги (звіт додається).





Заступник міського голови Ігор Жовнір

















Додаток до рішення виконавчого комітету

міської ради від 19.09.2013. 181

Звіт

про роботу комунального підприємства

«Архітектурно-планувальне бюро Арка»

за 2012 рік та І півріччя 2013 року

Комунальне підприємство «Архітектурно-планувальне бюро Арка» було засноване в травня 2008 року.

Свою діяльність підприємство здійснює у відповідності до Законів України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про планування і забудову територій», «Про архітектурну діяльність», регіональних правил забудови, Статуту підприємства, ДБН та ДСТУ. Функціонально підприємство підпорядковане відділу містобудування та архітектури міської ради Долинської міської ради.

Метою діяльності комунального підприємства є: реалізація державної політики у галузі містобудування, будівництва та архітектури а також одержання прибутку за рахунок надання платних послуг на основі ефективного використання виробничого і фінансового потенціалу.

Основними напрямками діяльності КП «АПБ Арка» є:

– розроблення проектно-кошторисної документації, проектних пропозицій по розташуванню об’єктів на будівництво (реконструкцію) об’єктів житлового, соціально-побутового призначення;

– виконання інженерно-геодезичних робіт;

– рекламна діяльність, пов’язана з оформленням документації до дозволу на встановлення об’єктів зовнішньої реклами.

Згідно штатного розпису в КП «АПБ Арка» 6 спеціалістів:

Директор – 1

Бухгалтер – 1

Інженер-архітектор – 1

Інженер – проектувальник – 1

Інженер-геодезист – 1

Інженер по рекламі – 1.

У зв’язку з внесенням змін до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності у будівництві пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, підприємствам, які здійснюють свою діяльність у сфері архітектури, необхідно мати кваліфікаційний сертифікат архітектора (ГАП). КП «АПБ Аркою» укладено договір з ПП «Інтердизайн» по наданню консультативних послуг, перевірці проектної документації, веденню авторського нагляду.

На даний час на підприємстві працює 4 спеціалісти та сертифікований ГАП (по угоді).

Загальний дохід за надані послуги в 2012 році становить 184231.29 грн.

за виготовлення:

– 22 перед проектних пропозицій – 18194.10 грн.;

– 31 робочих проектів – 104105.48 грн.;

– 4 викопіювань – 526.08 грн.

– 10 проектів на МАФ – 11135.20 грн.;

– 10 пакетів документації до дозволу на встановлення об’єктів зовнішньої реклами – 4508.23 грн.;

– 3 містобудівних розрахунки – 484.08 грн.;

– 3 проекти детального плану території – 10833.50 грн.;

– оренда рекламної площі (дошка навпроти магазину «АВС») – 10925.82 грн.

в т.ч. на передвиборчу агітацію – 2873.93 грн.;

– доплачені кошти за виготовлену проектно-кошторисну документацію в 2011 р. – 23518.80 грн.);

Всі витрати за відповідний період 2012 року складають -180186 грн., в т.ч.:

– нараховано заробітної плати в сумі – 105215 грн.

– сума страхових зборів до пенсійного фонду становить – 33195 грн.;

– податок з прибутку – 3930 грн.;

– банківські витрати – 1604 грн.;

– амортизація основних засобів – 4908 грн.;

– послуги з ліцензування Івано-франківського відділу з ліцензування спеціальних видів робіт у проектуванні та будівництві управління містобудування та архітектури облдержадміністрації – 4093 грн.;

– послуги з інтернету – 1200 грн.

– відрядні витрати – 3120 грн.;

– електроенергія – 1258 грн.

– розміщення інформації (на сайті tel.if – 180 грн. газета «Добра справа»)

– охорона приміщення – 2200 грн.

– обслуговування ПК – 867 грн.

придбання :

– технічної літератури «Спецпожсервіс» «Пожежна безпека 17, 18 том.» -228.00 грн.

– ліцензованої програми «Digitals Profeshional» – 1500 грн.

– ліцензованої програми «Microsoft Windows 7, Office» на два комп’ютери – 4874 грн.

