РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 14.04.2022 р. №109
м. Долина
Про створення комісії
Керуючись ст. 18,40,41 Закону України « Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення », на виконання листа Міністерства охорони здоров’я від 02.04.2022року №2690/0/1-22 /01- 043 та з урахуванням ймовірності виникнення надзвичайних ситуацій , диверсій на підприємствах критичної інфраструктури , їх руйнування в ході військової агресії Російської Федерації та з метою забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення Долинської територіальної громади, зобов’язую:
1.Створити комісію для проведення обліку та обстеження нецентралізованих джерел водопостачання Долинської ТГ у складі:
голова комісії:
Пастух Іван Іванович- заступник міського голови;
заступник голови комісії:
Синишин Роман Степанович – провідний спеціаліст управління благоустрою та інфраструктури;
секретар комісії:
Данилко Микола Васильович – провідний спеціаліст управління благоустрою та інфраструктури;
члени комісії:
- Кіщук Любомир Олексійович – начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту, мобілізаційної роботи та реінтеграції ветеранів;
- Богачов Тарас Русланович – начальник Долинського відділу ТУ Держпродспоживслужби (за згодою);
- Гаргат Сергій Іванович – начальник управління житлово-комунального господарства;
- Юсип Віталій Миколайович – начальник управління благоустрою та інфраструктури;
- Фреєк Юрій Михайлович – завідувач сектору оперативного реагування та контролю за паркуванням;
- Ільків Роман Володимирович – головний інженер КП « Комунгосп»;
- Петрушка Михайло Васильович – Начальник Долинського відділу ДУ «Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України» (за згодою).
2.Комісії провести необхідну роботу по обліку та обстеженню кюветів, колодязів, свердловин.
3.Розробити заходи щодо їх поточного ремонту та санації (чищення та знезараження).
4. По результатах обстеження розглянути дане питання на черговому засіданні комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Долинської міської ради.
5.Провести інформування населення Долинської ТГ про якість питної води децентралізованих джерел.
6.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови Пастуха І. І..
Міський голова Іван Дирів