Про схвалення прогнозних індикативних показників міського бюджету на 2014-2015 роки

Про схвалення прогнозних індикативних показників міського бюджету на 2014-2015 роки

РІШЕННЯ


Від 23.04.2013. № 80
м. Долина

Про схвалення прогнозних
індикативних показників
міського бюджету на 2014-2015 роки

Відповідно до ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 21 Бюджетного кодексу України, виконавчий комітет міської ради

в и р і ш и в:

  1. Схвалити прогнозні індикативні показники міського бюджету на 2014-2015 роки (додається).
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Володимира Смолія.





Міський голова Володимир Гаразд

Додаток до рішення виконавчого комітету від 23.04.2013. 80

Прогнозні індикативні показники
міського бюджету на 2014 та 2015 роки

Загальна частина

Прогноз міського бюджету на 2014 та 2015 роки (далі – Прогноз) розроблено на основі положень Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», державних цільових програм, в т.ч. прогнозу Державного бюджету України на відповідні роки, схваленого постановою Кабінету Міністрів України від 05.04.2012 р. №318.
Метою середньострокового бюджетного прогнозування є створення дієвого механізму управління бюджетним процесом як складової системи управління місцевими фінансами, встановлення взаємозв’язку між стратегічними цілями розвитку міста та можливостями бюджету у середньостроковій перспективі, забезпечення прозорості, передбачуваності та послідовності бюджетної політики.
Основними завданнями Прогнозу є:
– підвищення результативності та ефективності бюджетних видатків;
– запровадження програмно-цільового методу планування видатків міського бюджету на середньострокову перспективу;
– посилення бюджетної дисципліни та контролю за витратами бюджету;
– забезпечення фінансування інвестиційних проектів (програм), що мають термін реалізації більше одного року;
– зниження впливу політичного фактору на формування бюджетних пріоритетів.
Прогноз включає індикативні прогнозні показники економічного і соціального розвитку міста Долина, міського бюджету за основними видами доходів, фінансування, видатків і кредитування, державного боргу та гарантованого боргу, взаємовідносин державного та місцевих бюджетів, а також за бюджетними програмами, які забезпечують протягом декількох років виконання інвестиційних програм (проектів).
Прогноз ґрунтується на принципах збалансованості та стійкості бюджетної системи і зорієнтований на формування сприятливого макроекономічного середовища, відновлення та підтримання високих темпів економічного зростання на інноваційно-інвестиційній основі, забезпечення оптимального податкового і боргового навантаження та гарантованого виконання державою соціальних зобов’язань.
На середньострокову перспективу в умовах відновлення економіки основними завданнями міського бюджету є:
– підтримка економічного зростання міста, зміцнення фінансово-економічної самостійності;
– підвищення ефективності управління бюджетними коштами шляхом удосконалення та розширення сфери застосування програмно-цільового методу та подальшої оптимізації бюджетних програм.
Провадження положень Податкового кодексу України щодо зменшення податкового навантаження та удосконалення системи адміністрування податків, з одного боку, формуватиме умови для зменшення масштабів тіньового сектору та, як наслідок, збільшення податкових надходжень до бюджету, а з іншого – збільшуватиме обсяги власних коштів підприємств, які вони можуть спрямувати на інвестиційні цілі.
Державні соціальні стандарти та гарантії визначатимуться відповідно до діючої методики з урахуванням споживчого кошику та індексу споживчих цін, стану розвитку економіки, реформ у відповідних галузях.
Індикативні прогнозні показники міського бюджету на 2014 та 2015 роки є основою для складання планів діяльності та формування показників проекту міського бюджету на 2014 рік. Формування проекту місцевих бюджетів на відповідний бюджетний період на основі Прогнозу здійснюватиметься з урахуванням зміни прогнозу основних показників економічного і соціального розвитку України, а також зміни законодавства з відповідним коригуванням дохідної та видаткової частин бюджету.

Прогноз соціально-економічного розвитку міста

на 2014 – 2015 роки

У 2014-2015 роках в місті Долина буде продовжено роботу в рамках реалізації програми реформ Президента України «Україна для людей» та Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», основних положень Програм соціально-економічного та культурного розвитку міста Долини а також окремих середньо- та короткострокових програм міської ради.

Доходи міського бюджету на 2014 та 2015 роки

Прогноз доходів міського бюджету на 2014 та 2015 роки розроблено з урахуванням основних напрямів бюджетної та податкової реформи відповідно до положень Програми економічних реформ на 2010-2014 роки та основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку України на 2014 та 2015 роки, визначених постановами Кабінету Міністрів України від 31.08.2011 р. № 907, від 28.11.2012 р. № 1125 та у листі Мінекономрозвитку України від 18.04.2012 р. № 3023-04/14648-06.
В основі реформованого бюджетного та податкового законодавства на ці роки враховано:
– введення в дію з 1 січня 2013 року податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, яке буде зараховуватись до бюджету розвитку місцевих бюджетів;
– зниження ставки податку на прибуток у 2014 році – до 16 відсотків;
– зменшення відсотків зарахувань до спеціального фонду місцевих бюджетів екологічного податку – у 2014 році до бюджетів сіл, селищ, міст – 25 відсотків.