– накопичувача НDD (жорсткий диск – 2 шт.) – 2507 грн.

– цифрового фотоапарата «Саnon» -1575 грн.

– принтер (ксерокс) «Laser jet M132» – 1735 грн.

– кольорового принтера «Саnon» ІХ 6540 – 2313 грн.

– канцтоварів – 1300 грн.

– та інші (крісло комп’ютерне -525 грн., акумулятор до фотоапарата – 80 грн., блок живлення (УПС) 390 грн., подовжувач мережевий -55 грн., мишка 85 грн., степлер -88 грн., акумуляторна батарея – 250 грн., драбина – 398 грн., тонер(кольорове чорнило до принтера) -332 грн., мережевий комутатор-181 грн.)

Прибуток підприємства за 2012 рік становить 4045.39 грн.

Загальний дохід за надані послуги в першому півріччі 2013 році становить 82947.25 грн. за виготовлення:

– 8 перед проектних пропозицій – 3656.50 грн.;

– 21 робочих проектів – 55375.62 грн.;

– 5 пакетів документації до дозволу на встановлення об’єктів зовнішньої реклами – 2372.75 грн.;

– 1 проекту детального плану території – 2982.0 грн.;

– ведення авторського (6) – 2602.50 грн.;

– оренда рекламної площі (дошка навпроти магазину «АВС») – 8137.48 грн.

– за виготовлену проектно-кошторисну документацію в 2012 р. – 7820.40 грн.);

Всі витрати за період (перше півріччя) 2013 року складають – 82915 грн., в т.ч.:

– нараховано заробітної плати в сумі – 55400 грн.

– сума страхових зборів до пенсійного фонду становить – 18480грн.;

– податок з прибутку – 1125грн.;

– банківські витрати – 619грн.;

– амортизація основних засобів – 2454 грн.;

– послуги з Інтернету – 600 грн.

– відрядні витрати – 1780 грн.;

– електроенергія – 390грн.

– охорона приміщення – 1089грн.

придбання :

– канцтоварів – 482 грн.

– інші (лампа настільна 139 грн. тонер – 60 грн. акумуляторна батарея до УПС – 260 грн, чорнило -37 грн.).

Рекламна діяльність

Відповідно до рішення міської ради від 24.06.2010 № 1927-45/2010 комунальне підприємство «Архітектурно – планувальне бюро Арка» призначено Робочим органом по врегулюванні діяльності із зовнішньої реклами на території міста Долина.

З метою впорядкування розміщення зовнішньої реклами та механізму оплати за тимчасове розташування рекламних засобів КП «Архітектурно – планувальне бюро Арка» керується :

– Законом України «Про рекламу» ст. 16;

– постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2009 № 2067 «Про затвердження типових правил розміщення зовнішньої реклами» ст. 6;

– рішенням міської ради від 24.06.2010 № 1927- 45/2010 «Про розміщення зовнішньої реклами у м. Долина»;

За період 2012 року в КП «АПБ Арка» поступило коштів на суму 10925.82 грн. за оренду дошки навпроти магазину «АВС», а саме:

  1. ПП Легун М.В. – «Вікно лідер» – 4469 грн.
  2. ТзОв «Ясен Галичина» – 3583 грн.
  3. Передвиборча агітація – 2873.93 грн.
  4. Соціальна реклама надавалась на безоплатній основі.

Кошти по оплаті за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебували в комунальній власності в сумі 3935.47 грн., належать Долинській раді, але знаходяться на рахунку КП «АПБ Арка».

За перше півріччя 2013 року за оренду дошки навпроти магазину «АВС» поступило коштів в сумі 8137.48 грн., а саме:

1. ПП Легун М.В. – «Вікно лідер» – 2553.40 грн.

2. ФОП Спеціальна І.А. – 3716.28 грн.

3. Штинда А.Ф. – 1867.80 грн.

4. Соціальна реклама надається на безоплатній основі.

Директор «АПБ «Арка» Лідія Манюк

Документ опубліковано 19 вересня 2013
Чинний
Детальніше