РІШЕННЯ
Від 22.03.2012. № 54
м. Долина
Про стан виконавської дисципліни по роботі із зверненнями громадян в міській раді та комунальних підприємствах
Робота загально-організаційного відділу це практично робота з документами, які надходять в міську раду , а також із зверненнями громадян, значну увагу розгляду яких приділяє міська рада.
Зручним для громадян міста є робота Громадської приймальні, яка працює вже півтора року, до їх послуг стенди з інформаційними картками послуг, бланки заяв, усні консультації. Вже другий рік працюють програми реєстрації звернень громадян, вхідної та вихідної кореспонденції, що дає змогу оперативно вести контроль за розглядом звернень, проводити аналіз та звітність
Протягом 2011 року до міської ради надійшло 851 звернення громадян, що на 65 більше ніж за 2010 рік: з них 753- письмових та 98 усних. Перелік питань, за вирішенням яких громадяни звернулися до міської ради протягом двох останніх років не змінився. В основному вони звертаються з питань землекористування –(233), житлових –(157), комунального та дорожнього господарства і благоустрою –(149), соціального захисту – (120), містобудування та архітектури –(85) та інші.
Збільшилась кількість звернень, що надходять від малозахищених верств населення, так до міської ради за цей період звернулося 117 громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки, це інваліди, пенсіонери, учасники війни, багатодітні сім’ї, в основному це звернення про надання матеріальних допомог на лікування
Протягом 2011 року до міської ради надійшло 61 колективне звернення, що на 15 менше ніж у 2010 році.
Збільшилась кількість повторних звернень. Повторні звернення, як правило, надходять від одних і тих же громадян, які не погоджуються з результатами розгляду, хоча вони отримували обґрунтовані відповіді по суті. Це зокрема звернення гр. Саінсус С.С., Ігнат М.М., Хомишин Л., Бахмат Л.
Через органи влади вищого рівня в міську раду надійшло 30 звернень. В даний час на контролі знаходиться 9 звернень громадян з питань землекористування , комунального та дорожнього господарства . Більшість звернень розгядаються постійними комісіями, особливо це стосується питань землекористування, для вирішення спірних питань створюються комісії.
Протягом 2011 року 424 письмових звернень вирішено позитивно, тобто розглянуто на засіданнях міської ради, виконавчого комітету та прийнято відповідні рішення, також видано розпорядження та дозволи, 7 заявникам відмовлено, 322 – дано письмові роз”яснення.
Проведений аналіз роботи із зверненнями громадян в КП «ЖЕО» та КП “Комунгосп” свідчить що проблемою для вирішення багатьох звернень є відсутність необхідних коштів, тому вирішення звернень доводиться переносити на довші терміни
Протягом 2011року в КП” Житлово-експлуатаційна організація ” поступило 473 звернення, що стосувалися ремонту під”їздів, дахів будинків, освітлення під”їздів та інше.
В КП “Комунгосп” в 2011 році зареєстровано 30 звернень з питань видалення дерев та за оплату за вивіз ТПВ .
Питання роботи із зверненнями громадян є на постійному контролі, постійно аналізується і обговорюється на щотижневій нараді, а також кожного року дане питання розглядається на засіданні виконавчого комітету.
Заслухавши інформацію начальника загально-організаційного відділу міської ради А. Сащак, керуючись ст.30 Закону України, “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
1. Інформацію про роботу із зверненнями громадян взяти до уваги.
2. Керівникам структурних підрозділів міської ради забезпечити неухильне виконання Закону України “Про звернення громадян” здійснювати своєчасний розгляд звернень громадян та надавати у встановлені законом терміни письмові відповіді авторам звернень. 3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами міськвиконкому Світлану Сапетну.
Міський голова Володимир Гаразд