РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 25.07.2022 р. №207
Про утворення комісії з проведення
громадського обговорення щодо кандидатури старости
Відповідно до рішення сесії Долинської міської ради від 28.09.2021 №654- 16/2021 «Про Порядок проведення громадського обговорення щодо кандидатури старости у Долинській територіальній громаді» та ст.42- Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
ЗОБОВ’ЯЗУЮ:
1.Утворити комісію з проведення громадського обговорення щодо кандидатури старости:
Роман Михнич – керуючий справами виконавчого комітету, голова комісії;
Віра Луцька – начальник управління-адміністратор управління надання адміністративних послуг, заступник голови комісії;
Тетяна Сорока – провідний спеціаліст юридичного відділу управління правового і кадрового забезпечення, секретар комісії;
Андрій Маївський – начальник відділу реєстраційних процедур та оформлення паспортів управління надання адміністративних послуг, член комісії;
Наталя Вакуленко – провідний спеціаліст відділу державного архітектурно-будівельного контролю, член комісії;
2.Комісії провести громадське обговорення щодо кандидатури старост відповідно до «Порядку проведення громадського обговорення кандидатури старости у Долинській територіальній громаді».
3.Визнати таким, що втратило чинність розпорядження від 19.10.2021 р.
4.Контроль за виконання даного розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого комітету Романа Михнича.
Міський голова Іван Дирів