Індикативні прогнозні показники доходів міського бюджету

на 2014 та 2015 роки

Найменування

тис. грн.

2014 рік

2015 рік

Загальний фонд

31785,4

33078,1

Закріплені доходи – разом,
з них:

19496,5

20666,3

податок на доходи фізичних осіб

19459,9

20627,5

Власні доходи – разом,
з них:

12288,9

12411,8

плата за землю

11513,0

11628,1

Спеціальний фонд

5471,9

5636,2

в т.ч. бюджет розвитку

2881,5

2967,9

Разом доходів

37257,3

38714,3


Прогноз надходжень з податку на доходи фізичних осіб розраховано відповідно до базової ставки оподаткування доходів (15 відсотків та 17 відсотків із доходу, що перевищує десять мінімальних заробітних плат) та з урахуванням положень Програми дій Уряду щодо забезпечення збільшення розмірів мінімальної заробітної плати відповідно до індексу інфляції (індексу споживчих цін) та недопущення зниження рівня оплати праці у бюджетній сфері.
Відповідно, основними факторами, що впливатимуть на зростання поступлень, будуть:
– поступове підвищення рівня заробітної плати на підприємствах, установах виробничої та бюджетної сферах;
– здійснення контролю з боку органів структури Міністерства доходів і зборів України за діяльністю СПД, які приховують отримані доходи, виплачують заробітну плату з порушенням вимог податкового законодавства (проведення позапланових документальних, оперативних перевірок, у тому числі спільно з іншими контролюючими органами, з питань виявлення фактів ухилень від оподаткування заробітної плати, видачі її за рахунок «тіньових» коштів (виплати заробітної плати у «конвертах», ведення подвійної бухгалтерії, тощо);
– погашення податкового боргу з податку на доходи фізичних осіб;
– погашення заборгованості із виплати заробітної плати.
Розрахунок прогнозної суми по платі за землю, яка справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки, проведено з урахуванням динаміки надходжень у попередніх роках, очікуваних надходжень плати за землю у 2012 році та середнього темпу росту надходжень за три останні роки.
Збільшення надходжень плати за землю зумовлено:
– проведення інвентаризації та передачі в користування вільних на сьогодні земельних ділянок;
– збільшенням орендної плати в результаті оформлення права постійного володіння і користування земельною ділянкою підприємств та організацій державної і комунальної власності;
– проведенням інвентаризації земельних ділянок, наданих у користування та оренду;
– проведення індексації грошової оцінки землі;
– переглядом укладених угод на оренду землі та розміру орендної плати;
– погашенням податкового боргу за минулі роки.

Розрахунок прогнозної суми надходжень до бюджету розвитку на 2014-2015 роки проведено відповідно до норм чинного законодавства, врахувавши додаткові джерела надходжень, таких як надходження податку на нерухоме майно та надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.

Видатки міського бюджету на 2014 та 2015 роки

Прогноз видатків бюджету на 2014 та 2015 роки розроблено на основі відповідних макроекономічних показників, показників доходної частини бюджету, обсягів фінансування та повернення кредитів бюджету.


Індикативні прогнозні показники видатків та надання кредитів міського бюджету за функціональним призначенням

на 2014 та 2015 роки

тис. грн.

Найменування

2014 рік

2015 рік

ЗАГАЛЬНИЙ ФОНД

25679,3

27309,1

1. ВИДАТКИ – разом, у т.ч.:

25679,3

27309,1

Органи місцевого самоврядування

2915,6

3090,6

Освіта

13065,9

13980,5

Охорона здоров’я

Соціальний захист та соціальне забезпечення

50,0

60,0

Житлово-комунальне господарство

8273,7

8770,1

Культура і мистецтво

666,4

706,4

Фізична культура і спорт

Обслуговування боргу

50,9

38,2

Видатки, не віднесені до основних груп

656,8

663,3

2. КРЕДИТУВАННЯ

Надання пільгового довгострокового громадянам на будівництво (реконструкцію) та придбання житла

3. ФІНАНСУВАННЯ – разом, у т.ч.:

Кошти, що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду)

СПЕЦІАЛЬНИЙ ФОНД

5471,9

5636,2

1. ВИДАТКИ – разом, у т.ч.:

5471,9

5636,2

Бюджет розвитку

2881,5

2967,9

3. ФІНАНСУВАННЯ – разом, у т.ч.:

Кошти, що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду)

Інше внутрішнє фінансування

-423,9

-423,9

Погашення позик

-423,9

-423,9

Фінансування за борговими зобов’язаннями

423,9

423,9

Середньострокові зобов’язання

423,9

423,9

Заступник міського голови Володимир Смолій



Начальник фінансового відділу Надія Попович

Документ опубліковано 23 квітня 2013
Чинний
Детальніше