Про роботу КП «Долинське міське управління капітального будівництва» за 2011 рік

Про роботу КП «Долинське міське управління капітального будівництва» за 2011 рік

РІШЕННЯ


Від 22.02.2012. № 29
м. Долина

Про роботу КП «Долинське міське управління
капітального будівництва» за 2011 рік

Заслухавши інформацію директора комунального підприємства «Міське управління капітального будівництва» Долинської міської ради Чупака В.М., керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

в и р і ш и в:

Інформацію про роботу комунального підприємства «Долинське міське управління капітального будівництва» Долинської міської ради за 2011 рік взяти до уваги.





Міський голова Володимир Гаразд














Додаток до рішення

виконкому від 22.02.2012. № 29

Інформація про роботу

КП «Долинське міське управління капітального будівництва»

за 2011 рік

Комунальне підприємство “Долинське міське управління капітального будівництва” веде технічний нагляд за ремонтно-будівельними роботами міста Долини, виготовлення кошторисної документації, надання послуг в сфері інжинірингу як для підприємств так і для індивідуальних забудовників.
На даний час підприємство здійснює технічний нагляд за ремонтно-будівельними роботами на об’єктах міського підпорядкування, КП “ЖЕО”, КП “Комунгосп” відповідно до діючих державних будівельних норм (ДБН), законів України та інших нормативно-правових документів. Забезпечує контроль за якістю й обсягами виконаних робіт.
Підприємством за 2011 рік виготовлено кошторисну документацію і проведено технічний нагляд за:
1. Ремонтом асфальтобетонного покриття з влаштуванням дощової каналізації на привокзальній площі по вул. Шевченка.
2. Поточним ремонтом автодоріг по вул. Нафтовиків, Степана Бандери, Грушевського, Омеляна Антоновича, Шептицького, Пушкіна, Торгова, пр. Незалежності.
3. Реконструкцією стоянки для автомобілів з влаштуванням водовідвідної каналізації по вул. Г рушевського, 20.
4. Влаштуванням пішохідних доріжок по вул. Грушевського,26, Омеляна Антоновича, 21, Чорновола, 16.
5. Влаштуванням перил на ставі по вул. Міцкевича.
6. Влаштуванням пандуса, сходових маршів по вул. Обліски,14.
7. Виготовленням проектно-кошторисної документації на утепленням стін фасаду, заміною вікон на металопластикові, реконструкцією системи опалення в музею “Бойківщина” Тетяни й Омеляна Антоновичів по вул. Чорновола,2а.
8. Влаштуванням водопровідної системи промислово-продовольчого ринку по вул. Шевченка.
9. Влаштуванням пандуса, сходових маршів в ДНЗ “Росинка” по вул. Грушевського,13.
10. Реконструкцією існуючого джерела в рекреаційно-відпочинковій зоні міського парку по вул. Шевченка та в рекреаційно-відпочинковій зоні за колишньою бавовнопрядильною фабрикою.
11. Реконструкцією сміттєзбірної площадки по вул. Південна.

Виготовлено кошторисну документацію на капітальний ремонт дахів із застосуванням енергозберігаючих технологій по вул. Степана Бандери, 9, дашків по вул. Обліски, 34.
Виготовлено проектно-кошторисну документацію на реконструкцію Долинської дитячої школи естетичного виховання ім. М.Антоновича по вул. Котляревського,9.
Виготовлено проектно-кошторисну документацію на встановлення теплових насосів в дошкільних навчальних закладах “Золота рибка” по вул. Степана Бандери, 6, “Сонечко” по вул. Оксани Грицей, 4а, “Росинка” по вул. Грушевського, 13.
Виготовлено проектно-кошторисну документацію на реконструкцію водопроводу та каналізації, заміну вікон на металопластикові в ДНЗ “Золота рибка”.
На об’єктах постійно проводиться технагляд і перевірка фактично виконаних робіт, якості робіт, матеріалів, виробів, а також технологія робіт з дотриманням ДБН.

В 2011 році підприємство отримало дохід від реалізації послуг на суму 98 275,00 грн., Долинською міською радою – 21148,00 грн., КП “Комунгосп” Долинської міської ради – 33220,00 грн., КП “ЖЕО” Долинської міської ради – 4253,00 грн., Долинською районною радою – 6261,00 грн., Болехівською міською радою – 5807,00 грн., Болехівською центральною лікарнею – 6738,00 грн., Прикарпатським управлінням бурових робіт – 2220,00 грн. Послуги населенню – 18628,00 грн. Всі витрати за відповідний період 2011 року становлять 119281 грн., а саме:
– нараховано заробітної плати в сумі – 68338,00 грн.;
– пенсійний фонд – 22108,00 грн.;
– банківські витрати – 877,00 грн.;
– амортизація основних засобів – 2364,00 грн.;
– податок з прибутку – 11245,00 грн.;
– послуги опалення – 1049,00 грн.;
– послуги охорони – 920,00 грн.;
– послуги «Укртелекому» – 1839,00 грн.
– витрачено коштів на придбання канцтоварів, матеріалів, відрядні витрати, ремонт комп’ютера, заправка картриджа, витрати на навчання, участь в семінарах і конференціях, обслуговування ПК “АС 4” та інші витрати – 10541,00 грн.
Залишок коштів на 01.01.2011 року становив в сумі 21006 грн.
На даний час в КП «ДМУКБ» працює 3 чоловік. Для нормальної роботи підприємства необхідно 5 чоловік, в зв’язку з відсутністю коштів не має можливості прийняти на роботу 2 спеціалістів.


Директор КП «ДМУКБ» В.Чупак

Документ опубліковано 22 лютого 2012
Чинний
Детальніше